moreseaa• Изменено 29 декабря 2023
Як би ви реагували на місці офіціантів? Діти у кафе. Обслуговували б?
Заклад не з дешевих. Прийшли 3 хлопців років 10-12, поводять себе голосно, кричать, заважають гостям. Прийшли без дорослих. Роблять замовлення на суму більше 1000 гривень. Як би ви вчинили так як правильно себе поводити на місці персоналу? Просто цікаво.
показать весь текст
Ответ дляLena-Lena12
Це клієнти. Клієнтів треба обслужити, якщо не забороняють правила закладу, якщо не порушується закон. В кожного закладу є правила та адміністратор. Тому повинен бути алгоритм дій на такий випадок. Якщо по-людськи, і діти вийшли з берегів без нагляду дорослих, то ввічливо нагадати, що ви у закладі, поводьтеся так, щоб не заважати іншим. Звичайні діти повинні зрозуміти. Якщо це діти мера міста чи когось із впливових людей міста, тоді може бути по-різному. В будь-якому випадку представникам від закладу триматися достойно, в рамках закону.
Діти мера чи інших впливових повинні себе поводити, як інші нормальні люди.
І не треба боятись їхніх батьків, хай вони бояться, щоб не написали журналісти любителі гаряченьких новин, що не вміють дітей виховувати, а потім перед виборами у вишиванках лізуть сімʼями на білборди.
І не треба боятись їхніх батьків, хай вони бояться, щоб не написали журналісти любителі гаряченьких новин, що не вміють дітей виховувати, а потім перед виборами у вишиванках лізуть сімʼями на білборди.
1
Ответ дляmoreseaa
Просто питання ще в тому, що робити офіціанту, якщо діти зробили замовлення на великий чек, але не мають з собою достатньо грошей щоб за все розрахуватись) Якщо наприклад офіціантів сумнівається що у дітей з собою є кошти, то на якій підставі відмовити у обслуговуванні? Чи приймати замовлення?
Відмовляти не можна, якщо нема грошей, викликайте поліцію, хай приходять батьки і розраховуються.
2
Ответ дляmoreseaa
Просто питання ще в тому, що робити офіціанту, якщо діти зробили замовлення на великий чек, але не мають з собою достатньо грошей щоб за все розрахуватись) Якщо наприклад офіціантів сумнівається що у дітей з собою є кошти, то на якій підставі відмовити у обслуговуванні? Чи приймати замовлення?
На тому самому,що і дорослому.
Ответ дляmoreseaa
Просто питання ще в тому, що робити офіціанту, якщо діти зробили замовлення на великий чек, але не мають з собою достатньо грошей щоб за все розрахуватись) Якщо наприклад офіціантів сумнівається що у дітей з собою є кошти, то на якій підставі відмовити у обслуговуванні? Чи приймати замовлення?
почему вы спра8иваете это тут? у вас должна быть четкая ипструкция. спрашивайте руководство. ей богу, волшебные не дети, а официанты с такими вопросами
5
Lena-Lena12• 29 декабря 2023
Ответ для vihola
Діти мера чи інших впливових повинні себе поводити, як інші нормальні люди.
І не треба боятись їхніх батьків, хай вони бояться, щоб не написали журналісти любителі гаряченьких новин, що не вміють дітей виховувати, а потім перед виборами у вишиванках лізуть сімʼями на білборди.
І не треба боятись їхніх батьків, хай вони бояться, щоб не написали журналісти любителі гаряченьких новин, що не вміють дітей виховувати, а потім перед виборами у вишиванках лізуть сімʼями на білборди.
Це в ідеальному світі, і ви праві. Але в житті по-іншому. Тому випадок автора не знаю, що то за діти, і чому дорослі представники закладу не дали ради.
mashulka_ua• 29 декабря 2023
В мене син з друзями іноді ходить в піцерію з друзями на вихідних. Питання чи вистачить коштів думаю не виникає, бо вони на столі прямо скидаються і рахують перед офіціантом на що їм вистачає) А якби вони голосно розмовляли - я не проти щоб їм ввічливо сказали. І чому б офіціанту не спитати чи вистачить коштів, попросити ввічливо показати? Що в цьому такого?
Дети бывают разные, особенно подростки, так что может быть все что угодно. Сочувствую официанту. Наверное, попросила бы оплатить заказ, тк они несовершеннолетние и есть некоторые сомнения в их платежеспособности. А если они закажу на 5000грн или больше? А родители потом придут с претензиями... Даже интересно стало, действительно, как правильно в таком случае поступить? У самой ребёнок-подросток, по кафешкам бегают уже сами.
Ответ дляTaFo
почему вы спра8иваете это тут? у вас должна быть четкая ипструкция. спрашивайте руководство. ей богу, волшебные не дети, а официанты с такими вопросами
Наверно потому что я слава богу не официантка))) а наблюдала картину со стороны. Будучи официанткой (не дай бог), разумеется вопрос бы был к начальству, а не на форуме.
Ответ дляmoreseaa
Просто питання ще в тому, що робити офіціанту, якщо діти зробили замовлення на великий чек, але не мають з собою достатньо грошей щоб за все розрахуватись) Якщо наприклад офіціантів сумнівається що у дітей з собою є кошти, то на якій підставі відмовити у обслуговуванні? Чи приймати замовлення?
Можна попросити оплату одразу.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
?

