Вельшановна• 09 марта в 22:10
Заказ с украинского сайта Next возможен ли возврат в моем случае
Подскажите пожалуйста, кто имеет опыт. Заказ с сайта next.ua, был сделан заказ на 1750 грн через посредника с доставкой на мой адрес, заказ был выкуплен под минус 10 (купон посредника), покупался один товар - это комплект мужских лонгсливов. Не подошел размер(( могу ли я вернуть товар, используя форму, вложеную магазином в заказ? Или если заказчик не я, то возврат не возможен?
лаМпочка• 09 марта в 22:19
Викупайте самостійно і повертайте.
Ви ж хотіли знижку 10%, тому пішли до посередника.
Ви ж хотіли знижку 10%, тому пішли до посередника.
1
автор
Вельшановна
• 09 марта в 22:21
Ответ для100%
Гроші повернуться на карту, з якої платили
Зрозуміла(( навряд чи посередник погодиться морочить собі голову..
автор
Вельшановна
• 09 марта в 22:22
Ответ длялаМпочка
Викупайте самостійно і повертайте.
Ви ж хотіли знижку 10%, тому пішли до посередника.
Ви ж хотіли знижку 10%, тому пішли до посередника.
Ви ж розумієте, що ніхто не знав, що вони не підійдуть
мадам Везувий• 09 марта в 22:30
Ответ дляВельшановна
Зрозуміла(( навряд чи посередник погодиться морочить собі голову..
спробувати варто все одно, ви нічого не втрачаєте.
мадам Везувий• 09 марта в 22:31
якщо не довіряєте посереднику, то можна і продати - з замірами це реально.
який там розмір?:)
який там розмір?:)
мадам Везувий• 09 марта в 22:34
Ответ дляВельшановна
Ви ж розумієте, що ніхто не знав, що вони не підійдуть
це був ваш ризик от саме в моменті повернення,
беру самостійно і повертаю, ризик лише сума доставки
беру самостійно і повертаю, ризик лише сума доставки
автор
Вельшановна
• 09 марта в 22:42
Ответ длямадам Везувий
якщо не довіряєте посереднику, то можна і продати - з замірами це реально.
який там розмір?:)
який там розмір?:)
Розмір ходовий, М slim, можливо можна і продати, но звичайно якщо є можливість повернути, то хотілось би повернути і не морочити собі голову(
мадам Везувий• 09 марта в 22:42
Ответ дляВельшановна
Розмір ходовий, М slim, можливо можна і продати, но звичайно якщо є можливість повернути, то хотілось би повернути і не морочити собі голову(
на мою думку, є сенс написати посереднику
1
автор
Вельшановна
• 09 марта в 22:43
Ответ длямадам Везувий
якщо не довіряєте посереднику, то можна і продати - з замірами це реально.
який там розмір?:)
який там розмір?:)
Довіряю звісно посереднику, там нормальний рейтинг в нього, просто не зручно звертатись і морочити їй голову..но може Ви й праві, запитаю, а вдруг)
мадам Везувий• 09 марта в 22:43
Ответ дляВельшановна
Довіряю звісно посереднику, там нормальний рейтинг в нього, просто не зручно звертатись і морочити їй голову..но може Ви й праві, запитаю, а вдруг)
це його робота, все ок:)
автор
Вельшановна
• 09 марта в 22:43
Ответ длямадам Везувий
на мою думку, є сенс написати посереднику
Дякую Вам!)
1
Ответ дляВельшановна
Зрозуміла(( навряд чи посередник погодиться морочить собі голову..
Посередник нічим не буде морочити голову ))). Якщо це порядна людина - то уся його робота по поверненню - це просто переслати Вам на картку гроші, коли він отримає їх від магазину. Бо, дійсно, повернення грошей відбудеться на картку, з якої оплачували.
А усі турботи по самому поверненню Ви і так берете на себе - упаковка, оформлення, відправка.
Я якраз пару тижнів тому мала таку ситуацію - викупала светр для знайомої, яка боялася самостійно оформити замовлення, не мала досвіду. Їй не підійшов за розміром. Вона запакувала, заповнила бланк повернення, наклеїла наклейку зі штрих-кодом і відправила. За кілька днів у мене в кабінеті на сайті з´явилася інформація щодо повернення, і ще за пару днів надійшли гроші (які я їй перекинула на картку). Так що для посередника ніякої мороки.
А усі турботи по самому поверненню Ви і так берете на себе - упаковка, оформлення, відправка.
Я якраз пару тижнів тому мала таку ситуацію - викупала светр для знайомої, яка боялася самостійно оформити замовлення, не мала досвіду. Їй не підійшов за розміром. Вона запакувала, заповнила бланк повернення, наклеїла наклейку зі штрих-кодом і відправила. За кілька днів у мене в кабінеті на сайті з´явилася інформація щодо повернення, і ще за пару днів надійшли гроші (які я їй перекинула на картку). Так що для посередника ніякої мороки.
1
автор
Вельшановна
• 10 марта в 07:29
Ответ дляAuroraten
Посередник нічим не буде морочити голову ))). Якщо це порядна людина - то уся його робота по поверненню - це просто переслати Вам на картку гроші, коли він отримає їх від магазину. Бо, дійсно, повернення грошей відбудеться на картку, з якої оплачували.
А усі турботи по самому поверненню Ви і так берете на себе - упаковка, оформлення, відправка.
Я якраз пару тижнів тому мала таку ситуацію - викупала светр для знайомої, яка боялася самостійно оформити замовлення, не мала досвіду. Їй не підійшов за розміром. Вона запакувала, заповнила бланк повернення, наклеїла наклейку зі штрих-кодом і відправила. За кілька днів у мене в кабінеті на сайті з´явилася інформація щодо повернення, і ще за пару днів надійшли гроші (які я їй перекинула на картку). Так що для посередника ніякої мороки.
А усі турботи по самому поверненню Ви і так берете на себе - упаковка, оформлення, відправка.
Я якраз пару тижнів тому мала таку ситуацію - викупала светр для знайомої, яка боялася самостійно оформити замовлення, не мала досвіду. Їй не підійшов за розміром. Вона запакувала, заповнила бланк повернення, наклеїла наклейку зі штрих-кодом і відправила. За кілька днів у мене в кабінеті на сайті з´явилася інформація щодо повернення, і ще за пару днів надійшли гроші (які я їй перекинула на картку). Так що для посередника ніякої мороки.
Дуже Вам дякую!
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
