ЗабежАЛОЧКА• 14 декабря 2022
Укрпочта тримає десь мою посилку з 28.11 на сортувальному центрі
Горяча лінія зафіксувала моє звернення
Сказала шо через перебої електрики відділення не встигає відсканувати посилку
Але чомусь інші мої посилки відсканувало і я вже їх забрала
А це вони відсканувати не можуть! Була на відділенні - шукали не можуть знайти
Горяча лінія співає одну і ту ж пісню про електрику
Порадьте шо мені робити(
Сказала шо через перебої електрики відділення не встигає відсканувати посилку
Але чомусь інші мої посилки відсканувало і я вже їх забрала
А це вони відсканувати не можуть! Була на відділенні - шукали не можуть знайти
Горяча лінія співає одну і ту ж пісню про електрику
Порадьте шо мені робити(
Называйте меня Повелитель• 14 декабря 2022
Така сама ситуація була два тижні тому. Знайшлась саме на відділенні.
автор
ЗабежАЛОЧКА
• 14 декабря 2022
Ответ дляЯ такая наивная
Было такое в Днепре, месяц ждала посылку с главпочтампта
І що робили? Чекати смс поки відскануть чи приходити на відділення і напрягати їх шоб шукали
Коли минулого разу (тиждень тому) була на відділенні вони обіцяли шо якшо знайдуть то передзвонять
Коли минулого разу (тиждень тому) була на відділенні вони обіцяли шо якшо знайдуть то передзвонять
Называйте меня Повелитель• 14 декабря 2022
Ответ дляЗабежАЛОЧКА
І що робили? Чекати смс поки відскануть чи приходити на відділення і напрягати їх шоб шукали
Коли минулого разу (тиждень тому) була на відділенні вони обіцяли шо якшо знайдуть то передзвонять
Коли минулого разу (тиждень тому) була на відділенні вони обіцяли шо якшо знайдуть то передзвонять
В мене вони прийняли її і поклали на поличку. Тобто сканувати більше ніхто б не став. Я просила шукати, знайшли доволі швидко. Скажіть,що на гарячій лінії відповіли, що посилка у відділенні, нехай шукають. І 26, і 27 вона у Вас зафіксована у відділенні.
Пишущаяся• 14 декабря 2022
Ответ дляНазывайте меня Повелитель
В мене вони прийняли її і поклали на поличку. Тобто сканувати більше ніхто б не став. Я просила шукати, знайшли доволі швидко. Скажіть,що на гарячій лінії відповіли, що посилка у відділенні, нехай шукають. І 26, і 27 вона у Вас зафіксована у відділенні.
Теж була така ситуація. Прийшла і сказала, що на гарячій лінії сказали , що вона у вас. Знайшли і потім мені розповідали про збої в системі.
Я такая наивная• 14 декабря 2022
Ответ дляЗабежАЛОЧКА
І що робили? Чекати смс поки відскануть чи приходити на відділення і напрягати їх шоб шукали
Коли минулого разу (тиждень тому) була на відділенні вони обіцяли шо якшо знайдуть то передзвонять
Коли минулого разу (тиждень тому) була на відділенні вони обіцяли шо якшо знайдуть то передзвонять
Ничего, вариантов нет, людей не хватало на на главплчтампте. Приходилось ждать, проблема была гдобальная по городу.
Причём я получала посылки отпрпвленые позже, не быстро но за дней 10 получала их, а эту ждала месяц. И было нас таких много и тут тем куча была
Причём я получала посылки отпрпвленые позже, не быстро но за дней 10 получала их, а эту ждала месяц. И было нас таких много и тут тем куча была
ЛиЗа_ЛюБиТ_КаПрИзЫ• 14 декабря 2022
Ответ дляНазывайте меня Повелитель
В мене вони прийняли її і поклали на поличку. Тобто сканувати більше ніхто б не став. Я просила шукати, знайшли доволі швидко. Скажіть,що на гарячій лінії відповіли, що посилка у відділенні, нехай шукають. І 26, і 27 вона у Вас зафіксована у відділенні.
Будь-ласка, підкажіть, як зв’язатися з оператором на горячій лінії. Там автовідповідач, і ніяк не можу поговорити саме з оператором. В мене така ж ситуація , як і у вас. Я їм написала, але вони відписали, що посилка втрачена, і постійно кажуть чекати і все. А тепер просто ігнорують. А посилка зникла на початку листопада.
Пишущаяся• 14 декабря 2022
Ответ дляЛиЗа_ЛюБиТ_КаПрИзЫ
Будь-ласка, підкажіть, як зв’язатися з оператором на горячій лінії. Там автовідповідач, і ніяк не можу поговорити саме з оператором. В мене така ж ситуація , як і у вас. Я їм написала, але вони відписали, що посилка втрачена, і постійно кажуть чекати і все. А тепер просто ігнорують. А посилка зникла на початку листопада.
Я у месенджер пишу, знайшла їх сторінку в фейсбук.
А ще мені колись радили телефонувати у той відділ, що відповідає за пенсії, там оператор відповідає.
А ще мені колись радили телефонувати у той відділ, що відповідає за пенсії, там оператор відповідає.
Называйте меня Повелитель• 14 декабря 2022
Ответ дляПишущаяся
Теж була така ситуація. Прийшла і сказала, що на гарячій лінії сказали , що вона у вас. Знайшли і потім мені розповідали про збої в системі.
Так там дійсно збої в системі, адже спочатку доставлено у точку видачі, а потім відправлено з сортувального центру.
Русалка на ветвях• 14 декабря 2022
Ответ дляЛиЗа_ЛюБиТ_КаПрИзЫ
Будь-ласка, підкажіть, як зв’язатися з оператором на горячій лінії. Там автовідповідач, і ніяк не можу поговорити саме з оператором. В мене така ж ситуація , як і у вас. Я їм написала, але вони відписали, що посилка втрачена, і постійно кажуть чекати і все. А тепер просто ігнорують. А посилка зникла на початку листопада.
Писала їм на пошту. Вони пошукали, підтвердили що загублена і запропонували оформити рекламацію. Відповідають не раніше, ніж через день-два. А шукають ще тиждень.
Дивно, на що чекати, якщо вони самі кажуть, що посилка втрачена...
Дивно, на що чекати, якщо вони самі кажуть, що посилка втрачена...
маминаБубочка• 14 декабря 2022
так сейчас работает УКП. И люди потом удивляются, когда я их о этом предупреждаю, говорю что отправлю, раз так надо , но искать не буду, не пишите мне. ГОворят ок, а потом начинают выносить мой мозг. Оно ж именно продавец виноват в том, что выбран самых плохой перевозчик.
маминаБубочка• 14 декабря 2022
Ответ дляЗабежАЛОЧКА
І що робили? Чекати смс поки відскануть чи приходити на відділення і напрягати їх шоб шукали
Коли минулого разу (тиждень тому) була на відділенні вони обіцяли шо якшо знайдуть то передзвонять
Коли минулого разу (тиждень тому) була на відділенні вони обіцяли шо якшо знайдуть то передзвонять
мои 4 посылки стоят на сортировчном в Днепре, уже три недели. Писать можете заявы, но смысла нет, так они работают уже пару месяцев. Я все это уже прошла(
Как получится, так и работают
Как получится, так и работают
kollarova-oksana• 14 декабря 2022
Ответ дляЛиЗа_ЛюБиТ_КаПрИзЫ
Будь-ласка, підкажіть, як зв’язатися з оператором на горячій лінії. Там автовідповідач, і ніяк не можу поговорити саме з оператором. В мене така ж ситуація , як і у вас. Я їм написала, але вони відписали, що посилка втрачена, і постійно кажуть чекати і все. А тепер просто ігнорують. А посилка зникла на початку листопада.
Я в чат боте слежу приходит уведомление, вот так пришло что в отделении , а смс не было пошла выяснять , да нашли . С али едет посылка бот сообщает все передвижения
ЛиЗа_ЛюБиТ_КаПрИзЫ• 14 декабря 2022
Ответ дляПишущаяся
Я у месенджер пишу, знайшла їх сторінку в фейсбук.
А ще мені колись радили телефонувати у той відділ, що відповідає за пенсії, там оператор відповідає.
А ще мені колись радили телефонувати у той відділ, що відповідає за пенсії, там оператор відповідає.
Дякую! у фейсбуці зараз повний ігнор
ЛиЗа_ЛюБиТ_КаПрИзЫ• 14 декабря 2022
Ответ дляРусалка на ветвях
Писала їм на пошту. Вони пошукали, підтвердили що загублена і запропонували оформити рекламацію. Відповідають не раніше, ніж через день-два. А шукають ще тиждень.
Дивно, на що чекати, якщо вони самі кажуть, що посилка втрачена...
Дивно, на що чекати, якщо вони самі кажуть, що посилка втрачена...
мен так і написали, що вже не відслідковується в жодній симтемі, тому втрачена, я купу заяв написала і вже майже три тижні чекаю відповідь
Русалка на ветвях• 14 декабря 2022
Ответ дляЛиЗа_ЛюБиТ_КаПрИзЫ
мен так і написали, що вже не відслідковується в жодній симтемі, тому втрачена, я купу заяв написала і вже майже три тижні чекаю відповідь
Ааа, ви вже відповідь на саму рекламацію так довго чекаєте. Капець!
Отчебучкина• 14 декабря 2022
А меня они вообще обокрали, игнорят.
Не хотят отменять заказ, сняли с карты в 3 раза больше денег
Не хотят отменять заказ, сняли с карты в 3 раза больше денег
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
