Пав ел• 13 августа 2022
Нам довелося скасувати замовлення через проблеми з безпекою аккаунта aliexpress.
Вискакує помилка при оплаті замовлення на сайті aliexpress .
"Нам довелося скасувати замовлення через проблеми з безпекою аккаунта, csc_7200052" .Після цього статус замовлення "сlosed".
В замовленні є купон от алі.
Знаю що порушив правило aliexpress.Я зареєстрував маму і вказав номер своєї карти, бо у неї не було своєї. Після помилки , я видалив мою карту з її акаунта. Але в моєму акаунті ali інший номер карти.
Питання таке:
Щоб усе відновилося як раніше, мені треба видалити акаунт матері або видалити також свій?
"Нам довелося скасувати замовлення через проблеми з безпекою аккаунта, csc_7200052" .Після цього статус замовлення "сlosed".
В замовленні є купон от алі.
Знаю що порушив правило aliexpress.Я зареєстрував маму і вказав номер своєї карти, бо у неї не було своєї. Після помилки , я видалив мою карту з її акаунта. Але в моєму акаунті ali інший номер карти.
Питання таке:
Щоб усе відновилося як раніше, мені треба видалити акаунт матері або видалити також свій?
Ответ дляirkin
У меня такое было в аккаунтах-клонах. Правда, в моем основном было все ок. Отменяло только заказы с клонов. Причем и они нормально заработали, когда заменила там данные и номер карты. И купоны сработали.
Дякую. А скільки пройшло часу після зміни даних і номера карти, коли все вже спрацювало?
Ответ дляПав ел
Дякую. А скільки пройшло часу після зміни даних і номера карти, коли все вже спрацювало?
Я, к сожалению, не помню. У меня было 4 аккаунта (на родителей и детей), просто лень было вводить их карты сразу. Карты заменила, а получателем всюду себя оставила. Адрес тоже мой был.
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу