Почемучка• 03 июня 2021
Суддя Должко «розібрав на молекули» незаконність карантину в Україні - рішення.
Браво!!! Суддя Должко «розібрав на молекули» незаконність карантину в Україні - рішення:
Справа № 530/75/21
Номер провадження 2-а/530/4/21
Вчора питали, коли вам нарешті дозволять зняти маски. Читайте закони і самостійно припиняйте цей маскарад.
Це ж рішення в Єдиному державному реєстрі судових рішень:
Справа № 530/75/21
Номер провадження 2-а/530/4/21
Вчора питали, коли вам нарешті дозволять зняти маски. Читайте закони і самостійно припиняйте цей маскарад.
Це ж рішення в Єдиному державному реєстрі судових рішень:
автор
Почемучка
• 03 июня 2021
Ответ дляМедсестричка
Как это тебя спасет, если в АТБ не захотят продавать мороженное?
Съесть мороженное, не доходя до кассы. Тогда аж бегом продадут.
Забагаловка• 03 июня 2021
Ответ дляПочемучка
Съесть мороженное, не доходя до кассы. Тогда аж бегом продадут.
А если это не морожено, а сырое мясо и макароны?)
КоКоКоКоКоКо...• 03 июня 2021
Конечно, Зіньківський районний суд Полтавської області самый главный суд в Украине, его решения обжалованию не подлежат.
Белочкой зови• 03 июня 2021
Ответ дляМедсестричка
Как это тебя спасет, если в АТБ не захотят продавать мороженное?
кстати в выходные была в атб без маски, сделала замечание кассир, я сказал что забыла)
автор
Почемучка
• 03 июня 2021
Ответ дляКоКоКоКоКоКо...
Конечно, Зіньківський районний суд Полтавської області самый главный суд в Украине, его решения обжалованию не подлежат.
В маленьких містечках судді більш схильні керуватись законами при винесенні рішень.
Як бачите, ніхто не обжалував.
Як бачите, ніхто не обжалував.
автор
Почемучка
• 03 июня 2021
Ответ дляКоКоКоКоКоКо...
Конечно, Зіньківський районний суд Полтавської області самый главный суд в Украине, его решения обжалованию не подлежат.
А ось вам рішення Конституційного суду:
’Конституційний Суд України наголошує, що обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина є можливим у випадках, визначених Конституцією України. Таке обмеження може встановлюватися виключно законом - актом, ухваленим Верховною Радою України як єдиним органом законодавчої влади в Україні. Встановлення такого обмеження підзаконним актом суперечить статтям 1, 3, 6, 8, 19, 64 Конституції України.’
ЗАКОНОМ, а не постановою, наказом і т.п.
’Конституційний Суд України наголошує, що обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина є можливим у випадках, визначених Конституцією України. Таке обмеження може встановлюватися виключно законом - актом, ухваленим Верховною Радою України як єдиним органом законодавчої влади в Україні. Встановлення такого обмеження підзаконним актом суперечить статтям 1, 3, 6, 8, 19, 64 Конституції України.’
ЗАКОНОМ, а не постановою, наказом і т.п.
КоКоКоКоКоКо...• 03 июня 2021
Ответ дляПочемучка
А ось вам рішення Конституційного суду:
’Конституційний Суд України наголошує, що обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина є можливим у випадках, визначених Конституцією України. Таке обмеження може встановлюватися виключно законом - актом, ухваленим Верховною Радою України як єдиним органом законодавчої влади в Україні. Встановлення такого обмеження підзаконним актом суперечить статтям 1, 3, 6, 8, 19, 64 Конституції України.’
ЗАКОНОМ, а не постановою, наказом і т.п.
’Конституційний Суд України наголошує, що обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина є можливим у випадках, визначених Конституцією України. Таке обмеження може встановлюватися виключно законом - актом, ухваленим Верховною Радою України як єдиним органом законодавчої влади в Україні. Встановлення такого обмеження підзаконним актом суперечить статтям 1, 3, 6, 8, 19, 64 Конституції України.’
ЗАКОНОМ, а не постановою, наказом і т.п.
Так рада приняла Закон ’Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)’, там про маски.
автор
Почемучка
• 03 июня 2021
Ответ дляКоКоКоКоКоКо...
Так рада приняла Закон ’Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)’, там про маски.
ПІД ЧАС КАРАНТИНУ. А карантин незаконний, так як не оголосили воєнний або надзвичайний стан.
Надзвичайний стан можна оголосити всього на 30 днів, і в деяких випадках можна подовжити ще на 30 днів.
