Не зацілована• 04 июня в 21:45
Nissan Qashkai - дівчатка, в кого?
Добрий вечір.
Купила недавно. Перша машинка.
2011 р.в.
Спробую описать проблему.
Машинка стоїть пару днів без їзди - і перестає працювать ключик від дверей. Він на батарейці (батарейку міняли, не в ній справа). Більше двері не відкриваються ніяк.
Міряю заряд на акумі. За 2-3 дні він розряджається.
щось споживає електрику в стоячому авто - але що?
Акумулятор не старий. У вересні куплений попереднім власником.
Акум перевірила - все гуд з ним.
Ну і так треба або знімать клєми, або раз в 2 дні заряджать акум.
Вдома то машина стоїть відкрита. Але бувало - приїхала в місто, а закрить не можу.
Можливо, в кого було таке?
і ще. Брелок Шериф від сигналки. там кнопки. всі 4 затерті. яка його функція? і що значить кожна кнопка?
власник сказав витягнуть з нього батарейку.
але для чого - хз.
Купила недавно. Перша машинка.
2011 р.в.
Спробую описать проблему.
Машинка стоїть пару днів без їзди - і перестає працювать ключик від дверей. Він на батарейці (батарейку міняли, не в ній справа). Більше двері не відкриваються ніяк.
Міряю заряд на акумі. За 2-3 дні він розряджається.
щось споживає електрику в стоячому авто - але що?
Акумулятор не старий. У вересні куплений попереднім власником.
Акум перевірила - все гуд з ним.
Ну і так треба або знімать клєми, або раз в 2 дні заряджать акум.
Вдома то машина стоїть відкрита. Але бувало - приїхала в місто, а закрить не можу.
Можливо, в кого було таке?
і ще. Брелок Шериф від сигналки. там кнопки. всі 4 затерті. яка його функція? і що значить кожна кнопка?
власник сказав витягнуть з нього батарейку.
але для чого - хз.
автор
Не зацілована
• 04 июня в 21:50
і ще. Камери заднього виду немає. Магнітола нова установлена.
До неї купила 2 проводки і камеру на 45 гр. а хто її встановлює? автолектрик?
живу в малому місті.
До неї купила 2 проводки і камеру на 45 гр. а хто її встановлює? автолектрик?
живу в малому місті.
Муркошечка• 04 июня в 21:52
Там без ключовий доступ? Авто відкривається або з ббрилока або натисканням кнопки на ручці дверцят ?
Чу Ча• 04 июня в 21:52
Ответ дляНе зацілована
і ще. Камери заднього виду немає. Магнітола нова установлена.
До неї купила 2 проводки і камеру на 45 гр. а хто її встановлює? автолектрик?
живу в малому місті.
До неї купила 2 проводки і камеру на 45 гр. а хто її встановлює? автолектрик?
живу в малому місті.
Ищите хорошего дядьку, который проверит авто, иначе разоритесь. Проверка электрики это дорого, камера установка это тоже не два проводка подключить.
ротцвеники• 04 июня в 21:53
Что джипити написал.
Если хотите прочтите.
Те, що ви описуєте — типова проблема саморозряду акумулятора через ’витік струму’ у сплячому режимі авто. Нижче розберемо можливі причини, що робити, і трохи про брелок Sheriff.
🔍 Основні симптоми:
Авто кілька днів стоїть — акум сідає.
Центральний замок не працює, бо акум розряджений.
Брелок (ключ) новий — проблема не в батарейці.
Акумулятор свіжий — у вересні куплений.
Коли заряджаєш — усе працює.
🔧 Можливі причини витоку струму:
Сигналізація (брелок Sheriff)
Часто стара або неправильно підключена сигналізація може “тягнути” струм навіть у спокійному режимі. Sheriff — відносно стара система, багато таких моделей вже некоректно працюють.
Магнітола, USB-зарядки, відеореєстратор
Якщо щось підключено напряму до акумулятора або навіть через запобіжники, і не вимикається до кінця — може тягнути.
Несправна проводка або блоки (наприклад, BCM — Body Control Module)
Якщо якийсь модуль не переходить у ’сон’, він продовжує споживати струм.
Дверні концевики
Буває, машина ’думає’, що двері відкриті — і не засинає.
🔍 Що можна зробити самостійно:
1. Виміряти витік струму мультиметром:
Вимикаєш авто, закриваєш двері (можна через дверний замок, якщо ключем).
Знімаєш одну клему акумулятора.
Ставиш мультиметр у режим вимірювання струму (ампер).
Вмикаєш мультиметр послідовно між клемою і контактною точкою акумулятора.
Чекаєш 10-15 хвилин, поки авто ’засне’.
Норма споживання у ’сні’ — 30-50 мА.
Якщо бачиш 200 мА, 500 мА чи більше — це вже ненормально.
🔧 Якщо є витік — далі по черзі знімаєш запобіжники (fuse) і дивишся, коли струм падає. Так визначиш, в якому колі проблема.
🔋 Тимчасові рішення:
Знімати мінусову клему, коли машина стоїть більше доби.
Заряджати акум кожні 2 дні (але це вимотує).
Або — встановити перемикач (масу) на клему — можна роз’єднувати акумулятор за 1 секунду.
🔑 Що означають кнопки на брелку Sheriff (класичні 4 кнопки):
Якщо брелок старий і стертий — подивіться ззаду модель (наприклад, Sheriff ZX-925/1090 і т.д.), можна буде знайти інструкцію. Але зазвичай кнопки такі:
Кнопка 1 (велика, зверху) — постановка на охорону / зняття з охорони (відкритий/закритий замок).
Кнопка 2 — відкриття багажника (іноді утриманням).
Кнопка 3 — ввімкнення/вимкнення беззвучного режиму сигналізації.
Кнопка 4 (маленька) — паніка / пошук авто на стоянці (довге натискання — сигналить).
✅ Що рекомендується:
Перевірити витік струму мультиметром.
Поступово знімати запобіжники — знайти, що “тягне” енергію.
Звернутись до автоелектрика, якщо не знайдеш самостійно.
Якщо проблема в сигналці — можливо, краще її зняти або замінити.
Если хотите прочтите.
Те, що ви описуєте — типова проблема саморозряду акумулятора через ’витік струму’ у сплячому режимі авто. Нижче розберемо можливі причини, що робити, і трохи про брелок Sheriff.
🔍 Основні симптоми:
Авто кілька днів стоїть — акум сідає.
Центральний замок не працює, бо акум розряджений.
Брелок (ключ) новий — проблема не в батарейці.
Акумулятор свіжий — у вересні куплений.
Коли заряджаєш — усе працює.
🔧 Можливі причини витоку струму:
Сигналізація (брелок Sheriff)
Часто стара або неправильно підключена сигналізація може “тягнути” струм навіть у спокійному режимі. Sheriff — відносно стара система, багато таких моделей вже некоректно працюють.
Магнітола, USB-зарядки, відеореєстратор
Якщо щось підключено напряму до акумулятора або навіть через запобіжники, і не вимикається до кінця — може тягнути.
Несправна проводка або блоки (наприклад, BCM — Body Control Module)
Якщо якийсь модуль не переходить у ’сон’, він продовжує споживати струм.
Дверні концевики
Буває, машина ’думає’, що двері відкриті — і не засинає.
🔍 Що можна зробити самостійно:
1. Виміряти витік струму мультиметром:
Вимикаєш авто, закриваєш двері (можна через дверний замок, якщо ключем).
Знімаєш одну клему акумулятора.
Ставиш мультиметр у режим вимірювання струму (ампер).
Вмикаєш мультиметр послідовно між клемою і контактною точкою акумулятора.
Чекаєш 10-15 хвилин, поки авто ’засне’.
Норма споживання у ’сні’ — 30-50 мА.
Якщо бачиш 200 мА, 500 мА чи більше — це вже ненормально.
🔧 Якщо є витік — далі по черзі знімаєш запобіжники (fuse) і дивишся, коли струм падає. Так визначиш, в якому колі проблема.
🔋 Тимчасові рішення:
Знімати мінусову клему, коли машина стоїть більше доби.
Заряджати акум кожні 2 дні (але це вимотує).
Або — встановити перемикач (масу) на клему — можна роз’єднувати акумулятор за 1 секунду.
🔑 Що означають кнопки на брелку Sheriff (класичні 4 кнопки):
Якщо брелок старий і стертий — подивіться ззаду модель (наприклад, Sheriff ZX-925/1090 і т.д.), можна буде знайти інструкцію. Але зазвичай кнопки такі:
Кнопка 1 (велика, зверху) — постановка на охорону / зняття з охорони (відкритий/закритий замок).
Кнопка 2 — відкриття багажника (іноді утриманням).
Кнопка 3 — ввімкнення/вимкнення беззвучного режиму сигналізації.
Кнопка 4 (маленька) — паніка / пошук авто на стоянці (довге натискання — сигналить).
✅ Що рекомендується:
Перевірити витік струму мультиметром.
Поступово знімати запобіжники — знайти, що “тягне” енергію.
Звернутись до автоелектрика, якщо не знайдеш самостійно.
Якщо проблема в сигналці — можливо, краще її зняти або замінити.
5
автор
Не зацілована
• 04 июня в 22:05
Ответ дляПаратруперсупер
Вот так покупать такие старые авто((( сто раз нужно думать.
Можливо, там і не страшне щось.
З новим автом теж, доки роззнайомишся - будуть трабли.
Я могла купити Чері Тіго або Рено.
але не схотіла.
З новим автом теж, доки роззнайомишся - будуть трабли.
Я могла купити Чері Тіго або Рено.
але не схотіла.
Бойова• 04 июня в 22:05
Мне кажется вам лапшу навешали это не новый аккумулятор или ищите хорошего электрика
3
автор
Не зацілована
• 04 июня в 22:06
Ответ дляМуркошечка
Там без ключовий доступ? Авто відкривається або з ббрилока або натисканням кнопки на ручці дверцят ?
На ключику 2 кнопки - закрить і відкрить.
Брелок від сигналки - я не розібралась, чи закриває він двері.
Брелок від сигналки - я не розібралась, чи закриває він двері.
автор
Не зацілована
• 04 июня в 22:07
Ответ дляЧу Ча
Ищите хорошего дядьку, который проверит авто, иначе разоритесь. Проверка электрики это дорого, камера установка это тоже не два проводка подключить.
Де його шукать? тут простий дядько не допоможе.
всі відправляють до автоелектрика.
всі відправляють до автоелектрика.
И да, если вы ее не деактивируете - вы в какой-то момент даже завести машину не сможете. У меня такой подарок меня как-то поджидал в аэропорту, где я оставила на парковке машину и улетела в отпуск. Прилетаю, к машине - а там мёртво. Она мало того что не реагировала на электронный ключ (открыла физическим), она и стартер не крутила, настолько была глубокая просадка по аккуму. Прикурить не от кого, проводов нет... Приезжал родственник, привозил бустер, чтобы можно было завестись. И потом ехать без остановок хотя бы минут 30, чтобы аккумулятор успел заряд взять себе
автор
Не зацілована
• 04 июня в 22:10
Ответ дляPrervana
Сигналка Шерифовская и жрёт. Выдирайте ее нафиг из проводки и не пользуйтесь. Это вам к электрикам, чтобы нашли нужные контакты и деактивировали это недоразумение.
власник сказав вийнять батарейку. якусь іншу сигналку ставить?
зараз на табло показує червону машинку і ключик в ній.
зараз на табло показує червону машинку і ключик в ній.
автор
Не зацілована
• 04 июня в 22:11
Ответ дляБойова
Мне кажется вам лапшу навешали это не новый аккумулятор или ищите хорошего электрика
1. на акум є гарантія. у вересні йому рік буде.
2. їздила перевірять акум. поміряли - він в чудовому стані.
2. їздила перевірять акум. поміряли - він в чудовому стані.
Ответ дляНе зацілована
власник сказав вийнять батарейку. якусь іншу сигналку ставить?
зараз на табло показує червону машинку і ключик в ній.
зараз на табло показує червону машинку і ключик в ній.
Никакой сигналки не ставить, убрать все к чертям. Она ж не с завода с ней выехала, это уже наши кулибины сигналки навешивали. Они не нужны, ни от чего не защищают по факту.
2
автор
Не зацілована
• 04 июня в 22:13
Ответ дляPrervana
И да, если вы ее не деактивируете - вы в какой-то момент даже завести машину не сможете. У меня такой подарок меня как-то поджидал в аэропорту, где я оставила на парковке машину и улетела в отпуск. Прилетаю, к машине - а там мёртво. Она мало того что не реагировала на электронный ключ (открыла физическим), она и стартер не крутила, настолько была глубокая просадка по аккуму. Прикурить не от кого, проводов нет... Приезжал родственник, привозил бустер, чтобы можно было завестись. И потом ехать без остановок хотя бы минут 30, чтобы аккумулятор успел заряд взять себе
Після покупки тиждень машина стояла вдома.
Не змогла відкрить. Повністю сів акум. і ключ не працював.
а відкривається тільки так. мені б замок звичайний.
він типу є. але ключ там не крутиться. для чого він - хз.
Не змогла відкрить. Повністю сів акум. і ключ не працював.
а відкривається тільки так. мені б замок звичайний.
він типу є. але ключ там не крутиться. для чого він - хз.
автор
Не зацілована
• 04 июня в 22:14
Ответ дляPrervana
Никакой сигналки не ставить, убрать все к чертям. Она ж не с завода с ней выехала, это уже наши кулибины сигналки навешивали. Они не нужны, ни от чего не защищают по факту.
а самій її прибрать ніяк?
Ответ дляНе зацілована
Після покупки тиждень машина стояла вдома.
Не змогла відкрить. Повністю сів акум. і ключ не працював.
а відкривається тільки так. мені б замок звичайний.
він типу є. але ключ там не крутиться. для чого він - хз.
Не змогла відкрить. Повністю сів акум. і ключ не працював.
а відкривається тільки так. мені б замок звичайний.
він типу є. але ключ там не крутиться. для чого він - хз.
Значит ключ не родной. Оригинальный ключ просрали, купили такой же, подшили программно к бесключевому доступу, а физическую личинку в дверях оставили прежнюю. Понятно, что ключ к ней не подходит. Вам в идеале теперь покупать и ключ, и личинку. Деактивировать Шериф и подшивать новый ключ к системе, параллельно устанавливая новый замок в двери, чтобы к нему ключ подходил
2
Не пириживай• 04 июня в 22:18
Продавец гад, втюхал, зная о проблеме. Вы на СТО не проверяли машину при покупке?
1
автор
Не зацілована
• 04 июня в 22:20
Ответ дляPrervana
Значит ключ не родной. Оригинальный ключ просрали, купили такой же, подшили программно к бесключевому доступу, а физическую личинку в дверях оставили прежнюю. Понятно, что ключ к ней не подходит. Вам в идеале теперь покупать и ключ, и личинку. Деактивировать Шериф и подшивать новый ключ к системе, параллельно устанавливая новый замок в двери, чтобы к нему ключ подходил
У Києві контакти є де це можуть зробить?
ключ я знайшла за 3200. на Окружній.
ключ я знайшла за 3200. на Окружній.
автор
Не зацілована
• 04 июня в 22:20
Ответ дляPrervana
Реально, ищите СТО, которое специализируется на сигнализациях и отдавайте машину на комплекс работ.
виймать батарейку з шерифа не вирішить питання?
Ответ дляНе пириживай
Продавец гад, втюхал, зная о проблеме. Вы на СТО не проверяли машину при покупке?
Если продавец ездил каждый день, то мог и не знать, что сигналка так жрёт. Я вот не догадывалась даже, пока машину на неделю не оставила без движения. До этого с сигналкой каталась и меня все устраивало, она окна сама дотягивала, если я забыла, сама ставила машину на охрану, когда я отходила дальше чем на 20 метров и т.д. Но я ездила каждый день и аккум успевал заряжаться, то есть проблема всплыла только когда оставила машину без движения надолго
2
автор
Не зацілована
• 04 июня в 22:21
Ответ дляНе пириживай
Продавец гад, втюхал, зная о проблеме. Вы на СТО не проверяли машину при покупке?
Прикро, але, мабуть, знав таки.
Дивились кузов, днище.
Дивились кузов, днище.
ОдинРазНадетое• 04 июня в 22:23
Ответ дляPrervana
Никакой сигналки не ставить, убрать все к чертям. Она ж не с завода с ней выехала, это уже наши кулибины сигналки навешивали. Они не нужны, ни от чего не защищают по факту.
+100, сейчас на свежие машины сигналки практически не ставят. Центральный замок есть и всё
автор
Не зацілована
• 04 июня в 22:28
Ответ дляPrervana
Нет конечно
Я довго шукала інфо на чоловічих форумах.
а знайшла відповідь тут - дякую.
а знайшла відповідь тут - дякую.
Чу Ча• 04 июня в 22:30
Ответ дляНе зацілована
Я довго шукала інфо на чоловічих форумах.
а знайшла відповідь тут - дякую.
а знайшла відповідь тут - дякую.
Вам там писали, что дело с машиной у Вас вообще странноватое. По сути ни одного оригинального ключа. Вы же машину переоформили на себя? Не по доверенности купили?
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу

