Міністерство освіти зробило те, чого ми чекали від них 8000 років та 967 днів. Це перемога перемог та якесь таке чудо, завдяки якому можна повірити, що Бог є і він нарешті став до нас прихильним.
Міністество освіти і науки України нарешті постановило припинити катувати школярів та дати їм спокійно навчатися, а не займатися відвертою, відсталою хєрньой.
Тож! Згідно з наказом:
1. Учням не будуть знижувати оцінки за "неправильний" відступ кількості клітинок та рядків. (Вже в цьому місці можете починати плакати від щастя)
2. Знято оцінювання каліграфії, залишено лише вимогу, що письмо має бути охайним та розбірливим. (Нарешті нові Тараси Шевченки та Михайли Коцюбинські більше не будуть отримувати незадовільні оцінки тільки тому, що їх вірші та оповідання оформлені неестетично)
3. Вилучено вимоги та критерії щодо підписання зошитів. (Тут можете відкривати пляшку елітного алкоголю та дзвонити друзям та однокласникам)
4. Оцінювання – це конфіденційна інформація, яка стосується лише вчителя, дитини та її батьків. Тобто за оцінки перестануть соромити на батьківських зборах. (Покличте свою дитину, поцілуйте – нарешті ви всі в безпеці)
5. Наявність охайних виправлень, здійснених самою дитиною, не впливає на зниження балу за роботу. (Господи, це просто оргазм, реально оргазм! Нарешті дитині не будуть нав´язувати думку, що виправлення своїх помилок – це безглузда трата часу, бо виправляй, не виправляй – все одно не отримаєш задовільну оцінку! Скасування цієї дурні має стати національним святом)
6. Канікули та свята школярі будуть проводити без домашніх завдань. (Тут пан Міністр еміграції хреститься, починає дивитися в небо, вишукуючи там за хмарами сивого Бога)
Дуже круто! Дякуюємо людям, що проштовхнули ці ініціативи!
Але головне, щоб тепер якомога більше батьків та дітей дізналися про свої права та змогли ввічливо пояснити вчителям, що будуть сперечатися, що починається нова ера в освіті без совкового тупізму у деталях. Деталях, що потім впливають на долі поколінь.
Слава чиновникам, это действительно круто. Как вспомню эти клеточки... А сколько я ругала за исправления... А как обидно на контрольной, когда ты все решил, а изза своих же исправлений снизили бал
А в чем собственно деградировать? Есть дети которые очень хорошо усваивают урок, но писать и выводить каждую буковку в тетрадке не могут. И им за это занижали оценки. Вы считаете это нормально? Или когда ребенок всю домашку сделал и в последнем предложении ошибся, ему заново приходилось переписывать, это маразм как по мне...
Двенадцатисложная система гораздо лучше пятибальной. Она более гибкая, работает обычно в пользу ученика. И это вам скажет любой приличный учитель. То, что вы никак не можете перестроиться с пятибальной системы на двенадцатибальную - это просто ваша закостенелость, неспособность воспринимать новое)))
мне кажется, что наша педантичная учительница проигнорит данные изменения. Особенно, что касается исправлений - у меня иногда такое чувство, что она не ошибки ищет, а количество ’выправлень’ и каждое найденное приводит ее в экстаз. В итоге, на контрольных работах дочка боится не ошибок, а именно исправленний. Говорит, ну, а что я черкать буду? что б меня потом ругали?
Наконец-то. помню при ссср училка поставила моей подружке 2 , за то, что та немного позакручивала заглавные буквы. Такие как К . Или мне не нравилось Тетяна, на украинском. писала Таня. И одна очень вумна красным исправляла мне тетрадь, его обложку.
и при чем тут деградация? как раз после той обиды, моя подружка перестала учить уроки, а в вскоре ее родители в другую школу перевели.
Ваши деградируют? Наверное, нет, потому что их или нет или ещё не ходят в школу. Не пишите глупости, если не понимаете сути. Нагрузки на нынешних детей в разы выше, чем были на Вашу ’ интеллектуальную нацию’