sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_110
Ms. Доброта• 30 мая 2023

Хто правий? Клієнт чи ми?

Ситуація наступна: отримали замовлення на пошив сукні в стандартному розмірі. Сказали про терміни пошиття 5-7 робочих днів( також запланували термінову відправку( це дорожче на 100грн) , поза чергою,клієнт відмовився).
Позавчора( 3 робочий день від замовлення) пишуть, ми хочемо скасувати замовлення, бо змінилися плани, просять повернути передплату 400 грн.
Ми відмовили, тому що тканина куплена і сукню покроїли. Клієнт сказав чекаємо відправку.
І ось пише сьогодні( 5 робочий день) що ми її підставили, не дотрималися термінів і сукня їй не потрібна.
Ми сказали що можемо скасувати замовлення або відправити, але по повній оплаті( тому що очевидно що сукня вже не потрібна клієнту і її ніхто не забере, ми лише втратимо кошти на доставку ) Клієнт відповів- скасовуйте замовлення.
А тепер вимагає повернути завдаток. 🫠🫠 я не можу зрозуміти, ми в чомусь не праві?
Сукня мала завтра їхати до неї( 6 робочий день)
33 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
anonim_110
автор Ms. Доброта • 30 мая 2023
1
Не запланували, а запропонували* помилка в тексті
noavatar
ksunka1• 30 мая 2023
2
Як на мене, то ви праві. Ви дотримались термінів.
like 41
anonim_107
Бокс-орун• 30 мая 2023
3
В клієнта сім п´ятниць в тижні. Ви ні в чому не винні
like 29
anonim_155
Домашка• 30 мая 2023
4
Видимо отказ был запланирован уже после первого обращения к вам.
like 19
anonim_52
Ашолюдискажуть• 30 мая 2023
5
Неправі лише в тому, що взяли малу передплату.
like 24
anonim_110
автор Ms. Доброта • 30 мая 2023
6
Ответ дляАшолюдискажуть
Неправі лише в тому, що взяли малу передплату.
Стараємо брати невелику, пішли на зустріч клієнтам. От і вдячність називається
like 6
noavatar
Шеллар• 30 мая 2023
7
Ви праві, відправляйте по повній предоплаті.
like 4
noavatar
Вилами по Воде• 30 мая 2023
8
Задаток не возвращается. Вы правы
like 17
anonim_110
автор Ms. Доброта • 30 мая 2023
9
Ответ дляШеллар
Ви праві, відправляйте по повній предоплаті.
Не хочуть платити.
like 1
anonim_52
Ашолюдискажуть• 30 мая 2023
10
Ответ дляMs. Доброта
Стараємо брати невелику, пішли на зустріч клієнтам. От і вдячність називається
Передплата має покривати Ваші витрати на виріб, тобто собівартість. 400 грн це ні про що, можна подарувати якщо передумали, а Ви точно на гроші попали.
Не всі люди розуміють хороше відношення.
like 9
anonim_155
Миссис Буркул• 30 мая 2023
11
Ви праві. Вона хитро зроблена.
like 6
anonim_12
Каляка маляка• 30 мая 2023
12
Задаток не возвращать. Платье сшить и выставить на продажу. Сделать стандартный договор с указанием всех условий и сроков, сбрасывать каждому клиенту.
like 8
anonim_110
автор Ms. Доброта • 30 мая 2023
13
Ответ дляАшолюдискажуть
Передплата має покривати Ваші витрати на виріб, тобто собівартість. 400 грн це ні про що, можна подарувати якщо передумали, а Ви точно на гроші попали.
Не всі люди розуміють хороше відношення.
Зазвичай всі клієнти забирають свої замовлення, надіялися на адекватне відношення
like 3
anonim_163
Та легко!• 30 мая 2023
14
А можна фото сукні?
По темі - ви праві, гроші не повертайте.
like 2
noavatar
tarveldy• 30 мая 2023
15
Ответ дляMs. Доброта
Не запланували, а запропонували* помилка в тексті
відправте їй крій, 100 відсотків клієнт не правий
noavatar
tarveldy• 30 мая 2023
16
Ответ дляКаляка маляка
Задаток не возвращать. Платье сшить и выставить на продажу. Сделать стандартный договор с указанием всех условий и сроков, сбрасывать каждому клиенту.
+++
anonim_142
Море Щастя• 30 мая 2023
17
я извиняюсь, но как вы вообще стали бизнесменами, если вы спрашиваете совета/ответа на абсолютно очевидные вещи:):):) Вы правы! Странно, что у вас вообще какие то сомнения:)
like 8
anonim_146
Штора с кисточкой• 30 мая 2023
18
Ніякого повернення завдатку. І на майбутнє брати більшу передплату, мінімум 50%.
Ви 100% праві.
like 4
anonim_169
Вмію заміряти найкраще• 30 мая 2023
19
Яка ціна сукні?
anonim_12
Не їм після шостої• 30 мая 2023
20
Скоріше за все клієнт рахував вихідні дні теж? Вам потрібно було ’на березі’ домовлятися не в днях, а в конкретних датах. В данному випадку це все ж таки проблема клієнта, інд. пошив - це товар який підійде тільки цьому клієнту, йому його і забирати.
anonim_112
Пилосмок працює• 30 мая 2023
21
Вы правы
like 1
noavatar
Шеллар• 30 мая 2023
22
Ответ дляMs. Доброта
Не хочуть платити.
Тоді це Вам на цукерку за моральні збитки, а сукню виставляйте на продаж.
anonim_73
Вумна вутка• 30 мая 2023
23
Ответ дляАшолюдискажуть
Неправі лише в тому, що взяли малу передплату.
+++
Так!
Теж займаємось індивідуальним виготовленням під замовника, і ще доставка матеріалів під замовлення.

Якщо колись брали завдаток 30-40% , то з минулого року повна 100% предоплата, і тільки так!
Все це написано і виділено жирним, вгорі головної сторінки.
90+% клієнтів то чудово розуміють, вносять оплату, а ті хто починає свої умови ставити - йдуть далі..)
like 3
anonim_86
ВерСаСе• 30 мая 2023
24
Ответ дляКаляка маляка
Задаток не возвращать. Платье сшить и выставить на продажу. Сделать стандартный договор с указанием всех условий и сроков, сбрасывать каждому клиенту.
Нам в училище твердили, что без договора можно максимум материал клиента посмотреть и обсудить, подойдёт ли он для изделия или проконсультировать, сколько материала нужно на определенную модель
like 2
anonim_86
ВерСаСе• 30 мая 2023
25
Ответ дляtarveldy
відправте їй крій, 100 відсотків клієнт не правий
Бывают хитросделанные и заказывают так, чтобы им покроили и сделали примерку с подгонкой по фигуре и низу, а дамочка фьюить - и сбежала из примерочной в платье с булавками и метками, и хорошо, если ателье взяло предоплату, которая покроет труд закройщика и швеи
anonim_37
Байрактара• 30 мая 2023
26
На сколько я знаю, вещь под индивидуальный заказ делается только по полной предоплате без возврата средств в случае отказа. Вы взяли маленькую предоплату и полностью правы в ситуации. Клиент просто передумал покупать и начал извиваться как уж на сковородке.
like 3
anonim_73
Вумна вутка• 30 мая 2023
27
Ответ дляБайрактара
На сколько я знаю, вещь под индивидуальный заказ делается только по полной предоплате без возврата средств в случае отказа. Вы взяли маленькую предоплату и полностью правы в ситуации. Клиент просто передумал покупать и начал извиваться как уж на сковородке.
Абсолютно вірно!
Інд заказ = 100% предоплата.
anonim_60
Сарафанное радио• 30 мая 2023
28
Ответ дляКаляка маляка
Задаток не возвращать. Платье сшить и выставить на продажу. Сделать стандартный договор с указанием всех условий и сроков, сбрасывать каждому клиенту.
якщо це вигідно виконавцю. Думаю, що ні. Якщо цього досі немає
noavatar
tarveldy• 30 мая 2023
29
Ответ дляВерСаСе
Бывают хитросделанные и заказывают так, чтобы им покроили и сделали примерку с подгонкой по фигуре и низу, а дамочка фьюить - и сбежала из примерочной в платье с булавками и метками, и хорошо, если ателье взяло предоплату, которая покроет труд закройщика и швеи
Та ладно, це ж дно дніще таке робить
anonim_60
Сарафанное радио• 30 мая 2023
30
Ответ дляtarveldy
Та ладно, це ж дно дніще таке робить
та різне буває
  • 1
  • 2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff