sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_162
Яйцеголовая• 29 декабря 2023

Замовила сукню на новий рік. Другий день переписка з інтернет магазином

Замовляла 20 грудня. Відшив 5-6 днів. Обіцяли на новий рік встигнути.
А відправки так і немає.
То я дарма хвилююсь чи сукню вже можна і не чекати?
показать весь текст
attached-photo
attached-photo
woman_facepalming 6 face_with_tears_of_joy 11 crying_face 29
194 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
anonim_12
Белая котичка• 29 декабря 2023
151
Ответ дляЯйцеголовая
Не всі готові бути ждунами і мовчки сидіти 2 місяці в режимі очікування , вклавши гроші . Тому будь який магазин має вказувати терміни виконання та відповідати за виконання протягом цього часу.
а ще більше - не готові в останній момент падати комусь на голову, а потім істерити, виносити мозок собі і людям. Тому включають логіку, мізки, згадують передсвяткові ажіотажі на поштових відділеннях і роблять все спокійно, заздалегідь. Але істеричкам-мозкоклюйкам це чомусь виглядає, як ждун
like 2 dislike 7
anonim_51
Весняний Марафон• 29 декабря 2023
152
Ответ дляЯйцеголовая
Тільки ціна далеко не Issa plus
Платья стремные и не актуальные цена космос за такое
like 2
noavatar
Luxurygirl• 29 декабря 2023
153
Посмотрела платья, шо попало…
like 2
anonim_132
аромат Жука• 29 декабря 2023
154
Была такая история со шляпой на шафе. Мне надо было срочно, тоже тянули с отправкой. Естественно я поняла, что не получу во время. Написала сразу что хочу деньги назад, что я уточняла. Сама в это время поехала и купила в тц. Продавец сильно возмущалась но деньги вернула. Капец, ну видишь человеку срочно, зачем обманывать. Вчера заказывала ювелирку на примерку до НГ, так мне сразу написали что срок гарантировать не могут. Это честно
like 3
anonim_132
аромат Жука• 29 декабря 2023
155
Ответ дляБелая котичка
а ще більше - не готові в останній момент падати комусь на голову, а потім істерити, виносити мозок собі і людям. Тому включають логіку, мізки, згадують передсвяткові ажіотажі на поштових відділеннях і роблять все спокійно, заздалегідь. Але істеричкам-мозкоклюйкам це чомусь виглядає, як ждун
Все люди разные. Кто-то тянет, кто-то делает заранее. Но продавец должен говорить срок и если видит что может не успеть, то не надо лукавить, а сказать, что не гарантирует. Поэтому у одних высокий рейтинг и отзывы, у других так себе
like 2
anonim_132
аромат Жука• 29 декабря 2023
156
Ответ дляМира всем
Заказывая в 20 числах можно сразу было не надеяться на успеть к НГ.
Добавлю, денег они вам не вернут, потому что товар шьют под ваши размеры.
Зависит от продавца. Я сделала заказ игрушек в среду. Сразу отправили и он сегодня уже на почте, хотя город мой дальний. Так что …
anonim_220
Разгуляшка• 29 декабря 2023
157
мені завжди було цікаво, що змушує людей замовляти в Інстаграмі? Де найменший захист прав покупця. Зараз настільки великий ринок товарів: купа онлайн і офлайн магазинів, ательє і швеї, які самі зроблять правильні хороші заміри ну і на крайняк - секонд-хенди. І якщо в 3х останніх варіантах можна фізично переконатись в якості товару і чи вам він підійде, то в 1 варіанті - принаймні можна нормально річ повернути. Бо нормальні онлайн-магазини працюють, як мінімум через фоп або взагалі через ТОВ, тобто їх можна притягнути до відповідальності про права споживача. А Інстаграм....ну нічого автор, матимете науку. Хоча, деякі люди нічому не вчаться...моя колега і далі там замовляє, причому за останні 2 роки її вже інстаграм-магазини кинули кілька разів.
like 2
anonim_162
автор Яйцеголовая • 29 декабря 2023
158
Ответ дляРазгуляшка
мені завжди було цікаво, що змушує людей замовляти в Інстаграмі? Де найменший захист прав покупця. Зараз настільки великий ринок товарів: купа онлайн і офлайн магазинів, ательє і швеї, які самі зроблять правильні хороші заміри ну і на крайняк - секонд-хенди. І якщо в 3х останніх варіантах можна фізично переконатись в якості товару і чи вам він підійде, то в 1 варіанті - принаймні можна нормально річ повернути. Бо нормальні онлайн-магазини працюють, як мінімум через фоп або взагалі через ТОВ, тобто їх можна притягнути до відповідальності про права споживача. А Інстаграм....ну нічого автор, матимете науку. Хоча, деякі люди нічому не вчаться...моя колега і далі там замовляє, причому за останні 2 роки її вже інстаграм-магазини кинули кілька разів.
