Свисток ля-минор• 29 ноября 2024
бізнес аналітики до вас питання.
Прорахувати вартість майбутньої команди, витрат на маркетинг., вартість майбутнього кліента та рентабельність бізнесу, зробити аналіз ринку
це задача чия?
це задача чия?
Результат:
вже голосів:
17
5 (29.41%)
директора з маркетингу
5 (29.41%)
бізнес аналітика
5 (29.41%)
ваш варіант
2 (11.76%)
маркетолога
Корсет_на_шурупах• 29 ноября 2024
Бізнес-аналіз - це про процеси і постановку завдань, а не про бюджети та витрати.
Хоча аналіз конкурентів БА теж може проводити. Але це про пошук функціональних рішень, а не про бюджет.
Тому те, що ви перерахували - робота маркетологів та проектних менеджерів. Ну, це в ідеалі, бо часто ролі змішуються. Але якщо у компанії є відділ маркетингу - то це їх зона відповідальності.
Хоча аналіз конкурентів БА теж може проводити. Але це про пошук функціональних рішень, а не про бюджет.
Тому те, що ви перерахували - робота маркетологів та проектних менеджерів. Ну, це в ідеалі, бо часто ролі змішуються. Але якщо у компанії є відділ маркетингу - то це їх зона відповідальності.
2
автор
Свисток ля-минор
• 29 ноября 2024
Ответ дляКорсет_на_шурупах
Бізнес-аналіз - це про процеси і постановку завдань, а не про бюджети та витрати.
Хоча аналіз конкурентів БА теж може проводити. Але це про пошук функціональних рішень, а не про бюджет.
Тому те, що ви перерахували - робота маркетологів та проектних менеджерів. Ну, це в ідеалі, бо часто ролі змішуються. Але якщо у компанії є відділ маркетингу - то це їх зона відповідальності.
Хоча аналіз конкурентів БА теж може проводити. Але це про пошук функціональних рішень, а не про бюджет.
Тому те, що ви перерахували - робота маркетологів та проектних менеджерів. Ну, це в ідеалі, бо часто ролі змішуються. Але якщо у компанії є відділ маркетингу - то це їх зона відповідальності.
хм
ну ось лист що він робить
Что делает бизнес-аналитик?
Анализ требований и процессов:
Изучает текущие бизнес-процессы.
Ищет точки улучшения для повышения эффективности.
Сбор и интерпретация данных:
Сравнивает показатели компании с рыночными стандартами.
Прогнозирует доходность новых проектов или изменений.
Финансовый анализ:
Оценивает рентабельность и окупаемость (ROI) проектов.
Рассчитывает затраты и возможные финансовые результаты (в том числе бюджет на команды).
Взаимодействие с командами:
Работает с IT, маркетингом, финансами и продажами для создания интегрированных решений.
Документация:
Создает отчеты, диаграммы, технические задания.
маркетологи не рахують вартість команди або чи рентабельний буде бізнес
ну ось лист що він робить
Что делает бизнес-аналитик?
Анализ требований и процессов:
Изучает текущие бизнес-процессы.
Ищет точки улучшения для повышения эффективности.
Сбор и интерпретация данных:
Сравнивает показатели компании с рыночными стандартами.
Прогнозирует доходность новых проектов или изменений.
Финансовый анализ:
Оценивает рентабельность и окупаемость (ROI) проектов.
Рассчитывает затраты и возможные финансовые результаты (в том числе бюджет на команды).
Взаимодействие с командами:
Работает с IT, маркетингом, финансами и продажами для создания интегрированных решений.
Документация:
Создает отчеты, диаграммы, технические задания.
маркетологи не рахують вартість команди або чи рентабельний буде бізнес
Корсет_на_шурупах• 29 ноября 2024
Ответ дляСвисток ля-минор
хм
ну ось лист що він робить
Что делает бизнес-аналитик?
Анализ требований и процессов:
Изучает текущие бизнес-процессы.
Ищет точки улучшения для повышения эффективности.
Сбор и интерпретация данных:
Сравнивает показатели компании с рыночными стандартами.
Прогнозирует доходность новых проектов или изменений.
Финансовый анализ:
Оценивает рентабельность и окупаемость (ROI) проектов.
Рассчитывает затраты и возможные финансовые результаты (в том числе бюджет на команды).
Взаимодействие с командами:
Работает с IT, маркетингом, финансами и продажами для создания интегрированных решений.
Документация:
Создает отчеты, диаграммы, технические задания.
маркетологи не рахують вартість команди або чи рентабельний буде бізнес
ну ось лист що він робить
Что делает бизнес-аналитик?
Анализ требований и процессов:
Изучает текущие бизнес-процессы.
Ищет точки улучшения для повышения эффективности.
Сбор и интерпретация данных:
Сравнивает показатели компании с рыночными стандартами.
Прогнозирует доходность новых проектов или изменений.
Финансовый анализ:
Оценивает рентабельность и окупаемость (ROI) проектов.
Рассчитывает затраты и возможные финансовые результаты (в том числе бюджет на команды).
Взаимодействие с командами:
Работает с IT, маркетингом, финансами и продажами для создания интегрированных решений.
Документация:
Создает отчеты, диаграммы, технические задания.
маркетологи не рахують вартість команди або чи рентабельний буде бізнес
У вашому описі змішані дві позиції - фінансовий аналітик та бізнес-аналітик. Хоча якщо у вашій компанії так прийнято - то і питання ваше знімається.
Жінка з перцем• 29 ноября 2024
Вы задаете странный вопрос. Кому сказали тот и считает. В одних компаниях сейлз команда, в других трейд-маркетинг, в третьих затраты на команду могут в маркетинге сидеть.
1
автор
Свисток ля-минор
• 29 ноября 2024
Ответ дляКорсет_на_шурупах
У вашому описі змішані дві позиції - фінансовий аналітик та бізнес-аналітик. Хоча якщо у вашій компанії так прийнято - то і питання ваше знімається.
ну добре, але ж це ті задачі що я описала в темі. І ви сказали що цим займається маркетолог
автор
Свисток ля-минор
• 29 ноября 2024
Ответ дляЖінка з перцем
Вы задаете странный вопрос. Кому сказали тот и считает. В одних компаниях сейлз команда, в других трейд-маркетинг, в третьих затраты на команду могут в маркетинге сидеть.
якшо я вам скажу на роботі зробити бухгалтерській звіт, а ви офіс менеджер - ви теж зробите бо я так сказала?
Корсет_на_шурупах• 29 ноября 2024
Ответ дляСвисток ля-минор
ну добре, але ж це ті задачі що я описала в темі. І ви сказали що цим займається маркетолог
У всіх компаніях, де я працювала як БА, фінансовим аналізом займався відділ маркетингу.
Жінка з перцем• 29 ноября 2024
Ответ дляСвисток ля-минор
якшо я вам скажу на роботі зробити бухгалтерській звіт, а ви офіс менеджер - ви теж зробите бо я так сказала?
Вы не поняли мой ответ. В каждой компании своя структура и свое разделение обязанностей. В одной P&L сидит у трейд-маркетинга, в другой у сейлзов, например. Если я пришла в продажи а здесь у меня сидит P&L, я не буду говорить- извините, я это делать не буду т к в прошлой компании это было в трейдах. Я могу сказать- я не знаю как делать, научите. Если вдруг решили дать доп.обязанности - тот же подход, либо отбиться либо научите либо я подумаю, не искать ли мне новую работу.
2
автор
Свисток ля-минор
• 29 ноября 2024
Ответ дляЖінка з перцем
Вы не поняли мой ответ. В каждой компании своя структура и свое разделение обязанностей. В одной P&L сидит у трейд-маркетинга, в другой у сейлзов, например. Если я пришла в продажи а здесь у меня сидит P&L, я не буду говорить- извините, я это делать не буду т к в прошлой компании это было в трейдах. Я могу сказать- я не знаю как делать, научите. Если вдруг решили дать доп.обязанности - тот же подход, либо отбиться либо научите либо я подумаю, не искать ли мне новую работу.
з вашим підходом на вас можно навішати що завгодно, будь які обов´язки
я з такими людьми та компаніями вибираю не працювати бо це дуже непрофесійно
я з такими людьми та компаніями вибираю не працювати бо це дуже непрофесійно
3
Жінка з перцем• 29 ноября 2024
Ответ дляСвисток ля-минор
з вашим підходом на вас можно навішати що завгодно, будь які обов´язки
я з такими людьми та компаніями вибираю не працювати бо це дуже непрофесійно
я з такими людьми та компаніями вибираю не працювати бо це дуже непрофесійно
Мой подход помог мне сделать карьеру неплохую в своей сфере.
Интересно, как бы вы поступили в моем конкретном примере?
Интересно, как бы вы поступили в моем конкретном примере?
автор
Свисток ля-минор
• 29 ноября 2024
Ответ дляЖінка з перцем
Мой подход помог мне сделать карьеру неплохую в своей сфере.
Интересно, как бы вы поступили в моем конкретном примере?
Интересно, как бы вы поступили в моем конкретном примере?
не сомневаюсь что помог) люди любят тех на ком можно все везти
2
Жінка з перцем• 29 ноября 2024
Ответ дляСвисток ля-минор
не сомневаюсь что помог) люди любят тех на ком можно все везти
Это выбор каждого. Мой один, ваш другой. Я вижу в нем для себя преимущества. Если ваш продвигает вас в достижении личных целей- отлично.
дякую аж підскакую• 29 ноября 2024
Ответ дляКорсет_на_шурупах
У вашому описі змішані дві позиції - фінансовий аналітик та бізнес-аналітик. Хоча якщо у вашій компанії так прийнято - то і питання ваше знімається.
И скорее тут мешают не бизнес аналитика с финансовым, а аналитика бизнес-процессов, так как они больше за операционную составляющую бизнес-процесса
Так точно!• 29 ноября 2024
витрати на маркетинг, вартість клієнта - рахує маркетинг.
рентабельність бізнесу маркетинг не рахує.
вартість команди - якщо команда маркетингова - то може порахувати маркетинг директор. якщо команди всієї компанії - маркетинг це не рахує.
рентабельність бізнесу маркетинг не рахує.
вартість команди - якщо команда маркетингова - то може порахувати маркетинг директор. якщо команди всієї компанії - маркетинг це не рахує.
автор
Свисток ля-минор
• 29 ноября 2024
Ответ дляТак точно!
витрати на маркетинг, вартість клієнта - рахує маркетинг.
рентабельність бізнесу маркетинг не рахує.
вартість команди - якщо команда маркетингова - то може порахувати маркетинг директор. якщо команди всієї компанії - маркетинг це не рахує.
рентабельність бізнесу маркетинг не рахує.
вартість команди - якщо команда маркетингова - то може порахувати маркетинг директор. якщо команди всієї компанії - маркетинг це не рахує.
оффлайн маркетинг - це теж рахує маркетинг?
тобто взагалі таке можна порахувати?
тобто взагалі таке можна порахувати?
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу