sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_79
ШобВам_КакНам• 05 октября 2022

Ситуації з клієнтами. Купив в одному місці, а рекомендації

Просить в нас.
Ми продаємо товар який є у всіх. Ціни у всіх різні також як і сервісне обслуговування. Хтось має прибуток 200грн з продажу при цьому товар в очі не бачив, в хтось 300грн але вже є відео ролики, відео інструкції, сервісне обслуговування та консультації на рівні. Так ось яка справа, останні десь півроку ну дуже часто ,що клієнт у нас отримує консультації, фото та відео порівняння ( зараз такі часи ,що витискаємо помаксимуму, щоб клієнт залишився з нами), і потім клієнт пропадає, тиша і десь через місяць або два з´являється з питаннями по типу : а як це змінити на це, дайте відео.
А як це переставити щоб було так, дайте відео. Зочу купити деталі, або просто ось в мене це не робить що робити.
Алеж шановні, ви купили товар в інших магазинах бо там нижче на 100гривень або 50 тотчому ви маєте наглість далі витрачати час продавця/консультанта в магазині який на вас вже витратив його і нічого не заробив.

Цікавить саме ваша думка як відповідати таким клієнтам.
Ось пише пані яка купила в іншому магазині: дайте відео як змінити це на те.
26 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
anonim_79
автор ШобВам_КакНам • 05 октября 2022
1
Трішки сумбурно написала, вибачте спішила)
anonim_216
СССРовна• 05 октября 2022
2
Відповідайте, що не займаєтесь супроводжуванням товару, який куплений не у вас
heart 31
anonim_79
автор ШобВам_КакНам • 05 октября 2022
3
Я просто читаю такі ось смс на вайбері від клієнта і не розумію чому я знову повинна витрачати свій час. Чи це може я якась не така.
anonim_94
ЧуПа ЧупС ВсЕгДа ПрАв• 05 октября 2022
4
не делайте видео, если это затратно
heart 1
anonim_79
автор ШобВам_КакНам • 05 октября 2022
5
Ответ дляЧуПа ЧупС ВсЕгДа ПрАв
не делайте видео, если это затратно
Для наших клієнтів ми робимо все. Це не затратно якщо клієнт залишається з нами і в цілому це сервіс бо товар у нас не такий що по стандарту всім підійде. Але це стосується наших клієнтів, а не тих хто купує в іншому місці, а потім чекає подальшого супроводу.
heart 4
anonim_63
Кактус из кожезаменителя• 05 октября 2022
6
Ответ дляШобВам_КакНам
Я просто читаю такі ось смс на вайбері від клієнта і не розумію чому я знову повинна витрачати свій час. Чи це може я якась не така.
Доброго дня! Підкажіть номер вашого замовлення, або нагадайте дату придбання товару. Я подивлюсь, яку інформацію вам надіслати згідно умов про сервісне обслуговування.
heart 33
anonim_136
Смурфик• 05 октября 2022
7
Ответ дляШобВам_КакНам
Трішки сумбурно написала, вибачте спішила)
В бан таких відправляти
heart 3
anonim_50
Разгуляшка• 05 октября 2022
8
Ответ дляКактус из кожезаменителя
Доброго дня! Підкажіть номер вашого замовлення, або нагадайте дату придбання товару. Я подивлюсь, яку інформацію вам надіслати згідно умов про сервісне обслуговування.
Або беріть кошти за консультацію.
heart 9
noavatar
tessik• 05 октября 2022
9
Зазвичай пишу, шо за консультаціями та супроводом необхідно звертатися до менеджера, який продав товар. Якщо ви не пам´ятає менеджера, то надайте мені номер вашого замовлення у нашому магазині. Нема номера замовлення, нажаль не можемо вам надати консультацію по товару, при даному не у нас.
heart 15
anonim_111
АБВГДэшница• 05 октября 2022
10
Такі завжди є і будуть. Я теж втрачала купу часу на таких «ходунів». Запитайте коли буда дата покупки, номер замовлення. Відразу відпадають.
Ви впевнені що це не ваші замовники? Як відрізняєте їх?
anonim_79
автор ШобВам_КакНам • 05 октября 2022
11
Ответ дляКактус из кожезаменителя
Доброго дня! Підкажіть номер вашого замовлення, або нагадайте дату придбання товару. Я подивлюсь, яку інформацію вам надіслати згідно умов про сервісне обслуговування.
Десь так і пишесо, відповідь вбиває від клієнта.
Вам что сложно видео дать?!
anonim_130
Гопница-Советчица• 05 октября 2022
12
Ответ дляШобВам_КакНам
Десь так і пишесо, відповідь вбиває від клієнта.
Вам что сложно видео дать?!
Цена консультации 100 грн. Вот реквизиты, после оплаты скиньте скрин, вышлем видео
heart 10
anonim_130
Гопница-Советчица• 05 октября 2022
13
И поверьте, на этом можно хорошо заработать
heart 1
anonim_79
автор ШобВам_КакНам • 05 октября 2022
14
Ответ дляАБВГДэшница
Такі завжди є і будуть. Я теж втрачала купу часу на таких «ходунів». Запитайте коли буда дата покупки, номер замовлення. Відразу відпадають.
Ви впевнені що це не ваші замовники? Як відрізняєте їх?
Так, переписка на вайбері де після всього тиша і немає ні ттн ні замовлення))
Всі ттн в нас на вайбер там де була остання пепееиска з клієнтами
noavatar
tessik• 05 октября 2022
15
Ответ дляШобВам_КакНам
Десь так і пишесо, відповідь вбиває від клієнта.
Вам что сложно видео дать?!
Ну на таке навіть не відповідаю. Не варто витрачати час
heart 3
anonim_79
автор ШобВам_КакНам • 05 октября 2022
16
Ответ дляГопница-Советчица
Цена консультации 100 грн. Вот реквизиты, после оплаты скиньте скрин, вышлем видео
anonim_111
АБВГДэшница• 05 октября 2022
17
Ответ дляШобВам_КакНам
Так, переписка на вайбері де після всього тиша і немає ні ттн ні замовлення))
Всі ттн в нас на вайбер там де була остання пепееиска з клієнтами
Тоді і відповідайте так, що куплений не у нас товар не має подальшого супроводу та сервісу. Можуть писати з інших номерів чи інші люди. Завжди питайте номер і дату замовлення. Ну, і далі по тій же схемі.
heart 3
anonim_111
АБВГДэшница• 05 октября 2022
18
Ответ дляГопница-Советчица
Цена консультации 100 грн. Вот реквизиты, после оплаты скиньте скрин, вышлем видео
так воно і є. Нехай знають де купують, щоб потім не задовбували.
anonim_127
Я люблю транзисторы• 05 октября 2022
19
Ответ дляШобВам_КакНам
Трішки сумбурно написала, вибачте спішила)
Безкоштовні консультації гадаємо лише клієнтам нашого магазину.
heart 1
anonim_79
автор ШобВам_КакНам • 05 октября 2022
20
Ответ дляЯ люблю транзисторы
Безкоштовні консультації гадаємо лише клієнтам нашого магазину.
Реально так напишу. Раніше таких випадків було ну дууууже мало, то взагалі не звертала уваги, а зараз то це треш просто.
heart 1
anonim_127
Я люблю транзисторы• 05 октября 2022
21
Ответ дляШобВам_КакНам
Реально так напишу. Раніше таких випадків було ну дууууже мало, то взагалі не звертала уваги, а зараз то це треш просто.
Мені в голові не вкладається... я просто дивуюсь нахабності чи простоті деяких людей.
heart 7
anonim_180
Замыленная• 05 октября 2022
22
Ответ дляШобВам_КакНам
Трішки сумбурно написала, вибачте спішила)
Відповідайте що якщо товар придбаний в іншому місці, то ви надаєте ВИКЛЮЧНО платні консультації. 1час - 200 або 300грн. За відео окрема ціна :)
heart 1
anonim_93
Фрикаделька• 05 октября 2022
23
Відповідайте, що він не є вашим клієнтом, тому відео і консультації платні. Ну і прайс розмістіть на сайті, щоб не було питань. Всі консультації при наявності чека, або чтого ви видаєте клієнтам, безкоштовні.
heart 4
anonim_125
Улучшанский-Ухудшанский• 05 октября 2022
24
Ответ дляШобВам_КакНам
Трішки сумбурно написала, вибачте спішила)
Післяпродажне обслуговування та консультації здійснюються продавцем.
Як варіант, якщо товар не дорогий - то робіть платні консультації.
Якщо дорогий - ввічливо за курсом корабля до продавця.
heart 1
anonim_130
Гопница-Советчица• 05 октября 2022
25
Ответ дляЯ люблю транзисторы
Мені в голові не вкладається... я просто дивуюсь нахабності чи простоті деяких людей.
Звонок:
-Добрый день
А есть гарантия на такую то игрушку
-Добрый день. Нет, гарантии нету.
- почему? У меня игрушка поломалась, конечно я не у вас ее покупал, но какая разница, хотел купить еще раз и эту вернуть по гарантии
anonim_120
Накладные мюсли• 05 октября 2022
26
Вы знаете, только хотела тему создавать с опросом))

Та же ситуация. Я делаю полностью все описание профессионально, товар имеет очень много наших личных видео тестов и видео обзоров, куча разных испытаний фотографий, отзывы от людей и.... Многие пишут, смотрят, выспрашивают- и уходят к конкурентам, у которых просто название товара и цена на 5%-10% меньше.

Обидно...

Акк старый, репутация ого-го...
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff