Задираю носа• 11 марта в 10:08
С дочкой в школе девочки не хотят дружить
Дочь во втором классе. Такая ситуация с первого класса, что ее не принимают почти никогда в игры. Дружит с одним мальчиком, а с девочками не складывается. Как поддержать дочь,?, она расстраивается , а я не знаю, что ей делать. Получается на переменах все компаниями, а она одна. Я, по сути, такая же была.
показать весь текст
39
3
Шумелка Мышь• 12 марта в 11:32
Ответ дляЗадираю носа
розуміє, майже півкласа - українці
іііііііі.....серед цього півкласу українців і не знайшла друзів?
а ви не питали мама діток українців? можна ж поговорити ’підкажіть, чому ваша Аня не спілкується з моєю Варею? хвилююсь, непокоюсь. можете поговорити з Анею.’
а ви не питали мама діток українців? можна ж поговорити ’підкажіть, чому ваша Аня не спілкується з моєю Варею? хвилююсь, непокоюсь. можете поговорити з Анею.’
Нехай щастить• 12 марта в 11:35
Ответ дляШумелка Мышь
ви вчитель в школі? ви бачили такі ситуації, щоб більш розумніша дитина не мала друзів взагалі? та перед КР з нею всі будуть дружити )))
щоб у більш красивої дівчинки не було залицяльників хлопців?
більш добрішою, і щоб ніхто не впав на хвіст такій дитині і не розкручував на ручки, булочки, водичку?
не буває в ситуації вами описаній, щоб у дитини не було друзів. друзі можуть бути корисливі по відношенню до дитини, але вони будуть.
щоб у більш красивої дівчинки не було залицяльників хлопців?
більш добрішою, і щоб ніхто не впав на хвіст такій дитині і не розкручував на ручки, булочки, водичку?
не буває в ситуації вами описаній, щоб у дитини не було друзів. друзі можуть бути корисливі по відношенню до дитини, але вони будуть.
Не забувайте, що це 2 клас, тож про розкручування на булочки і про залицяльників не потрібно перебільшувати. І донька авторки дружить з однокласником - це про що свідчить?
Шумелка Мышь• 12 марта в 11:43
Ответ дляНехай щастить
Не забувайте, що це 2 клас, тож про розкручування на булочки і про залицяльників не потрібно перебільшувати. І донька авторки дружить з однокласником - це про що свідчить?
знаю в першому класі пари ’закоханих’ і пригощання булочками чи цукерками, тому таке є і в малому віці.
стосовно ’дружить з хлопчиком’ - то пропустила це, де автор про це писала?
читала тільки, що ’не має пари’, ’не беруть грати в компанію’
стосовно ’дружить з хлопчиком’ - то пропустила це, де автор про це писала?
читала тільки, що ’не має пари’, ’не беруть грати в компанію’
Нехай щастить• 12 марта в 11:50
Ответ дляШумелка Мышь
знаю в першому класі пари ’закоханих’ і пригощання булочками чи цукерками, тому таке є і в малому віці.
стосовно ’дружить з хлопчиком’ - то пропустила це, де автор про це писала?
читала тільки, що ’не має пари’, ’не беруть грати в компанію’
стосовно ’дружить з хлопчиком’ - то пропустила це, де автор про це писала?
читала тільки, що ’не має пари’, ’не беруть грати в компанію’
В старпості авторка написала про все, і вона просить лише підказати, як підтримати доньку, а не давати неадекватні характеристики дитині, а люб´язні порадниці щось все переплутали, ну, все як завжди)
Шумелка Мышь• 12 марта в 14:56
Ответ дляНехай щастить
В старпості авторка написала про все, і вона просить лише підказати, як підтримати доньку, а не давати неадекватні характеристики дитині, а люб´язні порадниці щось все переплутали, ну, все як завжди)
перечитала старпост. так ’дружит с одним мальчиком’ и ’на перемене одна’ - для мене означає, що вона не дружить з тим хлопчиком, бо інакше б на перерві одна б не була.
в моєму класі є дівчинка одна, що не має подружок серед дівчат, а дружить з хлопцями. то на перерві вона не одна, а бігає і грає з хлопцями і їй весело. хоча сумує, що не має подружок, але хлопці в неї в друзях і половина хлопців з нею дуже добре спілкуються.
стосовно ’неадекватні характеристики дитини’, то можна підтримувати будь кого і будь як, але якщо у дитини не має слуха чи вона не вміє співати і тому її не беруть в хор, то не потрібно дитині казати, що то зор не такий чи ’не переймайся’, а потрібно сказати ’навчись співати’ чи ’забудь про хор, а іди танцюй - бо це твоє’, але не прикривати проблему дитини!
в моєму класі є дівчинка одна, що не має подружок серед дівчат, а дружить з хлопцями. то на перерві вона не одна, а бігає і грає з хлопцями і їй весело. хоча сумує, що не має подружок, але хлопці в неї в друзях і половина хлопців з нею дуже добре спілкуються.
стосовно ’неадекватні характеристики дитини’, то можна підтримувати будь кого і будь як, але якщо у дитини не має слуха чи вона не вміє співати і тому її не беруть в хор, то не потрібно дитині казати, що то зор не такий чи ’не переймайся’, а потрібно сказати ’навчись співати’ чи ’забудь про хор, а іди танцюй - бо це твоє’, але не прикривати проблему дитини!
1
Нехай щастить• 12 марта в 15:23
Ответ дляШумелка Мышь
перечитала старпост. так ’дружит с одним мальчиком’ и ’на перемене одна’ - для мене означає, що вона не дружить з тим хлопчиком, бо інакше б на перерві одна б не була.
в моєму класі є дівчинка одна, що не має подружок серед дівчат, а дружить з хлопцями. то на перерві вона не одна, а бігає і грає з хлопцями і їй весело. хоча сумує, що не має подружок, але хлопці в неї в друзях і половина хлопців з нею дуже добре спілкуються.
стосовно ’неадекватні характеристики дитини’, то можна підтримувати будь кого і будь як, але якщо у дитини не має слуха чи вона не вміє співати і тому її не беруть в хор, то не потрібно дитині казати, що то зор не такий чи ’не переймайся’, а потрібно сказати ’навчись співати’ чи ’забудь про хор, а іди танцюй - бо це твоє’, але не прикривати проблему дитини!
в моєму класі є дівчинка одна, що не має подружок серед дівчат, а дружить з хлопцями. то на перерві вона не одна, а бігає і грає з хлопцями і їй весело. хоча сумує, що не має подружок, але хлопці в неї в друзях і половина хлопців з нею дуже добре спілкуються.
стосовно ’неадекватні характеристики дитини’, то можна підтримувати будь кого і будь як, але якщо у дитини не має слуха чи вона не вміє співати і тому її не беруть в хор, то не потрібно дитині казати, що то зор не такий чи ’не переймайся’, а потрібно сказати ’навчись співати’ чи ’забудь про хор, а іди танцюй - бо це твоє’, але не прикривати проблему дитини!
А мені здається, що вчитель молодших класів - це саме та рушійна сила, яка надихає, розкриває таланти, показує, що кожний учень у класі має позитивні риси, і саме вчитель вчить дітей дружити. Якщо дівчинка на перерві одна сумує, якщо дитину не прийняли в компанію, питання до вчителя, чому таке ставлення у класі до дитини. Вчитель - це не меблі, це підтримка, друг і порадник.
Ответ дляЗадираю носа
Якби ви читала уважніше, то прочитали б, що ми ходили до психолога, яка, до речі, сказала що в індивідуальних заняттях не баче необхідноств а треба знайти інше коло спілкування, що ми і зробили, записавшись на гуртки. Але в двох гуртках нікого за інтересами не знайшли , і зараз ходимо в інши один. І також дитина відвідує курс занять з емоційного інтелекту. Але ви намагаєтесь обвинуватити матір в її бездіяльності щоб самоствердитися за рахунок іншої людини. Якщо ваша дитина не така, то в цьому конкретно вас , як матері, заслуга мінімальна.
Так до психолога потрібно вам, а не дитині. У дитини з психікою все добре. У вас не добре. Бо ваші незакриті образи на ваших однокласниць, співробітниць , чоловіків калічать життя вашої доньки. ви зараз спокійно перечитайте все що ви писали тиждень тому. Ви ображені на всих. люди для вас загроза. Тому ви це розказуєте доньці. А вона не така як ви. вона інша. Вона хоче спілкуватись, набивати гулі на лобі об подруг. Їй це потрібно. Але ви цього не дозволяєте. Ви не дозволяєте їй вчитись спілкуватись.
Освічую темряву• 14 апреля в 20:30
У моей такая проблема была и остается в какой-то мере, диагностировано СДВГ, гиперактивности у нее нет, но одно из проявлений - это проблемы с коммуникацией, поэтому общение с девочками-сверстницами всегда было проблемой, с мальчиками было проще. Почитайте, присмотритесь, возможно тоже что-то такое. Можно пройти диагностику и работать с психологом, может помочь
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу