Бараболька• 25 февраля 2024
Чи маю право вимагати замінити товар
Купила постільну білизну з вареної бавовни, Лімасса, через інстаграм, вказувати продавця не буду, цю білизну дуже багато хто продає.
Так от, випрала перед використанням, три ночі спали на ній, сьогодні бачу дірка, підковдра порвалась, невідомо від чого. Коли зашивала то тканина ніби розшаровується. Але я вже різне передумала, ну може кішка, дітей малих немає, я оборежно та бережно до всього відношусь. Але блін, що за якість якщо кошеня могло порвати, чомусь на старій білизні якій 10 років Левелле немає слідів затяжок, нічого такого.
І продавець каже якби ви її не випрали то може щось замінили б.
Комплект 3100 вийшов з доставкою. Ну може це нормально? Чи я маю право вимагати заміну?
Порадьте що в такому випадку робити
Так от, випрала перед використанням, три ночі спали на ній, сьогодні бачу дірка, підковдра порвалась, невідомо від чого. Коли зашивала то тканина ніби розшаровується. Але я вже різне передумала, ну може кішка, дітей малих немає, я оборежно та бережно до всього відношусь. Але блін, що за якість якщо кошеня могло порвати, чомусь на старій білизні якій 10 років Левелле немає слідів затяжок, нічого такого.
І продавець каже якби ви її не випрали то може щось замінили б.
Комплект 3100 вийшов з доставкою. Ну може це нормально? Чи я маю право вимагати заміну?
Порадьте що в такому випадку робити
показать весь текст
3
30
0
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу