Питання перукарям,майстрам манікюру,масажистам,офіціантам,баристам,продавцям,бровістам і т.д,і т.п...Чи було у вас таке,що до вас приходили неприємні для вас клієнти? Тобто вони вам не хамили,а просто без причин вам неприємні були? Якщо так,то чк ви себе поводили з людиною під час процедури/продажу товарів?Чи дратувалися ви? Як ви людині показували саою неприязнь до неї?
3
Ochen_lubov• 08 октября 2024
Я барбер. Нет, не было у меня таких клиентов. Каждый мужчина в моем кресле мне симпатичен. Но я - исключение. Среди моих коллег нет таких. У всех есть в обслуживании куча долбо@бов, которых они поносят чуть те за порог.
3
1
Allein74999• 08 октября 2024
Без причин не приятных не бывает. Что-то в поведении все равно не то. Были конечно. Общалась сухо и по делу, сводила общение до минимума и все.
Если грубили и тд - там вообще отдельный случай
Если грубили и тд - там вообще отдельный случай
2
K.Yurchenko• 08 октября 2024
Як це ’неприємні без причини’?!
Були неприємні, звісно. Але всі з причиною)
Були неприємні, звісно. Але всі з причиною)
2
Ответ дляAllein74999
Без причин не приятных не бывает. Что-то в поведении все равно не то. Были конечно. Общалась сухо и по делу, сводила общение до минимума и все.
Если грубили и тд - там вообще отдельный случай
Если грубили и тд - там вообще отдельный случай
Я ходила к одному мастеру,она со мной очень сухо общалась,не грубила,но было видно,что улыбка сквозь зубы(((((
1
Ответ дляK.Yurchenko
Як це ’неприємні без причини’?!
Були неприємні, звісно. Але всі з причиною)
Були неприємні, звісно. Але всі з причиною)
Ті,хто вам нічого поганого не казав і не робив
1
Allein74999• 08 октября 2024
Ответ дляuseruseruser
Я ходила к одному мастеру,она со мной очень сухо общалась,не грубила,но было видно,что улыбка сквозь зубы(((((
То характер говнистый. Обычно если люди доброжелательны, улыбчивы или по крайней мере с прохода не грубят и не наезжают - то и с ними так же. А если с прохода оно еще даже не твой клиент, а претензий вагон, то накуй - это вооон туда
1
1
Ответ дляAllein74999
То характер говнистый. Обычно если люди доброжелательны, улыбчивы или по крайней мере с прохода не грубят и не наезжают - то и с ними так же. А если с прохода оно еще даже не твой клиент, а претензий вагон, то накуй - это вооон туда
У неё не было ко мне претензий
1
K.Yurchenko• 08 октября 2024
Ответ дляuseruseruser
Ті,хто вам нічого поганого не казав і не робив
Я таке не відчувала ніколи. Щоб прям без причини неприємна людина була.
1
1
Без причин нема таких. В принципі, спілкування тільки по ділу, трохи ближче спілкування тільки з приємними. Робота не позволяє відповідати на хамство і наїзди так, як би відповіла в житті. Зато така роботка навчила мене поза роботою добре відстоювати себе. І бути хитрішою. У мене ще начальство притрушене, люба дитина може якусь небилицю придумати про мене - повірять їй а не мені , з якою знайомі 30 років. З тими, хто наговорює на мене безпідставно надалі веду себе сухо і відсторонено.
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу