sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Семья, Дом, Дети - Школа
anonim_3
Бжоли-бандерівці• 23 мая в 12:23

Це зараз прикол такий у вчителів направляти дітей до психологів?

Чому зараз так часто направляють дітей до психологів/психіатрів/неврологів? Наприклад якщо дитина задачу вирішує не в тій послідовності як хоче вчитель то зразу кажуть, що це не нормально і треба до психолога?
like 2 dislike 1 woman_facepalming 15
50 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
anonim_68
Каляка маляка• 23 мая в 12:24
1
Мода новая
woman_facepalming 4
anonim_57
Кондуктор маршрутки• 23 мая в 12:24
2
Конкретно вашу дитину направили до психолога через задачу?
face_with_tears_of_joy 8 like 4
anonim_22
Аноним НаВсеГда• 23 мая в 12:24
3
Там скоріше діло в поведінці, а не в задачі.
like 15
anonim_3
автор Бжоли-бандерівці • 23 мая в 12:24
4
Ответ дляКондуктор маршрутки
Конкретно вашу дитину направили до психолога через задачу?
Так
woman_facepalming 9 clown_face 2
anonim_200
Задолбулька• 23 мая в 12:25
5
Ответ дляБжоли-бандерівці
Так
Вже не має що збрехати?))
like 14 face_with_tears_of_joy 2
anonim_19
Куколка-мяуколка• 23 мая в 12:26
6
Так всі вчителі чи конкретно ваша дитина не хоче робити за шаблоном, а вчитель себе некоректно (?)повів
anonim_57
Кондуктор маршрутки• 23 мая в 12:26
7
Ответ дляБжоли-бандерівці
Так
Якось не повна картина подій.
В результаті вирішення іншим методом дитина приходила до того ж самого результату?
like 6
anonim_107
З бісиками• 23 мая в 12:27
8
Ответ дляБжоли-бандерівці
Так
Яким чином вашу дитину направили до психолога?
anonim_208
Ух яка ж Я• 23 мая в 12:27
9
Ответ дляБжоли-бандерівці
Так
А до цього зірвала пару уроків, але винна в усьому задача...
face_with_tears_of_joy 3 like 6
noavatar
So_so• 23 мая в 12:27
10
То, как Вы размышляете, услышав рекомендацию показать своего ребенка специалисту, как раз говорит о том, что проблема есть.
like 9 woman_facepalming 2
anonim_91
Я-ваш шанс• 23 мая в 12:28
11
Син в 6му класі. Жодного разу не бачила такого
like 5
anonim_107
З бісиками• 23 мая в 12:28
12
Якщо ваша дитина міняє місцями цифри, дії, плутає причину і наслідок, то ви б були вдячні за небайдужість вчителя
like 12
anonim_3
автор Бжоли-бандерівці • 23 мая в 12:29
13
Ответ дляКондуктор маршрутки
Якось не повна картина подій.
В результаті вирішення іншим методом дитина приходила до того ж самого результату?
Відповідь така сама, трошки брудно в зошиті, пробував різні варіанти вирішення. Мені вчитель говорить, що дитина повинна робити як на дошці
woman_facepalming 8 pouting_face 1
anonim_107
З бісиками• 23 мая в 12:29
14
Ответ дляБжоли-бандерівці
Відповідь така сама, трошки брудно в зошиті, пробував різні варіанти вирішення. Мені вчитель говорить, що дитина повинна робити як на дошці
Фото буде?
like 4
anonim_16
Работать надо• 23 мая в 12:29
15
Ответ дляБжоли-бандерівці
Так
Ну, подумайте, не сменить ли школу, если там такие странные учителя. А по поводу психологов то в стране война, он нам всем нужен
anonim_70
пАлАвинкА• 23 мая в 12:30
16
Ответ дляБжоли-бандерівці
Відповідь така сама, трошки брудно в зошиті, пробував різні варіанти вирішення. Мені вчитель говорить, що дитина повинна робити як на дошці
Ну вот как после такого не писать про троллинг? Как?
face_with_tears_of_joy 1 like 4
anonim_57
Кондуктор маршрутки• 23 мая в 12:32
17
Ответ дляБжоли-бандерівці
Відповідь така сама, трошки брудно в зошиті, пробував різні варіанти вирішення. Мені вчитель говорить, що дитина повинна робити як на дошці
Якби ситуація була саме в цьому, то я б на вашому місці запитала вчителя що саме я маю сказати психологу?
Що дитина вміє самостійно вирішувати задачу, а не просто списувати з дошки?

Я б вчителя розпитала детально з якою саме проблемою і чому я маю звертатися до психолога.
А не питала б ’про нову моду вчителів’ на порадниці.
like 7
noavatar
So_so• 23 мая в 12:34
18
Ответ дляпАлАвинкА
Ну вот как после такого не писать про троллинг? Как?
Не обязательно, просто люди с особенностями развития тоже рожают детей. И автору может быть сложно уловить, что хочет учитель, в чем проблема, а если это сочетается с комплексом неполноценности, то человек считает, что все против него, против его ребенка.
woman_facepalming 1 like 6
anonim_3
автор Бжоли-бандерівці • 23 мая в 12:35
19
Ответ дляКондуктор маршрутки
Якби ситуація була саме в цьому, то я б на вашому місці запитала вчителя що саме я маю сказати психологу?
Що дитина вміє самостійно вирішувати задачу, а не просто списувати з дошки?

Я б вчителя розпитала детально з якою саме проблемою і чому я маю звертатися до психолога.
А не питала б ’про нову моду вчителів’ на порадниці.
Вчитель мені каже, що дитина не слухає її. Не все конспектує з дошки. І не робить в тій послідовності завдання, пише по іншому вирішення задачі. Їй це не подобається, бо вона робить йому зауваження, але він не реагує.
І ще, пів уроку може сидіти і нічого не записувати в зошит. Урок він не зриває, просто слухає
crying_face 1 face_with_tears_of_joy 5
noavatar
Жменятко• 23 мая в 12:38
20
Ответ дляБжоли-бандерівці
Відповідь така сама, трошки брудно в зошиті, пробував різні варіанти вирішення. Мені вчитель говорить, що дитина повинна робити як на дошці
Учитель конечно ....в общем плохой учитель
face_with_tears_of_joy 1 like 1
noavatar
Жменятко• 23 мая в 12:39
21
Ответ дляБжоли-бандерівці
Вчитель мені каже, що дитина не слухає її. Не все конспектує з дошки. І не робить в тій послідовності завдання, пише по іншому вирішення задачі. Їй це не подобається, бо вона робить йому зауваження, але він не реагує.
І ще, пів уроку може сидіти і нічого не записувати в зошит. Урок він не зриває, просто слухає
Это какой класс
А другие предметы как?
anonim_3
автор Бжоли-бандерівці • 23 мая в 12:41
22
Ответ дляЖменятко
Это какой класс
А другие предметы как?
5 клас. Це математика. По іншим предметам зауважень немає
anonim_57
Кондуктор маршрутки• 23 мая в 12:41
23
Ответ дляБжоли-бандерівці
Вчитель мені каже, що дитина не слухає її. Не все конспектує з дошки. І не робить в тій послідовності завдання, пише по іншому вирішення задачі. Їй це не подобається, бо вона робить йому зауваження, але він не реагує.
І ще, пів уроку може сидіти і нічого не записувати в зошит. Урок він не зриває, просто слухає
Дитина як пояснює вам свої дії?
Чому не слухає вчителя і не записує в зошит, коли потрібно щось конспектувати?

Ну тобто всім диктують тему уроку для конспектування, щоб діти потім це вчили вдома. Ваша дитина в цей момент не пише, а слухає.
Як потім він/вона цей урок вдома вчить? Пам´ятає прослухане і включає в пам´яті ’повтор’?
woman_facepalming 2
anonim_3
автор Бжоли-бандерівці • 23 мая в 12:43
24
Ответ дляКондуктор маршрутки
Дитина як пояснює вам свої дії?
Чому не слухає вчителя і не записує в зошит, коли потрібно щось конспектувати?

Ну тобто всім диктують тему уроку для конспектування, щоб діти потім це вчили вдома. Ваша дитина в цей момент не пише, а слухає.
Як потім він/вона цей урок вдома вчить? Пам´ятає прослухане і включає в пам´яті ’повтор’?
Потім сидить і самостійно вчить. Каже, що йому не подобається і не зрозуміло як вона пояснює. Не пише в зошит бо все одно потім вдома сам вчить ту саму тему.
like 3
anonim_187
Моя улюблена страшко• 23 мая в 12:47
25
потому что поведенческими проблемами занимается психолог, а не учитель. И если такие проблемы ребенка мешает образовательному процессу, то направить к спецу не мода, а обязанность нормального учителя. И никакие ’задачи, решенные не по шаблону’ там конечно- же не при чем - это только для мамы ребенок ’оригинальный, необычный, уникальный’ и т.д., а для социума его поведение выглядит несколько иначе, увы)
like 4 dislike 2
anonim_76
Киця-бриця• 23 мая в 12:47
26
Ответ дляБжоли-бандерівці
Потім сидить і самостійно вчить. Каже, що йому не подобається і не зрозуміло як вона пояснює. Не пише в зошит бо все одно потім вдома сам вчить ту саму тему.
Авторе, у мене донька в схожій ситуації. І теж з математики. В зошити ік кіт насрав, почерк, як курка лапою. Всі рішення якось по-своєму, але відповідь завжди збігається. З вчителькою постійно були проблеми. Перевели в іншу підгрупу. Там вчителка придивлялась декілька уроків, а потім сказала, що нам руки повідбиває, якщо дитину будемо ломати і змушувати бути як всі. Зараз готує дитину до вступу у математичний ліцей. Побачимо, що вийде.
like 5
anonim_76
Киця-бриця• 23 мая в 12:48
27
Ответ дляМоя улюблена страшко
потому что поведенческими проблемами занимается психолог, а не учитель. И если такие проблемы ребенка мешает образовательному процессу, то направить к спецу не мода, а обязанность нормального учителя. И никакие ’задачи, решенные не по шаблону’ там конечно- же не при чем - это только для мамы ребенок ’оригинальный, необычный, уникальный’ и т.д., а для социума его поведение выглядит несколько иначе, увы)
А чим може заважати вчителю те, що дитина просто не пише, але тихо сидить?
like 1
noavatar
Жменятко• 23 мая в 12:50
28
Ответ дляБжоли-бандерівці
5 клас. Це математика. По іншим предметам зауважень немає
Тоді вчителю потрібно до психолога
А взагалі, поцікавтесь у інших вчителівя як себе веде ваша дитина
anonim_57
Кондуктор маршрутки• 23 мая в 12:51
29
Ответ дляБжоли-бандерівці
Потім сидить і самостійно вчить. Каже, що йому не подобається і не зрозуміло як вона пояснює. Не пише в зошит бо все одно потім вдома сам вчить ту саму тему.
Скоріш за все проблема саме в комунікації з цим вчителем(якщо скарги тільки по одному предмету).
Треба поговорити з дитиною, можливо вчитель зробив зауваження чи ще щось було неприємне.
Треба оцінювати комплексно.

Але своєю поведінкою він дійсно зриває урок вчителю і посилює конфлікт.
Уявіть, що вчитель прийшов розповідати нову тему і диктувати конспект дітям.
А половина класу просто сидітиме і буде дивитись. Бо вони вважають, що вчитель якось не так розповідає.

Навіть якщо дитина потім вчить по книжці і самостійно розбирається в темі, то це не привід демонстративно поводити себе на уроці. Вчитель постійно відволікається на цю поведінку і ситуація загострюється.

Якщо ви дитині цього самостійно не можете донести і розібратися чому саме він так себе поводить, тоді вам треба дійсно звернутися до психолога
like 2
anonim_3
автор Бжоли-бандерівці • 23 мая в 12:51
30
Ответ дляМоя улюблена страшко
потому что поведенческими проблемами занимается психолог, а не учитель. И если такие проблемы ребенка мешает образовательному процессу, то направить к спецу не мода, а обязанность нормального учителя. И никакие ’задачи, решенные не по шаблону’ там конечно- же не при чем - это только для мамы ребенок ’оригинальный, необычный, уникальный’ и т.д., а для социума его поведение выглядит несколько иначе, увы)
Ще раз, він просто сидить мовчки і слухає.
Яким чином він зриває урок?

Вона так і каже, що всі роблять і мають робити однаково. А він не хоче, і в неї з цим проблема.
  • 1
  • 2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff