sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
noavatar
Mama_Lala2013• 10 июня 2015

Дівчата-рідненькі. хіба таке ще буває?

Доброго всім вечора, сиджу-пишу-трусить і просто відняло мову. Дівчата-рідненькі, ну хіба таке буває? Вперше зіткнулась з такою ситуацією: замовив покупець босоніжки наложеним платежем-ціна на ціннику 100 євро, хоча було зазначено, що можна і так їх придбати при 100% проплаті-в нас завжди є обмін та повернення. Вчасно не забрав, хоча наперед було зазначено, що на них є наступний покупець, тому отримайте-приміряйте і дайте відповідь. На переписці моя дічина-менеджер, сьогодні перечитую повідомлення від покупця і просто відняло мову. Покупець написала, що їх отримала, придбала, оплатила кошти на новій пошті, на роботі їх розміряла-походила по кабінету, на неї не сіли, ще походить перед дзеркалом, мабуть прийдеться повертати. Я в шоці-ну що тут скажеш? Щей в гостьовій написала такі речі, що вперше в житті таке чую...


добрый день. Получила сегодня босоножки. На почте не смогла примерить нормально. На работе одела и походила - не сел на меня подъм босоножки; оттопырилась полоска широкая по стопе. Дома ещё посмотрю в зеркало. Жаль, но, наверное. придётся возвращать((
Да, на почте нормально помярять не получилось.
Я в них только по кабинету для примерки походила

Доброго дня, Ви переписувались з моїм менеджером з продажу,я дізналась, що Вам було надіслане взуття наложеним платежем, у Вас була можливість примірки даного взуття у відділенні нової пошти, а не в кабінеті чи в іншому місці-для цього і існує послуга-наложений платіж, тому момент повернення відсутній, взуття автоматично вами придбане, будуть питання-рада допомогти...

І чому в такому випадку момент повернення відсутній?
Ви перевірете стан взуття і повернете гроші.

я надіюсь, ми один одного зрозуміли, і на майбутнє-таких речей з іншими продавцями не робіть, дуже не коректно...
показать весь текст
181 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
noavatar
автор Mama_Lala2013 • 11 июня 2015
181
Ответ дляModni-Rechi
автор,так а что решили? Я бы не не забирала назад,понимаю ваши страхи.Но мне интересно,как вы решили поступить.
Я теж їх не забрала-вибачте, але покупець отримав брендове взуття 100% нове, у фірмовій коробці, більше того-було йому повідомлено, що них є інший покупеь-тому босоніжечки мають бути в ідеальному стані. Свідомо це знаючи, покупець проігнорувала всі правила та побажання, більше того-в телефонній розмові повідомила, що вони взагалі б-у і не коштують своїх коштів. Про яке повернення може йти мова-коли мені наперед повідомили, що взуття вже б-у...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff