Бабка-ежика• 26 сентября 2016
Приват і комунальні послуги
10 вересня оплатила за комунальні послуги за два місяці. Одразу в моїх платежах по 0. І от заходжу я сьогодні і все в мінусах, при чому сума та сама, консультант стверджує, що потрібно надати квитанції організаціям. Платіж пройшов лише за електроенергію. Можливо в когось була схожа ситуація, не хочеться весь день проїздити і возити квитанції
Дюймовочка• 26 сентября 2016
У меня постоянно так, я не обращаю внимания, в новом месяце все обновляется и минуса только за прошлій месяц. В квитанциях долгов нет.
Интимная• 26 сентября 2016
В Приват24, задолженность за ком. услуги обновляется каждый месяц. Зад. с минусом это текущая зад. поэтому суммы и одинаковые, с прошлого месяца стандартная сумма не изменилась у вас.
автор
Бабка-ежика
• 26 сентября 2016
Ответ дляИнтимная
В Приват24, задолженность за ком. услуги обновляется каждый месяц. Зад. с минусом это текущая зад. поэтому суммы и одинаковые, с прошлого месяца стандартная сумма не изменилась у вас.
Дякую !
автор
Бабка-ежика
• 26 сентября 2016
Ответ дляБлагоуханочка
поддерживаю первого оратора
Дякую,дівчата ! Сказав би мені так оператора одразу’не звертайте увагу’
ПриватБанк• 27 сентября 2016
Шановний Автор!
Інформуємо Вас про те, що підприємство / одержувач міг не оновити поточну заборгованість, яка відображається в Приват24. Підтвердженням успішного платежу є видана Вам квитанція.
З повагою, ПриватБанк.
Інформуємо Вас про те, що підприємство / одержувач міг не оновити поточну заборгованість, яка відображається в Приват24. Підтвердженням успішного платежу є видана Вам квитанція.
З повагою, ПриватБанк.
Назад Комментарии к ответу