Ms. Android• 22 марта в 10:31
відгук, вагітна маніпулює станом чи справедливо?
Друзям написали такий відгук до закладу і поставили низьку оцінку, як вважаєте є за що?
Нещодавно були з чоловіком у #####….. Все було неймовірно смачно, затишно із доброзичливим сервісом. Ми залишилися дуже задоволені і накупили смакуликів ще і з собою! Сьогодні вирішили завітати в ##### і порадувати себе знову!
Оскільки я в положенні і ще й на останньому місяці, їхати з Оболоні, ну і враховуючи, те що минулого разу заклад був майже повністю заповнений, вирішила забронювати столик. У бронюванні мені відмовили. Я розумію, що не у всіх ресторанах є ця опція, але така категоричність дуже неприємно здивувала. Дівчина з якою я спілкувалась навіть не хотіла вислухати, не давала сказати ані слова і постійно повторювала, що обслуговування виключно в порядку черги. Цитую: «всі чекають і ви зачекаєте». Коли мені все-таки вдалось донести до неї, що я в особливому стані і якщо не буде зручного столика, мені немає сенсу взагалі відвідувати ресторан і, як маленьке виключення із правил, попросила піти на зустріч. На що вона запитала коли саме ми плануємо прийти. Я відповіла, що через годину. У відповідь почула, цитую: «нуууу… можете прийти, можливо в цей час вже буде менше людей» Це звучало так зневажливо, ніби заклад робить послугу, що пускає до себе. Я подякувала і на цьому розмову було закінчено. Настрій був зіпсований.
Розумію, що зараз знаходжусь у ніжному стані і можу більш чутливо реагувати на речі. Проте вважаю, що таке хамовите ставлення було б неприємним і засмутило б кожного.
Ось так хотіли порадувати себе, а вийшло навпаки!
Шкода, що таке душевне місце з неймовірно смачною кухнею і солодощами так розчарувало.
Напевне велика кількість гостей дозволяє не цінувати кожного окремого гостя.. Не знаю як ще виправдати..
Нещодавно були з чоловіком у #####….. Все було неймовірно смачно, затишно із доброзичливим сервісом. Ми залишилися дуже задоволені і накупили смакуликів ще і з собою! Сьогодні вирішили завітати в ##### і порадувати себе знову!
Оскільки я в положенні і ще й на останньому місяці, їхати з Оболоні, ну і враховуючи, те що минулого разу заклад був майже повністю заповнений, вирішила забронювати столик. У бронюванні мені відмовили. Я розумію, що не у всіх ресторанах є ця опція, але така категоричність дуже неприємно здивувала. Дівчина з якою я спілкувалась навіть не хотіла вислухати, не давала сказати ані слова і постійно повторювала, що обслуговування виключно в порядку черги. Цитую: «всі чекають і ви зачекаєте». Коли мені все-таки вдалось донести до неї, що я в особливому стані і якщо не буде зручного столика, мені немає сенсу взагалі відвідувати ресторан і, як маленьке виключення із правил, попросила піти на зустріч. На що вона запитала коли саме ми плануємо прийти. Я відповіла, що через годину. У відповідь почула, цитую: «нуууу… можете прийти, можливо в цей час вже буде менше людей» Це звучало так зневажливо, ніби заклад робить послугу, що пускає до себе. Я подякувала і на цьому розмову було закінчено. Настрій був зіпсований.
Розумію, що зараз знаходжусь у ніжному стані і можу більш чутливо реагувати на речі. Проте вважаю, що таке хамовите ставлення було б неприємним і засмутило б кожного.
Ось так хотіли порадувати себе, а вийшло навпаки!
Шкода, що таке душевне місце з неймовірно смачною кухнею і солодощами так розчарувало.
Напевне велика кількість гостей дозволяє не цінувати кожного окремого гостя.. Не знаю як ще виправдати..
показать весь текст
2
2
31
141
olena_shch• 23 марта в 19:47
Ответ дляЦаревна в уггах
водій звісно, а хто ще?
))) за кермом ви сиділи тільки для побібікати.
2
1
olena_shch• 23 марта в 23:01
Ответ дляМолчалка
а не ваше это рассказывать работнику ресторанного бизнеса кому что выгодно и как вести дела.
с тех категорий,что вы назвали оборот на уровне статистической ошибки.
соответственно им столы не выделяют.
зато стол всегда найдётся тем у кого есть деньги и статус.
делайте выводы кому что надо.
с тех категорий,что вы назвали оборот на уровне статистической ошибки.
соответственно им столы не выделяют.
зато стол всегда найдётся тем у кого есть деньги и статус.
делайте выводы кому что надо.
В тому то і справа, що ви лише робітник...
1
olena_shch• 23 марта в 23:01
Ответ дляМолчалка
а не ваше это рассказывать работнику ресторанного бизнеса кому что выгодно и как вести дела.
с тех категорий,что вы назвали оборот на уровне статистической ошибки.
соответственно им столы не выделяют.
зато стол всегда найдётся тем у кого есть деньги и статус.
делайте выводы кому что надо.
с тех категорий,что вы назвали оборот на уровне статистической ошибки.
соответственно им столы не выделяют.
зато стол всегда найдётся тем у кого есть деньги и статус.
делайте выводы кому что надо.
Ви навіть не можете зрозуміти про що мова. ...
1
Молчалка• 23 марта в 23:39
Ответ дляolena_shch
Ви навіть не можете зрозуміти про що мова. ...
тогда объясните зачем нести убытки и держать пустой стол ради пенсионера с 3000грн пенсии,которую получают 60% пенсионеров нашей страны?
заодно расскажите кто вы,что так надменно говорите о работниках.
будет очень смешно если выяснится что вы не владелец бизнеса.
заодно расскажите кто вы,что так надменно говорите о работниках.
будет очень смешно если выяснится что вы не владелец бизнеса.
Качка в тапцях• 26 марта в 20:26
Ответ дляКаллипсо
Мы в Харькове ходим на суши, причем не очень редко. Вы там уже в обмороке?)
Ви ще продовжуєте мусолити цю тему?))) 4-х днів не вистачило, щоб заспокоїтися й не лити бруд на уявну вагітну?)))
Назад Комментарии к ответу