Як то кажуть не судіть і не будете судимі. Я замовляла в магазині, який має картку ФОП. Який має стаціонарний магазин в Києві та онлайн магазин.
Я живу не в великому місті, де великий вибір. І офлайн купити змоги не маю. Так само як і ходити по секондам в мене немає часу. Я готова оплатити сукню та зберегти свій час.
Я обираю перевірені магазини і формат кинути на гроші тут не має місце. На гроші мене ніхто не кинув, замовлення відправили. Але дійсно моя провина, що я повірила в терміни, які були зазначені, а магазин їх міг не дотриматись.
like 1 face_with_tears_of_joy 1
anonim_162
автор Яйцеголовая • 29 декабря 2023
159
Ответ дляБелая котичка
а ще більше - не готові в останній момент падати комусь на голову, а потім істерити, виносити мозок собі і людям. Тому включають логіку, мізки, згадують передсвяткові ажіотажі на поштових відділеннях і роблять все спокійно, заздалегідь. Але істеричкам-мозкоклюйкам це чомусь виглядає, як ждун
Я відстоюю свої права як покупця, а не мямля. Що в цьому поганого? Якби магазин дотримувався обіцянок, то і проблем не було б. Я вмовляла магазин мені шити сукню? Ні, я як покупець написала на коли мені потрібна сукня і запитала терміни виконання. Магазин погодився. Ще й обманув мене за відправку.
like 7
anonim_62
Правильно_Валерчик• 29 декабря 2023
160
Ответ дляБелая котичка
а ще більше - не готові в останній момент падати комусь на голову, а потім істерити, виносити мозок собі і людям. Тому включають логіку, мізки, згадують передсвяткові ажіотажі на поштових відділеннях і роблять все спокійно, заздалегідь. Але істеричкам-мозкоклюйкам це чомусь виглядає, як ждун
Ну вообще на нормальных площадках все нормально. Мы позавчера фломастеры на Розетке заказали ребенку, уже получили, при том что сторонний продавец
anonim_220
Разгуляшка• 29 декабря 2023
161
Ответ дляЯйцеголовая
Як то кажуть не судіть і не будете судимі. Я замовляла в магазині, який має картку ФОП. Який має стаціонарний магазин в Києві та онлайн магазин.
Я живу не в великому місті, де великий вибір. І офлайн купити змоги не маю. Так само як і ходити по секондам в мене немає часу. Я готова оплатити сукню та зберегти свій час.
Я обираю перевірені магазини і формат кинути на гроші тут не має місце. На гроші мене ніхто не кинув, замовлення відправили. Але дійсно моя провина, що я повірила в терміни, які були зазначені, а магазин їх міг не дотриматись.
Та я Вас і не засуджую. Кожен має право вчитись на своїх помилках. Будемо сподіватись, що плаття таки встигне прийти.
anonim_81
Свисток ля-минор• 29 декабря 2023
162
Ответ дляЯйцеголовая
То нехай повертають кошти. І відмовляються від виконання. Якщо терміни обіцяні не виконуються, то сукня мені не потрібна.
А в мене зустрічне питання:

Ви про терміни взнавали раніше?
Чому на тиждень раніше не замовили, а впритик до нового року?
Я так розумію, у них замовлень багато, і в терміни не вкладуються.
Це передбачувано, я б замовляла раніше, з підстраховкою
like 4
anonim_162
автор Яйцеголовая • 29 декабря 2023
163
Ответ дляСвисток ля-минор
А в мене зустрічне питання:

Ви про терміни взнавали раніше?
Чому на тиждень раніше не замовили, а впритик до нового року?
Я так розумію, у них замовлень багато, і в терміни не вкладуються.
Це передбачувано, я б замовляла раніше, з підстраховкою
Взнавала. Замовила на тиждень раніше. Замовлення+оплата були 20 грудня до обіду.
Перед тим як замовляти уточнила скільки чекати мій розмір і чи точно встигнуть відправити+доставити на новий рік.
like 1
anonim_213
Вишневий цвіт• 29 декабря 2023
164
Сукнi, ну таке, але якщо я не встигну, кажу замовниковi, до оплати, що вибачте, але нi. Це збереже нерви обох сторiн, та найголовнiше, мою репутацiю. А замовник, замовлення робить, коли йому треба, заздалегiдь чи нi, то вже його справа.
like 3
anonim_91
Бибер-анонимер• 29 декабря 2023
165
О я так когдато заказвла платье. Долго ждала уже и холода приближались. Спросила, блин так как? Мне ждать не ждать? В итоге оказалось ткани такого цвета не было ждали поставку, сошлись на другом цвете того же фасона
noavatar
Olen4a• 29 декабря 2023
166
Ответ дляМЕСТО_Встречи
Інстаграм-магазин? Робіть одразу повернення. Бо швидше за все та сукня буде дуже поганої якості.
Не обов´язково.
anonim_5
Видящие_помогите• 29 декабря 2023
167
Я летом видела в тик токе историю почти как у вас, девушка заказала платье, но ее морозили, морозили, а потом прислали не то что нужно. Я бы лучше вернула деньги и все. Вы все правильно делаете, не нужно было обещать делать
anonim_213
Айболитная• 29 декабря 2023
168
Ответ дляЯйцеголовая
Вже відправили посилку. По термінам нп прибуття завтра до 12 годин.
все зробили, молодці
noavatar
diablo12• 29 декабря 2023
169
Ответ дляМира всем
Они могут и отправить вовремя, а вот транспортная компания привезет не вовремя.
Они поступают нечестно
face_with_tears_of_joy 1
anonim_148
Колишня муза• 30 декабря 2023
170
Ответ дляЯйцеголовая
А чому кошти не повертали? Бо я якщо відправки не буде сьогодні, то наміру очікувати сукню не маю. Буду сваритись за повернення грошей.
Я не просила про повернення. Вже дочекалась, поки прийшла.
anonim_115
ШанельКуКу• 30 декабря 2023
171
Ответ дляЯйцеголовая
Взнавала. Замовила на тиждень раніше. Замовлення+оплата були 20 грудня до обіду.
Перед тим як замовляти уточнила скільки чекати мій розмір і чи точно встигнуть відправити+доставити на новий рік.
Так вам i вiдправили в срок!!! День оплати не приймається до уваги, замовлення йде в роботу на наступний день, дні тільки робочі, без вихідних.
А враховуючи передноворічний ажіотаж, кількість замовлень, ви були 101 в черзі і форсмажори як сьогодні, ви виіли весь мозг магазину.
Навіть маючи величезний досвід і підготувавши величезний асортимент ще з листопада, вже на початку місяця писали ЗАМОВЛЯЙТЕ РАНІШЕ, а не в останній момент… цей тиждень просто адскій😂😂😂 від клієнтів -коли коли? Все закінчується, черга на виробництві по кількості замовлень як на 20 днів вперед😂 нерви нерви і фухх видохнути можна тільки після 00.00
І це в нас 2 живих магазини і ми можемо відправляти відразу з наявності
anonim_115
ШанельКуКу• 30 декабря 2023
172
Ответ дляЯйцеголовая
Ви напевно власниця магазину з затримками на купу тижнів . Так ось, перекладання ваших невдач на інших та спільну відповідальність, то не варіант. Якщо не вмієте працювати в умовах війни та виконувати обіцянки, то працювати та приймати замовлення не варто.
Ви просто інфантильна леді) не ображайтеся
І гадки не маєте як то працювати у війну, коли горять магазини і склади, сьогодні згорів ТЦ у Дніпрі🥲 з товаром на міліони, постійні тривоги і відключення світла
Ніхто не буде відшивати наперед великий асортимент, наявність в новорічний період змінюється щосекунди
Не говорячи про постійне збільшення витрат, курс $, аренду, податки і тд. А ціну піднімати ну ніяк… адекватно вони мають бути вдвічі вищі
Ті, хто зараз працює в Украіні за копійки просто Боги)))
like 1 woman_facepalming 1
anonim_158
Ласкове телятко• 30 декабря 2023
173
Ответ дляБелая котичка
а ще більше - не готові в останній момент падати комусь на голову, а потім істерити, виносити мозок собі і людям. Тому включають логіку, мізки, згадують передсвяткові ажіотажі на поштових відділеннях і роблять все спокійно, заздалегідь. Але істеричкам-мозкоклюйкам це чомусь виглядає, як ждун
Може у людини тільки в останній момент з´ясувалося, що вона буде на якомусь заході. Наприклад, запросили лише за тиждень. Хіба це малоймовірний сценарій? Або, поняття, в якому планувала бути, неналазе-полиняло-сіло-завелике стало.
anonim_12
Белая котичка• 30 декабря 2023
174
Ответ дляЯйцеголовая
Взнавала. Замовила на тиждень раніше. Замовлення+оплата були 20 грудня до обіду.
Перед тим як замовляти уточнила скільки чекати мій розмір і чи точно встигнуть відправити+доставити на новий рік.
так відправили, завтра отримаєте. В чому претензія?
anonim_12
Белая котичка• 30 декабря 2023
175
Ответ дляЛаскове телятко
Може у людини тільки в останній момент з´ясувалося, що вона буде на якомусь заході. Наприклад, запросили лише за тиждень. Хіба це малоймовірний сценарій? Або, поняття, в якому планувала бути, неналазе-полиняло-сіло-завелике стало.
Якщо в останній момент з’ясувалось, то береться ноги на плечі і шурується в магазин або ТЦ швиденько купувати
dislike 1
anonim_158
Ласкове телятко• 30 декабря 2023
176
Ответ дляБелая котичка
Якщо в останній момент з’ясувалось, то береться ноги на плечі і шурується в магазин або ТЦ швиденько купувати
Ну час же є. Інтернет магазин пише, що завтра відправлять, замовник думає: окей, в запасі ще півтижня, все норм. Хіба ні? Чи принципово надурити?
like 1
anonim_12
Белая котичка• 30 декабря 2023
177
Ответ дляЛаскове телятко
Ну час же є. Інтернет магазин пише, що завтра відправлять, замовник думає: окей, в запасі ще півтижня, все норм. Хіба ні? Чи принципово надурити?
чесно? адекватна і логічно мисляча людина розуміє, шо навіть на тій же доставці може бути форс мажор в наших умовах, плюс ще й передноворічний ажіотаж. І це вже абсолютно від магазину не залежить. І після цього адекватна людина піде в інтернет-магазин замовляти ПОШИВ, навіть не купівлю, одягу за пів тижня чи тиждень до?
Але Ви і далі придумуйте))))
woman_facepalming 2
anonim_158
Ласкове телятко• 30 декабря 2023
178
Ответ дляБелая котичка
чесно? адекватна і логічно мисляча людина розуміє, шо навіть на тій же доставці може бути форс мажор в наших умовах, плюс ще й передноворічний ажіотаж. І це вже абсолютно від магазину не залежить. І після цього адекватна людина піде в інтернет-магазин замовляти ПОШИВ, навіть не купівлю, одягу за пів тижня чи тиждень до?
Але Ви і далі придумуйте))))
Чесно? Адекватні люди та магазини не дають пусті обіцянки. Все гаразд і з доставкою і з іншим. Це ви придумуєте тупі відмазки для непорядних продавчинь. І так, авторка завтра піде в магазин і купе, а ви сидіть зі своїми замовленнями і жалійтеся, що ’бізнес’ занепав.
like 1
anonim_12
Белая котичка• 30 декабря 2023
179
Ответ дляЛаскове телятко
Чесно? Адекватні люди та магазини не дають пусті обіцянки. Все гаразд і з доставкою і з іншим. Це ви придумуєте тупі відмазки для непорядних продавчинь. І так, авторка завтра піде в магазин і купе, а ви сидіть зі своїми замовленнями і жалійтеся, що ’бізнес’ занепав.
хрінова з вас Ванга))) така сама, як і покупчиня, бо покупець свої фантазії однобокі не буде приписувати незнайомим людям))) не буду сидіти і не буду жалітись, я не продавець)))) Я - просто адекватний покупець, у котрого нема кАрони на голові, а на чолі не написано ’пАкупатіль всІгда прав’.
anonim_158
Ласкове телятко• 30 декабря 2023
180
Ответ дляБелая котичка
хрінова з вас Ванга))) така сама, як і покупчиня, бо покупець свої фантазії однобокі не буде приписувати незнайомим людям))) не буду сидіти і не буду жалітись, я не продавець)))) Я - просто адекватний покупець, у котрого нема кАрони на голові, а на чолі не написано ’пАкупатіль всІгда прав’.
Така ж сама хрінова як і з вас. Почніть вже себе поважати та відстоювати свої права. І кАрона тут нідочого. Це елементарна етика. Якщо знаєте, що це таке.
like 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff