Мой_ужин• 08 ноября в 15:55
Ви по - іншому ставитесь до одноразових клієнтів?
Питання зі сфери психології людини. От уявіть, що ви працюєте у сфері послуг і до вас звертається велика кількість людей по роботі. Є постійні клієнти, є рідкі а є одноразові ( немісцеві, проїздом або постійні клієнти ваших конкурентів, які звернулись до вас вимушено одноразово). У вас ставлення однакове буде до одноразових клієнтів та постійних чи ні?
І, взагалі, якщо ви живете у маленькому місті, ви намагаєтесь більш привітно ставитись до людей із числа клієнтів ніж до тих, що ніколи до вас не ходять, хоча користуються послугами, які ви надаєте?
Помітила, що люди які випадково опинились у мене по роботі на 1 раз дуже зверхні, нахабні і ведуть себе " після мене хоч потоп", або " не ти, так інша цю роботу виконає".
І, взагалі, якщо ви живете у маленькому місті, ви намагаєтесь більш привітно ставитись до людей із числа клієнтів ніж до тих, що ніколи до вас не ходять, хоча користуються послугами, які ви надаєте?
Помітила, що люди які випадково опинились у мене по роботі на 1 раз дуже зверхні, нахабні і ведуть себе " після мене хоч потоп", або " не ти, так інша цю роботу виконає".
3
Залатавая• 08 ноября в 15:58
Я однаково ставлюсь. Я ж не знаю, чи він на 1 раз чи стане постійним
6
Шалена невинність• 08 ноября в 15:58
Я завжди однаково ставлюся до всіх клієнтів і намагаюся це зробити на найвищому рівні який я взмозі надати і навіть якщо я точно знаю що більше ніколи ця людина не буде моїм клієнтом, в першу чергу я це роблю для себе і для своєї репутації. Там де ти допускаєш один раз- тяп ляп ти допустиш і другий і третій, це не професійно і це енергетика, це відчувають клієнти, працівники і Всесвіт
13
1
КаРаКаТиЦа• 08 ноября в 15:58
Не важно одноразовый или постоянный,главное человек гамно или нет.Среди постоянных тоже очень разные есть.
автор
Мой_ужин
• 08 ноября в 15:58
Ответ дляНаполеон Бонапарт
Люди разные, мое отношение одинаково
Цікаво яка сфера вашої роботи. Є внутрішня симпатія до когось а до когось неприязнь?
Білка в колесі• 08 ноября в 15:59
По логике наоборот надо. Постоянный уже привык и никуда не денется, а случайного надо переманить.
2
автор
Мой_ужин
• 08 ноября в 16:00
Ответ дляШалена невинність
Я завжди однаково ставлюся до всіх клієнтів і намагаюся це зробити на найвищому рівні який я взмозі надати і навіть якщо я точно знаю що більше ніколи ця людина не буде моїм клієнтом, в першу чергу я це роблю для себе і для своєї репутації. Там де ти допускаєш один раз- тяп ляп ти допустиш і другий і третій, це не професійно і це енергетика, це відчувають клієнти, працівники і Всесвіт
Я не казала про погану виконану роботу, я лише про привітність і ставлення.
1
1
Шалена невинність• 08 ноября в 16:01
Ответ дляМой_ужин
Я не казала про погану виконану роботу, я лише про привітність і ставлення.
Ставлення це і є якісь виконаної роботи в тому числі, а привітність в сфері обслуговування взагалі не обговорюється ні зі старими ні з новими ні з просто проходящими мимо
9
1
Наполеон Бонапарт• 08 ноября в 16:01
Ответ дляМой_ужин
Цікаво яка сфера вашої роботи. Є внутрішня симпатія до когось а до когось неприязнь?
Клининг. Там где неприязнь, я не работаю. При чем это целые ЖК. Быдло контингент на дешевых понтах
автор
Мой_ужин
• 08 ноября в 16:01
Ответ дляБілка в колесі
По логике наоборот надо. Постоянный уже привык и никуда не денется, а случайного надо переманить.
Я не про випадкових з перспективою стати постійними, я про точно одноразових ( живе за кордоном, живе у іншому місті)
Шалена невинність• 08 ноября в 16:03
Ответ дляМой_ужин
Я не про випадкових з перспективою стати постійними, я про точно одноразових ( живе за кордоном, живе у іншому місті)
Якщо я була професіоналом з одним турком,, він приведе мені сотні турків і кожен з них ще десятки турків.всі вони живуть за кордоном
4
1
автор
Мой_ужин
• 08 ноября в 16:04
Ответ дляШалена невинність
Ставлення це і є якісь виконаної роботи в тому числі, а привітність в сфері обслуговування взагалі не обговорюється ні зі старими ні з новими ні з просто проходящими мимо
Ставлення це якість виконаної роботи? Оце так. Правильно виконана робота це об´єктивний критерій, а відношення до клієнта ( прискорити зустріч на його прохання, залишитись після роботи заради клієнта, вийти у суботу, зробити знижку)
Безпорадна Кроко• 08 ноября в 16:05
Відношусь до всіх однаково привітно. У людини повинен лишитись гарний настрій. Інакше навіщо тоді працювати з людьми.
3
автор
Мой_ужин
• 08 ноября в 16:07
Ответ дляБезпорадна Кроко
Відношусь до всіх однаково привітно. У людини повинен лишитись гарний настрій. Інакше навіщо тоді працювати з людьми.
Щоб робити свою функцію на відмінно, щоб це у подальшому втілило у життя наміри і волю клієнта.
2
Пирожкиня• 08 ноября в 16:07
Абсолютно однаково.
Бо випадковий клієнт може стати постійним.
І нема кращої реклами ніж сарафанне радіо
Бо випадковий клієнт може стати постійним.
І нема кращої реклами ніж сарафанне радіо
6
Безпорадна Кроко• 08 ноября в 16:08
Ответ дляМой_ужин
Щоб робити свою функцію на відмінно, щоб це у подальшому втілило у життя наміри і волю клієнта.
В моему випадку воля кліента залежить від його настрою, а моя зарплата від його волі і настрою.
автор
Мой_ужин
• 08 ноября в 16:08
Ответ дляШалена невинність
Якщо я була професіоналом з одним турком,, він приведе мені сотні турків і кожен з них ще десятки турків.всі вони живуть за кордоном
Ваша сфера далека від моєї, я відчула
1
Бутерброд з ікрою• 08 ноября в 16:09
Всегда ко всем хорошо. Одинаково много времени уделю каждому
Мне нравится как люди иногда меняются в процессе нашего общения и даже если изначально были высокомерны, меняют настроение и мы расстаёмся в хороших отношениях. Кстати, иногда они рекомендуют меня потом.
Мне нравится как люди иногда меняются в процессе нашего общения и даже если изначально были высокомерны, меняют настроение и мы расстаёмся в хороших отношениях. Кстати, иногда они рекомендуют меня потом.
1
1
Шалена невинність• 08 ноября в 16:09
Ответ дляМой_ужин
Ваша сфера далека від моєї, я відчула
Ви гадалка? Тоді далека дуже
1
автор
Мой_ужин
• 08 ноября в 16:11
Ответ дляБутерброд з ікрою
Всегда ко всем хорошо. Одинаково много времени уделю каждому
Мне нравится как люди иногда меняются в процессе нашего общения и даже если изначально были высокомерны, меняют настроение и мы расстаёмся в хороших отношениях. Кстати, иногда они рекомендуют меня потом.
Мне нравится как люди иногда меняются в процессе нашего общения и даже если изначально были высокомерны, меняют настроение и мы расстаёмся в хороших отношениях. Кстати, иногда они рекомендуют меня потом.
І ви готові витрачати свій цінний час безплатно на порожні балачки з клієнтом заради того, щоб зняти його високомірність? Вам це дійсно треба?
1
ЛолитаНеРазлита• 08 ноября в 16:11
Ответ дляМой_ужин
Я не казала про погану виконану роботу, я лише про привітність і ставлення.
Ровное абсолютно ко всем
Бутерброд з ікрою• 08 ноября в 16:11
Ответ дляМой_ужин
І ви готові витрачати свій цінний час безплатно на порожні балачки з клієнтом заради того, щоб зняти його високомірність? Вам це дійсно треба?
Да) это мне интересно более чем заработок))) это моё хобби - менять отношение людей))
1
автор
Мой_ужин
• 08 ноября в 16:12
Ответ дляЛолитаНеРазлита
Ровное абсолютно ко всем
А ким працюєте?
автор
Мой_ужин
• 08 ноября в 16:19
Ответ дляБезпорадна Кроко
Відношусь до всіх однаково привітно. У людини повинен лишитись гарний настрій. Інакше навіщо тоді працювати з людьми.
І навіть тоді, коли привітна людина зайшла до тебе щоб безоплатно проконсультуватись і багато твого часу задарма забрати? Або прийшла за дріб´язковою дією, за яку копійки платить; а говорить з тобою про супутні питання, відбираючи твою енергію та час?
1
Elena_Kiev_Solomenskiy• 08 ноября в 16:16
Одинаково и очень хорошо. к тому же одна баба научила меня народной мудрости.
’Що людям, то і нам’.
Почувствуйте всю силу этого изречения.
’Що людям, то і нам’.
Почувствуйте всю силу этого изречения.
2
1
автор
Мой_ужин
• 08 ноября в 16:18
Ответ дляБутерброд з ікрою
Да) это мне интересно более чем заработок))) это моё хобби - менять отношение людей))
Давайте не будемо ля ля, ми всі ходимо на роботу щоб отримати засоби для життя для нашої сім´ї.
1
Безпорадна Кроко• 08 ноября в 16:19
Ответ дляМой_ужин
І навіть тоді, коли привітна людина зайшла до тебе щоб безоплатно проконсультуватись і багато твого часу задарма забрати? Або прийшла за дріб´язковою дією, за яку копійки платить; а говорить з тобою про супутні питання, відбираючи твою енергію та час?
От в цьому ми з вами відрізняємось.Я не витрачаю енергію. Я її отримую від посмішок задоволених кліентів. А час він нікуди не дівається, час обслуговування не міняється від того чи є кліенти, чи нема.
1
автор
Мой_ужин
• 08 ноября в 16:21
Ответ дляБезпорадна Кроко
От в цьому ми з вами відрізняємось.Я не витрачаю енергію. Я її отримую від посмішок задоволених кліентів. А час він нікуди не дівається, час обслуговування не міняється від того чи є кліенти, чи нема.
Так час це ваші гроші, чи не так. Поки ви в порожню балакали ви б могли підвищити сво кваліфікацію або реально виконати роботу, за яку інший клієнт заплатить. Чи ви на зарплаті? Солдат спит, служба идет?
1
Губной рояль• 08 ноября в 16:25
Ответ дляМой_ужин
Давайте не будемо ля ля, ми всі ходимо на роботу щоб отримати засоби для життя для нашої сім´ї.
Некоторые работают ради удовольствия. А средства для жизни зарабатывает муж.
2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу