Фоточки нема• 28 сентября 2024
Безпечна. Хтось сьогодні отримав кошти?
Забрали сьогодні три замовлення безпечною оплатою, в діалогах замовлення виконані, а кошти так і не надійшли. Хоча завжди коли змінюється статус на "замовлення виконано" то одразу кошти надходять. Спати не можу бо сумма близько 6 тис
1
ОчЕнЬ ЧуЖаЯ• 28 сентября 2024
В мене також. Тільки повідомлення ’Ми не змогли зарахувати кошти за ваше замовлення, будь ласка, зверніться у відділ турботи’
автор
Фоточки нема
• 28 сентября 2024
Ответ дляШикаю і викаю
И у меня тоже самое, деньги не пришли, переживаю)
Вони писали про ліміти 50 безпечних в місяць і 5 в день на одну карту. Але в мене не перевищенний цей ліміт. Щас буду їм писати листа.
Шикаю і викаю• 28 сентября 2024
Ответ дляФоточки нема
Вони писали про ліміти 50 безпечних в місяць і 5 в день на одну карту. Але в мене не перевищенний цей ліміт. Щас буду їм писати листа.
Напишите пожалуйста, что они Вам ответят. Мне бот написал, что деньги должны прийти в течении суток, максимум 7-11 дней. Пока жду
автор
Фоточки нема
• 28 сентября 2024
Ответ дляШикаю і викаю
Напишите пожалуйста, что они Вам ответят. Мне бот написал, что деньги должны прийти в течении суток, максимум 7-11 дней. Пока жду
Як дадуть відповідь то я напишу тут в темі. Якщо вони будуть брати комісію одразу як покупець забере з пошти, а зараховувати впродовж 11 днів, то до сраки такі безпечні.
1
автор
Фоточки нема
• 28 сентября 2024
Ответ дляОчЕнЬ ЧуЖаЯ
В мене також. Тільки повідомлення ’Ми не змогли зарахувати кошти за ваше замовлення, будь ласка, зверніться у відділ турботи’
Доброго вечора. Ви писали у техпідтримку? Бо мені ніхто не відповів, і сьогодні ще забрали безпечні оплати, і знову кошти не надійшли. Прийшло повідомлення в діалогах по кожному замовленню за яке за яке кошти не зарахували ’На жаль, ми не змогли зарахувати кошти за замовлення номер на вашу картку. Будь-ласка, зверніться у Відділ турботи.
Команда Шафи ’
Команда Шафи ’
автор
Фоточки нема
• 28 сентября 2024
Ответ дляШикаю і викаю
И у меня тоже самое, деньги не пришли, переживаю)
Доброго вечора. Ви писали у техпідтримку? Бо мені ніхто не відповів, і сьогодні ще забрали безпечні оплати, і знову кошти не надійшли. Прийшло повідомлення в діалогах по кожному замовленню за яке за яке кошти не зарахували ’На жаль, ми не змогли зарахувати кошти за замовлення номер на вашу картку. Будь-ласка, зверніться у Відділ турботи.
Команда Шафи ’
Команда Шафи ’
ОчЕнЬ ЧуЖаЯ• 28 сентября 2024
Ответ дляФоточки нема
Доброго вечора. Ви писали у техпідтримку? Бо мені ніхто не відповів, і сьогодні ще забрали безпечні оплати, і знову кошти не надійшли. Прийшло повідомлення в діалогах по кожному замовленню за яке за яке кошти не зарахували ’На жаль, ми не змогли зарахувати кошти за замовлення номер на вашу картку. Будь-ласка, зверніться у Відділ турботи.
Команда Шафи ’
Команда Шафи ’
Добрий вечір! Так, я отримала відповідь: ’На жаль, маємо тимчасові технічні труднощі із зарахуванням оплати. Наші спеціалісти активно працюють над цим. 🙏
Це пріоритетна задача, оскільки розуміємо важливість отримання оплати.
Не варто хвилюватись, кошти ви обов´язково отримаєте. 🌸
Дякую за розуміння та перепрошую за очікування.
Я відпишусь одразу, як матиму інформацію.’
Це пріоритетна задача, оскільки розуміємо важливість отримання оплати.
Не варто хвилюватись, кошти ви обов´язково отримаєте. 🌸
Дякую за розуміння та перепрошую за очікування.
Я відпишусь одразу, як матиму інформацію.’
автор
Фоточки нема
• 28 сентября 2024
Ответ дляОчЕнЬ ЧуЖаЯ
Добрий вечір! Так, я отримала відповідь: ’На жаль, маємо тимчасові технічні труднощі із зарахуванням оплати. Наші спеціалісти активно працюють над цим. 🙏
Це пріоритетна задача, оскільки розуміємо важливість отримання оплати.
Не варто хвилюватись, кошти ви обов´язково отримаєте. 🌸
Дякую за розуміння та перепрошую за очікування.
Я відпишусь одразу, як матиму інформацію.’
Це пріоритетна задача, оскільки розуміємо важливість отримання оплати.
Не варто хвилюватись, кошти ви обов´язково отримаєте. 🌸
Дякую за розуміння та перепрошую за очікування.
Я відпишусь одразу, як матиму інформацію.’
Дякую вам за відповідь, бо на нервах цілий день.
автор
Фоточки нема
• 02 октября 2024
Ответ дляОчЕнЬ ЧуЖаЯ
В мене також. Тільки повідомлення ’Ми не змогли зарахувати кошти за ваше замовлення, будь ласка, зверніться у відділ турботи’
Доброго дня. Ви гроші отримали? Тех підтримка писала вам щось внятне? Бо мені відповіли ще 29 вересня, текст нижче. Але справа в тому що у подруги безпечні приходять як і раніше, ніяких проблем з цим нема. А скоро вже буде тиждень як грошей нема. Я вчора їм знову написа але ніхто ще не відповів.
На жаль, маємо тимчасові технічні труднощі із зарахуванням оплати. Наші спеціалісти активно працюють над цим. 🙏
Це пріоритетна задача, оскільки розуміємо важливість отримання оплати.
Не варто хвилюватись, кошти ви обов´язково отримаєте. 🌸
Дякую за розуміння та перепрошую за очікування.
Я відпишусь одразу, як матиму інформацію.
На жаль, маємо тимчасові технічні труднощі із зарахуванням оплати. Наші спеціалісти активно працюють над цим. 🙏
Це пріоритетна задача, оскільки розуміємо важливість отримання оплати.
Не варто хвилюватись, кошти ви обов´язково отримаєте. 🌸
Дякую за розуміння та перепрошую за очікування.
Я відпишусь одразу, як матиму інформацію.
автор
Фоточки нема
• 02 октября 2024
Ответ дляШикаю і викаю
Напишите пожалуйста, что они Вам ответят. Мне бот написал, что деньги должны прийти в течении суток, максимум 7-11 дней. Пока жду
Доброго дня. Ви гроші отримали? Тех підтримка писала вам щось внятне? Бо мені відповіли ще 29 вересня, текст нижче. Але справа в тому що у подруги безпечні приходять як і раніше, ніяких проблем з цим нема. А скоро вже буде тиждень як грошей нема. Я вчора їм знову написа але ніхто ще не відповів.
На жаль, маємо тимчасові технічні труднощі із зарахуванням оплати. Наші спеціалісти активно працюють над цим. 🙏
Це пріоритетна задача, оскільки розуміємо важливість отримання оплати.
Не варто хвилюватись, кошти ви обов´язково отримаєте. 🌸
Дякую за розуміння та перепрошую за очікування.
Я відпишусь одразу, як матиму інформацію.
На жаль, маємо тимчасові технічні труднощі із зарахуванням оплати. Наші спеціалісти активно працюють над цим. 🙏
Це пріоритетна задача, оскільки розуміємо важливість отримання оплати.
Не варто хвилюватись, кошти ви обов´язково отримаєте. 🌸
Дякую за розуміння та перепрошую за очікування.
Я відпишусь одразу, як матиму інформацію.
ОчЕнЬ ЧуЖаЯ• 02 октября 2024
Ответ дляФоточки нема
Доброго дня. Ви гроші отримали? Тех підтримка писала вам щось внятне? Бо мені відповіли ще 29 вересня, текст нижче. Але справа в тому що у подруги безпечні приходять як і раніше, ніяких проблем з цим нема. А скоро вже буде тиждень як грошей нема. Я вчора їм знову написа але ніхто ще не відповів.
На жаль, маємо тимчасові технічні труднощі із зарахуванням оплати. Наші спеціалісти активно працюють над цим. 🙏
Це пріоритетна задача, оскільки розуміємо важливість отримання оплати.
Не варто хвилюватись, кошти ви обов´язково отримаєте. 🌸
Дякую за розуміння та перепрошую за очікування.
Я відпишусь одразу, як матиму інформацію.
На жаль, маємо тимчасові технічні труднощі із зарахуванням оплати. Наші спеціалісти активно працюють над цим. 🙏
Це пріоритетна задача, оскільки розуміємо важливість отримання оплати.
Не варто хвилюватись, кошти ви обов´язково отримаєте. 🌸
Дякую за розуміння та перепрошую за очікування.
Я відпишусь одразу, як матиму інформацію.
Добрий день! Ні, не отримала. Три замовлення (27 вересня, 29 і 1 жовтня). Звісно, всі вони були відправлені ’безпечною’ ще до цього їх технічного збою, більше так не відправляю. Присилають такі самі листи про ’труднощі’ і поки нічого. А на один запрос прийшло таке
- не знаю, на кого це розраховано : ’Можливо це замовлення також попало під технічний збій. Або кошти зарахуються трішки пізніше. 🤗
Та є поодинокі випадки, коли це може тривати до 7 робочих днів: все залежить від роботи вашого банку.
Маленька підказка: повідомлення про надходження грошей може не надходити, тому необхідно перевіряти рахунок по картці самостійно.😉’
Та є поодинокі випадки, коли це може тривати до 7 робочих днів: все залежить від роботи вашого банку.
Маленька підказка: повідомлення про надходження грошей може не надходити, тому необхідно перевіряти рахунок по картці самостійно.😉’
автор
Фоточки нема
• 02 октября 2024
Ответ дляОчЕнЬ ЧуЖаЯ
Добрий день! Ні, не отримала. Три замовлення (27 вересня, 29 і 1 жовтня). Звісно, всі вони були відправлені ’безпечною’ ще до цього їх технічного збою, більше так не відправляю. Присилають такі самі листи про ’труднощі’ і поки нічого. А на один запрос прийшло таке
- не знаю, на кого це розраховано : ’Можливо це замовлення також попало під технічний збій. Або кошти зарахуються трішки пізніше. 🤗
Та є поодинокі випадки, коли це може тривати до 7 робочих днів: все залежить від роботи вашого банку.
Маленька підказка: повідомлення про надходження грошей може не надходити, тому необхідно перевіряти рахунок по картці самостійно.😉’
Та є поодинокі випадки, коли це може тривати до 7 робочих днів: все залежить від роботи вашого банку.
Маленька підказка: повідомлення про надходження грошей може не надходити, тому необхідно перевіряти рахунок по картці самостійно.😉’
Дякую за відповідь. Сказати що я в шоці, це нічого не сказати. В мене на тій картці для зарахувань по нулях, нічого так і не прийшло. 4 замовлення, останнє виконане 30 вересня. Мене тригерить що у когось сбою не було, а у нас був, як таке може бути? В мене ще й сумма не маленька(
ОчЕнЬ ЧуЖаЯ• 04 октября 2024
Ответ дляФоточки нема
Дякую за відповідь. Сказати що я в шоці, це нічого не сказати. В мене на тій картці для зарахувань по нулях, нічого так і не прийшло. 4 замовлення, останнє виконане 30 вересня. Мене тригерить що у когось сбою не було, а у нас був, як таке може бути? В мене ще й сумма не маленька(
Добрий день! Щойно отримала таке повідомлення на e-mail: ’Добрий день!
Ми продовжуємо працювати над зарахуванням коштів, які ви ще не отримали за замовлення з Безпечною оплатою.
Запевняю вас, що ви обов´язково їх отримаєте найближчим часом.
Про зарахування коштів ми повідомимо вам в чаті на Шафі. Тому я закриваю вашого листа. Не хвилюйтеся стосовно цього та, будь ласка, не створюйте нові звернення, які стосуються зарахування коштів за замовлення з Безпечною оплатою, які покупці оплатили до 17:00 30.09.2024. Вони не прискорять процес, але не дадуть нам змоги швидко обробляти ваші звернення, які стосуються інших питань. Ми обов´язково напишемо вам, коли зарахуємо гроші. Та якщо у вас є інші питання, створіть нам нове звернення через форму зворотного зв’язку.
Вибачте, будь ласка, що так сталося. Ми теж не чекали на такий збій, але ми докладаємо всіх зусиль, щоб зарахувати вам гроші якомога скоріше. З 17:00 30.09.2024. система працює стабільно і гроші за нові замовлення надходять успішно.
Вдалого дня і до зв´язку!’
Ми продовжуємо працювати над зарахуванням коштів, які ви ще не отримали за замовлення з Безпечною оплатою.
Запевняю вас, що ви обов´язково їх отримаєте найближчим часом.
Про зарахування коштів ми повідомимо вам в чаті на Шафі. Тому я закриваю вашого листа. Не хвилюйтеся стосовно цього та, будь ласка, не створюйте нові звернення, які стосуються зарахування коштів за замовлення з Безпечною оплатою, які покупці оплатили до 17:00 30.09.2024. Вони не прискорять процес, але не дадуть нам змоги швидко обробляти ваші звернення, які стосуються інших питань. Ми обов´язково напишемо вам, коли зарахуємо гроші. Та якщо у вас є інші питання, створіть нам нове звернення через форму зворотного зв’язку.
Вибачте, будь ласка, що так сталося. Ми теж не чекали на такий збій, але ми докладаємо всіх зусиль, щоб зарахувати вам гроші якомога скоріше. З 17:00 30.09.2024. система працює стабільно і гроші за нові замовлення надходять успішно.
Вдалого дня і до зв´язку!’
автор
Фоточки нема
• 04 октября 2024
Ответ дляОчЕнЬ ЧуЖаЯ
Добрий день! Щойно отримала таке повідомлення на e-mail: ’Добрий день!
Ми продовжуємо працювати над зарахуванням коштів, які ви ще не отримали за замовлення з Безпечною оплатою.
Запевняю вас, що ви обов´язково їх отримаєте найближчим часом.
Про зарахування коштів ми повідомимо вам в чаті на Шафі. Тому я закриваю вашого листа. Не хвилюйтеся стосовно цього та, будь ласка, не створюйте нові звернення, які стосуються зарахування коштів за замовлення з Безпечною оплатою, які покупці оплатили до 17:00 30.09.2024. Вони не прискорять процес, але не дадуть нам змоги швидко обробляти ваші звернення, які стосуються інших питань. Ми обов´язково напишемо вам, коли зарахуємо гроші. Та якщо у вас є інші питання, створіть нам нове звернення через форму зворотного зв’язку.
Вибачте, будь ласка, що так сталося. Ми теж не чекали на такий збій, але ми докладаємо всіх зусиль, щоб зарахувати вам гроші якомога скоріше. З 17:00 30.09.2024. система працює стабільно і гроші за нові замовлення надходять успішно.
Вдалого дня і до зв´язку!’
Ми продовжуємо працювати над зарахуванням коштів, які ви ще не отримали за замовлення з Безпечною оплатою.
Запевняю вас, що ви обов´язково їх отримаєте найближчим часом.
Про зарахування коштів ми повідомимо вам в чаті на Шафі. Тому я закриваю вашого листа. Не хвилюйтеся стосовно цього та, будь ласка, не створюйте нові звернення, які стосуються зарахування коштів за замовлення з Безпечною оплатою, які покупці оплатили до 17:00 30.09.2024. Вони не прискорять процес, але не дадуть нам змоги швидко обробляти ваші звернення, які стосуються інших питань. Ми обов´язково напишемо вам, коли зарахуємо гроші. Та якщо у вас є інші питання, створіть нам нове звернення через форму зворотного зв’язку.
Вибачте, будь ласка, що так сталося. Ми теж не чекали на такий збій, але ми докладаємо всіх зусиль, щоб зарахувати вам гроші якомога скоріше. З 17:00 30.09.2024. система працює стабільно і гроші за нові замовлення надходять успішно.
Вдалого дня і до зв´язку!’
Доброго дня. І мені теж таке прийшло, мабуть зробили розсилку щоб люди їх не задрачували. Вже тиждень бідні не можуть вирішити питання. Це ж люди сплатили за безпечні і сума з енною кількістю нулів незрозуміло куди ділась.
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу