Аліса-8a8e• 04 февраля в 11:52
Що обрати: Інтелект з гарною вчителькою чи НУШ з двома іноземними з 1 класу?
Вітаю!
Стою перед вибором, яку школу і програму обрати для 1 класу?
1. Інтелект з гарним вчителем, але школа трохи далі від дому (15 хвилин) , переходити по двом пішохідним переходам
2. НУШ, вчитель наче теж не поганий, з 1 класу французька, з 2 класу + англійська. Близько зовсім до дому і немає доріг, які потрібно переходити.
Чи на стільки легка НУШ, як є про неї відгуки? Дитина має розвинений пізнавальний інтерес, вже читає потрохи і швидко все запамʼятовує . Переживаю, щоб не було їй не цікаво.
Стою перед вибором, яку школу і програму обрати для 1 класу?
1. Інтелект з гарним вчителем, але школа трохи далі від дому (15 хвилин) , переходити по двом пішохідним переходам
2. НУШ, вчитель наче теж не поганий, з 1 класу французька, з 2 класу + англійська. Близько зовсім до дому і немає доріг, які потрібно переходити.
Чи на стільки легка НУШ, як є про неї відгуки? Дитина має розвинений пізнавальний інтерес, вже читає потрохи і швидко все запамʼятовує . Переживаю, щоб не було їй не цікаво.
1
4
double-mama• 04 февраля в 11:56
2 языка совершенно не нужны в младшей школе, будут только отнимать время и не давать результата.
Ну и если ребенок уже умеет читать, любит говорить/ обсуждать, легко запоминает, то таки лучше ИУ.
Ну и если ребенок уже умеет читать, любит говорить/ обсуждать, легко запоминает, то таки лучше ИУ.
2
20
interior_designer• 04 февраля в 12:01
в любой программе выбирала бы именно учителя, это очень важно
8
Для чого вам інтелект? Будете у Гарвард, чи Оксфорд готувати дитину? Чи у інший крутий та дуже дорогий вуз закордоном?
Інтелект дуже велике навантаження на дитину. Це дитина без дитинства заради того щоб потім перейти в ліцей, де бали дитини залежать не стільки від навчання в ліцеї, скільки від того скільки репетиторів потім буде у дитини.
Якщо кілька років тому я була у захваті від інтелекту, то розібравшись у системі, як це працює, то зараз в мене розчарування. Нема у старшій школі репетиторів, то інтелект молодших класів нічим не допоможе. А якщо є репетитори, то всеодно, нуш чи інтелект. Але після інтелекту маємо втомлену дитину, що досить часто вже не хоче вчитись.
Інтелект дуже велике навантаження на дитину. Це дитина без дитинства заради того щоб потім перейти в ліцей, де бали дитини залежать не стільки від навчання в ліцеї, скільки від того скільки репетиторів потім буде у дитини.
Якщо кілька років тому я була у захваті від інтелекту, то розібравшись у системі, як це працює, то зараз в мене розчарування. Нема у старшій школі репетиторів, то інтелект молодших класів нічим не допоможе. А якщо є репетитори, то всеодно, нуш чи інтелект. Але після інтелекту маємо втомлену дитину, що досить часто вже не хоче вчитись.
ЕЛЕНА МАКСИ• 04 февраля в 12:11
Я б вибрала школу під домом. Це зручно. У доньки було 2 іноземні та НУШ, нормально я б не сказала що будо надто важко.
3
Ответ дляOlga_72
Для чого вам інтелект? Будете у Гарвард, чи Оксфорд готувати дитину? Чи у інший крутий та дуже дорогий вуз закордоном?
Інтелект дуже велике навантаження на дитину. Це дитина без дитинства заради того щоб потім перейти в ліцей, де бали дитини залежать не стільки від навчання в ліцеї, скільки від того скільки репетиторів потім буде у дитини.
Якщо кілька років тому я була у захваті від інтелекту, то розібравшись у системі, як це працює, то зараз в мене розчарування. Нема у старшій школі репетиторів, то інтелект молодших класів нічим не допоможе. А якщо є репетитори, то всеодно, нуш чи інтелект. Але після інтелекту маємо втомлену дитину, що досить часто вже не хоче вчитись.
Інтелект дуже велике навантаження на дитину. Це дитина без дитинства заради того щоб потім перейти в ліцей, де бали дитини залежать не стільки від навчання в ліцеї, скільки від того скільки репетиторів потім буде у дитини.
Якщо кілька років тому я була у захваті від інтелекту, то розібравшись у системі, як це працює, то зараз в мене розчарування. Нема у старшій школі репетиторів, то інтелект молодших класів нічим не допоможе. А якщо є репетитори, то всеодно, нуш чи інтелект. Але після інтелекту маємо втомлену дитину, що досить часто вже не хоче вчитись.
В якому класі дитина? Ви перевели на НУШ після інтелекту?
В Києві дуже багато шкіл стало ліцеями і Інтелект класи є і після молодшої школи.
В Києві дуже багато шкіл стало ліцеями і Інтелект класи є і після молодшої школи.
Ответ дляМаМарго
Обрала б НУШ.
Знаю декілька батьків, які забрали дітей з класу Інтелект, бо діти не справлялись.
Якщо у вас дуже талановита дитина, то йти можна. Я б обрала простіше навчання + додаткова нагрузка за тим предметом, який дитині подобається.
Знаю декілька батьків, які забрали дітей з класу Інтелект, бо діти не справлялись.
Якщо у вас дуже талановита дитина, то йти можна. Я б обрала простіше навчання + додаткова нагрузка за тим предметом, який дитині подобається.
Знаю так само випадки, що після 1 класу переводили з НУШ в Інтелект. Залежить звісно і від дитини, і від вчителя, як піде навчання.
Ответ дляna_podiume
А чого ви вирішили, що НУШ - щось простеньке?
Бачила такі відгуки і незадоволених мам) тому і питаю.
na_podiume• 04 февраля в 12:26
Ответ дляАліса-8a8e
Бачила такі відгуки і незадоволених мам) тому і питаю.
Трохи простіше до 5 класу, але також залежить від вчителя.
Ответ дляdouble-mama
2 языка совершенно не нужны в младшей школе, будут только отнимать время и не давать результата.
Ну и если ребенок уже умеет читать, любит говорить/ обсуждать, легко запоминает, то таки лучше ИУ.
Ну и если ребенок уже умеет читать, любит говорить/ обсуждать, легко запоминает, то таки лучше ИУ.
2может и нет, но один точно нужен и не в младшей школе, а еще с детского сада. Другое дело, что в форме среды, а не 1-2 урока в день. Что такое ИУ не знаю. НУШ в принципе была неплохая
0208mariia• 04 февраля в 12:27
Вчителя обирайте. У нас теж,як казали, гарна вчителька. Так, дійсно розумничка, старається, все онлайн уроки проводить чесно. Але. Вона ну така нудна і тягуча. Це жесть. Діти засинають на уроках. Моєму, нарриклад треба щоб в тонусі тримала. Тож, врахрвуйте і темперамент
2
Ответ дляАліса-8a8e
В якому класі дитина? Ви перевели на НУШ після інтелекту?
В Києві дуже багато шкіл стало ліцеями і Інтелект класи є і після молодшої школи.
В Києві дуже багато шкіл стало ліцеями і Інтелект класи є і після молодшої школи.
Моя дитина в звичайній школі 9 клас. Але в мене багато спілкування з вчителями ліцеїв і з парочкой директорів. То зараз я розумію, що моїй дитині ліцей зовсім не потрібен. І добре що ми з чоловіком не стали давити на сина щоб він таки пройшов у один з найсильніших ліцеїв міста, куди спочатку він пройшов, а потім подзвонили і сказали що результати анульовані і треба пройти новий конкурс, де дали завдання що не відповідали програмі попереднього року і включали програму наступного року.
Ответ дляOlga_72
Для чого вам інтелект? Будете у Гарвард, чи Оксфорд готувати дитину? Чи у інший крутий та дуже дорогий вуз закордоном?
Інтелект дуже велике навантаження на дитину. Це дитина без дитинства заради того щоб потім перейти в ліцей, де бали дитини залежать не стільки від навчання в ліцеї, скільки від того скільки репетиторів потім буде у дитини.
Якщо кілька років тому я була у захваті від інтелекту, то розібравшись у системі, як це працює, то зараз в мене розчарування. Нема у старшій школі репетиторів, то інтелект молодших класів нічим не допоможе. А якщо є репетитори, то всеодно, нуш чи інтелект. Але після інтелекту маємо втомлену дитину, що досить часто вже не хоче вчитись.
Інтелект дуже велике навантаження на дитину. Це дитина без дитинства заради того щоб потім перейти в ліцей, де бали дитини залежать не стільки від навчання в ліцеї, скільки від того скільки репетиторів потім буде у дитини.
Якщо кілька років тому я була у захваті від інтелекту, то розібравшись у системі, як це працює, то зараз в мене розчарування. Нема у старшій школі репетиторів, то інтелект молодших класів нічим не допоможе. А якщо є репетитори, то всеодно, нуш чи інтелект. Але після інтелекту маємо втомлену дитину, що досить часто вже не хоче вчитись.
Програма навчання в молодшій школі не має жодного відношення до вступу у Гарвард. Це починається потім, після 14 років. Єдине, що підготує до вступу - це англійська з самого початку. Все. Потім після такої нагрузки в молодшій школі, врни не хочуть взагалі вчитися.
1
Ответ дляIrinnkA
Програма навчання в молодшій школі не має жодного відношення до вступу у Гарвард. Це починається потім, після 14 років. Єдине, що підготує до вступу - це англійська з самого початку. Все. Потім після такої нагрузки в молодшій школі, врни не хочуть взагалі вчитися.
От тому і нема сенсу напрягати дитину програмою інтелект з 1 класу. Де дитина математику вчить 90 хвилин в день. І все заради того щоб в 5 класі діти мали такі ж знання як і в НУШі. Краще цей час витратити на гарного репетитора з англійської. То у автора вибір там де НУШ і іноземна. Це більш раціональний варіант навчання.
3
Ми перешли в НУШ з Інтелекта. Регрес значний, правда, тут ще підлітковий вік починається. Але справа не в цьому. Інтелект вчить дитину аналізувати, шукати факти, рішення, а НУШ- читати багато, писати багато, вчити багато, а думати досить мало. Це моя точка зору, бо я порівнюю 2 програми. Інтелект дав нам дуже хороші завдатки, які зараз в НУШ ми втрачаємо, на жаль. Зараз дитині геть не цікаво. А навантаження більше, повірте. У нас в інтелекті не було такого навантаження. Там друковані зошити, урокі робляться швидко та цікаво. Тут купа писанини, читання . Але вирішувати Вам
1
Ответ дляOlga_72
От тому і нема сенсу напрягати дитину програмою інтелект з 1 класу. Де дитина математику вчить 90 хвилин в день. І все заради того щоб в 5 класі діти мали такі ж знання як і в НУШі. Краще цей час витратити на гарного репетитора з англійської. То у автора вибір там де НУШ і іноземна. Це більш раціональний варіант навчання.
Я з вами повністю згодна! Я дивилася програму Росток дітям. Чоловік не дав переводити, бо після вивчення матеріалу сказав, що стільки води скільки там налито, і стільки зайвої для дітей 8 років, інформації - ще треба пошукати. Не треба робити з дітей геніїв в 6-7 років. Вони або генії від природи і все будуть самі гризти, або йому вистачить нормальної шкільної програми, а далі вже буде видно. До речі, я ставку на мови якраз і робила. Зараз їм 13 років, вони вільно володіють нашими двома мовами (рус, укр) + французька. Тепер вчать англійську так щоб пізніше вчитися вже на міжнародній програмі. Математика є теж, паралельно. Довго вчилися в школі Ціфра, а тепер звичайна НУШівська математика і теж ок
1
Ответ дляАліса-8a8e
Бачила такі відгуки і незадоволених мам) тому і питаю.
Незадоволені, бо діти грають і практично використовують знання. Бо не треба сидіти зазубрювати і вчити по 10-12 задач з математики як в інтелекті. Бо граніт науки треба гризти і мучатись.
Молодша школа потрібна щоб заохочувати дитину пізнавати щось нове. Це навчання через гру. Так повинно бути. Але чомусь багато батьків впевнені в тому що дитина повинна звикати тяжко вчитись, щоб потім тяжко працювати.
Вибирайте чого ви хочете від дитини.
Молодша школа потрібна щоб заохочувати дитину пізнавати щось нове. Це навчання через гру. Так повинно бути. Але чомусь багато батьків впевнені в тому що дитина повинна звикати тяжко вчитись, щоб потім тяжко працювати.
Вибирайте чого ви хочете від дитини.
Ответ дляАліса-8a8e
Знаю так само випадки, що після 1 класу переводили з НУШ в Інтелект. Залежить звісно і від дитини, і від вчителя, як піде навчання.
Ну ви свою дитину знаєте тому вирішуйте.Подивіться програму інтелект , чи потягне вона її.
В мене двоє дітей і якщо менший би точно потягнув, то старша 100%ні.
Є у нас ще друзі, там дитина ніби толкова, але батьки вже замучались робити з нею домашку з інтелекту.
В мене двоє дітей і якщо менший би точно потягнув, то старша 100%ні.
Є у нас ще друзі, там дитина ніби толкова, але батьки вже замучались робити з нею домашку з інтелекту.
double-mama• 04 февраля в 12:42
Ответ дляIrinnkA
2может и нет, но один точно нужен и не в младшей школе, а еще с детского сада. Другое дело, что в форме среды, а не 1-2 урока в день. Что такое ИУ не знаю. НУШ в принципе была неплохая
Один иностранных с первого класса в абсолютно всех школах и программах.
Ответ дляЛю_буш_ка
Ми перешли в НУШ з Інтелекта. Регрес значний, правда, тут ще підлітковий вік починається. Але справа не в цьому. Інтелект вчить дитину аналізувати, шукати факти, рішення, а НУШ- читати багато, писати багато, вчити багато, а думати досить мало. Це моя точка зору, бо я порівнюю 2 програми. Інтелект дав нам дуже хороші завдатки, які зараз в НУШ ми втрачаємо, на жаль. Зараз дитині геть не цікаво. А навантаження більше, повірте. У нас в інтелекті не було такого навантаження. Там друковані зошити, урокі робляться швидко та цікаво. Тут купа писанини, читання . Але вирішувати Вам
А чому перейшли в НУШ? Не набирався 5 клас по Інтелекту?
Ответ дляЛю_буш_ка
Ми перешли в НУШ з Інтелекта. Регрес значний, правда, тут ще підлітковий вік починається. Але справа не в цьому. Інтелект вчить дитину аналізувати, шукати факти, рішення, а НУШ- читати багато, писати багато, вчити багато, а думати досить мало. Це моя точка зору, бо я порівнюю 2 програми. Інтелект дав нам дуже хороші завдатки, які зараз в НУШ ми втрачаємо, на жаль. Зараз дитині геть не цікаво. А навантаження більше, повірте. У нас в інтелекті не було такого навантаження. Там друковані зошити, урокі робляться швидко та цікаво. Тут купа писанини, читання . Але вирішувати Вам
Ну наскільки я знаю відмінки в інтелекті вчать в другому класі. Навіщо вони в такому віці дитині?
Що вони дадуть, коли в дітей мова ще на інтуітивному рівні
Що вони дадуть, коли в дітей мова ще на інтуітивному рівні
1
Ответ дляМаМарго
Ну ви свою дитину знаєте тому вирішуйте.Подивіться програму інтелект , чи потягне вона її.
В мене двоє дітей і якщо менший би точно потягнув, то старша 100%ні.
Є у нас ще друзі, там дитина ніби толкова, але батьки вже замучались робити з нею домашку з інтелекту.
В мене двоє дітей і якщо менший би точно потягнув, то старша 100%ні.
Є у нас ще друзі, там дитина ніби толкова, але батьки вже замучались робити з нею домашку з інтелекту.
Вибачте додам. Бо ви зачепили важливий аспект. Якщо в інтелект, то не з 6 років. А пізніше, з 7 чи навіть 7,10 років. Бо молодші просто не витримують фізичного навантаження. Я була здивована коли син пробував поступити у гімназію, що майже всі хто з ним поступав у 5 клас були на рік старше.
Ответ дляOlga_72
Вибачте додам. Бо ви зачепили важливий аспект. Якщо в інтелект, то не з 6 років. А пізніше, з 7 чи навіть 7,10 років. Бо молодші просто не витримують фізичного навантаження. Я була здивована коли син пробував поступити у гімназію, що майже всі хто з ним поступав у 5 клас були на рік старше.
Дочці в вересні буде 6,5 років. Про ще один рік садочка мова навіть не стоїть) її ще в тому році вихователі в школу відправляли))) Психологічне тестування теж пройшла в до школи готова. Психолог радить Інтелект програму .
Ответ дляАліса-8a8e
Дочці в вересні буде 6,5 років. Про ще один рік садочка мова навіть не стоїть) її ще в тому році вихователі в школу відправляли))) Психологічне тестування теж пройшла в до школи готова. Психолог радить Інтелект програму .
Судячи з ваших дописів, ви вже майже обрали Інтелект. Ну то переставайте себе мучити питаннями, будьте впевнені і робіть. А як не піде, то можна буде змінити і клас, і школу.
2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу