Обнимашкина• 11 января 2019
Чи правильно зроблено?
Дівчатка, хлопчики! Як ви гадаєте, рахувати треба тільки ялинкові прикраси чи все разом. Чи сніжинки і ялинки не треба рахувати? Хоча сніжинка теж може бути прикрасою для ялинки. Заплутались. Може вже хтось зробив таке. Це зимовий зошит 1 класс. Дуже цікаво. Все зробили, по цьому завданню сумніваємось. Дякую всім:)
спальное место• 11 января 2019
ну четко ж написано ’ялинкові прикраси’, причем к ним все остальное?
спальное место• 11 января 2019
Ответ дляАноним_1480
Пусть ребенок сам делает задание, может вырастет умнее, чем мать
так там уже посчитали.. или мама помогла, или ребенок не читает условие задачи..
автор
Обнимашкина
• 11 января 2019
Ответ дляАноним_1480
Пусть ребенок сам делает задание, может вырастет умнее, чем мать
Цього й слідумало чекати, я з добром, а ви зі злістю, не треба було і заходити, щоб обгадити, йдіть собі)
Губка Боб• 11 января 2019
Ответ длясоняшка
написано ’посчитайте елочные игрушки’, елка - это елочные игрушки? и снежинка представлена как обычная снежинка
а чому? не видно ’хвостика’ щоб на ялинку чіпляти?
автор
Обнимашкина
• 11 января 2019
Ответ длясоняшка
написано ’посчитайте елочные игрушки’, елка - это елочные игрушки? и снежинка представлена как обычная снежинка
У нас є прикраси у вигляді сніжинок і ялинок
спальное место• 11 января 2019
Ответ дляЗлойанОним
У нас є прикраси у вигляді сніжинок і ялинок
на рисунке четко выделили ’прикраси’ ниточками.
Губка Боб• 11 января 2019
Ответ длясоняшка
на рисунке четко видно что елочки и снежинки без веревочек, не ищите подвоха в детском задании
Правильно... у нас виноваті дитина, її мама,а от автори завдання?
Невже не можна підібрати такі малюнки,щоб не було підстав шукати ’подвоха’?
Невже не можна підібрати такі малюнки,щоб не було підстав шукати ’подвоха’?
Губка Боб• 11 января 2019
Ответ длясоняшка
мне кажется да,а если бы там животные были нарисованы? в виде фигурок животных тоже есть игрушки.это задание для ребенка, а не для родителей какие могут надумать что угодно
а діти що повинні всі мислили так як автор малюнку придумав?
Так отож... Хоч і НУШ, а підхід стабільно сталий.
Так отож... Хоч і НУШ, а підхід стабільно сталий.
автор
Обнимашкина
• 11 января 2019
Дійсно, багато завдань з ’підвохом’, тому й запитала, як більшість вважає, тільки й всього
Олька Модниця• 11 января 2019
Суть навчання в першому класі не зробити все правильно за допомогою мами, а навчитись вчитись самостійно.
Губка Боб• 11 января 2019
Ответ длясоняшка
я думаю розгами ребенка не побьют если он вдруг решит что снежинки тоже елочные игрушки, иногда и на своих ошибках дети учатся
не розумію чому рішення дитини,що сніжинка іграшка - це помилка?
а чому не помилка навпаки?
От в чому питання. Все просто - потрібно вгадати яку сме правильну відповідь заклав автор завдання. А якщо ще припишемо думку вчительки,то взагалі - правильного рішення завдання немає
а чому не помилка навпаки?
От в чому питання. Все просто - потрібно вгадати яку сме правильну відповідь заклав автор завдання. А якщо ще припишемо думку вчительки,то взагалі - правильного рішення завдання немає
Олька Модниця• 11 января 2019
Ответ дляЗлойанОним
Дійсно, багато завдань з ’підвохом’, тому й запитала, як більшість вважає, тільки й всього
Має значення як думає дитина, бо всі ці допомоги роблять нашу освіту такою поганою, бо вчитель не бачить і не розуміє засвоїли діти матеріал чи ні?
Ответ дляГубка Боб
не розумію чому рішення дитини,що сніжинка іграшка - це помилка?
а чому не помилка навпаки?
От в чому питання. Все просто - потрібно вгадати яку сме правильну відповідь заклав автор завдання. А якщо ще припишемо думку вчительки,то взагалі - правильного рішення завдання немає
а чому не помилка навпаки?
От в чому питання. Все просто - потрібно вгадати яку сме правильну відповідь заклав автор завдання. А якщо ще припишемо думку вчительки,то взагалі - правильного рішення завдання немає
а потом бедному ребенку придется решать интегралы и диф.уравнения и думать какой правильный ответ заложил автор учебника. Кошмарно
Назад Комментарии к ответу