Тобто якби оголосили надзвичайний стан - владі довелося б реально щось зробити за ці 30 днів.
Надзвичайний стан можна оголосити всього на 30 днів, і в деяких випадках можна подовжити ще на 30 днів.
Тобто якби оголосили надзвичайний стан - владі довелося б реально щось зробити за ці 30 днів.
автор
Почемучка
• 03 июня 2021
НЕЗАКОННІСТЬ ЧИННОГО В УКРАЇНІ КАРАНТИНУ.
Виходячи із змісту Конституції України, карантин в Україні, що введений органом влади шляхом видання нормативно-правового (підзаконного) акту, повинен строго відповідати закону і Конституції. Основним аспектом законності, поряд із змістом акту, є строге дотримання встановленої законом процедури, оскільки органи влади і їх посадові особи повинні діяти виключно в межах повноважень, встановлених законом і Конституцією. Не може вважатись законним акт, навіть правильний за змістом, який виданий із порушенням процедури, оскільки в такому випадку будуть нівельовані норми верховенства права і буде порушений правопорядок.
Відповідно до ст. 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” карантин встановлюється і відміняється Кабінетом Міністрів України. Проте, Кабмін не є абсолютно вільним в цьому питанні - це повноваження Кабміну обмежене законом. Це обмеження полягає у встановленні жорсткої і безальтернативної процедури.
Зазначена стаття закону встановлює, що питання про встановлення карантину порушує перед Кабінетом Міністрів України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за поданням головного державного санітарного лікаря України.
В свою чергу, головний державний санітарний лікар також не є абсолютно вільним в цьому питанні. Його повноваження на ініціювання карантину виникають лише в тому випадку, коли в Україні вже введено надзвичайний стан, підпункт “й” частини 1 статті 40 “Повноваження головного державного санітарного лікаря України” Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” встановлює:
“У разі введення в Україні чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану вносить центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, обґрунтоване подання для прийняття рішення щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину.”
Відтак, законною і такою, що не суперечить Конституції України є наступна процедура введення в Україні карантину:
Дія Перша. Президент видає Указ про введення надзвичайного стану. Верховна Рада затверджує цей Указ. Указ набуває чинності.
Дія Друга. Головний санітарний лікар подає в Міністерство охорони здоров’я України подання щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину. Дія Третя. Міністерство охорони здоров’я України порушує перед Кабінетом Міністрів України питання про встановлення карантину.
Дія Четверта. Кабінет Міністрів України встановлює карантин. Карантин набуває чинності.
При цьому, всі чотири дії є обов’язковими і хронологічними. Тобто, до виконання першої та другої дії, четверта відбутись не може.
Як відомо, надзвичайний стан в Україні не введено. Відповідно, станом на цей момент головний санлікар ще не отримав повноважень ініціювати карантин. А у Кабінету Міністрів не було підстав встановлювати карантин. Відтак, слід стверджувати, що в правовому полі чинного законодавства України карантин не введено.
Таким чином, діюча постанова про введення карантину є незаконною і не підлягає виконанню. На підставі ст. 60 Конституції України кожна людина зобов’язана відмовитись від виконання постанови Уряду про введення карантину. На підставі ст. 19 Конституції України у взаємозв’язку із ст. 60 Конституції України, жодний орган чи посадова особа не має права вимагати від людини виконання постанови Уряду про введення карантину.
Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. (ст. 64 Конституції України). Отже, Конституція (найвищий закон) чітко і конкретно встановлює, що обмеження свободи пересування людини може бути встановлено лише в умовах воєнного або надзвичайного стану.
Наразі в Україні не введено ані воєнний, ані надзвичайний стан. Такі стани вводяться за указом Президента, затвердженим Верховною Радою України. Такого указу не існує. Відтак, будь-яке чинне обмеження свободи пересування, встановлене будь-яким нормативно-правовим актом Уряду, в умовах відсутності ВС чи НС, є таким, що прямо і безсумнівно суперечить Конституції України. Будь-яка людина повинна відмовитись від його виконання.
Виходячи із змісту Конституції України, карантин в Україні, що введений органом влади шляхом видання нормативно-правового (підзаконного) акту, повинен строго відповідати закону і Конституції. Основним аспектом законності, поряд із змістом акту, є строге дотримання встановленої законом процедури, оскільки органи влади і їх посадові особи повинні діяти виключно в межах повноважень, встановлених законом і Конституцією. Не може вважатись законним акт, навіть правильний за змістом, який виданий із порушенням процедури, оскільки в такому випадку будуть нівельовані норми верховенства права і буде порушений правопорядок.
Відповідно до ст. 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” карантин встановлюється і відміняється Кабінетом Міністрів України. Проте, Кабмін не є абсолютно вільним в цьому питанні - це повноваження Кабміну обмежене законом. Це обмеження полягає у встановленні жорсткої і безальтернативної процедури.
Зазначена стаття закону встановлює, що питання про встановлення карантину порушує перед Кабінетом Міністрів України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за поданням головного державного санітарного лікаря України.
В свою чергу, головний державний санітарний лікар також не є абсолютно вільним в цьому питанні. Його повноваження на ініціювання карантину виникають лише в тому випадку, коли в Україні вже введено надзвичайний стан, підпункт “й” частини 1 статті 40 “Повноваження головного державного санітарного лікаря України” Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” встановлює:
“У разі введення в Україні чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану вносить центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, обґрунтоване подання для прийняття рішення щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину.”
Відтак, законною і такою, що не суперечить Конституції України є наступна процедура введення в Україні карантину:
Дія Перша. Президент видає Указ про введення надзвичайного стану. Верховна Рада затверджує цей Указ. Указ набуває чинності.
Дія Друга. Головний санітарний лікар подає в Міністерство охорони здоров’я України подання щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину. Дія Третя. Міністерство охорони здоров’я України порушує перед Кабінетом Міністрів України питання про встановлення карантину.
Дія Четверта. Кабінет Міністрів України встановлює карантин. Карантин набуває чинності.
При цьому, всі чотири дії є обов’язковими і хронологічними. Тобто, до виконання першої та другої дії, четверта відбутись не може.
Як відомо, надзвичайний стан в Україні не введено. Відповідно, станом на цей момент головний санлікар ще не отримав повноважень ініціювати карантин. А у Кабінету Міністрів не було підстав встановлювати карантин. Відтак, слід стверджувати, що в правовому полі чинного законодавства України карантин не введено.
Таким чином, діюча постанова про введення карантину є незаконною і не підлягає виконанню. На підставі ст. 60 Конституції України кожна людина зобов’язана відмовитись від виконання постанови Уряду про введення карантину. На підставі ст. 19 Конституції України у взаємозв’язку із ст. 60 Конституції України, жодний орган чи посадова особа не має права вимагати від людини виконання постанови Уряду про введення карантину.
Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. (ст. 64 Конституції України). Отже, Конституція (найвищий закон) чітко і конкретно встановлює, що обмеження свободи пересування людини може бути встановлено лише в умовах воєнного або надзвичайного стану.
Наразі в Україні не введено ані воєнний, ані надзвичайний стан. Такі стани вводяться за указом Президента, затвердженим Верховною Радою України. Такого указу не існує. Відтак, будь-яке чинне обмеження свободи пересування, встановлене будь-яким нормативно-правовим актом Уряду, в умовах відсутності ВС чи НС, є таким, що прямо і безсумнівно суперечить Конституції України. Будь-яка людина повинна відмовитись від його виконання.
КоКоКоКоКоКо...• 03 июня 2021
Ответ дляПочемучка
ПІД ЧАС КАРАНТИНУ. А карантин незаконний, так як не оголосили воєнний або надзвичайний стан.
Надзвичайний стан можна оголосити всього на 30 днів, і в деяких випадках можна подовжити ще на 30 днів.
Тобто якби оголосили надзвичайний стан - владі довелося б реально щось зробити за ці 30 днів.
Надзвичайний стан можна оголосити всього на 30 днів, і в деяких випадках можна подовжити ще на 30 днів.
Тобто якби оголосили надзвичайний стан - владі довелося б реально щось зробити за ці 30 днів.
Угу, за 30 дней наша влада.. ну вы меня поняли.))
Ms. Анонимная• 04 июня 2021
Девочки, важно, срочно нужен совет.
Я по работе лечу в центральную африку на полгода, требуют прививки от тропических болезней.
Где можно купить справку, что я привилась, но не прививаться?
Я по работе лечу в центральную африку на полгода, требуют прививки от тропических болезней.
Где можно купить справку, что я привилась, но не прививаться?
Слухи-руки не распускаю• 05 июня 2021
Ответ дляMs. Анонимная
Девочки, важно, срочно нужен совет.
Я по работе лечу в центральную африку на полгода, требуют прививки от тропических болезней.
Где можно купить справку, что я привилась, но не прививаться?
Я по работе лечу в центральную африку на полгода, требуют прививки от тропических болезней.
Где можно купить справку, что я привилась, но не прививаться?
От малярии лучше сделайте..
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу