Чтооооооооооо?• 27 октября 2023
Приголосні, голосні - навіщо вчити?
В школі почала дитина вивчати приголосні та голосні. І дитина не чує та не бачить різниці ні між м´якими/твердим ні між приголосною/голосною. І це ж тільки початок - потім підуть глухі і дзвінкі звуки. Намагаюся зрозуміти взагалі навіщо розбирають ось цей розбір звуків. Щоб діти краще читали чи писали?
І ще - як правильно відповідати, наприклад в слові КІТ: К - м´яка приголосна чи К - м´який приголосний? Так само І - голосна чи голосний?
І ще - як правильно відповідати, наприклад в слові КІТ: К - м´яка приголосна чи К - м´який приголосний? Так само І - голосна чи голосний?
показать весь текст
2
6
автор
Чтооооооооооо?
• 27 октября 2023
Ответ дляДокладальниця
Голосні - немає в роті перепони. Вони виходять з горла. А приголосні ні - їм щось заважає - зуби, губи язик. Пограйте в гру ’що заважає’. Говорите букву Д - що заважає -зуби.
Б - губи і т.д.
Тревді, м´які - навчіть перехід робити. Пом´якшити звук, або навпаки.
Наприклад зі слова кит зробити слопл Кіт
Миша - Міша
Роги - рьоги
Лінь,-линь
Пляшка - плашка
Це весело, бо виходять смішні слова, і запам´ятовується легко. Пограйте так і обов´язково посмійтеся, придумуйте смішні слова. Почніть зі свого імені - Наташа - Нятяшя, наприклад
Як говорити - це звуки. Тому:
Риба - Р приголоснИЙ твердИЙ, И - голосний наголошений, і т.д.
Б - губи і т.д.
Тревді, м´які - навчіть перехід робити. Пом´якшити звук, або навпаки.
Наприклад зі слова кит зробити слопл Кіт
Миша - Міша
Роги - рьоги
Лінь,-линь
Пляшка - плашка
Це весело, бо виходять смішні слова, і запам´ятовується легко. Пограйте так і обов´язково посмійтеся, придумуйте смішні слова. Почніть зі свого імені - Наташа - Нятяшя, наприклад
Як говорити - це звуки. Тому:
Риба - Р приголоснИЙ твердИЙ, И - голосний наголошений, і т.д.
Супер, дякую дуже
Муууумие• 27 октября 2023
Ответ дляMorskakapusta
ну точно так же запомнить, перед какими приголосними звук становится мягким. их немного ведь - і, є, ю, я + ь
Совершенно верно!!! Учите правила с ребенком! Я учитель нач классов, правда, в прошлом) Со своим четвероклашкой таких проблем не было
1
Однозначно• 27 октября 2023
Ответ дляДокладальниця
Таке в першому вчать з перших днів
Не пам´ятаю. Значить зараз закріплення. Точно пам´ятаю що вчать зараз глухі і дзвінкі
Докладальниця• 27 октября 2023
Ответ дляОднозначно
Не пам´ятаю. Значить зараз закріплення. Точно пам´ятаю що вчать зараз глухі і дзвінкі
Це щакріплення до кінця школи.
З 3 класу піде фонетичний розбір, коли в стовпчик і пишуть - приголосний, глухий твердий, непарний і т.д. потім складніше.
З 3 класу піде фонетичний розбір, коли в стовпчик і пишуть - приголосний, глухий твердий, непарний і т.д. потім складніше.
1
Natalia55555• 27 октября 2023
Ответ дляЧтооооооооооо?
О, це варіант, дякую
Саме літери чи звуки? Бо дитина читає, всі звуки знає. Але ота довбана абетка, де треба казати ’Бе’, ’Ве’ і так далі вносить мішанину.
Саме літери чи звуки? Бо дитина читає, всі звуки знає. Але ота довбана абетка, де треба казати ’Бе’, ’Ве’ і так далі вносить мішанину.
І літери, і звуки.
Щоб легше навчитися читати , то я своїх вчила не бе, ве, а ’б’ ’в’ . А абетку вже пізніше , коли навчаться читати
Щоб легше навчитися читати , то я своїх вчила не бе, ве, а ’б’ ’в’ . А абетку вже пізніше , коли навчаться читати
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу