Активно обдумую тему створення мікро-школи :-) Перш за все для свого сина-першокласника. Маю великий досвід роботи з дітьми, море ідей, багато знайомих, чий досвід можна використати для втілення мрії про справді класну школу.
Цікаво почути всі думки, застереження і досвід.
Як я це бачу: -поки тільки перший клас. Дітей 5-10. Критерій також-зацікавленість батьків у житті школи, позитивність, бажання створити шкільну спільноту, готовність іти на контакт.
-один "класичний" вчитель початкових класів, але обов"язково врівноважений, зацікавлений в своїй роботі, готовий до навчальних експериментів і відходу від занудних схем навчання.
-багато ігор. Під час уроків і поза ними. Досвід створення навчальних ігор у мене є. Інтернет має безліч ресурсів.
-тематичне планування тижнів, інтегровані заняття (наприклад, в тиждень динозаврів математичні задачі, диктант і прописи, аплікація і т.д. теж про динозаврів).
-по максимуму екскурсії для вивчення навколишнього світу. В ідеалі домовитись про екскурсію на пошту, в супермаркет і т.д., подивитись, як все влаштоване.
-велика увага здоров"ю, руху, командним іграм.
-підсумок навчальних тем у вигляді проектів, квестів і т.д.
-без шкільної форми і оцінок.
Діти оформлюються в екстернат. Приміщення офісного типу з облаштуванням класу і ігрової зони.
Зразу скажу, що цілі на цьому заробити нема. Звичайно, буде оплата для покриття оренди, зарплат, витрат на навчальні матеріали.
чому розвивайка? Програма школи. Тільки методи навчання інші. Навчання на екстернаті передбачає здачу залікових робіт за держ.програмою, тобто дитині зараховане навчання у відповідних класах школи.
Залучення батьків малось на увазі як зацікавлення у житті школи, успіхах дитини, контакт з педагогами. Для прикладу: якось в садку сина (державному) вихователь просила батьків долучитись до виготовлення саморобок для конкурсу. Один тато в присутності інших бітьків і дітей почав кричати, що ’задовбали своїми конкурсами’. Діти були дуже здивовані, авторитет вихователя теж під сумнів. Зацікавлені батьки-це інший контингент дещо.Для мене це важливо.
у меня сложилось впечатление, что вы не совсем понимаете что такое школа и какие требования в школе и в саду, они совершенно разные. То, что вы описали больше подходит для развивайки. Вот вам пример приватной школы
З метою якісного навчання: Міні-класи (12-15 дівчаток); Практична програма з математики «Росток» для логічного та системного мислення; Унікальна програма з англійської мови «ШКОЛА МАЙБУТНЬОГО» (п´ять предметів англійською мовою), яка дає можливість вільного володіння мовою і подальшого навчання в коледжах та ВУЗах за кордоном; Сучасний підхід до викладання інших предметів на основі придбання навичок пошуку інформації, її систематизації та презентації за короткий час; Участь в олімпіадах і конкурсах; Організація навчання на канікулах в Англії і Франції (за бажанням батьків).
З метою формування здорового способу життя: 5-ти або 6-ти разове збалансоване харчування; Щоденна зарядка, гігієнічні процедури, методики загартовування і профілактики захворювань; Спортивно-хореографічна професійна підготовка; Їзда верхи; Одноденні й тривалі походи з програмою відпочинку та розвитку сили волі і сили духу; Оздоровчі поїздки на канікулах (Чорноморське узбережжя Криму та лижні курорти західної України); Цілодобове медичне супроводження; Психологічне консультування; Послуги логопеда.
З метою навчання світському та діловому етикету: Професійне проведення занять з етики та естетики з щоденним практичним закріпленням навичок, які переходять в стиль поведінки дівчаток; Організація практичних занять з проведення чайних церемоній (російської, англійської, японської та китайської); Проведення осінньо-весняних балів, світських вечорів; Відвідування театрів, музеїв, виставок.
что то вы автор так размечтались, класс из 6-ти детей это из области фантастики...Походу это обычная развивайка. У нас в городе есть приватна школа Леди для девочек и Кадество вот пример http://kadetstvo.com.ua/ для мальчиков, но там естественно совсем другой уровень и естественно со всеми разрешениями и т.д.
такі школи вже існують. Тому не фантастика, а реальність. Просто в нашому районі немає такого, возити далеко не готові.
Про згадані школи нічого не знаю, але цікаво, на основі чого ви говорите про однозначно інший рівень? Просто цікаві ваші критерії?
дякую за коментар. Активно працюю над розвитком ідеї і обдумуванням всіх нюансів.
Удачи Вам, ответственность огромная и требования родителей будут очень своеобразные, все люди разные особенно, что касается своих детей, Вы должны будете к этому готовы, что Вам придется воспитывать не только деток, но и их родителей. Самое главное завоевать авторитет у родителей и не идти на поводу. Один из пунктов у Вас ’зацікавленість батьків у житті школи, позитивність, бажання створити шкільну спільноту, готовність іти на контакт’ как для меня самый сложный, подумайте над этим. Я Вам указала на этот момент не просто так...
у меня сложилось впечатление, что вы не совсем понимаете что такое школа и какие требования в школе и в саду, они совершенно разные. То, что вы описали больше подходит для развивайки. Вот вам пример приватной школы
З метою якісного навчання: Міні-класи (12-15 дівчаток); Практична програма з математики «Росток» для логічного та системного мислення; Унікальна програма з англійської мови «ШКОЛА МАЙБУТНЬОГО» (п´ять предметів англійською мовою), яка дає можливість вільного володіння мовою і подальшого навчання в коледжах та ВУЗах за кордоном; Сучасний підхід до викладання інших предметів на основі придбання навичок пошуку інформації, її систематизації та презентації за короткий час; Участь в олімпіадах і конкурсах; Організація навчання на канікулах в Англії і Франції (за бажанням батьків).
З метою формування здорового способу життя: 5-ти або 6-ти разове збалансоване харчування; Щоденна зарядка, гігієнічні процедури, методики загартовування і профілактики захворювань; Спортивно-хореографічна професійна підготовка; Їзда верхи; Одноденні й тривалі походи з програмою відпочинку та розвитку сили волі і сили духу; Оздоровчі поїздки на канікулах (Чорноморське узбережжя Криму та лижні курорти західної України); Цілодобове медичне супроводження; Психологічне консультування; Послуги логопеда.
З метою навчання світському та діловому етикету: Професійне проведення занять з етики та естетики з щоденним практичним закріпленням навичок, які переходять в стиль поведінки дівчаток; Організація практичних занять з проведення чайних церемоній (російської, англійської, японської та китайської); Проведення осінньо-весняних балів, світських вечорів; Відвідування театрів, музеїв, виставок.
Приватна школа на те і приватна, що може дозволити собі якісь нововведення. От як їзду верхи в даному випадку.
Моя ідея перш за все в тому, щоб дати дітям знання відповідно до держпрограми, але іншими цікавішими методами, розвинути їхню цікавість до суспільного життя, відкритість, творчість, активність.
Удачи Вам, ответственность огромная и требования родителей будут очень своеобразные, все люди разные особенно, что касается своих детей, Вы должны будете к этому готовы, что Вам придется воспитывать не только деток, но и их родителей. Самое главное завоевать авторитет у родителей и не идти на поводу. Один из пунктов у Вас ’зацікавленість батьків у житті школи, позитивність, бажання створити шкільну спільноту, готовність іти на контакт’ как для меня самый сложный, подумайте над этим. Я Вам указала на этот момент не просто так...
А вы откуда? У нас наоборот з часных переводят в гос. У нас прекрасный садик на троещине;)
Я з Виноградаря.
Не сперечатимусь, що і в держзакладах трапляються чудові вчителі чи вихователі. Але мене така лотерея дуже напружує. НАші знайомі знайшли класну молоду вичтельку. Перший клас-супер. В другому вона завагітніла, всі 7 місяців дуже погано почувалась, була на лікарняних, заміняли її всі підряд, оскільки не було підстави поставити повноцінно нового викладача. В третьому дали постійну вчительку. Теж непогану, але зовсім іншу по натурі. Діти знов мусили звикати. Тому всяко буває...
Приватна школа на те і приватна, що може дозволити собі якісь нововведення. От як їзду верхи в даному випадку.
Моя ідея перш за все в тому, щоб дати дітям знання відповідно до держпрограми, але іншими цікавішими методами, розвинути їхню цікавість до суспільного життя, відкритість, творчість, активність.
кроме езди верхи там еще море всего и естественно команда преподавателей дадут знания детям с учетом держпрограммы там даже указана Росток, а что конкретно вы предлагаете я так и не поняла все очень размыто + помещение офисного типа, а где тогда зал для занятий и т.д. просто, я бы задала вам миллион вопросов, если бы захотела отдать ребенка в такую чудо-школу, честно говоря не поняла по какой конкретно методике вы будите обучать детей вот эта фраза больше всего не понравилась ’Інтернет має безліч ресурсів.’ я хотела бы точно знать какую точно программу или методику обучения, а их действительно очень много будут преподавать в вашей школе, только пожалуйста не нужно самой придумывать отсебятину, нужна конкретная методика разработанная специалистами не обязательно конечно с Украины. Кстати, какое у вас образование?
В мене знайомі так вже третій клас набирають. Починали з першого, і кожен рік переводять дітей в наступний клас, я зразу ставилась скептично до такого підходу, а тепер планую сама туди сина віддати, коли підросте. Крім навчальних дисциплін, діти займаються танцями, йогою, айкідо, театральний клас. Заняття за партами постійно чергуються з заняттями активними, багато екскурсій. Дітям і батькам дуже подобається.
кроме езди верхи там еще море всего и естественно команда преподавателей дадут знания детям с учетом держпрограммы там даже указана Росток, а что конкретно вы предлагаете я так и не поняла все очень размыто + помещение офисного типа, а где тогда зал для занятий и т.д. просто, я бы задала вам миллион вопросов, если бы захотела отдать ребенка в такую чудо-школу, честно говоря не поняла по какой конкретно методике вы будите обучать детей вот эта фраза больше всего не понравилась ’Інтернет має безліч ресурсів.’ я хотела бы точно знать какую точно программу или методику обучения, а их действительно очень много будут преподавать в вашей школе, только пожалуйста не нужно самой придумывать отсебятину, нужна конкретная методика разработанная специалистами не обязательно конечно с Украины. Кстати, какое у вас образование?
у мене освіта Соціальна робота, Києво-Могилянська академія. 6 років роботи в дитячій організації (вік дітей 6-16 років) півроку роботи в дошкільних розвивалках.
Абсолютно не переконую вас в геніальності моєї ідеї і визнаю право кожного батька і мами вибрати для своєї дитини підходящу школу. Шкільні програми є в загальному доступі, вони включають перелік тем і вмінь, які дитина має отримати в кожному класі.
Для прикладу дитина має навчитись читати. Мій син має в садку підготовку до школи. Класичну до неможливості. Йому задали читати склади: ма, ме, мі, му. Він мучився, читав, а потім здивовано спитав, для чого це було читати. А і правда, для чого? Після того він категорично не хотів читати, бо не розумів смисла. Але він любить підйомні крани і якось я йому написала слова ’кран’, ’гачок’ і т.д. по темі. Він спробував прочитати ’кран’ і потім (це несподівана для мене реакція) з захопленням розповідав тату і бабусям, що він прочитав слово, яке по суті є сенсом його життя зараз. Це і є методи. Можна просто читати по букварю ’мама мила раму’, а можна знайти теми, завдання, які дітям реально цікаві і вони розуміють, для чого вони вчаться читати, рахувати, розв’язувати задачі і т.д.
В мене знайомі так вже третій клас набирають. Починали з першого, і кожен рік переводять дітей в наступний клас, я зразу ставилась скептично до такого підходу, а тепер планую сама туди сина віддати, коли підросте. Крім навчальних дисциплін, діти займаються танцями, йогою, айкідо, театральний клас. Заняття за партами постійно чергуються з заняттями активними, багато екскурсій. Дітям і батькам дуже подобається.
у мене освіта Соціальна робота, Києво-Могилянська академія. 6 років роботи в дитячій організації (вік дітей 6-16 років) півроку роботи в дошкільних розвивалках.
Абсолютно не переконую вас в геніальності моєї ідеї і визнаю право кожного батька і мами вибрати для своєї дитини підходящу школу. Шкільні програми є в загальному доступі, вони включають перелік тем і вмінь, які дитина має отримати в кожному класі.
Для прикладу дитина має навчитись читати. Мій син має в садку підготовку до школи. Класичну до неможливості. Йому задали читати склади: ма, ме, мі, му. Він мучився, читав, а потім здивовано спитав, для чого це було читати. А і правда, для чого? Після того він категорично не хотів читати, бо не розумів смисла. Але він любить підйомні крани і якось я йому написала слова ’кран’, ’гачок’ і т.д. по темі. Він спробував прочитати ’кран’ і потім (це несподівана для мене реакція) з захопленням розповідав тату і бабусям, що він прочитав слово, яке по суті є сенсом його життя зараз. Це і є методи. Можна просто читати по букварю ’мама мила раму’, а можна знайти теми, завдання, які дітям реально цікаві і вони розуміють, для чого вони вчаться читати, рахувати, розв’язувати задачі і т.д.
то есть даже пед.образования нет. Желаю вам удачи автор, возможно в вашей задумке что то есть и вы найдете деток которые будут вашими ученика и вы осуществите свою мечту.
то есть даже пед.образования нет. Желаю вам удачи автор, возможно в вашей задумке что то есть и вы найдете деток которые будут вашими ученика и вы осуществите свою мечту.
дякую за побажання. І таки наша педосвіта бажає кращого, тому мене факт відсутності саме педдиплому не дуже засмучує.
то есть даже пед.образования нет. Желаю вам удачи автор, возможно в вашей задумке что то есть и вы найдете деток которые будут вашими ученика и вы осуществите свою мечту.
Згадала одну історію, яке, як на мене добре ілюструє наші пед.принципи в освіті.
Моя подруга вчилась на вчителя молодших класів. Мала практику в школі, в 1 класі. Зробила тематичний урок, де всю класичну програму прив’язала до теми моря. Вона дуже талановита з дітьми, тому я впевнена, що це було дуже цікаво. Для підтримки образу вдягнула тельняшку (пристойного крою :-), раз вже море, то хай буде тема моря.
Діти були в захопленні, а керівник практики після уроку строго вичитав її за несолідність і паплюження образу вчителя. Поставили ’3’. От вам і педосвіта. Ні кроку в сторону, всіх під шаблон. В результаті освіту вона здобула, а потім не пішла працювати в школу, проводила позашкільні заняття з дітьми і діти її обожнювали.
Не сперечатимусь, що і в держзакладах трапляються чудові вчителі чи вихователі. Але мене така лотерея дуже напружує. НАші знайомі знайшли класну молоду вичтельку. Перший клас-супер. В другому вона завагітніла, всі 7 місяців дуже погано почувалась, була на лікарняних, заміняли її всі підряд, оскільки не було підстави поставити повноцінно нового викладача. В третьому дали постійну вчительку. Теж непогану, але зовсім іншу по натурі. Діти знов мусили звикати. Тому всяко буває...
где гарантия, что в вашей школе учитель не заболеет?
на Виноградаре много гос. школ. обычно в них дети сразу и на кружки/секции записываются, кроме продленки. вы ведь этого не сможете предложить? может, лучше подготовку к школе организовать? как раз почти программа 1 класса и небольшой дет. коллектив
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff