Усміхайлик• 19 июня в 15:55
Робота турагента. ЧИ нормально це?
Турагент відміняє поїздку після підписання договору і оплати, бо щось там у партнерів. Пропонує інші готелі, треба чекати оплати. Це нормальна практика? БО я вперше користуюсь послугами
1
2
Туфли в чешуе• 19 июня в 15:56
Так бывает т. Если вам не подходит то,что предлагают взамен, то вам вернут деньги
1
автор
Усміхайлик
• 19 июня в 16:00
Ответ дляТуфли в чешуе
Так бывает т. Если вам не подходит то,что предлагают взамен, то вам вернут деньги
просто їздка мала бути на наступний тиждень і перенесли на суботу на післязавтра. це жесть
Брюнетка в Мармеладе• 19 июня в 16:01
турагент - це посередник між клієнтом і туроператором, який вже напряму заключає договори з готелями і перевізниками
так, може виявитись, що готель насправді вже переповнений і місця реально немає, турагент нічого з цим зробити не може, добре, що на місці з´ясувалось, а не в аеропорту
так, може виявитись, що готель насправді вже переповнений і місця реально немає, турагент нічого з цим зробити не може, добре, що на місці з´ясувалось, а не в аеропорту
1
5
Туфли в чешуе• 19 июня в 16:01
Ответ дляУсміхайлик
просто їздка мала бути на наступний тиждень і перенесли на суботу на післязавтра. це жесть
Ви можете забрать гроші, якщо вас не влаштовує
автор
Усміхайлик
• 19 июня в 16:01
Ответ дляДодаю напруги
Забирайте деньги
напевно, треба було так зробити після першого разу. але вже переоформили договір і тепер знов невідомість. виїжджати в суботу
1
автор
Усміхайлик
• 19 июня в 16:03
Ответ дляБрюнетка в Мармеладе
турагент - це посередник між клієнтом і туроператором, який вже напряму заключає договори з готелями і перевізниками
так, може виявитись, що готель насправді вже переповнений і місця реально немає, турагент нічого з цим зробити не може, добре, що на місці з´ясувалось, а не в аеропорту
так, може виявитись, що готель насправді вже переповнений і місця реально немає, турагент нічого з цим зробити не може, добре, що на місці з´ясувалось, а не в аеропорту
та я розумію. але не думала, що з цим такий геморой. спочатку сидиш цілий вечір вибираєш готель. а потім за годину все місняється і береш з того, що є)
1
автор
Усміхайлик
• 19 июня в 16:03
Ответ дляТуфли в чешуе
Ви можете забрать гроші, якщо вас не влаштовує
навіть після підписання договору?
1
Тумба-юмба• 19 июня в 16:04
Ответ дляУсміхайлик
просто їздка мала бути на наступний тиждень і перенесли на суботу на післязавтра. це жесть
Отменяйте, пусть деньги возвращает, уже ничего нормального не будет
Туфли в чешуе• 19 июня в 16:04
Ответ дляУсміхайлик
навіть після підписання договору?
Почитайте договор там где условия расторжения
Брюнетка в Мармеладе• 19 июня в 16:05
Ответ дляУсміхайлик
навіть після підписання договору?
там має бути прописано за який час яка частина повертається
автор
Усміхайлик
• 19 июня в 16:07
Ответ дляТумба-юмба
Отменяйте, пусть деньги возвращает, уже ничего нормального не будет
та вже настроїлась їхати. і дитина теж. минулого року не вийшло і тут знов(((
Турагенція Tourdream• 19 июня в 16:25
Ответ дляУсміхайлик
болгарія
Зараз високий сезон. Враховуючи, що Болгарію по ранньому бронюванню активно розбирали та багато гарних готелів вже у стопі, дійсно зараз доводиться вибирати з того, що залишилось. Але й ті готелі часто не підтверджують, бо їх хтось інший встигає швидше забронювати. Так само і з місцями у автобусі трапляється.
Провини турагента у тому не має. Він лише мав Вас попередити, що готель можуть не підтвердити й треба тримати на увазі якісь альтернативні варіанти. Та можливо бути готовим +- міняти дати.
Провини турагента у тому не має. Він лише мав Вас попередити, що готель можуть не підтвердити й треба тримати на увазі якісь альтернативні варіанти. Та можливо бути готовим +- міняти дати.
автор
Усміхайлик
• 19 июня в 16:35
Ответ дляТурагенція Tourdream
Зараз високий сезон. Враховуючи, що Болгарію по ранньому бронюванню активно розбирали та багато гарних готелів вже у стопі, дійсно зараз доводиться вибирати з того, що залишилось. Але й ті готелі часто не підтверджують, бо їх хтось інший встигає швидше забронювати. Так само і з місцями у автобусі трапляється.
Провини турагента у тому не має. Він лише мав Вас попередити, що готель можуть не підтвердити й треба тримати на увазі якісь альтернативні варіанти. Та можливо бути готовим +- міняти дати.
Провини турагента у тому не має. Він лише мав Вас попередити, що готель можуть не підтвердити й треба тримати на увазі якісь альтернативні варіанти. Та можливо бути готовим +- міняти дати.
дійсно, мабуть, проблема в тому, що не попередили.
автор
Усміхайлик
• 19 июня в 16:37
Ответ дляВакцениро Вона
а в договоре что написано по этому поводу?
що повертають гроші, якщо з їхньої вини відміна
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
