220В• 24 марта в 09:00
Укр зализниця, что происходит?
Сайт и приложение не раьотаю несколько дней
Часто такое бывает?
Должно скоро наладится?
Часто такое бывает?
Должно скоро наладится?
1
2
Спішу - перекидаюсь• 24 марта в 09:02
❗️Це масштабна кібератака орків на онлайн-системи Укрзалізниці – в пресслужбі повідомили причину збою
Продовжується відновлення всіх систем.
– Квитки продаються через каси;
– на 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах;
– якщо не встигаєте придбати квиток через касу – прямуйте безпосередньо до потяга.
Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, зробити це онлайн.
ㅤ
Надіслати новину @realukraine_bot
👉ПІДПИСАТИСЯ
Продовжується відновлення всіх систем.
– Квитки продаються через каси;
– на 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах;
– якщо не встигаєте придбати квиток через касу – прямуйте безпосередньо до потяга.
Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, зробити це онлайн.
ㅤ
Надіслати новину @realukraine_bot
👉ПІДПИСАТИСЯ
Брехушечка• 24 марта в 09:03
ОНЛАЙН-СЕРВІСИ УЗ: СКЛАДНА ТАРГЕТОВАНА КІБЕР-АТАКА ТА ПРОГНОЗ ВІДНОВЛЕННЯ
Продовжую тримати в курсі відновлення та які зміни ще додатково впроваджуємо, щоб пасажири мінімально відчули вплив.
➡️Таргетована атака та статус відновлення.
🔴 Відпрацювали цю добу в тісній взаємодії із Кібердепартаментом Служби безпеки України й наразі вже можемо офіційно повідомити: на сервери та IT-ресурси Укрзалізниці було здійснено безпрецедентну кібератаку – таргетовану, складну та багаторівневу.
Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху відлагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її і найпідлішими кібератаками! 🚆
Роботи із відновлення онлайн-продажів тривали всю ніч та продовжуються. Укрзалізниця протягом останніх років нерідко ставала мішенню ворожих кібератак, тому ретельно вибудовувала алгоритми захисту.
Ми заздалегідь впровадили протоколи резервування. Втім, оскільки ураження дуже системне, нетривіальне та багаторівневе, перед повним відновленням із «бекапів» фахівці УЗ та Кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості.
➡️Прогноз та алгоритм дій для пасажирів: довеземо всіх!
Наразі онлайн-продажі лишаються недоступними і протягом цього дня готуємось ще працювати в офлайн-режимі.
👉Якщо вам потрібно їхати сьогодні (24.03) або завтра (25.03) вранці й ще не маєте квитка
• Квитки продаються через каси. Ми посилюємо каси персоналом, розширюємо графіки роботи
• На ці дні (24.03 та 25.03) активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн)
• ‼️В крайньому випадку, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу – прямуйте безпосередньо до потяга. Наші поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці (вибачаємось заздалегідь, можуть не бути наявні місця всіх класів, але прагнемо довезти всіх!)
👉 Якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25.03
• Наполегливо просимо НЕ штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра!❗️
• Ми поінформуємо відразу по відновленню онлайн сервісів й всі зможуть придбати квиток онлайн
🧮Математика наступна: зазвичай у понеділок до 100 тисяч пасажирів купують квитки через усі канали. Через каси – лише 10 тисяч. Якщо сьгодні всі 100 тисяч попрямують до кас – то матимемо наплив х10 і надвеликі черги. Але з 100 тисяч на сьгодні-завтра квитки купує не більше 20%, тобто до 20 тисяч і цей обсяг наші посилені зміни опрацюють із помірним очікуванням.
Тож, впроваджуємо такий режим, просимо розуміння та сприяння!
👉 Нагадуємо також, що даємо можливість усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслати нам на імейл services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Ми обробимо заявку про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.
Просимо повідомляти про будь-які інші нестандартні випадки на ➡ services.uz.gov.ua@gmail.com.
Велика подяка працівникам вокзалів, станцій, пасажирським бригадам, усім залізничникам і партнерам, які оперативно долучились до подолання наслідків атаки.
Продовжуємо рух🚆
Продовжую тримати в курсі відновлення та які зміни ще додатково впроваджуємо, щоб пасажири мінімально відчули вплив.
➡️Таргетована атака та статус відновлення.
🔴 Відпрацювали цю добу в тісній взаємодії із Кібердепартаментом Служби безпеки України й наразі вже можемо офіційно повідомити: на сервери та IT-ресурси Укрзалізниці було здійснено безпрецедентну кібератаку – таргетовану, складну та багаторівневу.
Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху відлагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її і найпідлішими кібератаками! 🚆
Роботи із відновлення онлайн-продажів тривали всю ніч та продовжуються. Укрзалізниця протягом останніх років нерідко ставала мішенню ворожих кібератак, тому ретельно вибудовувала алгоритми захисту.
Ми заздалегідь впровадили протоколи резервування. Втім, оскільки ураження дуже системне, нетривіальне та багаторівневе, перед повним відновленням із «бекапів» фахівці УЗ та Кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості.
➡️Прогноз та алгоритм дій для пасажирів: довеземо всіх!
Наразі онлайн-продажі лишаються недоступними і протягом цього дня готуємось ще працювати в офлайн-режимі.
👉Якщо вам потрібно їхати сьогодні (24.03) або завтра (25.03) вранці й ще не маєте квитка
• Квитки продаються через каси. Ми посилюємо каси персоналом, розширюємо графіки роботи
• На ці дні (24.03 та 25.03) активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн)
• ‼️В крайньому випадку, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу – прямуйте безпосередньо до потяга. Наші поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці (вибачаємось заздалегідь, можуть не бути наявні місця всіх класів, але прагнемо довезти всіх!)
👉 Якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25.03
• Наполегливо просимо НЕ штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра!❗️
• Ми поінформуємо відразу по відновленню онлайн сервісів й всі зможуть придбати квиток онлайн
🧮Математика наступна: зазвичай у понеділок до 100 тисяч пасажирів купують квитки через усі канали. Через каси – лише 10 тисяч. Якщо сьгодні всі 100 тисяч попрямують до кас – то матимемо наплив х10 і надвеликі черги. Але з 100 тисяч на сьгодні-завтра квитки купує не більше 20%, тобто до 20 тисяч і цей обсяг наші посилені зміни опрацюють із помірним очікуванням.
Тож, впроваджуємо такий режим, просимо розуміння та сприяння!
👉 Нагадуємо також, що даємо можливість усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслати нам на імейл services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Ми обробимо заявку про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.
Просимо повідомляти про будь-які інші нестандартні випадки на ➡ services.uz.gov.ua@gmail.com.
Велика подяка працівникам вокзалів, станцій, пасажирським бригадам, усім залізничникам і партнерам, які оперативно долучились до подолання наслідків атаки.
Продовжуємо рух🚆
Да будет так• 24 марта в 09:03
Божечкі, що ж відбувається? Де взнати новини? А часто таке буває? А коли полагодять? Підскажіть, людоньки!
1
13
ЗабежАЛОЧКА• 24 марта в 09:04
Обещали сегодня до обеда все наладить. Но это ж предварительный прогноз. А вообще классно люди живут, уже сотни раз эта новость везде была, но наверное классно жить в информационном вакууме. Хорошо что есть советчица для таких
2
2
9
Ширли-Мырли• 24 марта в 09:10
Я работаю на УЗ. За все время это первый раз такое, скоро починят думаю.
4
НеВРотик• 24 марта в 09:19
Вот вам еще один пример «надежности» цифровизации, куда нас усердно заталкивают
7
4
ШобВам_КакНам• 24 марта в 09:25
Ответ дляНеВРотик
Вот вам еще один пример «надежности» цифровизации, куда нас усердно заталкивают
Вам хтось завпжає купувати квитки в касі, чи користуватися послугами консультантів банків, цнапів. Хтось відібрав у Вас звичайний паспорт чи трудову ? Ні
1
4
7
Тётушка Лошадь• 24 марта в 09:28
Ответ дляЗабежАЛОЧКА
Обещали сегодня до обеда все наладить. Но это ж предварительный прогноз. А вообще классно люди живут, уже сотни раз эта новость везде была, но наверное классно жить в информационном вакууме. Хорошо что есть советчица для таких
И ещё хорошо, что есть такие, как вы, которым нечего делать
2
Треба ось так• 24 марта в 09:31
Ответ дляШобВам_КакНам
Вам хтось завпжає купувати квитки в касі, чи користуватися послугами консультантів банків, цнапів. Хтось відібрав у Вас звичайний паспорт чи трудову ? Ні
Все к тому идёт
В будущем все будет в цифре
Но вы об этом не думаете, к чему это приведет
В будущем все будет в цифре
Но вы об этом не думаете, к чему это приведет
2
1
2
Аноним ФЕЯ• 24 марта в 09:50
Ответ дляШобВам_КакНам
Вам хтось завпжає купувати квитки в касі, чи користуватися послугами консультантів банків, цнапів. Хтось відібрав у Вас звичайний паспорт чи трудову ? Ні
До прикладу квитки на міжнародні рейси були доступні з закордону виключно через аплікацію і через дію. Не все так просто як ви кажете.
4
Инстагра_мерша• 24 марта в 11:22
Останнім часом і не роздруковувала квитки, навіщо, якщо є в апці. Читаю новини і розумію, що буду друкувати
Инстагра_мерша• 24 марта в 11:25
Ответ дляШобВам_КакНам
Вам хтось завпжає купувати квитки в касі, чи користуватися послугами консультантів банків, цнапів. Хтось відібрав у Вас звичайний паспорт чи трудову ? Ні
Ви тільки скажете касиру о 8-й куди хочете їхати, а квитків вже не буде
Деякі напрямки в пікові дати дуже популярні і квитки онлайн розлітаються за 5 хвилин (іноді і швидше) після відкриття продажу.
Деякі напрямки в пікові дати дуже популярні і квитки онлайн розлітаються за 5 хвилин (іноді і швидше) після відкриття продажу.
1
Гадаю_По_шнуркам• 24 марта в 11:50
Ответ дляТреба ось так
Все к тому идёт
В будущем все будет в цифре
Но вы об этом не думаете, к чему это приведет
В будущем все будет в цифре
Но вы об этом не думаете, к чему это приведет
просветите, к чему все идет?
1
1
ШобВам_КакНам• 24 марта в 13:56
Ответ дляТреба ось так
Все к тому идёт
В будущем все будет в цифре
Но вы об этом не думаете, к чему это приведет
В будущем все будет в цифре
Но вы об этом не думаете, к чему это приведет
Це коли станеться? Вам ніхто не забороняє не користуватися діджиталізацією.
ШобВам_КакНам• 24 марта в 13:57
Ответ дляАноним ФЕЯ
До прикладу квитки на міжнародні рейси були доступні з закордону виключно через аплікацію і через дію. Не все так просто як ви кажете.
Я розумію, але завжди є вибір.
1
ШобВам_КакНам• 24 марта в 13:57
Ответ дляИнстагра_мерша
Ви тільки скажете касиру о 8-й куди хочете їхати, а квитків вже не буде
Деякі напрямки в пікові дати дуже популярні і квитки онлайн розлітаються за 5 хвилин (іноді і швидше) після відкриття продажу.
Деякі напрямки в пікові дати дуже популярні і квитки онлайн розлітаються за 5 хвилин (іноді і швидше) після відкриття продажу.
Сама купую онлайн,кожні два тижні, ситуацією володію
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу