Хата на мати• вчера в 10:11
А мені незручно, що я не знаю оцінок інших дітей в класі
Таким чином мені важко визначити об´єктивно, як навчається моя дитина. Бо є вчителі, які, наприклад, принципово не ставлять найвищу оцінку нікому. От має моя дитина 10 по якомусь простому предмету типу "Безпека і добробут" (5й клас). Як мені зрозуміти - це вона недопрацьовує (бо предмет легкий, це ж не математика), чи просто вчитель такий і вищої оцінки в принципі в класі ні в кого немає?
показать весь текст
76
11
8
1
1
Молчунья• вчера в 10:41
Ответ дляНе боюся осуду
Айяйяй, почему же не на 5? Почему не отлично по всем предметам?
А якби автор відповіла, що все на 5, то ви б написали шо в неї комплекс відмінника
вам не вгодиш
1
Невидимка• вчера в 10:41
Даже если учитель такой, можно ж ребенку как-то ее восхитить и влюбить в себя, постараться, а он как все по течению плывет. Значит недорабатывает таки
1
1
автор
Хата на мати
• вчера в 10:43
Ответ дляНекомильфо
По какому 12 хотите?
Я не хочу 12!! Я хочу, щоб дитина використовувала весь свій потенціал в навчанні, а не ’спускала на гальмах’ якийсь рандомний предмет, просто тому, що там вчителька не вимоглива. Мені не заради оцінки знати треба, а щоб зрозуміти, дитина використовує весь свій потенціал, чи з якоїсь причини вирішила, що тут можна тяп-ляп зробити!
3
1
автор
Хата на мати
• вчера в 10:43
Ответ дляСтатус Ква
А далі з таким рівнем контролю і вимог бути завжди найкращим, десь о 7-му класі на вас чекає бунт, коли і 5 буде здаватись гарною оцінкою
Я не вимагаю бути найкращою. Я хочу, щоб дитина робила все старанно.
Ответ дляХата на мати
Різниця в тому, що дитина часто робить завдання тяп-ляп. Тобто не те, що вона не здібна, а просто в неї така особливість. І якщо це вже в 5му класі так, то що буде далі, з більш складними предметами? Хочу навчити її хоча б старанно виконувати завдання. Я б не вимагала це по складних предметах, до яких потрібні здібності. Але якісь прості - то чому б не бути уважнішою?
И как Вы планируете этому учить? И в чем Вы вообще видите цель школы, цели ребенка?
1
Некомильфо• вчера в 10:44
Ответ дляХата на мати
Я не хочу 12!! Я хочу, щоб дитина використовувала весь свій потенціал в навчанні, а не ’спускала на гальмах’ якийсь рандомний предмет, просто тому, що там вчителька не вимоглива. Мені не заради оцінки знати треба, а щоб зрозуміти, дитина використовує весь свій потенціал, чи з якоїсь причини вирішила, що тут можна тяп-ляп зробити!
По моему у вас перебор
1
Не боюся осуду• вчера в 10:44
Ответ дляМолчунья
А якби автор відповіла, що все на 5, то ви б написали шо в неї комплекс відмінника
вам не вгодиш
Не, ну в таком случае они как бы имеет право требовать высокий балл от ребенка, сама ж отличница)))))).
Хотя 10-12 это все аналог 5ки, то есть это высокий балл и нет смысла требовать от ребенка 12. Мое личное мнение, у меня 2 детей, дочь уже студентка и я с нее тоже требовала хорошие оценки. Сын в 7 классе, и я уже перестала его цькувать оценками. Мне главное не ниже 7-8.
Хотя 10-12 это все аналог 5ки, то есть это высокий балл и нет смысла требовать от ребенка 12. Мое личное мнение, у меня 2 детей, дочь уже студентка и я с нее тоже требовала хорошие оценки. Сын в 7 классе, и я уже перестала его цькувать оценками. Мне главное не ниже 7-8.
4
автор
Хата на мати
• вчера в 10:44
Ответ дляМотористка
А як оцінки інших дітей мають вплинути на це ваше бажання? Будете казати-«а от у Андрія…, а ти…»?
Мені для себе требе, я вже втомилась пояснювати.
4
Кокосиха• вчера в 10:45
Ответ дляХата на мати
Та не порівнюючи! А зрозуміти мені треба -це вчитель такий, чи це моя дитина вирішила, вибачте, ’забити’ на даний предмет. Бо він по суті легкий. І там не треба бути генієм, щоб мати максимальний бал! Отже, якщо багато хто має максимальний бал з цього предмета, а моя дитина -ні, я зроблю висновок, що вона не вважає за потрібне вивчати цей предмет гарно. Так зрозуміло?
10 балів это не забила на предмет. И выше вы отвечали , что сами учились хорошо , но не отлично и сосредоточились на тех предметах к которым был талант .
Вот у вашего ребенка оценка выше средней , это не забила . Но таланта к этому предмету наверно нет( но есть достаточный уровень знаний подкрепленный оценкой) , зачем тогда высший бал?
Вот у вашего ребенка оценка выше средней , это не забила . Но таланта к этому предмету наверно нет( но есть достаточный уровень знаний подкрепленный оценкой) , зачем тогда высший бал?
4
Ответ дляХата на мати
Я не хочу 12!! Я хочу, щоб дитина використовувала весь свій потенціал в навчанні, а не ’спускала на гальмах’ якийсь рандомний предмет, просто тому, що там вчителька не вимоглива. Мені не заради оцінки знати треба, а щоб зрозуміти, дитина використовує весь свій потенціал, чи з якоїсь причини вирішила, що тут можна тяп-ляп зробити!
Вам нужно для начала разобраться что нужно для раскрытия потенциала ребенка.
1
Некомильфо• вчера в 10:46
Ответ дляЗупка_цем
Полуконтракт це як?
Половина стоимости. Ей помог красный диплом. Родителям меньше кредита пришлось взять
1
Ответ дляХата на мати
Та не порівнюючи! А зрозуміти мені треба -це вчитель такий, чи це моя дитина вирішила, вибачте, ’забити’ на даний предмет. Бо він по суті легкий. І там не треба бути генієм, щоб мати максимальний бал! Отже, якщо багато хто має максимальний бал з цього предмета, а моя дитина -ні, я зроблю висновок, що вона не вважає за потрібне вивчати цей предмет гарно. Так зрозуміло?
А що дасть знання всіх предметів? Нашо вам це?
2
Не боюся осуду• вчера в 10:47
Ответ дляХата на мати
Я не хочу 12!! Я хочу, щоб дитина використовувала весь свій потенціал в навчанні, а не ’спускала на гальмах’ якийсь рандомний предмет, просто тому, що там вчителька не вимоглива. Мені не заради оцінки знати треба, а щоб зрозуміти, дитина використовує весь свій потенціал, чи з якоїсь причини вирішила, що тут можна тяп-ляп зробити!
Зачем использовать весь свой потенциал на рандомный предмет? Может у нее нет «хиста» к этому предмету. Лучше сосредоточиться на тех предметах по которым будет нмт, на иностранный язык, а не на ерунду какую то.
7
Статус Ква• вчера в 10:48
Ответ дляХата на мати
Я не вимагаю бути найкращою. Я хочу, щоб дитина робила все старанно.
Дарма.
Щиро кажу.
Я все це вже пройшла.
Займіться собою, хоббі, спорт, кар´єра тощо.
Ваша дитина НЕ повинна завжди в усьому бути старанною. Вона має концентруватися на тому, що їй подобається, або на тому що корисно.
Навіщо витрачати час і ресурс, щоб отримати максимум з непотрібних предметів?
Щиро кажу.
Я все це вже пройшла.
Займіться собою, хоббі, спорт, кар´єра тощо.
Ваша дитина НЕ повинна завжди в усьому бути старанною. Вона має концентруватися на тому, що їй подобається, або на тому що корисно.
Навіщо витрачати час і ресурс, щоб отримати максимум з непотрібних предметів?
3
Не боюся осуду• вчера в 10:48
Ответ дляНекомильфо
Половина стоимости. Ей помог красный диплом. Родителям меньше кредита пришлось взять
Сейчас школьный аттестат не играет никакой роли. Только НМТ.
4
Статус Ква• вчера в 10:52
Ответ дляХата на мати
Мені для себе требе, я вже втомилась пояснювати.
Для себе займіться власним розвитком.
Ви впевнені, що вже найкращі в усіх сферах?
Тут вже просили фото вашого холодильника. Ви певні, що проявили максимум старання в його чистоті і порядку? На 12 з 12 чи все-таки на 10?
Ви впевнені, що вже найкращі в усіх сферах?
Тут вже просили фото вашого холодильника. Ви певні, що проявили максимум старання в його чистоті і порядку? На 12 з 12 чи все-таки на 10?
2
автор
Хата на мати
• вчера в 10:52
Ответ дляСтатус Ква
Вам ще дожити до ВНЗ треба, за наступні 7 класів на вас ще чекає багато сюрпризів і різних етапів, і в оцінках дитини, і в ставленні до навчання, і в пріоритетах.
Ну, і вимоги для вступу змінюються, десь потрібний середній бал, десь тільки результати ЗНО, а за кордоном можуть бути свої іспити.
Але оцінка за ´безпеку і добробут´ в 5-му класі точно ні на що не вплине.
Ну, і вимоги для вступу змінюються, десь потрібний середній бал, десь тільки результати ЗНО, а за кордоном можуть бути свої іспити.
Але оцінка за ´безпеку і добробут´ в 5-му класі точно ні на що не вплине.
Та зрозумійте, що ’безпека і добробут’ -це як лакмусовий папірець, щоб зрозуміти ставлення дитини до навчання в принципі. Бо це такий предмет, що достатньо просто уважно підручник читати і все! І якщо я знатиму, що оцінка можї дитини не є максимальною для цього вчителя і предмета, я зрозумію, що з якоїсь причини моя дитина вирішила не напружуватись з ним. Але ж дитині 10 років, вона ще не може знати, чи потрібен цей предмет в житті, чи ні.
6
1
1
автор
Хата на мати
• вчера в 10:53
Ответ дляMs. При теле
Автор,Вам критерии оценивания сбрасывали?11-12 это творческий подход-доклады,презентации и т.д. и не из одного источника.10 вполне нормально
Ні, нам не пояснювали такого....
1
Статус Ква• вчера в 10:54
Ответ дляХата на мати
Та зрозумійте, що ’безпека і добробут’ -це як лакмусовий папірець, щоб зрозуміти ставлення дитини до навчання в принципі. Бо це такий предмет, що достатньо просто уважно підручник читати і все! І якщо я знатиму, що оцінка можї дитини не є максимальною для цього вчителя і предмета, я зрозумію, що з якоїсь причини моя дитина вирішила не напружуватись з ним. Але ж дитині 10 років, вона ще не може знати, чи потрібен цей предмет в житті, чи ні.
Ні, це взагалі не лакмусовий папірець.
Ваша дитина мудріша вас. Сенсу напружуватися щодо 10-х за пріоритетом питаннях немає.
Зробив ´безпеку і добробут´ за 5 хвилин, отримав 10 балів. Вільний час витратив на те, що або цікаво, або корисно.
Ваша дитина мудріша вас. Сенсу напружуватися щодо 10-х за пріоритетом питаннях немає.
Зробив ´безпеку і добробут´ за 5 хвилин, отримав 10 балів. Вільний час витратив на те, що або цікаво, або корисно.
2
автор
Хата на мати
• вчера в 10:54
Ответ дляТуфли в чешуе
Ну я спрашиваю в родительском чате, если беспокоит. У всех ли ок с этим предметом. И понимаю настроения.
Ось це мені і треба. Просто не хочу в чаті питати, бо не всі зрозуміють. Як тут:))
Пенек Возмездия• вчера в 10:56
Перечитала всі відповіді і все одно не зрозуміла, навіщо знати оцінки інших дітей. Я не знаю. Мене цікавить навчання виключно моєї дитини. В 5 класі все просто і легко, а з 7 починаються питання. Син був відмінником в 5-6, але 12 не було, і 11 декілька, в основному 10. Знаю, що є діти сильні, олімпіадники, їх імена пишуть в постах на ФБ в закритій групі ліцею, і знаю, що в класі 3 відмінники. Мені цього більше, ніж достатньо. З 7 класу вже видно, де дитина сильніша, і де є проблеми, направляю свою увагу сюди, щоб розвивати сильні сторони, у нього це іноземні мови, і не запустити важливе, алгебру, геометрію. Сподобався коментар вище про сімейне навчання в 11 класі і про увагу на іноземні мови і математику. Предмети типу ЗБД, мистецтво, технології за остаточним принципом
Некомильфо• вчера в 10:55
Ответ дляХата на мати
Для цього мені потрібно сісти і самій зануритись в цей предмет. Не маю на це часу. Це ж не таблицю множення перевірити.
Ну тогда никак
автор
Хата на мати
• вчера в 10:56
Ответ дляЗупка_цем
Ще раз запитаю. А якщо ніхто не має, бо всі забили на той предмет, тоді що?
Не може такого бути, що всі ’забили’ на предмет.
1
Вероятненько• вчера в 10:57
Ответ дляХата на мати
Ви нічого не зрозуміли.
ок, будете знати що у всього класу 12, у вашої Глаші 10...
Далі що?
Далі що?
Стильна штучка• вчера в 10:58
Ответ дляГоловний кошак
Я даже оценки своего ребенка не знаю😂
Только хотела написать тоже самое. Оценки узнавались мною в день принесения табеля домой)
1
Не боюся осуду• вчера в 10:59
Ответ дляХата на мати
Не може такого бути, що всі ’забили’ на предмет.
Если предмет фуфло и учителю тоже пофиг, то он оценки вообще может ставить от фонаря. Всем кто пришел с учебником - 8, кто писал в тетрадку -10.
Статус Ква• вчера в 11:02
Ответ дляХата на мати
Не може такого бути, що всі ’забили’ на предмет.
А ви знаєте, що є ще різні за рівнем вимог і знань школи?
Син закінчував рейтинговий ліцей (в топ-3 з математики в Україні).
Оцінку 7 там треба ще було заробити , просто пашучи з ранку до ночі, 9 мали тільки генії (переможці світових олімпіад).
І відмінники та їхні батьки ,які приходили в ліцей зі шкіл, де мали 12, перші 2 роки билися в істериці, як так 5-6 балів з геометрії, було ж 12?
Син закінчував рейтинговий ліцей (в топ-3 з математики в Україні).
Оцінку 7 там треба ще було заробити , просто пашучи з ранку до ночі, 9 мали тільки генії (переможці світових олімпіад).
І відмінники та їхні батьки ,які приходили в ліцей зі шкіл, де мали 12, перші 2 роки билися в істериці, як так 5-6 балів з геометрії, було ж 12?
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу