Полуничка• 18 мая 2023
НУШ чи Інтелект України
Підкажіть будь ласка, в кого дітки навчаються по програмі Інтелект України, чи дуже важко діткам? Чи правда, що НУШ перші класи це як дитячий садочок?
показать весь текст
Шиворот Навыворот• 18 мая 2023
Ответ дляТа легко!
Нет никакой обязаловки
Есть, и вы даже можете уточнить об этом РОНО, если у вас ее нет. Это нарушение программы
Брюнетка в Мармеладе• 18 мая 2023
Ответ дляlisa2101
100 процентов. А когда поступали в первый класс - директриса говорила, что в этом классе учатся дети-гении. Мне до сих пор смешно.
Бред, конечно. Много информации, абсолютно ненужной в том же 1 классе, и ритм обучения - просто гонка в шею. Знаю нескольких, кто после 4 класса перешел на НУШ и ходит к репетиторам, потому что барахла в голове много, реальных знаний 0.
Ответ дляБрюнетка в Мармеладе
Бред, конечно. Много информации, абсолютно ненужной в том же 1 классе, и ритм обучения - просто гонка в шею. Знаю нескольких, кто после 4 класса перешел на НУШ и ходит к репетиторам, потому что барахла в голове много, реальных знаний 0.
Правильно говорите - барахла, которое ребенок понимает очень поверхностно, собственно так, как им его и преподносят. Ну и толку, что будет понимать десяток терминов из химии, географии и т.д. Как по мне, то лучше меньше, но основательно.
Брюнетка в Мармеладе• 18 мая 2023
Ответ дляlisa2101
Правильно говорите - барахла, которое ребенок понимает очень поверхностно, собственно так, как им его и преподносят. Ну и толку, что будет понимать десяток терминов из химии, географии и т.д. Как по мне, то лучше меньше, но основательно.
Да, все должно быть последовательно, так, чтобы ребенок понимал что откуда берется и т.д. А здесь еще цифры толком не учили, а текст с годами жизни кого-то там прочитай
Я реально швырялась этими тетрадками, матеря создателей этого бреда и сейчас очень рада НУШу.
2
Ответ дляМовчу, але хочу
Программа та сама, але навантаження більше в Інтелекті.
Зовсім не та сама-інтелект -вивчили астрономі-всі планети,зірок багато,молекули,атоми,фізику ,географію,історію -то що старша до дпі повторює -і все це в цікавому поданні,нам всій родині було цікаво!!!!
Закінчуємо 4 клас ,ідемо далі
Закінчуємо 4 клас ,ідемо далі
1
Мовчу, але хочу• 18 мая 2023
Ответ дляОно само купилось
Детям бесплатно давали книги по НУШ (до войны, конечно). Academy Stars не бесплатно.
Мы все покупаем, частная школа.
Мовчу, але хочу• 18 мая 2023
Ответ дляoposum
Зовсім не та сама-інтелект -вивчили астрономі-всі планети,зірок багато,молекули,атоми,фізику ,географію,історію -то що старша до дпі повторює -і все це в цікавому поданні,нам всій родині було цікаво!!!!
Закінчуємо 4 клас ,ідемо далі
Закінчуємо 4 клас ,ідемо далі
ага, всю географію та всю історію:) Маячню не пишіть. В курсі ЯДС НУШ є все те саме, але відповідно віку.
1
Мовчу, але хочу• 18 мая 2023
Ответ дляПургену мне
Абсолютно різна! В ІУ розв’язують та записують задачі ще з вересня, у НУШ (той самий другий клас) лише у квітні почали вчити запис задач правильний. В ІУ вже пройшли частини слова (другий клас) з досить складними прикладами , у НУШ це в третьому класі будуть вчити.
Не треба брехати. Підручник для НУШ ’Українська мова та читання’ Іщенко, Логачевська, частина друга, п´ятий розділ.
1
Пургену мне• 19 мая 2023
Ответ дляМовчу, але хочу
Не треба брехати. Підручник для НУШ ’Українська мова та читання’ Іщенко, Логачевська, частина друга, п´ятий розділ.
Це ви мені? Брешуть собаки. Тримайте в руках свою неадекватність, бо виглядаєте хм… «дуже освіченою жєнщіной»
Мовчу, але хочу• 19 мая 2023
Ответ дляПургену мне
Це ви мені? Брешуть собаки. Тримайте в руках свою неадекватність, бо виглядаєте хм… «дуже освіченою жєнщіной»
Вам, звісно. Ви не знаєте української? Тоді ще раз - ви збрехали.
Я надала посилання на підручник НУШ для 2-го класу. Частини слова проходять приблизно з середини січня у другому класі.
Я надала посилання на підручник НУШ для 2-го класу. Частини слова проходять приблизно з середини січня у другому класі.
domovionok• 19 мая 2023
Ви тільки думаєте чи були вже на співбесіді психолога? Я з малою була в понеділок, сказали, що інтелект саме для таких дітей створений, але приходьте через рік. До знань питань немає, витривалості теж. Лише до віку - їй 6 виповниться 30 серпня, кажуть, що мала, не витримає потоку інформації зараз. Хоча, вона навчається на підготовці по цій програмі для дошкільнят, все чудово. Короче, я їх не зрозуміла
Я з племінником робила домашки з 2 по 4 клас іноді. Не можу сказати, що важко, але по іншому. Це реально для дітей, які по іншому сприймають інформацію, просто інша подача
Я з племінником робила домашки з 2 по 4 клас іноді. Не можу сказати, що важко, але по іншому. Це реально для дітей, які по іншому сприймають інформацію, просто інша подача
1
Пургену мне• 20 мая 2023
Ответ дляМовчу, але хочу
Вам, звісно. Ви не знаєте української? Тоді ще раз - ви збрехали.
Я надала посилання на підручник НУШ для 2-го класу. Частини слова проходять приблизно з середини січня у другому класі.
Я надала посилання на підручник НУШ для 2-го класу. Частини слова проходять приблизно з середини січня у другому класі.
У вас проблеми вдома чи немає зовсім розуму?
Якщо агресія зашкалює, а розуму нема, то не беріться до спілкування, бо виглядаєте жалюгідно. Після ваших постів хочеться помити руки з милом, що і зроблю (фу, відчуття бридоти і це через монітор)
Якщо агресія зашкалює, а розуму нема, то не беріться до спілкування, бо виглядаєте жалюгідно. Після ваших постів хочеться помити руки з милом, що і зроблю (фу, відчуття бридоти і це через монітор)
Пургену мне• 20 мая 2023
Ответ дляНалогообложу
Так ми ж говоримо саме про молодшу школу, а не про вищу освіту. Те, чому вчать в молодшій школі, це розраховано абсолютно на всіх дітей. Вищу освіту здобувають далеко не всі. Тому це порівняння зовсім недоречне.
Загальний розвиток, нейронні зв´язки, тренування пам´яті - це все можна робити безліччю способів. Для цього необов´язково вчити гідроген, будову атома і т.д. Хімія- це практична наука. Її не випадково починають вчити в старших класах,оскільки щоб проводити досліди, треба розуміти правила безпеки з хімічними речовинами. Без практики - це просто передчасний матеріал, для вивчення якого ще прийде час.
Загальний розвиток, нейронні зв´язки, тренування пам´яті - це все можна робити безліччю способів. Для цього необов´язково вчити гідроген, будову атома і т.д. Хімія- це практична наука. Її не випадково починають вчити в старших класах,оскільки щоб проводити досліди, треба розуміти правила безпеки з хімічними речовинами. Без практики - це просто передчасний матеріал, для вивчення якого ще прийде час.
Саме тому є три програми, для всіх! А батьки обирають яка більше підходить їхній дитині, от і все.
Те саме можна сказати про всі позашкільні заняття: а нащо теніс, а нащо плавання, а нащо музика, а нашо якась там мова і так далі..
Є базова програма - НУШ. Супер.
Кому мало: ось ще дві. Обирайте, дорогенькі. Це ж чудово.
Ми тут, наче, спілкуємося про власний суб’єктивний досвід, плюси та мінуси свого вибору, а не про те нащо комусь щось. У мене син в школу програмування у 9 років пішов+ 2 мови, спорт і посилена додаткова математика. Норм. Ви думаєте ми його заставляли? Ні!
Донька з 5 років малює прекрасні натюрморти і портрети. Наївні, техніка звісно потребує великого шліфування (чим і займається), але реально кльові як для її віку. Працює в студії з професійними педагогами (війна перебила трохи, не знаю як далі піде) і втрапила вона туди по рекомендації наших друзів сім‘ї, які самі є художниками і побачили (не раз) як вона малює. І біжить вона туди підскоком. Ну, таке. Їй палеоліт цікавий. І гідроген теж. Що зробиш. Не забороняти ж.
Те саме можна сказати про всі позашкільні заняття: а нащо теніс, а нащо плавання, а нащо музика, а нашо якась там мова і так далі..
Є базова програма - НУШ. Супер.
Кому мало: ось ще дві. Обирайте, дорогенькі. Це ж чудово.
Ми тут, наче, спілкуємося про власний суб’єктивний досвід, плюси та мінуси свого вибору, а не про те нащо комусь щось. У мене син в школу програмування у 9 років пішов+ 2 мови, спорт і посилена додаткова математика. Норм. Ви думаєте ми його заставляли? Ні!
Донька з 5 років малює прекрасні натюрморти і портрети. Наївні, техніка звісно потребує великого шліфування (чим і займається), але реально кльові як для її віку. Працює в студії з професійними педагогами (війна перебила трохи, не знаю як далі піде) і втрапила вона туди по рекомендації наших друзів сім‘ї, які самі є художниками і побачили (не раз) як вона малює. І біжить вона туди підскоком. Ну, таке. Їй палеоліт цікавий. І гідроген теж. Що зробиш. Не забороняти ж.
Пургену мне• 20 мая 2023
Ответ дляБрюнетка в Мармеладе
Да, все должно быть последовательно, так, чтобы ребенок понимал что откуда берется и т.д. А здесь еще цифры толком не учили, а текст с годами жизни кого-то там прочитай
Я реально швырялась этими тетрадками, матеря создателей этого бреда и сейчас очень рада НУШу.
Просто вам підходить НУШ, це нормально. Це базова програма, вона й мусить такою бути - підходити всім.
Налогообложу• 20 мая 2023
Ответ дляПургену мне
Саме тому є три програми, для всіх! А батьки обирають яка більше підходить їхній дитині, от і все.
Те саме можна сказати про всі позашкільні заняття: а нащо теніс, а нащо плавання, а нащо музика, а нашо якась там мова і так далі..
Є базова програма - НУШ. Супер.
Кому мало: ось ще дві. Обирайте, дорогенькі. Це ж чудово.
Ми тут, наче, спілкуємося про власний суб’єктивний досвід, плюси та мінуси свого вибору, а не про те нащо комусь щось. У мене син в школу програмування у 9 років пішов+ 2 мови, спорт і посилена додаткова математика. Норм. Ви думаєте ми його заставляли? Ні!
Донька з 5 років малює прекрасні натюрморти і портрети. Наївні, техніка звісно потребує великого шліфування (чим і займається), але реально кльові як для її віку. Працює в студії з професійними педагогами (війна перебила трохи, не знаю як далі піде) і втрапила вона туди по рекомендації наших друзів сім‘ї, які самі є художниками і побачили (не раз) як вона малює. І біжить вона туди підскоком. Ну, таке. Їй палеоліт цікавий. І гідроген теж. Що зробиш. Не забороняти ж.
Те саме можна сказати про всі позашкільні заняття: а нащо теніс, а нащо плавання, а нащо музика, а нашо якась там мова і так далі..
Є базова програма - НУШ. Супер.
Кому мало: ось ще дві. Обирайте, дорогенькі. Це ж чудово.
Ми тут, наче, спілкуємося про власний суб’єктивний досвід, плюси та мінуси свого вибору, а не про те нащо комусь щось. У мене син в школу програмування у 9 років пішов+ 2 мови, спорт і посилена додаткова математика. Норм. Ви думаєте ми його заставляли? Ні!
Донька з 5 років малює прекрасні натюрморти і портрети. Наївні, техніка звісно потребує великого шліфування (чим і займається), але реально кльові як для її віку. Працює в студії з професійними педагогами (війна перебила трохи, не знаю як далі піде) і втрапила вона туди по рекомендації наших друзів сім‘ї, які самі є художниками і побачили (не раз) як вона малює. І біжить вона туди підскоком. Ну, таке. Їй палеоліт цікавий. І гідроген теж. Що зробиш. Не забороняти ж.
Ви відходите від теми. Ми не обговорюємо особисто Ваших дітей, їхнє позашкільне життя і здібності вцілому, це мені не цікаво. Все ж таки говоримо власне про навчальну програму.
Ви стверджуєте, що вона структурована. Я, з власного досвіду, на прикладі тої ж хімії, не бачу того, що дозволило б знанням максимально корисно засвоїтись. Є безліч корисного і необхідного матеріалу по віку. Всьому має бути свій час.
Ви стверджуєте, що вона структурована. Я, з власного досвіду, на прикладі тої ж хімії, не бачу того, що дозволило б знанням максимально корисно засвоїтись. Є безліч корисного і необхідного матеріалу по віку. Всьому має бути свій час.
domovionok• 20 мая 2023
Ответ дляНалогообложу
Ви відходите від теми. Ми не обговорюємо особисто Ваших дітей, їхнє позашкільне життя і здібності вцілому, це мені не цікаво. Все ж таки говоримо власне про навчальну програму.
Ви стверджуєте, що вона структурована. Я, з власного досвіду, на прикладі тої ж хімії, не бачу того, що дозволило б знанням максимально корисно засвоїтись. Є безліч корисного і необхідного матеріалу по віку. Всьому має бути свій час.
Ви стверджуєте, що вона структурована. Я, з власного досвіду, на прикладі тої ж хімії, не бачу того, що дозволило б знанням максимально корисно засвоїтись. Є безліч корисного і необхідного матеріалу по віку. Всьому має бути свій час.
Чому ви думаєте, що якщо дітям вашого оточення ця інформація не потрібна, то іншим також? Моя мала про це вже питала, тож, можливо, їй реально це буде цікаво.
1
Пургену мне• 20 мая 2023
Ответ дляНалогообложу
Ви відходите від теми. Ми не обговорюємо особисто Ваших дітей, їхнє позашкільне життя і здібності вцілому, це мені не цікаво. Все ж таки говоримо власне про навчальну програму.
Ви стверджуєте, що вона структурована. Я, з власного досвіду, на прикладі тої ж хімії, не бачу того, що дозволило б знанням максимально корисно засвоїтись. Є безліч корисного і необхідного матеріалу по віку. Всьому має бути свій час.
Ви стверджуєте, що вона структурована. Я, з власного досвіду, на прикладі тої ж хімії, не бачу того, що дозволило б знанням максимально корисно засвоїтись. Є безліч корисного і необхідного матеріалу по віку. Всьому має бути свій час.
Я не відходжу від теми, просто уже вимушено наводжу приклади, бо ви пишете, що «кому це треба». Ну от, власне, я написала кому.
Дивіться, мені важко говорити, наприклад, про хімію, бо я не хімік, хоча мені подобається як вони вивчають основи і я бачила що у середній школі та хімія як грім серед ясного неба й значно цікавіше бути готовим до предмета, мати щось з ним спільне з закамарках пам‘яті.
Але візьмемо історію, тут мені легше, бо маю фахову підготовку за першою освітою та науковий ступінь. Мені супер кайфово дивитися як побудоване вивчення надскладного матеріалу (а це один із найскладніших предметів сучасної школи й дуже об’ємний по матеріалу, з великою кількість понять, точних дат і так далі) з першого класу, в ігровій формі, з пісеньками, руханками, якимись «перегонами», малюнками. Як це логічно лягає в програму 5 класу, коли вони почнуть вчити (після ІУ діти основи знатимуть і не уривками, а зайдуть в предмет підготовленими). І лінія часу. Багато чого. Причому історія ще й з географією інтегрована, реально дуже розумно й зрозуміло! Наприклад, перші стоянки: дитина їх знає (назви), де знаходяться, покаже на карті, вкаже період яким датовані, скаже в межах якої території це зараз. Або кам‘яна доба. Дитина знає періоди, їх назви, як називають первісних людей кожного з періодів, чому їх так називають, час, відмінності, знаряддя праці і так далі. Розуміє різницю між привласнювальним та відтворювальним способом ведення господарства, розуміє що за чим. Ну і так далі.
Скажіть, це уривки? Це мало? Ні! Це структурована добра програма. Така моя думка.
Так, вона має недоліки, про них писано вище, ідеального нема нічого. Але з тих програм, що є в Україні наразі шкільних, мені ІУ подобається найбільше, за сим Росток, тоді НУШ.
Мені важливо не вчитися за дитину, не робити за неї уроки, важливо, щоб вона навчилася вчитися (а це дуже складно й ІУ це теж дає), щоб далі з задоволенням навчалася, щоб було цікаво, щоб розумілася в предметі й хотіла самостійно ще глибше опанувати. ІУ моїй дитині це дає. Тому я за ІУ.
У вас свої критерії, оцінки, вимоги. Ну, це ж нормально!
Дивіться, мені важко говорити, наприклад, про хімію, бо я не хімік, хоча мені подобається як вони вивчають основи і я бачила що у середній школі та хімія як грім серед ясного неба й значно цікавіше бути готовим до предмета, мати щось з ним спільне з закамарках пам‘яті.
Але візьмемо історію, тут мені легше, бо маю фахову підготовку за першою освітою та науковий ступінь. Мені супер кайфово дивитися як побудоване вивчення надскладного матеріалу (а це один із найскладніших предметів сучасної школи й дуже об’ємний по матеріалу, з великою кількість понять, точних дат і так далі) з першого класу, в ігровій формі, з пісеньками, руханками, якимись «перегонами», малюнками. Як це логічно лягає в програму 5 класу, коли вони почнуть вчити (після ІУ діти основи знатимуть і не уривками, а зайдуть в предмет підготовленими). І лінія часу. Багато чого. Причому історія ще й з географією інтегрована, реально дуже розумно й зрозуміло! Наприклад, перші стоянки: дитина їх знає (назви), де знаходяться, покаже на карті, вкаже період яким датовані, скаже в межах якої території це зараз. Або кам‘яна доба. Дитина знає періоди, їх назви, як називають первісних людей кожного з періодів, чому їх так називають, час, відмінності, знаряддя праці і так далі. Розуміє різницю між привласнювальним та відтворювальним способом ведення господарства, розуміє що за чим. Ну і так далі.
Скажіть, це уривки? Це мало? Ні! Це структурована добра програма. Така моя думка.
Так, вона має недоліки, про них писано вище, ідеального нема нічого. Але з тих програм, що є в Україні наразі шкільних, мені ІУ подобається найбільше, за сим Росток, тоді НУШ.
Мені важливо не вчитися за дитину, не робити за неї уроки, важливо, щоб вона навчилася вчитися (а це дуже складно й ІУ це теж дає), щоб далі з задоволенням навчалася, щоб було цікаво, щоб розумілася в предметі й хотіла самостійно ще глибше опанувати. ІУ моїй дитині це дає. Тому я за ІУ.
У вас свої критерії, оцінки, вимоги. Ну, це ж нормально!
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу