sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Бизнес, Финансы - Собственный бизнес
anonim_25
Хи хи, ну ну• Изменено 08 июня 2024

Чи маю я підстави відмовити в бронюванні квартири (я здаю в подобову оренду)?

Ситуація така, дзвонять тиждень тому люди і просять потримати квартиру (подобово оренда) бо вони хочуть забронювати
Я їм кинула рахунок фоп- ще не платили

Сьогодні терміново в мене змінились плани і потрібна як раз квартира для мого дуже хорошого друга, військового, він їде проїздом і треба йому десь ночувати

Чи можу я відмовити тим людям яким обіцяла раніше, але вони не забронювали
показать весь текст
34 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
anonim_25
автор Хи хи, ну ну • 08 июня 2024
31
Ответ дляДобрый Йиннот
Дивіться: поступки, розуміння та очікування - це додаткові бонуси, які треба заслужити.

Що ви маєте дати цим клієнтам як підприємець? Адекватність, ввічливість, охайне житло.
Все інше - це обмін на щось рівноцінне.
Наприклад, коли йдеться про особливих або постійних хороших клієнтів.
Вони дають постійність та хорошість, ви їм за це - додаткове очікування, поступки (в розумних межах, звісно).

Повертаємость до нинішніх почекунів. Що вони вам дали? Клопіт, порожні надії на гроші, витрачений дарма час.
Тобто, ви в мінусі, розумієте?
Але поводите себе так, наче в плюсі та маєте віддячити за щось.

Ще раз: ви плануєте віддячити за те, що вам псують нерви.
Збочення ж.

Що робити? Переварити схеми, описані вище. Усвідомити своє право взагалі уникнути контактів з цими клієнтами.
Максимум - спокійно написати: ’Кошти не надіслано, тому квартиру вже забронювали інші люди’.
Дякую
Ви мабуть психолог
noavatar
Добрый Йиннот• 08 июня 2024
32
Ответ дляХи хи, ну ну
Дякую
Ви мабуть психолог
Не психолог, працюю у форматі ’Друг на годину’.
Є певні правила бізнес-поведінки, а ваше залучення в чужі ’знаю - не знаю, можу - не можу’ - це не про бізнес. І навіть не про благодійність. Бо адекватна благодійність не має бути примусовою.
Це про те, як люди розмивають кордони.
Ви маєте право на свій бізнес та адекватні діалоги з клієнтами.
Натомість ви маєте гарантувати зустрічну адекватність, але не терпіти чужі вибрики.
anonim_25
автор Хи хи, ну ну • 08 июня 2024
33
Ответ дляДобрый Йиннот
Не психолог, працюю у форматі ’Друг на годину’.
Є певні правила бізнес-поведінки, а ваше залучення в чужі ’знаю - не знаю, можу - не можу’ - це не про бізнес. І навіть не про благодійність. Бо адекватна благодійність не має бути примусовою.
Це про те, як люди розмивають кордони.
Ви маєте право на свій бізнес та адекватні діалоги з клієнтами.
Натомість ви маєте гарантувати зустрічну адекватність, але не терпіти чужі вибрики.
Які золоті слова
like 1
anonim_194
Закуйовджена життям• 09 июня 2024
34
Ответ дляХи хи, ну ну
Діло в тому що вони казали ой ви нам скажіть якщо там хтось буде хотіти бронювати ви ж нам подзвоніть
але вони ж вам не подзвонили сказати, що і досі не заплатили.
можна і подзвонити, але сенс слухати
  • 1
  • 2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff