ШобВам_КакНам• 05 октября 2022
Ситуації з клієнтами. Купив в одному місці, а рекомендації
Просить в нас.
Ми продаємо товар який є у всіх. Ціни у всіх різні також як і сервісне обслуговування. Хтось має прибуток 200грн з продажу при цьому товар в очі не бачив, в хтось 300грн але вже є відео ролики, відео інструкції, сервісне обслуговування та консультації на рівні. Так ось яка справа, останні десь півроку ну дуже часто ,що клієнт у нас отримує консультації, фото та відео порівняння ( зараз такі часи ,що витискаємо помаксимуму, щоб клієнт залишився з нами), і потім клієнт пропадає, тиша і десь через місяць або два з´являється з питаннями по типу : а як це змінити на це, дайте відео.
А як це переставити щоб було так, дайте відео. Зочу купити деталі, або просто ось в мене це не робить що робити.
Алеж шановні, ви купили товар в інших магазинах бо там нижче на 100гривень або 50 тотчому ви маєте наглість далі витрачати час продавця/консультанта в магазині який на вас вже витратив його і нічого не заробив.
Цікавить саме ваша думка як відповідати таким клієнтам.
Ось пише пані яка купила в іншому магазині: дайте відео як змінити це на те.
Ми продаємо товар який є у всіх. Ціни у всіх різні також як і сервісне обслуговування. Хтось має прибуток 200грн з продажу при цьому товар в очі не бачив, в хтось 300грн але вже є відео ролики, відео інструкції, сервісне обслуговування та консультації на рівні. Так ось яка справа, останні десь півроку ну дуже часто ,що клієнт у нас отримує консультації, фото та відео порівняння ( зараз такі часи ,що витискаємо помаксимуму, щоб клієнт залишився з нами), і потім клієнт пропадає, тиша і десь через місяць або два з´являється з питаннями по типу : а як це змінити на це, дайте відео.
А як це переставити щоб було так, дайте відео. Зочу купити деталі, або просто ось в мене це не робить що робити.
Алеж шановні, ви купили товар в інших магазинах бо там нижче на 100гривень або 50 тотчому ви маєте наглість далі витрачати час продавця/консультанта в магазині який на вас вже витратив його і нічого не заробив.
Цікавить саме ваша думка як відповідати таким клієнтам.
Ось пише пані яка купила в іншому магазині: дайте відео як змінити це на те.
СССРовна• 05 октября 2022
Відповідайте, що не займаєтесь супроводжуванням товару, який куплений не у вас
31
автор
ШобВам_КакНам
• 05 октября 2022
Я просто читаю такі ось смс на вайбері від клієнта і не розумію чому я знову повинна витрачати свій час. Чи це може я якась не така.
автор
ШобВам_КакНам
• 05 октября 2022
Ответ дляЧуПа ЧупС ВсЕгДа ПрАв
не делайте видео, если это затратно
Для наших клієнтів ми робимо все. Це не затратно якщо клієнт залишається з нами і в цілому це сервіс бо товар у нас не такий що по стандарту всім підійде. Але це стосується наших клієнтів, а не тих хто купує в іншому місці, а потім чекає подальшого супроводу.
4
Кактус из кожезаменителя• 05 октября 2022
Ответ дляШобВам_КакНам
Я просто читаю такі ось смс на вайбері від клієнта і не розумію чому я знову повинна витрачати свій час. Чи це може я якась не така.
Доброго дня! Підкажіть номер вашого замовлення, або нагадайте дату придбання товару. Я подивлюсь, яку інформацію вам надіслати згідно умов про сервісне обслуговування.
33
Смурфик• 05 октября 2022
Ответ дляШобВам_КакНам
Трішки сумбурно написала, вибачте спішила)
В бан таких відправляти
3
Разгуляшка• 05 октября 2022
Ответ дляКактус из кожезаменителя
Доброго дня! Підкажіть номер вашого замовлення, або нагадайте дату придбання товару. Я подивлюсь, яку інформацію вам надіслати згідно умов про сервісне обслуговування.
Або беріть кошти за консультацію.
9
Зазвичай пишу, шо за консультаціями та супроводом необхідно звертатися до менеджера, який продав товар. Якщо ви не пам´ятає менеджера, то надайте мені номер вашого замовлення у нашому магазині. Нема номера замовлення, нажаль не можемо вам надати консультацію по товару, при даному не у нас.
15
АБВГДэшница• 05 октября 2022
Такі завжди є і будуть. Я теж втрачала купу часу на таких «ходунів». Запитайте коли буда дата покупки, номер замовлення. Відразу відпадають.
Ви впевнені що це не ваші замовники? Як відрізняєте їх?
Ви впевнені що це не ваші замовники? Як відрізняєте їх?
автор
ШобВам_КакНам
• 05 октября 2022
Ответ дляКактус из кожезаменителя
Доброго дня! Підкажіть номер вашого замовлення, або нагадайте дату придбання товару. Я подивлюсь, яку інформацію вам надіслати згідно умов про сервісне обслуговування.
Десь так і пишесо, відповідь вбиває від клієнта.
Вам что сложно видео дать?!
Вам что сложно видео дать?!
Гопница-Советчица• 05 октября 2022
Ответ дляШобВам_КакНам
Десь так і пишесо, відповідь вбиває від клієнта.
Вам что сложно видео дать?!
Вам что сложно видео дать?!
Цена консультации 100 грн. Вот реквизиты, после оплаты скиньте скрин, вышлем видео
10
автор
ШобВам_КакНам
• 05 октября 2022
Ответ дляАБВГДэшница
Такі завжди є і будуть. Я теж втрачала купу часу на таких «ходунів». Запитайте коли буда дата покупки, номер замовлення. Відразу відпадають.
Ви впевнені що це не ваші замовники? Як відрізняєте їх?
Ви впевнені що це не ваші замовники? Як відрізняєте їх?
Так, переписка на вайбері де після всього тиша і немає ні ттн ні замовлення))
Всі ттн в нас на вайбер там де була остання пепееиска з клієнтами
Всі ттн в нас на вайбер там де була остання пепееиска з клієнтами
автор
ШобВам_КакНам
• 05 октября 2022
Ответ дляГопница-Советчица
Цена консультации 100 грн. Вот реквизиты, после оплаты скиньте скрин, вышлем видео

АБВГДэшница• 05 октября 2022
Ответ дляШобВам_КакНам
Так, переписка на вайбері де після всього тиша і немає ні ттн ні замовлення))
Всі ттн в нас на вайбер там де була остання пепееиска з клієнтами
Всі ттн в нас на вайбер там де була остання пепееиска з клієнтами
Тоді і відповідайте так, що куплений не у нас товар не має подальшого супроводу та сервісу. Можуть писати з інших номерів чи інші люди. Завжди питайте номер і дату замовлення. Ну, і далі по тій же схемі.
3
АБВГДэшница• 05 октября 2022
Ответ дляГопница-Советчица
Цена консультации 100 грн. Вот реквизиты, после оплаты скиньте скрин, вышлем видео
так воно і є. Нехай знають де купують, щоб потім не задовбували.
Я люблю транзисторы• 05 октября 2022
Ответ дляШобВам_КакНам
Трішки сумбурно написала, вибачте спішила)
Безкоштовні консультації гадаємо лише клієнтам нашого магазину.
1
автор
ШобВам_КакНам
• 05 октября 2022
Ответ дляЯ люблю транзисторы
Безкоштовні консультації гадаємо лише клієнтам нашого магазину.
Реально так напишу. Раніше таких випадків було ну дууууже мало, то взагалі не звертала уваги, а зараз то це треш просто.
1
Я люблю транзисторы• 05 октября 2022
Ответ дляШобВам_КакНам
Реально так напишу. Раніше таких випадків було ну дууууже мало, то взагалі не звертала уваги, а зараз то це треш просто.
Мені в голові не вкладається... я просто дивуюсь нахабності чи простоті деяких людей.
7
Замыленная• 05 октября 2022
Ответ дляШобВам_КакНам
Трішки сумбурно написала, вибачте спішила)
Відповідайте що якщо товар придбаний в іншому місці, то ви надаєте ВИКЛЮЧНО платні консультації. 1час - 200 або 300грн. За відео окрема ціна :)
1
Фрикаделька• 05 октября 2022
Відповідайте, що він не є вашим клієнтом, тому відео і консультації платні. Ну і прайс розмістіть на сайті, щоб не було питань. Всі консультації при наявності чека, або чтого ви видаєте клієнтам, безкоштовні.
4
Улучшанский-Ухудшанский• 05 октября 2022
Ответ дляШобВам_КакНам
Трішки сумбурно написала, вибачте спішила)
Післяпродажне обслуговування та консультації здійснюються продавцем.
Як варіант, якщо товар не дорогий - то робіть платні консультації.
Якщо дорогий - ввічливо за курсом корабля до продавця.
Як варіант, якщо товар не дорогий - то робіть платні консультації.
Якщо дорогий - ввічливо за курсом корабля до продавця.
1
Гопница-Советчица• 05 октября 2022
Ответ дляЯ люблю транзисторы
Мені в голові не вкладається... я просто дивуюсь нахабності чи простоті деяких людей.
Звонок:
-Добрый день
А есть гарантия на такую то игрушку
-Добрый день. Нет, гарантии нету.
- почему? У меня игрушка поломалась, конечно я не у вас ее покупал, но какая разница, хотел купить еще раз и эту вернуть по гарантии
-Добрый день
А есть гарантия на такую то игрушку
-Добрый день. Нет, гарантии нету.
- почему? У меня игрушка поломалась, конечно я не у вас ее покупал, но какая разница, хотел купить еще раз и эту вернуть по гарантии
Накладные мюсли• 05 октября 2022
Вы знаете, только хотела тему создавать с опросом))
Та же ситуация. Я делаю полностью все описание профессионально, товар имеет очень много наших личных видео тестов и видео обзоров, куча разных испытаний фотографий, отзывы от людей и.... Многие пишут, смотрят, выспрашивают- и уходят к конкурентам, у которых просто название товара и цена на 5%-10% меньше.
Обидно...
Акк старый, репутация ого-го...
Та же ситуация. Я делаю полностью все описание профессионально, товар имеет очень много наших личных видео тестов и видео обзоров, куча разных испытаний фотографий, отзывы от людей и.... Многие пишут, смотрят, выспрашивают- и уходят к конкурентам, у которых просто название товара и цена на 5%-10% меньше.
Обидно...
Акк старый, репутация ого-го...
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу