Смешнюча• 06 января в 11:35
Бачили найменшого учасника талант шоу?
1.10 місяців, відрізняє безпомилково марки авто та музичних інструментів
показать весь текст
7
сладкий_ноябрь• 06 января в 12:32
Ответ длямегамоСГ
Мій розчарувався у навчанні ще у початкових класах. Було дуже не цікаво, бо все знав, і навіть жалівся, що вимушені були цілий урок слухати, як хтось там букви скласти не міг. І це при тому, що в гімназію були ’вступні іспити’ (в ті часи було таке) і читання та розуміння тексту було одним з завдань. Ще ті довбані оцінки довго не ставили, тільки з третього класу почали. Коли почали ставити оцінки, то з´явилося бажання отримувати високі, був навіть похвальних лист, але в четвертому, коли почався карантин, знову все зійшло на нівець, він зрозумів: нащо напрягатися..... Нащо вчити на пам´ять, коли перед камерою можно і піддивлятися, нащо робити самостійно домашку, коли можна переписати, нащо працювати, коли на самостійних та контрольних можна піддивлятися, спитати у чаті тощо....
Ще одне підтвердження того, що дитина орієнтується не на себе і свій розвиток, а на оцінки, бо йому потрібне підтвердження, що він молодець. А оцінки по факту, то лише цифра, але для дитини, то головна мотивація. :)
3
ОбережнаЯ• 06 января в 12:32
Ответ длясладкий_ноябрь
Виходячи з вашої логіки, то в Україні б не було б талановитих дітей, а вони є.
Про звичайних дітей почали писати ви, що все вирівнюється, це підтверджує мої слова про те, що від початку це звичайна дитина, просто мама з нею займалася трохи більше, ніж інші. Все. До гугіальності, якихось супер вмінь, там як до неба. Таких дітей 1 на мільйон. Всі інші то талант + праця.
Про звичайних дітей почали писати ви, що все вирівнюється, це підтверджує мої слова про те, що від початку це звичайна дитина, просто мама з нею займалася трохи більше, ніж інші. Все. До гугіальності, якихось супер вмінь, там як до неба. Таких дітей 1 на мільйон. Всі інші то талант + праця.
Я пишу про вирівнювання в школі. Але ви пропустили повз те, що дитина поза школою самостійно вивчила іноземну мову і зараз вчить іншу, бо то цікаво і ніхто до того не примушую і не чекає результату. Наведіть приклад талановитих дітей, бо ви знову сама собі суперечите. Частіше всього у талановитих дітей таланти проявляються з малечку, але ж ви пишете, що будь-яку дитину в рік можна всьому навчити)
3
сладкий_ноябрь• 06 января в 12:35
Ответ дляОбережнаЯ
Який підхід? Таке відчуття, що розмовляти з вами,як зі стінкою. Я ж пишу, що я дитину силоміць нічому не навчала,я лише відповідала на її запит і зацікавленість певними речами. Їй прикольно було стояти наприклад в черзі за квитками, і аби було не нудно, розв´язувати в голові математичні задачі,і то і близько не 3+5. Ті, що добиваються чогось працею при відсутності талантів і здібностей, ніколи не зроблять визначних відкриттів. Собачку теж можна навчити командам, але їй ніколи не стати людиною.
Так і при наявності здібностей і без наявності праці, ти теж не зробиш відкриття. Чи ви з цим не згодні?
Відкриття, то талант + систематична праця.
Тому якраз ті, хто працює і не має таланту, добивається по життю більшого, ніж талановитиі і ліниві.
Відкриття, то талант + систематична праця.
Тому якраз ті, хто працює і не має таланту, добивається по життю більшого, ніж талановитиі і ліниві.
3
сладкий_ноябрь• 06 января в 12:35
Ответ дляОбережнаЯ
Який підхід? Таке відчуття, що розмовляти з вами,як зі стінкою. Я ж пишу, що я дитину силоміць нічому не навчала,я лише відповідала на її запит і зацікавленість певними речами. Їй прикольно було стояти наприклад в черзі за квитками, і аби було не нудно, розв´язувати в голові математичні задачі,і то і близько не 3+5. Ті, що добиваються чогось працею при відсутності талантів і здібностей, ніколи не зроблять визначних відкриттів. Собачку теж можна навчити командам, але їй ніколи не стати людиною.
Ні, за мною не як зі стіною, вас просто ображає те, що я не хвалю вас і вашу дитину. Тому ви й завелися
3
ОбережнаЯ• 06 января в 12:36
Ответ длясладкий_ноябрь
Що вас так зачепило?
Знання букв в 1.11 це показник того, що мамі хотілось виділитися, все. До якихось супер вмінь не має й мови, це просто памʼять. Якщо інша мама вчила вірші, то дитина буде знати вірші, а інша мама з дитиною вчила комах, дитина буде знати комах.
Навчання, це щоденна праця і не всі до неї готові. От тому я й писала вище, що дитина, яка читати навчилася в 3, вирівнюється з іншими дітьми, бо вона початково була така ж сама, як й інші. Розвинені діти це взагалі інше. Вони вчаться легко, самоосвіта в них на високому рівні, самоорганізація теж. І зазвичай вони не вміли читати в 3 :)
Знання букв в 1.11 це показник того, що мамі хотілось виділитися, все. До якихось супер вмінь не має й мови, це просто памʼять. Якщо інша мама вчила вірші, то дитина буде знати вірші, а інша мама з дитиною вчила комах, дитина буде знати комах.
Навчання, це щоденна праця і не всі до неї готові. От тому я й писала вище, що дитина, яка читати навчилася в 3, вирівнюється з іншими дітьми, бо вона початково була така ж сама, як й інші. Розвинені діти це взагалі інше. Вони вчаться легко, самоосвіта в них на високому рівні, самоорганізація теж. І зазвичай вони не вміли читати в 3 :)
А ви по життю краще за інших знаєте, що і якими мотивами вони роблять? Ні,я не ставила за мету вчити буквам, Ви доросла он, букви знаєте, а досі не навчилися розуміти написане. Моїй дитині бабуся подарувала буквар і дитині було цікаво його гортати, коли гортала,я називала їй букви. Вона шуґвидкл їх запам´ятовувала і сама приходила з цим букварем до мене. Це не я примушувала і ставила за мету навчити букв. Ще раз, для таких особливих, як ви, я відповідала в певні періоди на певні запити дитини, а не в виконувала свої плани
1
ОбережнаЯ• 06 января в 12:37
Ответ длясладкий_ноябрь
Що вас так зачепило?
Знання букв в 1.11 це показник того, що мамі хотілось виділитися, все. До якихось супер вмінь не має й мови, це просто памʼять. Якщо інша мама вчила вірші, то дитина буде знати вірші, а інша мама з дитиною вчила комах, дитина буде знати комах.
Навчання, це щоденна праця і не всі до неї готові. От тому я й писала вище, що дитина, яка читати навчилася в 3, вирівнюється з іншими дітьми, бо вона початково була така ж сама, як й інші. Розвинені діти це взагалі інше. Вони вчаться легко, самоосвіта в них на високому рівні, самоорганізація теж. І зазвичай вони не вміли читати в 3 :)
Знання букв в 1.11 це показник того, що мамі хотілось виділитися, все. До якихось супер вмінь не має й мови, це просто памʼять. Якщо інша мама вчила вірші, то дитина буде знати вірші, а інша мама з дитиною вчила комах, дитина буде знати комах.
Навчання, це щоденна праця і не всі до неї готові. От тому я й писала вище, що дитина, яка читати навчилася в 3, вирівнюється з іншими дітьми, бо вона початково була така ж сама, як й інші. Розвинені діти це взагалі інше. Вони вчаться легко, самоосвіта в них на високому рівні, самоорганізація теж. І зазвичай вони не вміли читати в 3 :)
Ви дуже помиляєтеся, вважаючи, що розвинені від природи люди високо самоорганізовані. Зразу видно, що особисто ви на практиці ніколи не стикалися з такими дітьми, ви теоретик, та ще й прсередній
3
ОбережнаЯ• 06 января в 12:40
Ответ длясладкий_ноябрь
Так і при наявності здібностей і без наявності праці, ти теж не зробиш відкриття. Чи ви з цим не згодні?
Відкриття, то талант + систематична праця.
Тому якраз ті, хто працює і не має таланту, добивається по життю більшого, ніж талановитиі і ліниві.
Відкриття, то талант + систематична праця.
Тому якраз ті, хто працює і не має таланту, добивається по життю більшого, ніж талановитиі і ліниві.
Ейнштейн, Едісон.... Розповідайте далі
2
ОбережнаЯ• 06 января в 12:41
Ответ длясладкий_ноябрь
Ні, за мною не як зі стіною, вас просто ображає те, що я не хвалю вас і вашу дитину. Тому ви й завелися
Я чогось мабуть не розумію. А що що ви маєте на звалювати мене і мою дитину? Ви якась дуже дивна
2
сладкий_ноябрь• 06 января в 12:43
Ответ дляОбережнаЯ
А ви по життю краще за інших знаєте, що і якими мотивами вони роблять? Ні,я не ставила за мету вчити буквам, Ви доросла он, букви знаєте, а досі не навчилися розуміти написане. Моїй дитині бабуся подарувала буквар і дитині було цікаво його гортати, коли гортала,я називала їй букви. Вона шуґвидкл їх запам´ятовувала і сама приходила з цим букварем до мене. Це не я примушувала і ставила за мету навчити букв. Ще раз, для таких особливих, як ви, я відповідала в певні періоди на певні запити дитини, а не в виконувала свої плани
Ну так. Буквар в 1.11 то дуже актуальний подарунок в такому віці.
Я ж не проти будь-яким. Способами розвивати памʼять дитини. Букви, звірі, прапори і тд, але це просто памʼять і не робить з дитини геніальну чи розвинену. А ви це заперечуєте.
Для мене розвинена дитина, це не та, яка вміє читати в 3, бо цьому можна навчити будь-яку дитину.
Це та, яка повністю себе обслуговує, знає що робити, коли загубилася чи вміє правильно зорієнтуватися в стресовій ситуації, з якою цікаво поговорити, бо в неї великий кругозір, має високий рівень емпатії, вміє слухати і чути, знає межі своїх кордонів і кордонів інших, правильно реагує на зауваження і робить висновки і тд. От саме це розвинена дитина, а не те, що мамка її читати навчила і тепер вважає, що це мегамнавик.
Я ж не проти будь-яким. Способами розвивати памʼять дитини. Букви, звірі, прапори і тд, але це просто памʼять і не робить з дитини геніальну чи розвинену. А ви це заперечуєте.
Для мене розвинена дитина, це не та, яка вміє читати в 3, бо цьому можна навчити будь-яку дитину.
Це та, яка повністю себе обслуговує, знає що робити, коли загубилася чи вміє правильно зорієнтуватися в стресовій ситуації, з якою цікаво поговорити, бо в неї великий кругозір, має високий рівень емпатії, вміє слухати і чути, знає межі своїх кордонів і кордонів інших, правильно реагує на зауваження і робить висновки і тд. От саме це розвинена дитина, а не те, що мамка її читати навчила і тепер вважає, що це мегамнавик.
1
сладкий_ноябрь• 06 января в 12:44
Ответ дляОбережнаЯ
Ви дуже помиляєтеся, вважаючи, що розвинені від природи люди високо самоорганізовані. Зразу видно, що особисто ви на практиці ніколи не стикалися з такими дітьми, ви теоретик, та ще й прсередній
Так, аргументи закінчуються, починається хамство :)
1
мегамоСГ• 06 января в 12:46
Ответ длясладкий_ноябрь
Ще одне підтвердження того, що дитина орієнтується не на себе і свій розвиток, а на оцінки, бо йому потрібне підтвердження, що він молодець. А оцінки по факту, то лише цифра, але для дитини, то головна мотивація. :)
Підтвердження чого? Ми обговорювали мотивації?
Я наче про це мову і не вела. Так, йому не цікаво далі розвиватися. Навіщо напрягатися? Щоб що?
І так, оцінка це лише цифри. Коли на батьківських зборах обговорювали ’чи ставити оцінки чи ще підождуть’ то теж багато хто закидав: оцінка лише цифра, це не важливо, дитині повинно бути ’пофіг’ на оцінки.....
Але ж це утопія. Одна з вчительок каже: ’а вам цікаво працювати без зарплатні?’ Всі такі мовчать.... Ніхто не сказав, що на роботу ходять заради роботи (хоч є такі, звісно). - ’так от і дітям не цікаво без оцінок. Не видно рівень їх досягнень, немає мотивації’
Ось і мій зараз навчається лише тому, що не ходити в школу він не може. Ну так, треба щось робити, щоб з фізмату не виперли. А наші мотивації щодо якогось там міфічного навчання у виші, про якусь міфічну роботу в майбутньому - для нього пусті слова. Ні про що.
Може ви порадите, як вмотивувати дитину?
Я наче про це мову і не вела. Так, йому не цікаво далі розвиватися. Навіщо напрягатися? Щоб що?
І так, оцінка це лише цифри. Коли на батьківських зборах обговорювали ’чи ставити оцінки чи ще підождуть’ то теж багато хто закидав: оцінка лише цифра, це не важливо, дитині повинно бути ’пофіг’ на оцінки.....
Але ж це утопія. Одна з вчительок каже: ’а вам цікаво працювати без зарплатні?’ Всі такі мовчать.... Ніхто не сказав, що на роботу ходять заради роботи (хоч є такі, звісно). - ’так от і дітям не цікаво без оцінок. Не видно рівень їх досягнень, немає мотивації’ Ось і мій зараз навчається лише тому, що не ходити в школу він не може. Ну так, треба щось робити, щоб з фізмату не виперли. А наші мотивації щодо якогось там міфічного навчання у виші, про якусь міфічну роботу в майбутньому - для нього пусті слова. Ні про що.
Може ви порадите, як вмотивувати дитину?
2
ОбережнаЯ• 06 января в 12:46
Ответ длясладкий_ноябрь
Так, аргументи закінчуються, починається хамство :)
Де ви побачили хамство? Ви не тільки за коли краще за інших знати мотиви їх дій, ви ще й в тексті знаходите таємний зміст?🤣
сладкий_ноябрь• 06 января в 12:49
Ответ длямегамоСГ
Підтвердження чого? Ми обговорювали мотивації?
Я наче про це мову і не вела. Так, йому не цікаво далі розвиватися. Навіщо напрягатися? Щоб що?
І так, оцінка це лише цифри. Коли на батьківських зборах обговорювали ’чи ставити оцінки чи ще підождуть’ то теж багато хто закидав: оцінка лише цифра, це не важливо, дитині повинно бути ’пофіг’ на оцінки.....
Але ж це утопія. Одна з вчительок каже: ’а вам цікаво працювати без зарплатні?’ Всі такі мовчать.... Ніхто не сказав, що на роботу ходять заради роботи (хоч є такі, звісно). - ’так от і дітям не цікаво без оцінок. Не видно рівень їх досягнень, немає мотивації’
Ось і мій зараз навчається лише тому, що не ходити в школу він не може. Ну так, треба щось робити, щоб з фізмату не виперли. А наші мотивації щодо якогось там міфічного навчання у виші, про якусь міфічну роботу в майбутньому - для нього пусті слова. Ні про що.
Може ви порадите, як вмотивувати дитину?
Я наче про це мову і не вела. Так, йому не цікаво далі розвиватися. Навіщо напрягатися? Щоб що?
І так, оцінка це лише цифри. Коли на батьківських зборах обговорювали ’чи ставити оцінки чи ще підождуть’ то теж багато хто закидав: оцінка лише цифра, це не важливо, дитині повинно бути ’пофіг’ на оцінки.....
Але ж це утопія. Одна з вчительок каже: ’а вам цікаво працювати без зарплатні?’ Всі такі мовчать.... Ніхто не сказав, що на роботу ходять заради роботи (хоч є такі, звісно). - ’так от і дітям не цікаво без оцінок. Не видно рівень їх досягнень, немає мотивації’ Ось і мій зараз навчається лише тому, що не ходити в школу він не може. Ну так, треба щось робити, щоб з фізмату не виперли. А наші мотивації щодо якогось там міфічного навчання у виші, про якусь міфічну роботу в майбутньому - для нього пусті слова. Ні про що.
Може ви порадите, як вмотивувати дитину?
То в чому геніальність дитини, яка навчилась читати в 3, якщо зараз вона знаходиться на такому рівні? :)
Дуже легко все звалити на освіту, вчителів і тд. А по суті це просто звичайна дитина, яка не навчилася вчитися, вчиться заради оцінок, відсутність самоорганізації, самоконтролю, самонавчання.
Дуже легко все звалити на освіту, вчителів і тд. А по суті це просто звичайна дитина, яка не навчилася вчитися, вчиться заради оцінок, відсутність самоорганізації, самоконтролю, самонавчання.
4
сладкий_ноябрь• 06 января в 12:50
Ответ дляОбережнаЯ
Де ви побачили хамство? Ви не тільки за коли краще за інших знати мотиви їх дій, ви ще й в тексті знаходите таємний зміст?🤣
Перечитайте свої повідомлення. Але може то норма спілкування для вас, тому ви його не бачите.
ОбережнаЯ• 06 января в 12:52
Ответ длясладкий_ноябрь
Ну так. Буквар в 1.11 то дуже актуальний подарунок в такому віці.
Я ж не проти будь-яким. Способами розвивати памʼять дитини. Букви, звірі, прапори і тд, але це просто памʼять і не робить з дитини геніальну чи розвинену. А ви це заперечуєте.
Для мене розвинена дитина, це не та, яка вміє читати в 3, бо цьому можна навчити будь-яку дитину.
Це та, яка повністю себе обслуговує, знає що робити, коли загубилася чи вміє правильно зорієнтуватися в стресовій ситуації, з якою цікаво поговорити, бо в неї великий кругозір, має високий рівень емпатії, вміє слухати і чути, знає межі своїх кордонів і кордонів інших, правильно реагує на зауваження і робить висновки і тд. От саме це розвинена дитина, а не те, що мамка її читати навчила і тепер вважає, що це мегамнавик.
Я ж не проти будь-яким. Способами розвивати памʼять дитини. Букви, звірі, прапори і тд, але це просто памʼять і не робить з дитини геніальну чи розвинену. А ви це заперечуєте.
Для мене розвинена дитина, це не та, яка вміє читати в 3, бо цьому можна навчити будь-яку дитину.
Це та, яка повністю себе обслуговує, знає що робити, коли загубилася чи вміє правильно зорієнтуватися в стресовій ситуації, з якою цікаво поговорити, бо в неї великий кругозір, має високий рівень емпатії, вміє слухати і чути, знає межі своїх кордонів і кордонів інших, правильно реагує на зауваження і робить висновки і тд. От саме це розвинена дитина, а не те, що мамка її читати навчила і тепер вважає, що це мегамнавик.
Слухайте,я той подарунок не просила. Бабусі так заотілося, не знаю її мотивів. Цікаво, як ви бачите розвиток без пам´яті і розуміння якихось процесів. Математика, то теж пам´ять? Здібності до малювання, теж пам´ять? Цікаво, щоб ви в житі знали і вміли без пам´яті. Але навіть вона у всіх різна. В мене наприклад погана пам´ять, але дуже розвинуте логічне мислення. Я теореми з математики ніколи не знала напам´ять, але легко їх доводила в класі біля дошки. Мову мені вчити вкрай важко. Але ви так і не розповіли, що для вас розвинена дитина. До прикладу? І ви так і не відповіли на рахунок видатних винахідців,яких в школі вважали тупими і не розвинутими
4
сладкий_ноябрь• 06 января в 12:55
Ответ дляОбережнаЯ
Слухайте,я той подарунок не просила. Бабусі так заотілося, не знаю її мотивів. Цікаво, як ви бачите розвиток без пам´яті і розуміння якихось процесів. Математика, то теж пам´ять? Здібності до малювання, теж пам´ять? Цікаво, щоб ви в житі знали і вміли без пам´яті. Але навіть вона у всіх різна. В мене наприклад погана пам´ять, але дуже розвинуте логічне мислення. Я теореми з математики ніколи не знала напам´ять, але легко їх доводила в класі біля дошки. Мову мені вчити вкрай важко. Але ви так і не розповіли, що для вас розвинена дитина. До прикладу? І ви так і не відповіли на рахунок видатних винахідців,яких в школі вважали тупими і не розвинутими
Я втомилася.
Все, ваша дитина геніальна. Ви ж цього від мене чекали?
Все, ваша дитина геніальна. Ви ж цього від мене чекали?
1
2
ОбережнаЯ• 06 января в 12:57
Ответ длясладкий_ноябрь
Перечитайте свої повідомлення. Але може то норма спілкування для вас, тому ви його не бачите.
Можу вам порадити те саме! І навчіться вже не думати, що ви краще знаєте про мотиви інших людей. Відповідайте за себе і аналізуйте свою дитину. Я пишу виключно про себе і про свій досвід з двома дітьми,які від природи мають геть різні здібності. А ви чомусь вирішили розповісти про мої мотиви. Ви це я, що ви то знаєте краще! Пишіть про себе
3
ОбережнаЯ• 06 января в 12:58
Ответ длясладкий_ноябрь
Я втомилася.
Все, ваша дитина геніальна. Ви ж цього від мене чекали?
Все, ваша дитина геніальна. Ви ж цього від мене чекали?
Перечитайте вище відповідь на це ваше питання, ви його вже вдруге ставите
3
мегамоСГ• 06 января в 13:00
Ответ длясладкий_ноябрь
То в чому геніальність дитини, яка навчилась читати в 3, якщо зараз вона знаходиться на такому рівні? :)
Дуже легко все звалити на освіту, вчителів і тд. А по суті це просто звичайна дитина, яка не навчилася вчитися, вчиться заради оцінок, відсутність самоорганізації, самоконтролю, самонавчання.
Дуже легко все звалити на освіту, вчителів і тд. А по суті це просто звичайна дитина, яка не навчилася вчитися, вчиться заради оцінок, відсутність самоорганізації, самоконтролю, самонавчання.
Я не писала про геніальність своєї дитини. Я лише заперечила вам, що діти близько 6 років тільки розуміють... І далі по тексту. Ні. В моєму випадку були звичайні дитячі абетки, гарної якості і дитина дуже їх любила. Більше за інші книжки. Тому всіляких абеток, з текстом і без, було безліч. Так і вивчилися букви, без усіляких додаткових зусиль, бо якщо я думала, що показати ’А’ та ’О’ буде достатньо, виявилося, не достатньо, дитина хотіла ще, сама писала ті букви - примітивно і по дитячому, просто копіювала дорослих - вони ж пишуть, і він, ’вже дорослий’ пише. А потім почалося читання. І це для дитини було захопливо. Так само, коли він сам пішов - у нього була радість, так і те, що вже вмів читати. Тому про самоорганізацію і самонавчання - мимо. Прикладів можу привести саме на ці теми овердофіга, заморюся писати.
І так, зараз немає мотивації. Дитина не розуміє, для чого напрягатися, якщо і так все чудово. І в не останню чергу завдяки пам´яті, яка розвинулася з малечку, та здатності мислити. А так, всі навколо кажуть: оцінка не головне. Ну це ж треба бути не дуже розумним, щоб працювати заради того, що не має значення.
От ви вважаєте, що все знаєте, то як вмотивувати дитину?
І так, зараз немає мотивації. Дитина не розуміє, для чого напрягатися, якщо і так все чудово. І в не останню чергу завдяки пам´яті, яка розвинулася з малечку, та здатності мислити. А так, всі навколо кажуть: оцінка не головне. Ну це ж треба бути не дуже розумним, щоб працювати заради того, що не має значення.
От ви вважаєте, що все знаєте, то як вмотивувати дитину?
2
Федорино Горе• 06 января в 13:02
Ответ длясладкий_ноябрь
До складного надрессирувати дитину відповідати? Памʼять в них не забита, легко зацікавити.
Дай картинку акордеону тільки не ту, на якій мама дресирувала, а іншу, то іще може й не відповісти.
Це як вчити букви в 2 роки. Толку 0, але мама вже може похвастатись перед іншими :)
Дай картинку акордеону тільки не ту, на якій мама дресирувала, а іншу, то іще може й не відповісти.
Це як вчити букви в 2 роки. Толку 0, але мама вже може похвастатись перед іншими :)
это так,
если бы предложили к выбору не ’домашние’ картинки, можно было бы говорить о выше среднего развитом анализе/синтезе, а так - объем памяти...
если бы предложили к выбору не ’домашние’ картинки, можно было бы говорить о выше среднего развитом анализе/синтезе, а так - объем памяти...
сладкий_ноябрь• 06 января в 13:05
Ответ дляФедорино Горе
это так,
если бы предложили к выбору не ’домашние’ картинки, можно было бы говорить о выше среднего развитом анализе/синтезе, а так - объем памяти...
если бы предложили к выбору не ’домашние’ картинки, можно было бы говорить о выше среднего развитом анализе/синтезе, а так - объем памяти...
Саме так.
сладкий_ноябрь• 06 января в 13:06
Ответ дляОбережнаЯ
Перечитайте вище відповідь на це ваше питання, ви його вже вдруге ставите
Я втомилася від вашого спілкування. До побачення.
Так, ваша дитина геніальна. Просто відчепіться.
Так, ваша дитина геніальна. Просто відчепіться.
1
ОбережнаЯ• 06 января в 13:07
Ответ длямегамоСГ
Я не писала про геніальність своєї дитини. Я лише заперечила вам, що діти близько 6 років тільки розуміють... І далі по тексту. Ні. В моєму випадку були звичайні дитячі абетки, гарної якості і дитина дуже їх любила. Більше за інші книжки. Тому всіляких абеток, з текстом і без, було безліч. Так і вивчилися букви, без усіляких додаткових зусиль, бо якщо я думала, що показати ’А’ та ’О’ буде достатньо, виявилося, не достатньо, дитина хотіла ще, сама писала ті букви - примітивно і по дитячому, просто копіювала дорослих - вони ж пишуть, і він, ’вже дорослий’ пише. А потім почалося читання. І це для дитини було захопливо. Так само, коли він сам пішов - у нього була радість, так і те, що вже вмів читати. Тому про самоорганізацію і самонавчання - мимо. Прикладів можу привести саме на ці теми овердофіга, заморюся писати.
І так, зараз немає мотивації. Дитина не розуміє, для чого напрягатися, якщо і так все чудово. І в не останню чергу завдяки пам´яті, яка розвинулася з малечку, та здатності мислити. А так, всі навколо кажуть: оцінка не головне. Ну це ж треба бути не дуже розумним, щоб працювати заради того, що не має значення.
От ви вважаєте, що все знаєте, то як вмотивувати дитину?
І так, зараз немає мотивації. Дитина не розуміє, для чого напрягатися, якщо і так все чудово. І в не останню чергу завдяки пам´яті, яка розвинулася з малечку, та здатності мислити. А так, всі навколо кажуть: оцінка не головне. Ну це ж треба бути не дуже розумним, щоб працювати заради того, що не має значення.
От ви вважаєте, що все знаєте, то як вмотивувати дитину?
О, моя любила всі вивіски читати, а ще букви малювалися скрізь, крейдою на асфальті, паличкою на піску. Я якщо чесно оцінками взагалі не парюся, я впевнена, коли у моєї дитини з´явиться мотивація, їй буде дуже легко отримувати знання. Прикладом для мене стало її бажання вивчити мову. І мову вона обирала не тому що вона потрібна буде десь практично,мені, просто їй сподобалося,як звучить ця мова, їй було цікаво, тому вона її вчила. Англійська взагалі не цікава і попри зусилля, вона дається вкрай важко. Зате нещодавно почула ще одну мову і вона їй сподобалася,тхоче вчити ще одну, хоча вона і не перспективна. Це діти з інакшим сприйняттям, вони не вписуються в рамки таких людей, як ’слабкий ноябрт’, можливо вони геніальні, можливо просто здібні, вони просто інакші, хоча і виглядають як середнячок. І щоб ці діти могли якось реалізуватися і прояснити свої здібності потрібні певні умови. Деякі тільки в дорослому віці починають свої здібності реалізовувати
3
ОбережнаЯ• 06 января в 13:09
Ответ длясладкий_ноябрь
Я втомилася від вашого спілкування. До побачення.
Так, ваша дитина геніальна. Просто відчепіться.
Так, ваша дитина геніальна. Просто відчепіться.
Ще раз. Не про мою дитину і про мене. Про себе і свою дитину пишіть! Я так розумію, про видатних науковців,яких в школі вважали тупими у вас відповіді так і не знайшлося...
2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу