Може тому, щоб зберехти гаманці олігархів... Яка ваша думка?
показать весь текст
3
3
27
30
промокашка• 11 октября 2023
Ответ дляОльга-f5e3
А нам есть чем бомбить?
Данія передасть перші F-16 Україні навесні 2024 року, повідомив міністр оборони Поульсен на засіданні Контактної групи з питань оборони України у форматі «Рамштайн». Ну вот , не прошло и три года
2
Кава з перцем• 11 октября 2023
Ответ дляTeonaa
Різниця, що стан війни - це війна. Для сторони тих, на кого напали. Але Війна.
А військовий стан - це стан.
На ділі шо - що за розурадання під час війни - можна стратити, наприклад.
А військовий стан - це стан.
На ділі шо - що за розурадання під час війни - можна стратити, наприклад.
Так, починає працювати воєнний трибунал для МАРОДЕРІВ та ЗРАДНИКІВ, це не тільки військові, а й чиновники, які перешкоджають ОБОРОНОЗДАТНОСТІ країни. У військових набагато більше влади
4
Ответ дляmavka.cy
а чого це питання так багатьох тригерить? Зразу починаються якісь оправдашки і що все не так як здається. і що просто запитуючий нічого не розуміє
Наші - морочать нам голову і нічого не роблять. Влада живе своїм життям, армія своїм. Окремо. При тому армія не приймає основних рішень. Сказано розмінувать міст, виконують. Нариклад.
1
3
Ответ дляTeonaa
Наші - морочать нам голову і нічого не роблять. Влада живе своїм життям, армія своїм. Окремо. При тому армія не приймає основних рішень. Сказано розмінувать міст, виконують. Нариклад.
Ви дуже гарно розписали. Так і є.
1
1
Ответ дляКава з перцем
24 лютого 2022 року Верховна Рада України одержала Законопроект 7114 про оголошення в Україні стану війни.
Втім, цей законопроект кудись загадкового зник - його видалили з усіх баз даних ВР а також його немає на сайті ВР.
Навіть якщо його б не прийняли, він повинен був залишитись в архіві. Але ні - його повністю вичистили начебто його і не існувало.
Чому?
Чого саме боїться Офіс президента та ВР що знищили будь які сліди існування законопроекту про стан війни?
Те що такий законопроект існував можна переконатись через сайт Веб-архів де було зроблено копію сторінки сайту ВР з цим законопроектом.
Журналіст Ростислав Шапочников, ФБ
Втім, цей законопроект кудись загадкового зник - його видалили з усіх баз даних ВР а також його немає на сайті ВР.
Навіть якщо його б не прийняли, він повинен був залишитись в архіві. Але ні - його повністю вичистили начебто його і не існувало.
Чому?
Чого саме боїться Офіс президента та ВР що знищили будь які сліди існування законопроекту про стан війни?
Те що такий законопроект існував можна переконатись через сайт Веб-архів де було зроблено копію сторінки сайту ВР з цим законопроектом.
Журналіст Ростислав Шапочников, ФБ
Також це бачила.
Тоді ж в перші дні після повномаштабного вторгнення і розмови були, щоб оголосити війну в країні. Але.... так і зам’яли.
Відповідь ми знаємо, чому це не зробили.
Тоді ж в перші дні після повномаштабного вторгнення і розмови були, щоб оголосити війну в країні. Але.... так і зам’яли.
Відповідь ми знаємо, чому це не зробили.
1
2
Кава з перцем• 11 октября 2023
Ответ дляМарина310385
Також це бачила.
Тоді ж в перші дні після повномаштабного вторгнення і розмови були, щоб оголосити війну в країні. Але.... так і зам’яли.
Відповідь ми знаємо, чому це не зробили.
Тоді ж в перші дні після повномаштабного вторгнення і розмови були, щоб оголосити війну в країні. Але.... так і зам’яли.
Відповідь ми знаємо, чому це не зробили.
Ну Ви ж розумієте, що при юридичному СТАНІ ВІЙНИ було б з Резніковим, наприклад? З Бакановим? Тому СТАН ВІЙНИ у нас не на часі
1
5
1
Ольга-f5e3• 11 октября 2023
Ответ дляпромокашка
Данія передасть перші F-16 Україні навесні 2024 року, повідомив міністр оборони Поульсен на засіданні Контактної групи з питань оборони України у форматі «Рамштайн». Ну вот , не прошло и три года
Не прошло...
И не факт что весной передадут
И не факт что весной передадут
2
1
Тому що немає такого юридичного терміну як ’війна’ в міжнародному гуманітарному праві, а є ’міжнародний збройний конфлікт’ або ’неміжнародний збройний конфлікт’
Всі європейські інституції (в тому числі і ЄСПЛ) вже давно визнали, що з 2014 року між рф та Україною міжнародний збройний конфлікт.
Цього достатньо, щоб винні особи у збройному конфлікті несли покарання, якщо буде доведена їх вина у злочинах агресії, геноциду, проти людяності або воєнних злочинах. Є складнощі із притягненням вищих посадовців рф за злочин агресії (хоча є очевидним його вчинення), через не ратифікацію Україною Римського статуту та не ратифікацією рф правок щодо злочину агресії. Тому і стоїть питання створення окремого Спецтрибуналу щодо злочину агресії.
Але інші злочини розслідуються і будуть розглядатся Міжнародним кримінальним судом, без усілякого оглошення Україною ’війни’ рф.
Так що жодної зради тут немає.
Всі європейські інституції (в тому числі і ЄСПЛ) вже давно визнали, що з 2014 року між рф та Україною міжнародний збройний конфлікт.
Цього достатньо, щоб винні особи у збройному конфлікті несли покарання, якщо буде доведена їх вина у злочинах агресії, геноциду, проти людяності або воєнних злочинах. Є складнощі із притягненням вищих посадовців рф за злочин агресії (хоча є очевидним його вчинення), через не ратифікацію Україною Римського статуту та не ратифікацією рф правок щодо злочину агресії. Тому і стоїть питання створення окремого Спецтрибуналу щодо злочину агресії.
Але інші злочини розслідуються і будуть розглядатся Міжнародним кримінальним судом, без усілякого оглошення Україною ’війни’ рф.
Так що жодної зради тут немає.
1
3
Кава з перцем• 11 октября 2023
Ответ дляEl9
Тому що немає такого юридичного терміну як ’війна’ в міжнародному гуманітарному праві, а є ’міжнародний збройний конфлікт’ або ’неміжнародний збройний конфлікт’
Всі європейські інституції (в тому числі і ЄСПЛ) вже давно визнали, що з 2014 року між рф та Україною міжнародний збройний конфлікт.
Цього достатньо, щоб винні особи у збройному конфлікті несли покарання, якщо буде доведена їх вина у злочинах агресії, геноциду, проти людяності або воєнних злочинах. Є складнощі із притягненням вищих посадовців рф за злочин агресії (хоча є очевидним його вчинення), через не ратифікацію Україною Римського статуту та не ратифікацією рф правок щодо злочину агресії. Тому і стоїть питання створення окремого Спецтрибуналу щодо злочину агресії.
Але інші злочини розслідуються і будуть розглядатся Міжнародним кримінальним судом, без усілякого оглошення Україною ’війни’ рф.
Так що жодної зради тут немає.
Всі європейські інституції (в тому числі і ЄСПЛ) вже давно визнали, що з 2014 року між рф та Україною міжнародний збройний конфлікт.
Цього достатньо, щоб винні особи у збройному конфлікті несли покарання, якщо буде доведена їх вина у злочинах агресії, геноциду, проти людяності або воєнних злочинах. Є складнощі із притягненням вищих посадовців рф за злочин агресії (хоча є очевидним його вчинення), через не ратифікацію Україною Римського статуту та не ратифікацією рф правок щодо злочину агресії. Тому і стоїть питання створення окремого Спецтрибуналу щодо злочину агресії.
Але інші злочини розслідуються і будуть розглядатся Міжнародним кримінальним судом, без усілякого оглошення Україною ’війни’ рф.
Так що жодної зради тут немає.
Раджу ознайомитись із Законом України Про Оборону
2
SpiritStar• 12 октября 2023
Ответ дляoboeva
Потому что это нам должны объявить войну,а не мы им
На вашу думку, чим відрізняється стан війни, що оголошується в країні від оголошення війни іншій країні?
Ответ дляКава з перцем
Раджу ознайомитись із Законом України Про Оборону
В якому ні слова про війну?)))
Почитайте розумних людей (+Женевські конвенції):
’Термін «збройний конфлікт» ширший за обсягом ніж термін «війна». Це підтверджується загальною для ЖК ст. 2, за якою норми цих документів застосовуються не тільки у випадку проголошення війни, але й щодо будь-якого іншого збройного конфлікту. За класичним міжнародним правом «війна» вимагає наявності цілого ряду міжнародно-правових критеріїв: вона має бути проголошена, наслідком чого зазвичай є розрив дипломатичних відносин і припинення дії двосторонніх міжнародних договорів поміж воюючими. Справа в тім, що протягом останніх десятиліть, після заборони застосування сили і погрози силою у ст. 2 (4) Статуту ООН, держави воюють без проголошення війни і навіть зберігаючи дипломатичні й договірні відносини. Ніхто не хоче проголошувати війну, чим одразу на весь світ заявляти, що ти агресор і нести за це міжнародно-правову відповідальність. Навіть тоді, коли держава захищається від вторгнення, вона часто навіть не визнає стану війни поміж нею і агресором. Безумовно, наслідком цього стало закріплення у ЖК терміну «збройний конфлікт» і поступовий відхід від застосування терміну «війна» у документах МГП, залишивши його jus ad bellum.
...Поняття міжнародного збройного конфлікту можна віднайти у спільній ст. 2 Женевських конвенцій 1949 р. – ними є всі випадки проголошення війни чи всякого іншого збройного конфлікту, що виникають між двома чи декількома державами, навіть у випадку, коли одна з них не визнає стану війни.’
( - арк 137, 141)
Почитайте розумних людей (+Женевські конвенції):
’Термін «збройний конфлікт» ширший за обсягом ніж термін «війна». Це підтверджується загальною для ЖК ст. 2, за якою норми цих документів застосовуються не тільки у випадку проголошення війни, але й щодо будь-якого іншого збройного конфлікту. За класичним міжнародним правом «війна» вимагає наявності цілого ряду міжнародно-правових критеріїв: вона має бути проголошена, наслідком чого зазвичай є розрив дипломатичних відносин і припинення дії двосторонніх міжнародних договорів поміж воюючими. Справа в тім, що протягом останніх десятиліть, після заборони застосування сили і погрози силою у ст. 2 (4) Статуту ООН, держави воюють без проголошення війни і навіть зберігаючи дипломатичні й договірні відносини. Ніхто не хоче проголошувати війну, чим одразу на весь світ заявляти, що ти агресор і нести за це міжнародно-правову відповідальність. Навіть тоді, коли держава захищається від вторгнення, вона часто навіть не визнає стану війни поміж нею і агресором. Безумовно, наслідком цього стало закріплення у ЖК терміну «збройний конфлікт» і поступовий відхід від застосування терміну «війна» у документах МГП, залишивши його jus ad bellum.
...Поняття міжнародного збройного конфлікту можна віднайти у спільній ст. 2 Женевських конвенцій 1949 р. – ними є всі випадки проголошення війни чи всякого іншого збройного конфлікту, що виникають між двома чи декількома державами, навіть у випадку, коли одна з них не визнає стану війни.’
( - арк 137, 141)
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу