Бжоли-бандерівці• 23 мая в 12:23
Це зараз прикол такий у вчителів направляти дітей до психологів?
Чому зараз так часто направляють дітей до психологів/психіатрів/неврологів? Наприклад якщо дитина задачу вирішує не в тій послідовності як хоче вчитель то зразу кажуть, що це не нормально і треба до психолога?
2
1
15
Кондуктор маршрутки• 23 мая в 12:24
Конкретно вашу дитину направили до психолога через задачу?
8
4
автор
Бжоли-бандерівці
• 23 мая в 12:24
Ответ дляКондуктор маршрутки
Конкретно вашу дитину направили до психолога через задачу?
Так
9
2
Куколка-мяуколка• 23 мая в 12:26
Так всі вчителі чи конкретно ваша дитина не хоче робити за шаблоном, а вчитель себе некоректно (?)повів
Кондуктор маршрутки• 23 мая в 12:26
Ответ дляБжоли-бандерівці
Так
Якось не повна картина подій.
В результаті вирішення іншим методом дитина приходила до того ж самого результату?
В результаті вирішення іншим методом дитина приходила до того ж самого результату?
6
З бісиками• 23 мая в 12:27
Ответ дляБжоли-бандерівці
Так
Яким чином вашу дитину направили до психолога?
Ух яка ж Я• 23 мая в 12:27
Ответ дляБжоли-бандерівці
Так
А до цього зірвала пару уроків, але винна в усьому задача...
3
6
З бісиками• 23 мая в 12:28
Якщо ваша дитина міняє місцями цифри, дії, плутає причину і наслідок, то ви б були вдячні за небайдужість вчителя
12
автор
Бжоли-бандерівці
• 23 мая в 12:29
Ответ дляКондуктор маршрутки
Якось не повна картина подій.
В результаті вирішення іншим методом дитина приходила до того ж самого результату?
В результаті вирішення іншим методом дитина приходила до того ж самого результату?
Відповідь така сама, трошки брудно в зошиті, пробував різні варіанти вирішення. Мені вчитель говорить, що дитина повинна робити як на дошці
8
1
З бісиками• 23 мая в 12:29
Ответ дляБжоли-бандерівці
Відповідь така сама, трошки брудно в зошиті, пробував різні варіанти вирішення. Мені вчитель говорить, що дитина повинна робити як на дошці
Фото буде?
4
Работать надо• 23 мая в 12:29
Ответ дляБжоли-бандерівці
Так
Ну, подумайте, не сменить ли школу, если там такие странные учителя. А по поводу психологов то в стране война, он нам всем нужен
пАлАвинкА• 23 мая в 12:30
Ответ дляБжоли-бандерівці
Відповідь така сама, трошки брудно в зошиті, пробував різні варіанти вирішення. Мені вчитель говорить, що дитина повинна робити як на дошці
Ну вот как после такого не писать про троллинг? Как?
1
4
Кондуктор маршрутки• 23 мая в 12:32
Ответ дляБжоли-бандерівці
Відповідь така сама, трошки брудно в зошиті, пробував різні варіанти вирішення. Мені вчитель говорить, що дитина повинна робити як на дошці
Якби ситуація була саме в цьому, то я б на вашому місці запитала вчителя що саме я маю сказати психологу?
Що дитина вміє самостійно вирішувати задачу, а не просто списувати з дошки?
Я б вчителя розпитала детально з якою саме проблемою і чому я маю звертатися до психолога.
А не питала б ’про нову моду вчителів’ на порадниці.
Що дитина вміє самостійно вирішувати задачу, а не просто списувати з дошки?
Я б вчителя розпитала детально з якою саме проблемою і чому я маю звертатися до психолога.
А не питала б ’про нову моду вчителів’ на порадниці.
7
Ответ дляпАлАвинкА
Ну вот как после такого не писать про троллинг? Как?
Не обязательно, просто люди с особенностями развития тоже рожают детей. И автору может быть сложно уловить, что хочет учитель, в чем проблема, а если это сочетается с комплексом неполноценности, то человек считает, что все против него, против его ребенка.
1
6
автор
Бжоли-бандерівці
• 23 мая в 12:35
Ответ дляКондуктор маршрутки
Якби ситуація була саме в цьому, то я б на вашому місці запитала вчителя що саме я маю сказати психологу?
Що дитина вміє самостійно вирішувати задачу, а не просто списувати з дошки?
Я б вчителя розпитала детально з якою саме проблемою і чому я маю звертатися до психолога.
А не питала б ’про нову моду вчителів’ на порадниці.
Що дитина вміє самостійно вирішувати задачу, а не просто списувати з дошки?
Я б вчителя розпитала детально з якою саме проблемою і чому я маю звертатися до психолога.
А не питала б ’про нову моду вчителів’ на порадниці.
Вчитель мені каже, що дитина не слухає її. Не все конспектує з дошки. І не робить в тій послідовності завдання, пише по іншому вирішення задачі. Їй це не подобається, бо вона робить йому зауваження, але він не реагує.
І ще, пів уроку може сидіти і нічого не записувати в зошит. Урок він не зриває, просто слухає
І ще, пів уроку може сидіти і нічого не записувати в зошит. Урок він не зриває, просто слухає
1
5
Ответ дляБжоли-бандерівці
Вчитель мені каже, що дитина не слухає її. Не все конспектує з дошки. І не робить в тій послідовності завдання, пише по іншому вирішення задачі. Їй це не подобається, бо вона робить йому зауваження, але він не реагує.
І ще, пів уроку може сидіти і нічого не записувати в зошит. Урок він не зриває, просто слухає
І ще, пів уроку може сидіти і нічого не записувати в зошит. Урок він не зриває, просто слухає
Это какой класс
А другие предметы как?
А другие предметы как?
автор
Бжоли-бандерівці
• 23 мая в 12:41
Ответ дляЖменятко
Это какой класс
А другие предметы как?
А другие предметы как?
5 клас. Це математика. По іншим предметам зауважень немає
Кондуктор маршрутки• 23 мая в 12:41
Ответ дляБжоли-бандерівці
Вчитель мені каже, що дитина не слухає її. Не все конспектує з дошки. І не робить в тій послідовності завдання, пише по іншому вирішення задачі. Їй це не подобається, бо вона робить йому зауваження, але він не реагує.
І ще, пів уроку може сидіти і нічого не записувати в зошит. Урок він не зриває, просто слухає
І ще, пів уроку може сидіти і нічого не записувати в зошит. Урок він не зриває, просто слухає
Дитина як пояснює вам свої дії?
Чому не слухає вчителя і не записує в зошит, коли потрібно щось конспектувати?
Ну тобто всім диктують тему уроку для конспектування, щоб діти потім це вчили вдома. Ваша дитина в цей момент не пише, а слухає.
Як потім він/вона цей урок вдома вчить? Пам´ятає прослухане і включає в пам´яті ’повтор’?
Чому не слухає вчителя і не записує в зошит, коли потрібно щось конспектувати?
Ну тобто всім диктують тему уроку для конспектування, щоб діти потім це вчили вдома. Ваша дитина в цей момент не пише, а слухає.
Як потім він/вона цей урок вдома вчить? Пам´ятає прослухане і включає в пам´яті ’повтор’?
2
автор
Бжоли-бандерівці
• 23 мая в 12:43
Ответ дляКондуктор маршрутки
Дитина як пояснює вам свої дії?
Чому не слухає вчителя і не записує в зошит, коли потрібно щось конспектувати?
Ну тобто всім диктують тему уроку для конспектування, щоб діти потім це вчили вдома. Ваша дитина в цей момент не пише, а слухає.
Як потім він/вона цей урок вдома вчить? Пам´ятає прослухане і включає в пам´яті ’повтор’?
Чому не слухає вчителя і не записує в зошит, коли потрібно щось конспектувати?
Ну тобто всім диктують тему уроку для конспектування, щоб діти потім це вчили вдома. Ваша дитина в цей момент не пише, а слухає.
Як потім він/вона цей урок вдома вчить? Пам´ятає прослухане і включає в пам´яті ’повтор’?
Потім сидить і самостійно вчить. Каже, що йому не подобається і не зрозуміло як вона пояснює. Не пише в зошит бо все одно потім вдома сам вчить ту саму тему.
3
Моя улюблена страшко• 23 мая в 12:47
потому что поведенческими проблемами занимается психолог, а не учитель. И если такие проблемы ребенка мешает образовательному процессу, то направить к спецу не мода, а обязанность нормального учителя. И никакие ’задачи, решенные не по шаблону’ там конечно- же не при чем - это только для мамы ребенок ’оригинальный, необычный, уникальный’ и т.д., а для социума его поведение выглядит несколько иначе, увы)
4
2
Киця-бриця• 23 мая в 12:47
Ответ дляБжоли-бандерівці
Потім сидить і самостійно вчить. Каже, що йому не подобається і не зрозуміло як вона пояснює. Не пише в зошит бо все одно потім вдома сам вчить ту саму тему.
Авторе, у мене донька в схожій ситуації. І теж з математики. В зошити ік кіт насрав, почерк, як курка лапою. Всі рішення якось по-своєму, але відповідь завжди збігається. З вчителькою постійно були проблеми. Перевели в іншу підгрупу. Там вчителка придивлялась декілька уроків, а потім сказала, що нам руки повідбиває, якщо дитину будемо ломати і змушувати бути як всі. Зараз готує дитину до вступу у математичний ліцей. Побачимо, що вийде.
5
Киця-бриця• 23 мая в 12:48
Ответ дляМоя улюблена страшко
потому что поведенческими проблемами занимается психолог, а не учитель. И если такие проблемы ребенка мешает образовательному процессу, то направить к спецу не мода, а обязанность нормального учителя. И никакие ’задачи, решенные не по шаблону’ там конечно- же не при чем - это только для мамы ребенок ’оригинальный, необычный, уникальный’ и т.д., а для социума его поведение выглядит несколько иначе, увы)
А чим може заважати вчителю те, що дитина просто не пише, але тихо сидить?
1
Кондуктор маршрутки• 23 мая в 12:51
Ответ дляБжоли-бандерівці
Потім сидить і самостійно вчить. Каже, що йому не подобається і не зрозуміло як вона пояснює. Не пише в зошит бо все одно потім вдома сам вчить ту саму тему.
Скоріш за все проблема саме в комунікації з цим вчителем(якщо скарги тільки по одному предмету).
Треба поговорити з дитиною, можливо вчитель зробив зауваження чи ще щось було неприємне.
Треба оцінювати комплексно.
Але своєю поведінкою він дійсно зриває урок вчителю і посилює конфлікт.
Уявіть, що вчитель прийшов розповідати нову тему і диктувати конспект дітям.
А половина класу просто сидітиме і буде дивитись. Бо вони вважають, що вчитель якось не так розповідає.
Навіть якщо дитина потім вчить по книжці і самостійно розбирається в темі, то це не привід демонстративно поводити себе на уроці. Вчитель постійно відволікається на цю поведінку і ситуація загострюється.
Якщо ви дитині цього самостійно не можете донести і розібратися чому саме він так себе поводить, тоді вам треба дійсно звернутися до психолога
Треба поговорити з дитиною, можливо вчитель зробив зауваження чи ще щось було неприємне.
Треба оцінювати комплексно.
Але своєю поведінкою він дійсно зриває урок вчителю і посилює конфлікт.
Уявіть, що вчитель прийшов розповідати нову тему і диктувати конспект дітям.
А половина класу просто сидітиме і буде дивитись. Бо вони вважають, що вчитель якось не так розповідає.
Навіть якщо дитина потім вчить по книжці і самостійно розбирається в темі, то це не привід демонстративно поводити себе на уроці. Вчитель постійно відволікається на цю поведінку і ситуація загострюється.
Якщо ви дитині цього самостійно не можете донести і розібратися чому саме він так себе поводить, тоді вам треба дійсно звернутися до психолога
2
автор
Бжоли-бандерівці
• 23 мая в 12:51
Ответ дляМоя улюблена страшко
потому что поведенческими проблемами занимается психолог, а не учитель. И если такие проблемы ребенка мешает образовательному процессу, то направить к спецу не мода, а обязанность нормального учителя. И никакие ’задачи, решенные не по шаблону’ там конечно- же не при чем - это только для мамы ребенок ’оригинальный, необычный, уникальный’ и т.д., а для социума его поведение выглядит несколько иначе, увы)
Ще раз, він просто сидить мовчки і слухає.
Яким чином він зриває урок?
Вона так і каже, що всі роблять і мають робити однаково. А він не хоче, і в неї з цим проблема.
Яким чином він зриває урок?
Вона так і каже, що всі роблять і мають робити однаково. А він не хоче, і в неї з цим проблема.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу