Сіточка• 31 декабря 2024
В чому проблема скасувати замовлення?
Виникла така ситуація. Донька просила купити їй термолосини. Вчора замовляю я їх в магазині в Інстаграмі. Оплачую. Сьогодні приходить бабуся і дарує доньці термолосини. Дві пари нам не потрібні. Пишу в магазин і прошу скасувати замовлення. Відповідь: це неможливо, бо передала на склад на відправку. Прошу: то не відправляйте це замовлення. Відповідь: це неможливо. Написала: жаль. Це моє повідомлення навіть не прочитане.
Поясніть, хто в темі, справді неможливо не відправляти замовлення? В чому неправа я? Може, я продавцю здалася дивною, але викинути кілька сотень гривень на уже непотрібні лосини мені шкода.
Поясніть, хто в темі, справді неможливо не відправляти замовлення? В чому неправа я? Може, я продавцю здалася дивною, але викинути кілька сотень гривень на уже непотрібні лосини мені шкода.
показать весь текст
7
Да, я блондинка!• 31 декабря 2024
Ответ дляЗамрійлива
Наприклад у мене була ситуація, на Modivo замовила взуття, оплатила. На протязі години я передивилась замовлення і зрозуміла, що не той розмір замовила, одразу написала в підтримку, щоб скасували. Відповіли що вже не можна скасувати
Но они спокойно возврат принимают
ОдинРазНадетое• 31 декабря 2024
Ви в своєму повному праві. Ви могли просто передумати без причини. Замовлення ж не відправлене ще.
В Європі взагалі такої фігні немає, як в наших продавців.
В Європі взагалі такої фігні немає, як в наших продавців.
5
9
Творог для розжига• 31 декабря 2024
Ответ дляСіточка
Немає, це ж вважається як білизна.
Ну не знаю
Я недавно покупала леггинсы с разрезами, но не уверена была, что подойдут. В магазине есть возврат, вернула без проблем
Я недавно покупала леггинсы с разрезами, но не уверена была, что подойдут. В магазине есть возврат, вернула без проблем
Да, я блондинка!• 31 декабря 2024
Ответ дляОдинРазНадетое
Ви в своєму повному праві. Ви могли просто передумати без причини. Замовлення ж не відправлене ще.
В Європі взагалі такої фігні немає, як в наших продавців.
В Європі взагалі такої фігні немає, як в наших продавців.
Так в нормальных магазинах и у нас все ок. Просто не нарывались на того, кто возьмется за них и объяснит про права потребителей
1
1
1
автор
Сіточка
• 31 декабря 2024
Загалом, я зрозуміла, в чому може бути справа. Дякую, що пояснили. Стиль спілкування продавця здався мені дещо агресивним, тому і виникли питання. Бог з ними, з тими лосінами.
Фоточки нема• 31 декабря 2024
Ответ дляСіточка
Це я випустила з уваги - що може бути дропшипінг. А хіба не можна було мені так і написати?
Боялась, аби ви не подумали, що дропшипінг то якась лайка))
1
автор
Сіточка
• 31 декабря 2024
Ответ дляДа, я блондинка!
Так в нормальных магазинах и у нас все ок. Просто не нарывались на того, кто возьмется за них и объяснит про права потребителей
Оце цікаво. Зранку почитаю.
автор
Сіточка
• 31 декабря 2024
Ответ дляФоточки нема
Боялась, аби ви не подумали, що дропшипінг то якась лайка))
Я знаю, що це. А ще вмію гуглити)))
заварний look• 31 декабря 2024
Ответ дляАnnеt
отмените бабушкин подарок. пусть пойдёт и сдаст свою покупку.
а если без шуток, то по закону вы разве не имеете право на возврат нераспакованного товара?
а если без шуток, то по закону вы разве не имеете право на возврат нераспакованного товара?
Да и на почте отказаться по идее можно.
автор
Сіточка
• 31 декабря 2024
Ответ длязаварний look
Да и на почте отказаться по идее можно.
А де гарантія, що повернуть мені гроші?
заварний look• 31 декабря 2024
Ответ дляАnnеt
а грошы? уплочено же, а с продаваном договориться не получилось.
По закону должны вернуть
3
3
заварний look• 31 декабря 2024
Ответ дляАnnеt
закон и инстаграм?
это будет муторно.
это будет муторно.
Ну, что поделать, я из-за этого по предоплате практически никогда не заказываю
ОдинРазНадетое• 31 декабря 2024
Ответ дляДа, я блондинка!
Так в нормальных магазинах и у нас все ок. Просто не нарывались на того, кто возьмется за них и объяснит про права потребителей
Так, бо є якийсь відсоток повернення завжди. Це все має якось враховуватися. Навіть інтернет магазини якщо нормальні.,
автор
Сіточка
• 31 декабря 2024
Ответ дляАnnеt
ну на крайняк продадите на ОЛХ. наплюйте и не портите себе настроение.
Принаймні, я зрозуміла, в чому може бути справа.
автор
Сіточка
• 31 декабря 2024
Ответ дляОдинРазНадетое
Так, бо є якийсь відсоток повернення завжди. Це все має якось враховуватися. Навіть інтернет магазини якщо нормальні.,
Ці були схожі на нормальний магазин.
1
Лінива, не каюсь• 31 декабря 2024
В інсті є сторінки звичайних магазинів і дропів. В звичайному Ви можете відмовитись від товару, але оплачуєте доставку в обидва кінці, якщо товар вже переданий на доставку. У дропів складніше, вони перераховують кошти поставшику до відправки і в разі відмови компенсують за свій рахунок. Нормальні дропери це обговорюють з покупцем до оплати товару. Вам трогки не повезло, але Ви все одно можете відмовитись при отриманні
Бавовнятко• 31 декабря 2024
Ответ дляНульовий сантиметр
А де має бути ця інформація? Замовлення формуються, грузяться, і готуються на відправку. Ви пропонуєте знайти машину чи склад де саме ваше замовлення, зупинити авто посеред поля, аби забрати ваш товар? Я вам до прикладу привода замовлення через посередника в закордонних магазинах. Товар замовлених, проплачений, відмовитися вже не можна!
Це робиться елементарно, просто скасовується створена накладна пошти. Тепер курʼєр не зможе відправити замовлення і везе його назад.
1
1
4
Нульовий сантиметр• 31 декабря 2024
Ответ дляБавовнятко
Це робиться елементарно, просто скасовується створена накладна пошти. Тепер курʼєр не зможе відправити замовлення і везе його назад.
Ви розумієте, що там не одне замовлення?
4
2
Лунтик-паунтик• 31 декабря 2024
Нафіга купляти в Інсті? Щоб що?
Є ж оіх, розетка, шафа. У Вашому випадку на оїх поїхала б посилка до вас і від вас назад безкоштовно. Ціна товара повернулася б вам. Можливо (не памятаю точно) комісію 20-30грн втратили б.
Є ж оіх, розетка, шафа. У Вашому випадку на оїх поїхала б посилка до вас і від вас назад безкоштовно. Ціна товара повернулася б вам. Можливо (не памятаю точно) комісію 20-30грн втратили б.
2
7
Ухахайкина• 31 декабря 2024
Ответ дляСіточка
Так товар не був відправлений.
В мене так, на якомусь етапі вже неможливо відмінити замовлення. Я не дроп, у мне свій товар, але знаходиться на складі. Там багато інших товарів і багато відправлень. Коли вже все спаковано і погружено в машину, знайти замовлення неможливо
Бавовнятко• 31 декабря 2024
Ответ дляНульовий сантиметр
Ви розумієте, що там не одне замовлення?
Звичайно, не одне. У мене інтернет-магазин, я знаю, як це робиться, варто просто трохи подумати.
Для кожного замовлення створюється накладна, яка клеїться відділом відправки на товар, щоб не наплутали при відправці. Без такого папірця тепер ніхто з блокнотом на пошту не їде. Якщо цю накладну скасувати у додатку пошти, то вона не знайдеться у базі пошти і нікуди не поїде.
Для кожного замовлення створюється накладна, яка клеїться відділом відправки на товар, щоб не наплутали при відправці. Без такого папірця тепер ніхто з блокнотом на пошту не їде. Якщо цю накладну скасувати у додатку пошти, то вона не знайдеться у базі пошти і нікуди не поїде.
1
4
Ухахайкина• 31 декабря 2024
Ответ дляОдинРазНадетое
Ви в своєму повному праві. Ви могли просто передумати без причини. Замовлення ж не відправлене ще.
В Європі взагалі такої фігні немає, як в наших продавців.
В Європі взагалі такої фігні немає, як в наших продавців.
Є в них таке. Ти можешь зробити повернення або відмовитись від посилки, якщо не оплачена на пошті. Але коли замовлення оформлене скасувати його вже не можна. Верніше можна лише протягом пів години мабуть.
мегамоСГ• 31 декабря 2024
Ответ дляАnnеt
отмените бабушкин подарок. пусть пойдёт и сдаст свою покупку.
а если без шуток, то по закону вы разве не имеете право на возврат нераспакованного товара?
а если без шуток, то по закону вы разве не имеете право на возврат нераспакованного товара?
Имеет, но кто у нас это соблюдает. Не будет же автор судиться из за лосин.
Метровий сантиметр• 31 декабря 2024
Ответ дляНульовий сантиметр
Тепер уявіть ситуацію, ви через посередника замовляєте товар закордоном, він передає замовлення в магазин, магазин відправляє товар,а ви така,ой,відмініть. Перед тим,як щось купувати - Думайте!
Спокійно 🤦🏼♀️
1
Фоточки нема• 31 декабря 2024
Ответ дляСіточка
Я знаю, що це. А ще вмію гуглити)))
Це ви знаєте, що ви знаєте) а вона хто зна що може думає про своїх покупців
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
