15 марта в 07:26

Вчора мною була загублена карта Монобанку

Дівчата, потрібна допомога! Вчора мною була загублена карта Монобанку і хтось зняв з неї всі кошти, що там були. 10 000 грн. Це кредитна карта.
Можливо, в когось була така ситуація?Як вирішилось питання з банком?
2
TaFo 15 марта в 07:30
1
вы не успели заблокировать? поздно увидели?
2
Вподобайден 15 марта в 07:31
2
Що значить як вирішилося?
Тепер це ваш борг. Вам і платити.

Чому ви не заблокували картку зразу як втратили? Чому не було встановлено денного ліміту? Як так швидко підібрали ваш пін-код. Невже вам на телефон не приходило жодного сповіщення?
15
4есотка 15 марта в 07:34
3
Ви дзвоните в монобанк, розповідаєте, вони приймають заяву, але ви все рівно сплачуєте. Потім пишете заяву в поліцію, і на цьому все. Дуже рідко хтось розслідує такі справи, нажаль.
Одне не розумію, як зняли 10 тис без піна? Навіть перевести кошти на іншу карту через термінал, треба пін. Хіба в магазині покупки, але ж там після суми 500 теж пін запрошує.
автор hrystia 15 марта в 07:35
4
Чому не заблокувала, тому що поняття немала, що вона втрачена. Прочитала зранку повідомлення від Моно і перейшла в застосунок. В тому то і справа, що зняли без пароля. І дзвінків не було. Всі платежі зроблені у Гуглі.
1 1
автор hrystia 15 марта в 07:37
5
В мене ніколи таких ситуацій не було.
4есотка 15 марта в 07:39
6
Ответ дляhrystia
Чому не заблокувала, тому що поняття немала, що вона втрачена. Прочитала зранку повідомлення від Моно і перейшла в застосунок. В тому то і справа, що зняли без пароля. І дзвінків не було. Всі платежі зроблені у Гуглі.
Автор, співчуваю. Нажаль ви будете платити, ніхто нікого не шукає, але заяву приймуть.
3
4есотка 15 марта в 07:41
7
Ще напишу одну річ, так як довго працювала в банку. Зазвичай з карт клієнтів знімають гроші рідні, діти, близькі друзі. Все інше меньший відсоток.
7
Ниф_ниф 15 марта в 07:45
8
Ответ дляhrystia
Чому не заблокувала, тому що поняття немала, що вона втрачена. Прочитала зранку повідомлення від Моно і перейшла в застосунок. В тому то і справа, що зняли без пароля. І дзвінків не було. Всі платежі зроблені у Гуглі.
Платила .. 2000 правда
У банка решение одно
Як ухурделю 15 марта в 07:49
9
Ответ дляВподобайден
Що значить як вирішилося?
Тепер це ваш борг. Вам і платити.

Чому ви не заблокували картку зразу як втратили? Чому не було встановлено денного ліміту? Як так швидко підібрали ваш пін-код. Невже вам на телефон не приходило жодного сповіщення?
Какой пин?)
Оплата Моно картой без пина зачастую
Як ухурделю 15 марта в 07:50
10
Ответ для4есотка
Ви дзвоните в монобанк, розповідаєте, вони приймають заяву, але ви все рівно сплачуєте. Потім пишете заяву в поліцію, і на цьому все. Дуже рідко хтось розслідує такі справи, нажаль.
Одне не розумію, як зняли 10 тис без піна? Навіть перевести кошти на іншу карту через термінал, треба пін. Хіба в магазині покупки, але ж там після суми 500 теж пін запрошує.
Нет, я покупала технику на 8тыс и пин не просило
Вподобайден 15 марта в 07:52
11
Ответ дляhrystia
Чому не заблокувала, тому що поняття немала, що вона втрачена. Прочитала зранку повідомлення від Моно і перейшла в застосунок. В тому то і справа, що зняли без пароля. І дзвінків не було. Всі платежі зроблені у Гуглі.
У вас есть шанс. Напишите заявление в кибер полицию.
Як ухурделю 15 марта в 07:53
12
Пишите заявление в полицию.
Даже онлайн-платежи можно отследить, узнают айпи адрес, а по нему и домашний.
И смотря еще что покупали, если была доставка на сайте, то вообще легко отследить по камерам на почте
ЗновЗдоров 15 марта в 08:14
13
Мені в моно завжди приходить запит на підтвердження он-лайн платежів
8
Звездолётчица 15 марта в 08:16
14
Ответ дляЗновЗдоров
Мені в моно завжди приходить запит на підтвердження он-лайн платежів
І мені, навіть за якісь там 100 грн, інколи навіть бісило
Бачу_майбутнє 15 марта в 08:16
15
Ответ дляЗновЗдоров
Мені в моно завжди приходить запит на підтвердження он-лайн платежів
Був платіж не онлайн як варіант, через термінал
Звездолётчица 15 марта в 08:17
16
Автор, пробуйте писати в телеграм до моно, вони там швидко реагують й якщо є якась процедура, то порадять вам. Дивно, чого ви написали першою сюди; а не до них.
ЗновЗдоров 15 марта в 08:18
17
Ответ дляБачу_майбутнє
Був платіж не онлайн як варіант, через термінал
Так автор же написала, що в Гугл всі платежі були зроблені
Настасья Пицун 15 марта в 08:34
18
При оплате в интернете, всегда,даже на 150 грн монобанк просит подтверждение.Как у вас смогли снять деньги, вообще не понятно.
1
Бачу_майбутнє 15 марта в 08:33
19
Ответ дляЗновЗдоров
Так автор же написала, що в Гугл всі платежі були зроблені
Точно. Протупила.
Я в дамках 15 марта в 08:34
20
Радійте що не 50тис було на карті
Женщина_в_лосинах 15 марта в 08:36
21
Ответ дляНастасья Пицун
При оплате в интернете, всегда,даже на 150 грн монобанк просит подтверждение.Как у вас смогли снять деньги, вообще не понятно.
Настройки у всех свои
1
Женщина_в_лосинах 15 марта в 08:38
22
Ответ дляНастасья Пицун
При оплате в интернете, всегда,даже на 150 грн монобанк просит подтверждение.Как у вас смогли снять деньги, вообще не понятно.
Вот еще
Настасья Пицун 15 марта в 08:38
23
Ответ дляЖенщина_в_лосинах
Настройки у всех свои
А, значит и так можно. Я ничего в настройках не меняла,поэтому все онлайн платежи только с подтверждением, оплата через терминал, если больше 600 гривен , то просит пароль.
Женщина_в_лосинах 15 марта в 08:39
24
Ответ дляНастасья Пицун
А, значит и так можно. Я ничего в настройках не меняла,поэтому все онлайн платежи только с подтверждением, оплата через терминал, если больше 600 гривен , то просит пароль.
У меня тоже настроено просить пароль но по факту не везде, это странно
Як ухурделю 15 марта в 08:45
25
Ответ дляБачу_майбутнє
Був платіж не онлайн як варіант, через термінал
В Моно можно снять галочку с подтверждения онлайн платежей.
Будут проводиться без приложения вообще, по номеру карты
Як ухурделю 15 марта в 08:46
26
Ответ дляНастасья Пицун
При оплате в интернете, всегда,даже на 150 грн монобанк просит подтверждение.Как у вас смогли снять деньги, вообще не понятно.
А вот как))
У автора там была активна эта функция
Як ухурделю 15 марта в 08:48
27
Ответ дляЖенщина_в_лосинах
У меня тоже настроено просить пароль но по факту не везде, это странно
У меня тоже стоит в Моно ’всегда спрашивать пин’, но при оплате чипом, его очень редко запрашивает)
Обычно после 2-3 транзакций в день только
автор hrystia 15 марта в 10:06
28
Ответ дляЗвездолётчица
Автор, пробуйте писати в телеграм до моно, вони там швидко реагують й якщо є якась процедура, то порадять вам. Дивно, чого ви написали першою сюди; а не до них.
Я написала одразу їм. Мене цікавить чи потрібно мені буде повернути гроші, які я не тратила. Тому написала сюди.
Фісташкова кава 15 марта в 11:44
29
Ответ дляhrystia
Я написала одразу їм. Мене цікавить чи потрібно мені буде повернути гроші, які я не тратила. Тому написала сюди.
конечно, должны будете вернуть. ну как вы докажете, что это не вы потратили деньги? никак. а может вы врете? банк это не проверит.
Фісташкова кава 15 марта в 11:45
30
Ответ дляhrystia
Чому не заблокувала, тому що поняття немала, що вона втрачена. Прочитала зранку повідомлення від Моно і перейшла в застосунок. В тому то і справа, що зняли без пароля. І дзвінків не було. Всі платежі зроблені у Гуглі.
у меня все время Сенсбанк просит подтвердить покупку в гугле через смс. странно,что у вас не так.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff

Ще з цiкавого

Популярные вопросы!

ещё

Сейчас читают!