Кашпо• 21 апреля 2020
«Дау. Дегенерація»: російський режисер піддавав тортурам дітей з харківського пр
В інтернеті розгорівся гучний скандал через залучення до зйомок фільму "Дау. Дегенерація" російського режисера Іллі Хржановського немовлят з українських дитячих будинків.
Про це пише на своїй Facebook-сторінці експерт з дитячої нейропсихології Олена Самойленко.
Її першу стурбувало те, що немовлят використовували як акторів для зйомок сцен з насильством по відношенню до них.
“Діти не плачуть просто так. Вони плачуть, коли голодні, коли боляче, коли простір навколо здається загрозливим, коли страшно. Вони впевнені, якщо подразник не зникне, то вони помруть. Це глобальний страх, який допомагає людині виживати і кликати на допомогу”, – написала Самойленко.
Експерт зазначила, що після кількох спроб червоні від крику діти перестають чекати допомоги і починають чекати смерті. Адже вони не можуть самі себе заспокоїти і пояснити, що ситуація не настільки критична, як їм здається. За її словами, приблизно звідси ростуть теорії прихильності, сенсорні дефіцити, страхи сепарації.
“Не можна так просто взяти і вдарити по немовляті досвідом фрустрації, думаючи, що нічого не буде. Не можна змушувати дітей довго кричати в кадрі навіть з дозволу батьків, адже батьки можуть не знати нюансів дитячої нейропсихології і неврології. А потім – х*ак – чому малюк в 4 роки пісяє в штани, чому малюк кострубато каже, чому хлопці ніжки каченятам ріжуть”, – попередила експерт про наслідки небезпечних експериментів з дитячою психікою.
Самойленко підкреслила, що важливо розуміти, що у немовляти немає тестових або якихось неважливих періодів.
“Не можна користуватися ними з метою мистецтва, керуючись тим, що дитина була “в несознанці і не сказав “ні!”. Не варто ліпити на немовлят бутафорські або справжні електроди, щоб показати, що Радянський Союз – це х**вая мода. У сцені з немовлятами важкі почуття героїв-немовлят передавалися через справжні почуття “акторів-немовлят”. Які не могли довго дивитися в камеру і “дати знак оператору, що не можуть більше зніматися”, – написала вона.
Про це пише на своїй Facebook-сторінці експерт з дитячої нейропсихології Олена Самойленко.
Її першу стурбувало те, що немовлят використовували як акторів для зйомок сцен з насильством по відношенню до них.
“Діти не плачуть просто так. Вони плачуть, коли голодні, коли боляче, коли простір навколо здається загрозливим, коли страшно. Вони впевнені, якщо подразник не зникне, то вони помруть. Це глобальний страх, який допомагає людині виживати і кликати на допомогу”, – написала Самойленко.
Експерт зазначила, що після кількох спроб червоні від крику діти перестають чекати допомоги і починають чекати смерті. Адже вони не можуть самі себе заспокоїти і пояснити, що ситуація не настільки критична, як їм здається. За її словами, приблизно звідси ростуть теорії прихильності, сенсорні дефіцити, страхи сепарації.
“Не можна так просто взяти і вдарити по немовляті досвідом фрустрації, думаючи, що нічого не буде. Не можна змушувати дітей довго кричати в кадрі навіть з дозволу батьків, адже батьки можуть не знати нюансів дитячої нейропсихології і неврології. А потім – х*ак – чому малюк в 4 роки пісяє в штани, чому малюк кострубато каже, чому хлопці ніжки каченятам ріжуть”, – попередила експерт про наслідки небезпечних експериментів з дитячою психікою.
Самойленко підкреслила, що важливо розуміти, що у немовляти немає тестових або якихось неважливих періодів.
“Не можна користуватися ними з метою мистецтва, керуючись тим, що дитина була “в несознанці і не сказав “ні!”. Не варто ліпити на немовлят бутафорські або справжні електроди, щоб показати, що Радянський Союз – це х**вая мода. У сцені з немовлятами важкі почуття героїв-немовлят передавалися через справжні почуття “акторів-немовлят”. Які не могли довго дивитися в камеру і “дати знак оператору, що не можуть більше зніматися”, – написала вона.
автор
Кашпо
• 21 апреля 2020
“Думаю, Україні слід ініціювати розслідування участі дітей-сиріт в “Дау”. Зрозуміти, хто привозив дітей на майданчик, яке до біса ЕЕГ, чому дозволили дітям кричати, чому їх знімали оголеними, яким чином забезпечувалися права дитини на зйомках? Нарешті, хто отримав гроші за цю “акторську роботу”? ”
автор
Кашпо
• 21 апреля 2020
Ответ дляСмячиком
Твари! Все кто это допустил!!
дивишся на фото и серце болить, хай би цей недорежисер своїх дітей мучав, чи своїх шкода.
Языката Хвеська• 21 апреля 2020
автор, вы фильм смотрели? и чем вызвана такая задержка реакции, 9 лет в шоке были? или просто платный вброс на вентилятор?
автор
Кашпо
• 21 апреля 2020
Ответ дляЯзыката Хвеська
автор, вы фильм смотрели? и чем вызвана такая задержка реакции, 9 лет в шоке были? или просто платный вброс на вентилятор?
які 9 років, фільм почали показувати в квітні 2020-го
Языката Хвеська• 21 апреля 2020
Ответ дляКашпо
які 9 років, фільм почали показувати в квітні 2020-го
значит вброс на вентилятор....вашей фабрике троллей стоит хотя бы читать, перед тем как постить материал
автор
Кашпо
• 21 апреля 2020
Ответ дляЯзыката Хвеська
значит вброс на вентилятор....вашей фабрике троллей стоит хотя бы читать, перед тем как постить материал
«Да́у» — художественный многосерийный фильм Ильи Хржановского. Биографическая драма рассказывает о жизни Льва Ландау — советского физика, лауреата Нобелевской, Ленинской и трёх Сталинских премий[1]. 24 января 2019 года в трёх пространствах в центре Парижа — театре Шатле, Театре-де ля Виль и Центре Помпиду объявлено о начале показа проекта «Дау»[7]. В 2020 году фильм был показан на различных фестивалях, в середине апреля 2020 года серии фильма и все остальные материалы начнут выкладываться онлайн.
жіночко ви взагалі притямі, тролі їй мерещаться.
жіночко ви взагалі притямі, тролі їй мерещаться.
Языката Хвеська• 21 апреля 2020
Ответ дляКашпо
«Да́у» — художественный многосерийный фильм Ильи Хржановского. Биографическая драма рассказывает о жизни Льва Ландау — советского физика, лауреата Нобелевской, Ленинской и трёх Сталинских премий[1]. 24 января 2019 года в трёх пространствах в центре Парижа — театре Шатле, Театре-де ля Виль и Центре Помпиду объявлено о начале показа проекта «Дау»[7]. В 2020 году фильм был показан на различных фестивалях, в середине апреля 2020 года серии фильма и все остальные материалы начнут выкладываться онлайн.
жіночко ви взагалі притямі, тролі їй мерещаться.
жіночко ви взагалі притямі, тролі їй мерещаться.
перейдите по своей же ссылке и посмотрите когда снимали фильм, это не сложно если осилили букварь, честно
Пугачиха• 21 апреля 2020
Хржановский больной на голову. Вся сьемочная группа одевалась в одежду того времени, вплоть до нижнего белья, не имела права пользоваться мобильными, ноутбуками и любыми предметами, привычными нам сейчас, теми же фенами. Не зря же фильм снимали более 10-ти лет, бежали все, как от огня.
автор
Кашпо
• 21 апреля 2020
Ответ дляЯзыката Хвеська
перейдите по своей же ссылке и посмотрите когда снимали фильм, это не сложно если осилили букварь, честно
при чому тут зйомки, широкий загал плбачив тільки зараз, ось в тому і питання хто дозволив і віддав дітей на ці зйомки, добрі гроші напевно заплатили тому інтернату.
автор
Кашпо
• 21 апреля 2020
Ответ дляЯзыката Хвеська
перейдите по своей же ссылке и посмотрите когда снимали фильм, это не сложно если осилили букварь, честно
Удалено администрацией...
Мааарковная• 21 апреля 2020
Ответ дляЯзыката Хвеська
перейдите по своей же ссылке и посмотрите когда снимали фильм, это не сложно если осилили букварь, честно
Фильм снимали в 2011 году с участием украинских детей сирот, но на экран вышел только в этом году. Автор пытается до вас донести это и что детей мучали, пусть в 2011, но мучали ведь!
Мааарковная• 21 апреля 2020
Ответ дляКашпо
Удалено администрацией...
Не обращайте внимание, похоже Хвеська слышит звон, да не знает где он
Языката Хвеська• 21 апреля 2020
Ответ дляМааарковная
Фильм снимали в 2011 году с участием украинских детей сирот, но на экран вышел только в этом году. Автор пытается до вас донести это и что детей мучали, пусть в 2011, но мучали ведь!
Сьемка кино это такой жах, и главное в этом вбросе - российский режиссер.
Это ж актуальнее серийных педофилов в Киеве или Днепре
Это ж актуальнее серийных педофилов в Киеве или Днепре
Мааарковная• 21 апреля 2020
Ответ дляЯзыката Хвеська
Сьемка кино это такой жах, и главное в этом вбросе - российский режиссер.
Это ж актуальнее серийных педофилов в Киеве или Днепре
Это ж актуальнее серийных педофилов в Киеве или Днепре
О вы уже на это перешли, какая разница кто снимал, факт тот что нельзя так с детьми обращаться!
Мааарковная• 21 апреля 2020
Ответ дляЯзыката Хвеська
Сьемка кино это такой жах, и главное в этом вбросе - российский режиссер.
Это ж актуальнее серийных педофилов в Киеве или Днепре
Это ж актуальнее серийных педофилов в Киеве или Днепре
Здесь не обсуждаются педофилы, а издевательство над детьми сиротами, которые и так обделены, так ещё и психику им убили и возможно искалечили жизнь.
Языката Хвеська• 21 апреля 2020
Ответ дляМааарковная
Здесь не обсуждаются педофилы, а издевательство над детьми сиротами, которые и так обделены, так ещё и психику им убили и возможно искалечили жизнь.
Мааарковная• 21 апреля 2020
Ответ дляЯзыката Хвеська
Вы бы согласились дать разрешение снимать своего ребенка в таком фильме? Пусть даже его снимал бы не русский, а кто-нибудь другой?
Я не тону• 22 апреля 2020
Ответ дляЯзыката Хвеська
Сьемка кино это такой жах, и главное в этом вбросе - российский режиссер.
Это ж актуальнее серийных педофилов в Киеве или Днепре
Это ж актуальнее серийных педофилов в Киеве или Днепре
от России все зло?
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу