sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_51
Бараболька• 25 февраля 2024

Чи маю право вимагати замінити товар

Купила постільну білизну з вареної бавовни, Лімасса, через інстаграм, вказувати продавця не буду, цю білизну дуже багато хто продає.
Так от, випрала перед використанням, три ночі спали на ній, сьогодні бачу дірка, підковдра порвалась, невідомо від чого. Коли зашивала то тканина ніби розшаровується. Але я вже різне передумала, ну може кішка, дітей малих немає, я оборежно та бережно до всього відношусь. Але блін, що за якість якщо кошеня могло порвати, чомусь на старій білизні якій 10 років Левелле немає слідів затяжок, нічого такого.
І продавець каже якби ви її не випрали то може щось замінили б.
Комплект 3100 вийшов з доставкою. Ну може це нормально? Чи я маю право вимагати заміну?
Порадьте що в такому випадку робити
показать весь текст
crying_face 3
30 0
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff