Свезло так свезло• 25 ноября 2022
Нетерплячі покупці, що робити?
Світла не має, замовлення затримуються, поганий зв´язок - всім вчасно відповісти не виходить. Звісно, покупці хвилюються, але ми зараз у такій ситуації.
Просимо трішки почекати. Але більшість просто дуже настирливі і злі.
Пропоную гроші повернути - хто бажає, а хто пише де мій товар. Що робити? Як відповідати? Як ви робите в цій ситуації?
Просимо трішки почекати. Але більшість просто дуже настирливі і злі.
Пропоную гроші повернути - хто бажає, а хто пише де мій товар. Що робити? Як відповідати? Як ви робите в цій ситуації?
автор
Свезло так свезло
• 25 ноября 2022
Ответ дляЗапыхалась
Пропишите это в условиях доставки
Та ніхто на них не дивиться ((((
Прописана, але всеодно ті ж самі питання
Прописана, але всеодно ті ж самі питання
1
Запыхалась• 25 ноября 2022
Ответ дляСвезло так свезло
Та ніхто на них не дивиться ((((
Прописана, але всеодно ті ж самі питання
Прописана, але всеодно ті ж самі питання
Это не ваши проблемы, пусть читают, вежливо отвечайте
5
Глаза_в_3_карата• 25 ноября 2022
Може людям горить, а ви затримуєте. Поверніть кошти, кому горить.
Хто може чекати-поясніть ситуацію, не відмовчуйьеся і не падайте на мороз. Напишіть великими червонии літерами на головній сторінці з самого верху причини, зобовязання виконати замовлення
Хто може чекати-поясніть ситуацію, не відмовчуйьеся і не падайте на мороз. Напишіть великими червонии літерами на головній сторінці з самого верху причини, зобовязання виконати замовлення
4
Додекаэдр• 25 ноября 2022
Ответ дляСвезло так свезло
Та ніхто на них не дивиться ((((
Прописана, але всеодно ті ж самі питання
Прописана, але всеодно ті ж самі питання
Прописать это в условиях доставки. Когда начинают возмущаться: копировать прописанные условия и сбрасывать в сообщения. Всё.
Если что, я покупатель. Заказала на днях товар, который несколько лет беру в одном месте. Но отправка теперь не так, как раньше: до 15:00 оплатила и в 15:30 отправили. Нет, отправка теперь раз в неделю. И я понимаю и возмущаться не буду.
Поэтому, отращивайте шкуру и всем стандартное сообщение. Всё.
Если что, я покупатель. Заказала на днях товар, который несколько лет беру в одном месте. Но отправка теперь не так, как раньше: до 15:00 оплатила и в 15:30 отправили. Нет, отправка теперь раз в неделю. И я понимаю и возмущаться не буду.
Поэтому, отращивайте шкуру и всем стандартное сообщение. Всё.
10
Своего не предлагать• 25 ноября 2022
Автор, як я Вас розумію))))
Закрила магазин то аж видихнула та нерви трішки заспокоїла.
Коли дзвоните або пишите клієнту за замовлення то проговорюєте аюо пишите : вз´язку з перебоями святла по всій Україні, а в деяких регіонах його не буває по 2 доби то відправка посилок може затримуватися на день або два.
Закрила магазин то аж видихнула та нерви трішки заспокоїла.
Коли дзвоните або пишите клієнту за замовлення то проговорюєте аюо пишите : вз´язку з перебоями святла по всій Україні, а в деяких регіонах його не буває по 2 доби то відправка посилок може затримуватися на день або два.
Бабушка мороз• 25 ноября 2022
ну так звідки покупці знають, що ви просто не забили на них, гроші ж ви не забули вчасно отримати
2
Своего не предлагать• 25 ноября 2022
Ответ дляГлаза_в_3_карата
Може людям горить, а ви затримуєте. Поверніть кошти, кому горить.
Хто може чекати-поясніть ситуацію, не відмовчуйьеся і не падайте на мороз. Напишіть великими червонии літерами на головній сторінці з самого верху причини, зобовязання виконати замовлення
Хто може чекати-поясніть ситуацію, не відмовчуйьеся і не падайте на мороз. Напишіть великими червонии літерами на головній сторінці з самого верху причини, зобовязання виконати замовлення
Для клієнтів хоч буквами на півсторінки, вони не бачать цього. В мене знайомий перед відпусткою вже зробив такий допис реально дуже жирними буквами на кожній сторінці товару і навіть в карточку самого замовлення цей лопис переходив. Ви жумаєте клієнти це бачили?
Ні, щей стільки було хто не те що обурювалися, а навіть з матами. Товар у нього фарфор
Ні, щей стільки було хто не те що обурювалися, а навіть з матами. Товар у нього фарфор
4
автор
Свезло так свезло
• 25 ноября 2022
Ответ дляГлаза_в_3_карата
Може людям горить, а ви затримуєте. Поверніть кошти, кому горить.
Хто може чекати-поясніть ситуацію, не відмовчуйьеся і не падайте на мороз. Напишіть великими червонии літерами на головній сторінці з самого верху причини, зобовязання виконати замовлення
Хто може чекати-поясніть ситуацію, не відмовчуйьеся і не падайте на мороз. Напишіть великими червонии літерами на головній сторінці з самого верху причини, зобовязання виконати замовлення
Я не затримую, така ситуація. Завжди по можливості всім відповідаю.
Кому потрібно кошти - повертаю, тут без проблем.
Кому потрібно кошти - повертаю, тут без проблем.
автор
Свезло так свезло
• 25 ноября 2022
Ответ дляСвоего не предлагать
Автор, як я Вас розумію))))
Закрила магазин то аж видихнула та нерви трішки заспокоїла.
Коли дзвоните або пишите клієнту за замовлення то проговорюєте аюо пишите : вз´язку з перебоями святла по всій Україні, а в деяких регіонах його не буває по 2 доби то відправка посилок може затримуватися на день або два.
Закрила магазин то аж видихнула та нерви трішки заспокоїла.
Коли дзвоните або пишите клієнту за замовлення то проговорюєте аюо пишите : вз´язку з перебоями святла по всій Україні, а в деяких регіонах його не буває по 2 доби то відправка посилок може затримуватися на день або два.
Я вже кілька днів не приймаю замовлення, пишу що затримка з відправкою. Щоб написали через пару днів. Ну, а що робити?! Набирати купу замовлень і не мати можливості відправити?!
Від укр.почти зараз відмовилась - у нас на відділеннях таке переповнення, що у них посилки до самої стелі. Попереджаю покупців.
Від укр.почти зараз відмовилась - у нас на відділеннях таке переповнення, що у них посилки до самої стелі. Попереджаю покупців.
2
Дама с заначкой• 25 ноября 2022
Ответ дляСвезло так свезло
Я вже кілька днів не приймаю замовлення, пишу що затримка з відправкою. Щоб написали через пару днів. Ну, а що робити?! Набирати купу замовлень і не мати можливості відправити?!
Від укр.почти зараз відмовилась - у нас на відділеннях таке переповнення, що у них посилки до самої стелі. Попереджаю покупців.
Від укр.почти зараз відмовилась - у нас на відділеннях таке переповнення, що у них посилки до самої стелі. Попереджаю покупців.
Автор, ви все правильно робите, ну такі люди є - це мінуси роботи.
2
автор
Свезло так свезло
• 25 ноября 2022
Ответ дляГлавный котик
Пол оформлении заказа давайте покупателю информацию о доставке
На когось діє, на інших - ні. Зараз замовлення не приймаю, вирішу з цими відправками - потім піду далі. Бо так тільки більше буде питань.
Бутылка Кифира• 25 ноября 2022
Когда даём реквизиты, тогда сообщаем о сроках доставки и возможных задержках
Главный котик• 25 ноября 2022
Ответ дляСвезло так свезло
На когось діє, на інших - ні. Зараз замовлення не приймаю, вирішу з цими відправками - потім піду далі. Бо так тільки більше буде питань.
Забейте
автор
Свезло так свезло
• 25 ноября 2022
Ответ дляДама с заначкой
Автор, ви все правильно робите, ну такі люди є - це мінуси роботи.
Так, мінуси....
Тут нічого не вдієш. Зараз машина готова на відправку, всі чекаємо. Не має можливості нормально працювати, але що ж поробиш.
Тут нічого не вдієш. Зараз машина готова на відправку, всі чекаємо. Не має можливості нормально працювати, але що ж поробиш.
автор
Свезло так свезло
• 25 ноября 2022
Ответ дляБабушка мороз
ну так звідки покупці знають, що ви просто не забили на них, гроші ж ви не забули вчасно отримати
Як не знають?! Відповідаю всім! Але по десять раз на день - не маю можливості відповісти на одне і те ж питання.
автор
Свезло так свезло
• 25 ноября 2022
Ответ дляБутылка Кифира
Когда даём реквизиты, тогда сообщаем о сроках доставки и возможных задержках
Я ще перед реквізитами попереджаю(
Бабушка мороз• 25 ноября 2022
Ответ дляСвезло так свезло
Як не знають?! Відповідаю всім! Але по десять раз на день - не маю можливості відповісти на одне і те ж питання.
значить, не торгувати, міняти роботу, гроші ж любите брати
Бутылка Кифира• 25 ноября 2022
Ответ дляСвезло так свезло
Я ще перед реквізитами попереджаю(
Ну не знаю, все нормально с покупателями.
Ждут , ожидают, не наглеют и понимают
Ждут , ожидают, не наглеют и понимают
автор
Свезло так свезло
• 25 ноября 2022
Ответ дляБабушка мороз
значить, не торгувати, міняти роботу, гроші ж любите брати
А ви не любите?!
У мене не має правила обов´язково заплатити, вони ( покупці) самі це вирішують. Мені всеодно як буде проходити оплата.
У мене не має правила обов´язково заплатити, вони ( покупці) самі це вирішують. Мені всеодно як буде проходити оплата.
2
Нарисовалось• 25 ноября 2022
Ответ дляБабушка мороз
ну так звідки покупці знають, що ви просто не забили на них, гроші ж ви не забули вчасно отримати
Ви в адекваті взагалі? Не було світла і зв´язку 2 дні. Ото такі ж покупці як ви мозок і виносять. І пофіг що війна, нічого не працює, ’а де мій товар’?
4
Нарисовалось• 25 ноября 2022
Ответ дляСвезло так свезло
Я вже кілька днів не приймаю замовлення, пишу що затримка з відправкою. Щоб написали через пару днів. Ну, а що робити?! Набирати купу замовлень і не мати можливості відправити?!
Від укр.почти зараз відмовилась - у нас на відділеннях таке переповнення, що у них посилки до самої стелі. Попереджаю покупців.
Від укр.почти зараз відмовилась - у нас на відділеннях таке переповнення, що у них посилки до самої стелі. Попереджаю покупців.
Я б приймала замовлення і писала що відправка протягом 3 днів, наприклад, або 5-ти. І люди всеодно будуть замовляти і чекати.
Своего не предлагать• 25 ноября 2022
Ответ дляБабушка мороз
значить, не торгувати, міняти роботу, гроші ж любите брати
О, Ви не клієнт автора?
2
Нарисовалось• 25 ноября 2022
Ответ дляСвоего не предлагать
О, Ви не клієнт автора?
І поради з цієї ж серії - дибільні.
Бідні люди, у кого вона купує.
Бідні люди, у кого вона купує.
1
Гербария• 25 ноября 2022
Ответ дляСвоего не предлагать
Автор, як я Вас розумію))))
Закрила магазин то аж видихнула та нерви трішки заспокоїла.
Коли дзвоните або пишите клієнту за замовлення то проговорюєте аюо пишите : вз´язку з перебоями святла по всій Україні, а в деяких регіонах його не буває по 2 доби то відправка посилок може затримуватися на день або два.
Закрила магазин то аж видихнула та нерви трішки заспокоїла.
Коли дзвоните або пишите клієнту за замовлення то проговорюєте аюо пишите : вз´язку з перебоями святла по всій Україні, а в деяких регіонах його не буває по 2 доби то відправка посилок може затримуватися на день або два.
Блин мне 4 дня не могут отправить
1
Крошечка-хаврошечка• 25 ноября 2022
Ответ дляБабушка мороз
значить, не торгувати, міняти роботу, гроші ж любите брати
Глупость. Если люди не читают и не понимают ситуацию, тр автор причем. Деньги на возвращает всем желающим. Если что, я покупатель
Соображалочка• 25 ноября 2022
Ответ дляБабушка мороз
значить, не торгувати, міняти роботу, гроші ж любите брати
засуньте собі свою недолугу пораду, як не вмієте ані думати, ані читати, ані нормально спілкуватися
3
пу_пугренчик• 25 ноября 2022
Я как раз перед блекаутом сделала 2 заказа, за 4 часа до отключения света везде, даже мысли небыло писать где мой товар)) приедет на пару дней позже, чи й не проблема
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу