sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Работа, Карьера - Формула успеха
anonim_196
Гола з конопель• 13 июля 2024

Как начать работать в GameDev?

Тут есть цифровые художники из этой сферы? Как начинали? Как выбрали нишу?
Мне 37 лет. Хочу сменить сферу деятельности. Поступила в художественную академию. Рисовать умею. Параллельно хочу осваивать цифровые технологии в рисовании.
Посоветуйте с чего начать.
2 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
anonim_45
Указка• 13 июля 2024
1
Я не художник, а гейм дизайнер. Але спробую допомогти.
Мій заход в геймдев був через QA в 2020. Але і для художників такий сценарій менш підходящий, і індустрія наразі в зовсім іншому стані.
Як для художника - треба перш за все визначитись, в якому жанрі і стилі ви хочете працювати. Найзатребуваніший зараз жанр - це, мабуть, казуальні мобілки. Художня цінність і оригінальність може бути сумнівною, але такої роботи, все ж, найбільше. В ААА і рівень треба вищий, і місць менше. Тож, оптимальній варіант, напевно, ввійти в індустрію через простіший варіант і поволі пропрацьовувати свій шлях в бажаний сектор.
Після того, як визначились з вектором - напрацьовуйте портфоліо. Надивлюєтесь на арт в цільовому жанрі і створюєте схожі роботи - в рамках жанру, але максимально різноманітно. І з цим портфоліо можете подаватися на джунівські позиції в індустрії.
З приводу конкретного софту для художників не підскажу - але з цього приводу точно має бути купа гайдів на ютубах і т.д. Напевно потрібен графічний планшет. І бажано на нього сильно не скупитись.
Також порекомендую курс на Coursera від CalArts - дизайн персонажів для відеоігор. Це не те, щоб саме курс - це, скоріш декілька інтервʼю у досвідчених ігрових художників, взятих під час роботи. Втім, це концентрований досвід ветеранів індустрії.
Маю також попередити, що індустрія зараз в дуже поганому стані і зараз навіть досвідчені професіонали часто шукають роботу багато місяців. Скоріш за все, перед бажаним офером роботи доведеться отримати декілька десятків відмов. Але, все ж таки, навіть зараз увійти в індустрію точно не є чимось неможливим і ця скала все ж врешті успішно лупається при наявності достатньої наполегливості. Ну, і дно геймдевом вже досягнуте, далі тільки вгору - скоро має початися відновлення. Може, вже почалося.
Мій свіч в геймдев відбувся в 34 - і жодної хвилини не було жалю про це рішення, бо я нарешті відчуваю себе на своєму місці в своїй професії. Сподіваюсь, у вас теж все вийде. Удачі)
anonim_196
автор Гола з конопель • 13 июля 2024
2
Ответ дляУказка
Я не художник, а гейм дизайнер. Але спробую допомогти.
Мій заход в геймдев був через QA в 2020. Але і для художників такий сценарій менш підходящий, і індустрія наразі в зовсім іншому стані.
Як для художника - треба перш за все визначитись, в якому жанрі і стилі ви хочете працювати. Найзатребуваніший зараз жанр - це, мабуть, казуальні мобілки. Художня цінність і оригінальність може бути сумнівною, але такої роботи, все ж, найбільше. В ААА і рівень треба вищий, і місць менше. Тож, оптимальній варіант, напевно, ввійти в індустрію через простіший варіант і поволі пропрацьовувати свій шлях в бажаний сектор.
Після того, як визначились з вектором - напрацьовуйте портфоліо. Надивлюєтесь на арт в цільовому жанрі і створюєте схожі роботи - в рамках жанру, але максимально різноманітно. І з цим портфоліо можете подаватися на джунівські позиції в індустрії.
З приводу конкретного софту для художників не підскажу - але з цього приводу точно має бути купа гайдів на ютубах і т.д. Напевно потрібен графічний планшет. І бажано на нього сильно не скупитись.
Також порекомендую курс на Coursera від CalArts - дизайн персонажів для відеоігор. Це не те, щоб саме курс - це, скоріш декілька інтервʼю у досвідчених ігрових художників, взятих під час роботи. Втім, це концентрований досвід ветеранів індустрії.
Маю також попередити, що індустрія зараз в дуже поганому стані і зараз навіть досвідчені професіонали часто шукають роботу багато місяців. Скоріш за все, перед бажаним офером роботи доведеться отримати декілька десятків відмов. Але, все ж таки, навіть зараз увійти в індустрію точно не є чимось неможливим і ця скала все ж врешті успішно лупається при наявності достатньої наполегливості. Ну, і дно геймдевом вже досягнуте, далі тільки вгору - скоро має початися відновлення. Може, вже почалося.
Мій свіч в геймдев відбувся в 34 - і жодної хвилини не було жалю про це рішення, бо я нарешті відчуваю себе на своєму місці в своїй професії. Сподіваюсь, у вас теж все вийде. Удачі)
Спасибо большое!
like 1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff