Дама с собачкой• вчера в 11:16
Дівчатка, допоможіть будь ласка, зробити воронку продажів
Потрібно зробити як приклад для магазину насіння, добрива та агрохімії. Я навіть не знаю з чого почати... Підкажіть хоть приклади. Дякую
Секретница• вчера в 11:21
1. Усвідомлення / Привернення уваги
Мета: щоб про вас дізналися фермери, дачники, садівники.
Інструменти:
Реклама у Facebook/Instagram (таргет на дачників, аграріїв).
Google-реклама за запитами типу “купити насіння томатів”, “засіб від колорадського жука”, “купити добрива NPK”.
Публікації в агрогрупах.
YouTube або TikTok короткі корисні поради (як вибрати насіння, коли сіяти).
Роздача листівок біля ринків, агропослуг, СТО для техніки.
Результат: Людина дізналась про магазин і перейшла на сайт/сторінку.
2. Зацікавлення
Мета: зацікавити продукцією.
Приклади механік:
Каталог із фото, описами, порадами (наприклад: насіння + схема посадки).
Корисні статті: “Календар посіву на 2025 рік”, “Як підібрати добрива для картоплі”.
Порівняння товарів (’Чим відрізняються гібриди F1’).
Відео-огляди.
Результат: Людина шукає товар і розглядає покупку.
3. Розгляд / Формування наміру
Мета: допомогти визначитися.
Дії:
Консультація менеджера в чаті / телефоні.
Підбір наборів “під культуру”:
✔ Набір для огірків: насіння + добриво + захист
✔ Набір для картоплі: стимулятор + фунгіцид + інсектицид
Відгуки покупців.
Акції: “−10% на перше замовлення”, “Безкоштовна доставка від 1000 грн”.
Результат: Людина готова купити.
4. Покупка
Мета: зробити процес покупки простим.
Інструменти:
Зручний каталог і кошик.
Чіткі способи доставки (НП, Укрпошта).
Гарантія якості/обміну.
Швидкі відповіді менеджера.
Результат: Покупець робить замовлення.
5. Повторні продажі
Мета: щоб покупець повернувся.
Інструменти:
Нагадування про повторну закупку (“Настав час підживлення томатів!”).
Персоналізовані пропозиції (ви купували помідори — запропонувати біостимулятор).
Бонусна програма.
Розсилка з календарем робіт по місяцях.
Результат: Вірний клієнт, регулярні закупки.
Мета: щоб про вас дізналися фермери, дачники, садівники.
Інструменти:
Реклама у Facebook/Instagram (таргет на дачників, аграріїв).
Google-реклама за запитами типу “купити насіння томатів”, “засіб від колорадського жука”, “купити добрива NPK”.
Публікації в агрогрупах.
YouTube або TikTok короткі корисні поради (як вибрати насіння, коли сіяти).
Роздача листівок біля ринків, агропослуг, СТО для техніки.
Результат: Людина дізналась про магазин і перейшла на сайт/сторінку.
2. Зацікавлення
Мета: зацікавити продукцією.
Приклади механік:
Каталог із фото, описами, порадами (наприклад: насіння + схема посадки).
Корисні статті: “Календар посіву на 2025 рік”, “Як підібрати добрива для картоплі”.
Порівняння товарів (’Чим відрізняються гібриди F1’).
Відео-огляди.
Результат: Людина шукає товар і розглядає покупку.
3. Розгляд / Формування наміру
Мета: допомогти визначитися.
Дії:
Консультація менеджера в чаті / телефоні.
Підбір наборів “під культуру”:
✔ Набір для огірків: насіння + добриво + захист
✔ Набір для картоплі: стимулятор + фунгіцид + інсектицид
Відгуки покупців.
Акції: “−10% на перше замовлення”, “Безкоштовна доставка від 1000 грн”.
Результат: Людина готова купити.
4. Покупка
Мета: зробити процес покупки простим.
Інструменти:
Зручний каталог і кошик.
Чіткі способи доставки (НП, Укрпошта).
Гарантія якості/обміну.
Швидкі відповіді менеджера.
Результат: Покупець робить замовлення.
5. Повторні продажі
Мета: щоб покупець повернувся.
Інструменти:
Нагадування про повторну закупку (“Настав час підживлення томатів!”).
Персоналізовані пропозиції (ви купували помідори — запропонувати біостимулятор).
Бонусна програма.
Розсилка з календарем робіт по місяцях.
Результат: Вірний клієнт, регулярні закупки.
3
автор
Дама с собачкой
• вчера в 11:25
Ответ дляМушля з Криму
Для чого це вам?
Зараз проходження навчання по просуванню магазину і паралельно відкриваю у форматі онлайн продажів.
1
автор
Дама с собачкой
• вчера в 11:26
Ответ дляСекретница
1. Усвідомлення / Привернення уваги
Мета: щоб про вас дізналися фермери, дачники, садівники.
Інструменти:
Реклама у Facebook/Instagram (таргет на дачників, аграріїв).
Google-реклама за запитами типу “купити насіння томатів”, “засіб від колорадського жука”, “купити добрива NPK”.
Публікації в агрогрупах.
YouTube або TikTok короткі корисні поради (як вибрати насіння, коли сіяти).
Роздача листівок біля ринків, агропослуг, СТО для техніки.
Результат: Людина дізналась про магазин і перейшла на сайт/сторінку.
2. Зацікавлення
Мета: зацікавити продукцією.
Приклади механік:
Каталог із фото, описами, порадами (наприклад: насіння + схема посадки).
Корисні статті: “Календар посіву на 2025 рік”, “Як підібрати добрива для картоплі”.
Порівняння товарів (’Чим відрізняються гібриди F1’).
Відео-огляди.
Результат: Людина шукає товар і розглядає покупку.
3. Розгляд / Формування наміру
Мета: допомогти визначитися.
Дії:
Консультація менеджера в чаті / телефоні.
Підбір наборів “під культуру”:
✔ Набір для огірків: насіння + добриво + захист
✔ Набір для картоплі: стимулятор + фунгіцид + інсектицид
Відгуки покупців.
Акції: “−10% на перше замовлення”, “Безкоштовна доставка від 1000 грн”.
Результат: Людина готова купити.
4. Покупка
Мета: зробити процес покупки простим.
Інструменти:
Зручний каталог і кошик.
Чіткі способи доставки (НП, Укрпошта).
Гарантія якості/обміну.
Швидкі відповіді менеджера.
Результат: Покупець робить замовлення.
5. Повторні продажі
Мета: щоб покупець повернувся.
Інструменти:
Нагадування про повторну закупку (“Настав час підживлення томатів!”).
Персоналізовані пропозиції (ви купували помідори — запропонувати біостимулятор).
Бонусна програма.
Розсилка з календарем робіт по місяцях.
Результат: Вірний клієнт, регулярні закупки.
Мета: щоб про вас дізналися фермери, дачники, садівники.
Інструменти:
Реклама у Facebook/Instagram (таргет на дачників, аграріїв).
Google-реклама за запитами типу “купити насіння томатів”, “засіб від колорадського жука”, “купити добрива NPK”.
Публікації в агрогрупах.
YouTube або TikTok короткі корисні поради (як вибрати насіння, коли сіяти).
Роздача листівок біля ринків, агропослуг, СТО для техніки.
Результат: Людина дізналась про магазин і перейшла на сайт/сторінку.
2. Зацікавлення
Мета: зацікавити продукцією.
Приклади механік:
Каталог із фото, описами, порадами (наприклад: насіння + схема посадки).
Корисні статті: “Календар посіву на 2025 рік”, “Як підібрати добрива для картоплі”.
Порівняння товарів (’Чим відрізняються гібриди F1’).
Відео-огляди.
Результат: Людина шукає товар і розглядає покупку.
3. Розгляд / Формування наміру
Мета: допомогти визначитися.
Дії:
Консультація менеджера в чаті / телефоні.
Підбір наборів “під культуру”:
✔ Набір для огірків: насіння + добриво + захист
✔ Набір для картоплі: стимулятор + фунгіцид + інсектицид
Відгуки покупців.
Акції: “−10% на перше замовлення”, “Безкоштовна доставка від 1000 грн”.
Результат: Людина готова купити.
4. Покупка
Мета: зробити процес покупки простим.
Інструменти:
Зручний каталог і кошик.
Чіткі способи доставки (НП, Укрпошта).
Гарантія якості/обміну.
Швидкі відповіді менеджера.
Результат: Покупець робить замовлення.
5. Повторні продажі
Мета: щоб покупець повернувся.
Інструменти:
Нагадування про повторну закупку (“Настав час підживлення томатів!”).
Персоналізовані пропозиції (ви купували помідори — запропонувати біостимулятор).
Бонусна програма.
Розсилка з календарем робіт по місяцях.
Результат: Вірний клієнт, регулярні закупки.
Боже!!!! Я вам дякую дуже дуже, сьогодні треба закінчити, а я ще не починала
Секретница• вчера в 11:30
Ответ дляДама с собачкой
Боже!!!! Я вам дякую дуже дуже, сьогодні треба закінчити, а я ще не починала
Я Вам открою маленькую тайну)) открываете джипити чат и он Вам все делает, Вы просто корректируете 😂
2
1
Я таке знаю• вчера в 11:30
Ответ дляДама с собачкой
Боже!!!! Я вам дякую дуже дуже, сьогодні треба закінчити, а я ще не починала
Джіпіті вам для чого?
автор
Дама с собачкой
• вчера в 11:31
Ответ дляЯ таке знаю
Джіпіті вам для чого?
Та я чесно ним і не користуюсь
4
Фісташкова кава• вчера в 11:37
Ответ дляДама с собачкой
Та я чесно ним і не користуюсь
начинайте
1
Я таке знаю• вчера в 12:01
Ответ дляДама с собачкой
Та я чесно ним і не користуюсь
Як це? Ви вчитись бізнесу і т.д. , а елементарно не користуєиесь новими технологіями))
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу