Звʼязалась з сервісом Meest shopping, прийшла пошкоджена посилка. Написала рекламацію-погодили виплату ще 2 січня, але коштів не перерахували. Вже 3 місці пишуть що у них технічні труднощі, а тому вони не можуть здійснити компенсацію і не можуть вказати граничний строк такої виплати. Комусь вдалося отримати від них відшкодування? Вже не знаю куди скаржитись. Якісь непробивні
1
Светлана Борисполь• 14 апреля в 22:34
В мене теж проблеми з тим Meest, загубили оплачену посилку. Писала-писала, у них одні відписки, я на це забила і на тому все. Ціна питання 500 грн. Я за час спілкування з їхніми ботами могла би більше заробити. Всіх застерігаю від нієї недокомпанії.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу