Подарили мне сертификат, решила вчера отоварить. Выбираю крем, подходит дама консультант и надменным тоном говорит "это для чувствительной кожи"...
Отвечаю: "а у меня на лице панцирь по-вашему?"))
Она: Нет-нет, я просто думала, что вы не заметите
Я: Вы акцентировали внимание, что это именно для чувствительной кожи, словно у меня на лице панцирь или бетонная маска)))
Дама "зависла", а потом ушла к другим консультантам шушукаться)) Лол Прекрасный сервис, хочется возвращаться снова и снова))
В итоге купила парфюм)
Отвечаю: "а у меня на лице панцирь по-вашему?"))
Она: Нет-нет, я просто думала, что вы не заметите
Я: Вы акцентировали внимание, что это именно для чувствительной кожи, словно у меня на лице панцирь или бетонная маска)))
Дама "зависла", а потом ушла к другим консультантам шушукаться)) Лол Прекрасный сервис, хочется возвращаться снова и снова))
В итоге купила парфюм)
8
5
1
Алёнушка78• вчера в 15:56
И что же вас так задело, ну уточнил человек, лучше было бы, если бы вы купили не зная для какой кожи?!
8
Perfect look• вчера в 16:00
Подруга, в прошлом году зашла выбрать себе Том Форд, так ей консультант говорит- вы в курсе сколько они стоят, вроде она бомжиха какая-то. Подруга купила парфюм и написала жалобу на консультанта этого.
Я когда они ко мне подходят, сразу говорю, что в их помощи не нуждаюсь, впечатление, что туда каких-то маргиналок набирают
Я когда они ко мне подходят, сразу говорю, что в их помощи не нуждаюсь, впечатление, что туда каких-то маргиналок набирают
3
Є таке. Обміряють з ніг до голови - попліткують. Та ще й жлобляться на тестери та подарунки. бо продають їх на Касті.
Бісить їх політика щодо сертифікатів. Купуєш за нього товар по знижці, а рахують як повну варістість(
Якщо є можливість, зайдість в Києві в Цум на 1 поверсі Ароматека. Там зовсім інше відношення ...
Всім консультантам проводять інструктажі, як вести себе з клієнтами- не навязуватись і не ігнорувати.
Бісить їх політика щодо сертифікатів. Купуєш за нього товар по знижці, а рахують як повну варістість(
Якщо є можливість, зайдість в Києві в Цум на 1 поверсі Ароматека. Там зовсім інше відношення ...
Всім консультантам проводять інструктажі, як вести себе з клієнтами- не навязуватись і не ігнорувати.
1
“Вы акцентировали внимание, что это именно для чувствительной кожи, словно у меня на лице панцирь”
Справа не у панцирі, а в схильності до почервонінь і роздратування шкіри. Засоби для чутливої шкіри працюють саме з цими проблемами, при цьому не мають якихось анти ейдж активів чи достатнього зволоження.
Справа не у панцирі, а в схильності до почервонінь і роздратування шкіри. Засоби для чутливої шкіри працюють саме з цими проблемами, при цьому не мають якихось анти ейдж активів чи достатнього зволоження.
4
1
Ответ дляOlga_72
Можливо, консультантка хотіла зробити вам комплімент, мовляв, у вас чутлива шкіра, тому вам обов’язково варто це купити. Консультанти ніколи не відмовляють від покупки. Вона хотіла підкреслити, що ви зробили правильний вибір
Повірте, чутлива шкіра - аж ніяк не комплімент, а почервоніння на все обличчя від більшості активів 😔
3
Full House• вчера в 16:24
До чого тут панцир? Взагалі, до чого у цій ситуації ваша шкіра? Може, ви й не для себе обирали.
Консультант підійшла, щоб розповісти про крем. Він для чутливої шкіри - це головне, що клієнт має знати перед покупкою.
У мене не було проблем з консультантами. Лише слідкую, щоб якусь хрінь не напарили, бо один раз був такий випадок. Купила два продукти низької якості по рекомендації консультанта.
Консультант підійшла, щоб розповісти про крем. Він для чутливої шкіри - це головне, що клієнт має знати перед покупкою.
У мене не було проблем з консультантами. Лише слідкую, щоб якусь хрінь не напарили, бо один раз був такий випадок. Купила два продукти низької якості по рекомендації консультанта.
2
gizzaGinora• вчера в 16:31
Ответ дляOlga_72
Можливо, консультантка хотіла зробити вам комплімент, мовляв, у вас чутлива шкіра, тому вам обов’язково варто це купити. Консультанти ніколи не відмовляють від покупки. Вона хотіла підкреслити, що ви зробили правильний вибір
Це ви точно про консультантів брока кажете?))
Комплімент...
Та в магазин заходиш, в вони сканують, скільки сумка твоя коштує..
Комплімент...
Та в магазин заходиш, в вони сканують, скільки сумка твоя коштує..
2
1
Ответ дляmeatlug
Дивна претензія. Це лише значить, що ваша шкіра не виглядала так, наче у вас розацеа чи купероз абощо. Це не про делікатність історія, а про конкретні проблеми. Реакція дикунська, консультанта шкода.
Когда на лице слой тональной основы и достаточно интенсивный макияж, сомневаюсь, что можно рассмотреть какие-то проблемы) Подходить к покупателю со спины и что-то гавкать надменным тоном... хммм, конечно, не дикость))
Ответ дляMira-a102
Когда на лице слой тональной основы и достаточно интенсивный макияж, сомневаюсь, что можно рассмотреть какие-то проблемы) Подходить к покупателю со спины и что-то гавкать надменным тоном... хммм, конечно, не дикость))
Ми всі поруч не стояли, щоб бачити ваш макіяж і чути її тон.
Тож не зрозуміло, чого ви очікуєте від форуму. Нічого страшного вона не сказала. Ваша реакція дивніша за її коментар. Люди дійсно плутають поняття «делікатний» та «для чутливої шкіри». Це геть різне. І шар тоналки геть не варіант для чутливої шкіри, тож, так, ваш коментар лише підтверджує мої думки.
Тож не зрозуміло, чого ви очікуєте від форуму. Нічого страшного вона не сказала. Ваша реакція дивніша за її коментар. Люди дійсно плутають поняття «делікатний» та «для чутливої шкіри». Це геть різне. І шар тоналки геть не варіант для чутливої шкіри, тож, так, ваш коментар лише підтверджує мої думки.
natella579• вчера в 22:05
Ответ дляMira-a102
Когда на лице слой тональной основы и достаточно интенсивный макияж, сомневаюсь, что можно рассмотреть какие-то проблемы) Подходить к покупателю со спины и что-то гавкать надменным тоном... хммм, конечно, не дикость))
Так який парфум купили замість крему?)
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
