УраганнаЯ• 02 августа 2024
Кто понимает маркетинг? Как решить эту задачу?
За один місяць ви продали 120 ковдр завдяки рекламі у пошуку.
Ціна однієї ковдри 889.00 грн.
Валовий прибуток після всіх витрат 25% з однієї ковдри
Середній CРС у кампанії - 9.65 грн.
Кількість показів - 60000
СTR - 4%
Розрахувати ROMI
Ціна однієї ковдри 889.00 грн.
Валовий прибуток після всіх витрат 25% з однієї ковдри
Середній CРС у кампанії - 9.65 грн.
Кількість показів - 60000
СTR - 4%
Розрахувати ROMI
3
ROMI (Return on Marketing Investment) допомагає оцінити ефективність рекламної кампанії, зокрема скільки прибутку приносить кожна витрачена на рекламу гривня. Для обчислення ROMI, нам потрібно спочатку розрахувати витрати на рекламу, валовий прибуток, а потім використати ці значення у формулі ROMI.
1. **Розрахуємо витрати на рекламу:**
- Середня вартість кліка (CPC) = 9.65 грн
- Кількість кліків (CTR) = 4% від 60,000 показів = 0.04 * 60000 = 2400 кліків
- Витрати на рекламу = 2400 кліків * 9.65 грн = 23160 грн
2. **Розрахуємо валовий прибуток:**
- Ціна однієї ковдри = 889 грн
- Кількість проданих ковдр = 120
- Загальний дохід від продажу = 120 ковдр * 889 грн = 106680 грн
- Валовий прибуток = 25% від загального доходу = 0.25 * 106680 грн = 26670 грн
3. **Розрахуємо ROMI:**
- ROMI = (Валовий прибуток - Витрати на рекламу) / Витрати на рекламу
- ROMI = (26670 грн - 23160 грн) / 23160 грн
- ROMI = 3510 грн / 23160 грн ≈ 0.1516 або 15.16%
Таким чином, ROMI складає приблизно 15.16%.
Вирахував чат GPT
1. **Розрахуємо витрати на рекламу:**
- Середня вартість кліка (CPC) = 9.65 грн
- Кількість кліків (CTR) = 4% від 60,000 показів = 0.04 * 60000 = 2400 кліків
- Витрати на рекламу = 2400 кліків * 9.65 грн = 23160 грн
2. **Розрахуємо валовий прибуток:**
- Ціна однієї ковдри = 889 грн
- Кількість проданих ковдр = 120
- Загальний дохід від продажу = 120 ковдр * 889 грн = 106680 грн
- Валовий прибуток = 25% від загального доходу = 0.25 * 106680 грн = 26670 грн
3. **Розрахуємо ROMI:**
- ROMI = (Валовий прибуток - Витрати на рекламу) / Витрати на рекламу
- ROMI = (26670 грн - 23160 грн) / 23160 грн
- ROMI = 3510 грн / 23160 грн ≈ 0.1516 або 15.16%
Таким чином, ROMI складає приблизно 15.16%.
Вирахував чат GPT
7
4
Количество кликов = 60000х0,04 = 2400
Затраты на рекламу = 2400х9,65 = 23160 грн
Валовая прибыль с одного одеяла = 0,25*889 = 222,25 грн
Итого валовая прибыль = 222,25х120 = 26670 грн
ROMI рассчитывается как отношение валовой прибыли к затратам на рекламу:
(26670-23160)/23160х100%=15,13%.
Это означает, что рекламная кампания была прибыльной, так как возврат инвестиций составляет 15,13% от затраченной суммы на маркетинг.
Затраты на рекламу = 2400х9,65 = 23160 грн
Валовая прибыль с одного одеяла = 0,25*889 = 222,25 грн
Итого валовая прибыль = 222,25х120 = 26670 грн
ROMI рассчитывается как отношение валовой прибыли к затратам на рекламу:
(26670-23160)/23160х100%=15,13%.
Это означает, что рекламная кампания была прибыльной, так как возврат инвестиций составляет 15,13% от затраченной суммы на маркетинг.
2
автор
УраганнаЯ
• 02 августа 2024
Большое всем спасибо! Дай бог здоровьечка неравнодушным людям!!))
Губи до вух• 02 августа 2024
Охх, кажется не зря я не пошла в маркетинг, буду психологом!😁 Автор, похоже из Вас математик такой же как и я))
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу