Невгамовна сила• вчера в 11:01
Торговля на Пром
Месяц назад начала работать с Пром, я не пойму, это только у меня ощущение, что продавцов на этой площадке мало праздновали? Покупатели отказываются от посылок -рейтинг летит вниз, при этом выполненные заказы и положительные отзывы так рейтинг не поднимают. Оспорить что-то получается редко, почти никогда, менеджеры всегда на стороне покупателя. Может кто что посоветует. Есть большое желание уже уйти с Прома, но вопрос куда, на какую площадку. Тарифы там тоже очень волшебные, одно закидываю на счет, деньги как в прорву. Заработок мифический.
Слухи-руки не распускаю• вчера в 11:05
Я покупець) зараз багато чого купуємо через Пром, у чоловіка підписка. Загалом все подобається, іноді трапляються цікаві продавці) ’товару немає в наявності, відмініть заказ’
кажу, щоб сам продавець і відмінив
таким продавцям потім мабуть теж Пром не подобається...
кажу, щоб сам продавець і відмінив
таким продавцям потім мабуть теж Пром не подобається...
Вилами по воде• вчера в 11:13
Ответ дляСлухи-руки не распускаю
Я покупець) зараз багато чого купуємо через Пром, у чоловіка підписка. Загалом все подобається, іноді трапляються цікаві продавці) ’товару немає в наявності, відмініть заказ’
кажу, щоб сам продавець і відмінив
таким продавцям потім мабуть теж Пром не подобається...
кажу, щоб сам продавець і відмінив
таким продавцям потім мабуть теж Пром не подобається...
просят отменить потому что рейтинг летит в ноль
Вилами по воде• вчера в 11:14
была на проме больше 10 лет, ушла в этом году и чему несказанно рада
автор
Невгамовна сила
• вчера в 11:20
Ответ дляKittaa
А як ви торгуєте з їхньою комісією, їхні відсотки ні в які ворота не лізуть
Вот, я о том же, комиссия просто ужас. Они обещают ее снизить, когда продавец войдет в топ, так простите, там все сделано так, что до него добраться очень тяжело.
автор
Невгамовна сила
• вчера в 11:21
Ответ дляВилами по воде
была на проме больше 10 лет, ушла в этом году и чему несказанно рада
Если не секрет, куда можно перейти, где условия лучше?
Слухи-руки не распускаю• вчера в 11:23
Ответ дляВилами по воде
просят отменить потому что рейтинг летит в ноль
Це ж зрозуміло. Але треба слідкувати за наявністю товару, тоді не буде таких проблем. Мені це як раз і подобається на Промі)
автор
Невгамовна сила
• вчера в 11:23
Ответ дляСлухи-руки не распускаю
Я покупець) зараз багато чого купуємо через Пром, у чоловіка підписка. Загалом все подобається, іноді трапляються цікаві продавці) ’товару немає в наявності, відмініть заказ’
кажу, щоб сам продавець і відмінив
таким продавцям потім мабуть теж Пром не подобається...
кажу, щоб сам продавець і відмінив
таким продавцям потім мабуть теж Пром не подобається...
Знаете, не всегда удается отследить наличие. К примеру, у нас торговля еще и в физическом магазине. В выходные была продажа товара, в понедельник просто не успели пересмотреть остатки и исправить, как вылез покупатель, которому нужна кофточка именно с такими пуговичками. Правильно, предлагаем замену или просим отменить.
2
Пенек Возмездия• вчера в 11:25
Ответ дляНевгамовна сила
Знаете, не всегда удается отследить наличие. К примеру, у нас торговля еще и в физическом магазине. В выходные была продажа товара, в понедельник просто не успели пересмотреть остатки и исправить, как вылез покупатель, которому нужна кофточка именно с такими пуговичками. Правильно, предлагаем замену или просим отменить.
Бывает за ночь 3 заказа на товар поступит, который 1 оставался.
Слухи-руки не распускаю• вчера в 11:25
Ответ дляНевгамовна сила
Знаете, не всегда удается отследить наличие. К примеру, у нас торговля еще и в физическом магазине. В выходные была продажа товара, в понедельник просто не успели пересмотреть остатки и исправить, как вылез покупатель, которому нужна кофточка именно с такими пуговичками. Правильно, предлагаем замену или просим отменить.
І чого мене, як покупця, це повинно хвилювати? Я сиділа, обирала, витрачала час, обрала, замовила. А мені пишуть ’відмініть’
Ну ви і відміняйте
але потім не треба скаржитись на те, що у вас поганий рейтинг.
Ну ви і відміняйте
але потім не треба скаржитись на те, що у вас поганий рейтинг.
автор
Невгамовна сила
• вчера в 11:26
Ответ дляПенек Возмездия
Бывает за ночь 3 заказа на товар поступит, который 1 оставался.
И такое есть довольно часто.
автор
Невгамовна сила
• вчера в 11:26
Ответ дляСлухи-руки не распускаю
І чого мене, як покупця, це повинно хвилювати? Я сиділа, обирала, витрачала час, обрала, замовила. А мені пишуть ’відмініть’
Ну ви і відміняйте
але потім не треба скаржитись на те, що у вас поганий рейтинг.
Ну ви і відміняйте
але потім не треба скаржитись на те, що у вас поганий рейтинг.
Занавес, надо быть немного добрее
2
1
Слухи-руки не распускаю• вчера в 11:26
Ответ дляНевгамовна сила
И такое есть довольно часто.
Ще раз. Це ваші проблеми, як продавців. І правильно, що рейтинг у вас знижується. Є купа продавців на Промі, у яких все добре.
Слухи-руки не распускаю• вчера в 11:27
Ответ дляНевгамовна сила
Занавес, надо быть немного добрее
З чого б це?
Це продажі, це не благодійність
не можете автоматизувати облік товару, це лише ваші проблеми.
Це продажі, це не благодійність
не можете автоматизувати облік товару, це лише ваші проблеми.
2
Слухи-руки не распускаю• вчера в 11:29
Ответ дляНевгамовна сила
Знаете, не всегда удается отследить наличие. К примеру, у нас торговля еще и в физическом магазине. В выходные была продажа товара, в понедельник просто не успели пересмотреть остатки и исправить, как вылез покупатель, которому нужна кофточка именно с такими пуговичками. Правильно, предлагаем замену или просим отменить.
А я ще й відгук негативний пишу тим, хто просить відмінити. Це просто хамство, я вважаю.
1
Вилами по воде• вчера в 11:33
Ответ дляСлухи-руки не распускаю
Це ж зрозуміло. Але треба слідкувати за наявністю товару, тоді не буде таких проблем. Мені це як раз і подобається на Промі)
ага, а расскажите что делать с теми притрушенными покупателями которые на смотрят размеры в наличии или размерную сетку?
и таких очень много
и таких очень много
Вилами по воде• вчера в 11:34
Ответ дляСлухи-руки не распускаю
Ще раз. Це ваші проблеми, як продавців. І правильно, що рейтинг у вас знижується. Є купа продавців на Промі, у яких все добре.
вот вы один с тех притрушенных покупателей на пром?
2
Слухи-руки не распускаю• вчера в 11:56
Ответ дляВилами по воде
вот вы один с тех притрушенных покупателей на пром?
Я завжди все дивлюсь) і якщо написано, що ’товар в наявності’, то він і повинен бути в наявності
а ви такий продавець, як автор? У вас все в наявності, а потім ’відмініть заказ’? І при цьому товар, якого немає, так і позначений на Промі як ’в наявності’, в надії на те, що вдасться втюхати якусь заміну
Це просто капець. Дуже крута система з цими рейтингами
я вже по темі розумію, що продажів немає як раз у проблемних продавців, які чомусь вважають, що ’треба бути добрішими’. А на Промі купа продавців, які через 5 хвилин після замовлення вже відписались у вайбері, що все готове до відправки і дали ттн. От у таких все з продажами добре
бо вони працюють, а грають в продавця
а ви такий продавець, як автор? У вас все в наявності, а потім ’відмініть заказ’? І при цьому товар, якого немає, так і позначений на Промі як ’в наявності’, в надії на те, що вдасться втюхати якусь заміну
Це просто капець. Дуже крута система з цими рейтингами
я вже по темі розумію, що продажів немає як раз у проблемних продавців, які чомусь вважають, що ’треба бути добрішими’. А на Промі купа продавців, які через 5 хвилин після замовлення вже відписались у вайбері, що все готове до відправки і дали ттн. От у таких все з продажами добре
бо вони працюють, а грають в продавця
1
Вилами по воде• вчера в 11:58
Ответ дляСлухи-руки не распускаю
Я завжди все дивлюсь) і якщо написано, що ’товар в наявності’, то він і повинен бути в наявності
а ви такий продавець, як автор? У вас все в наявності, а потім ’відмініть заказ’? І при цьому товар, якого немає, так і позначений на Промі як ’в наявності’, в надії на те, що вдасться втюхати якусь заміну
Це просто капець. Дуже крута система з цими рейтингами
я вже по темі розумію, що продажів немає як раз у проблемних продавців, які чомусь вважають, що ’треба бути добрішими’. А на Промі купа продавців, які через 5 хвилин після замовлення вже відписались у вайбері, що все готове до відправки і дали ттн. От у таких все з продажами добре
бо вони працюють, а грають в продавця
а ви такий продавець, як автор? У вас все в наявності, а потім ’відмініть заказ’? І при цьому товар, якого немає, так і позначений на Промі як ’в наявності’, в надії на те, що вдасться втюхати якусь заміну
Це просто капець. Дуже крута система з цими рейтингами
я вже по темі розумію, що продажів немає як раз у проблемних продавців, які чомусь вважають, що ’треба бути добрішими’. А на Промі купа продавців, які через 5 хвилин після замовлення вже відписались у вайбері, що все готове до відправки і дали ттн. От у таких все з продажами добре
бо вони працюють, а грають в продавця
нет я просто за 10 лет много видела очень не адекватных покупателей, а так же всё таки делаю попущение что война и проблемы со светом везде. Это при этом, что я сама продавец и сама покупатель (так как очень много заказываю через интернет). И моя позиция, что в любой ситуации в первую очередь нужно быть человеком, а не какашкой. Увы вам это не понять.
2
1
автор
Невгамовна сила
• вчера в 12:08
Ответ дляВилами по воде
вот вы один с тех притрушенных покупателей на пром?
А еще предоплата, это отдельная история. Когда отказываются покупать с предоплатой, а менеджер прома рассказывает, что это ваши проблемы и вам в минус, торгуйте без предоплаты. Я за месяц уже накатала полторы тысячи. То им размер не подходит, то даже на почту не приходят за посылкой.
автор
Невгамовна сила
• вчера в 12:11
Ответ дляВилами по воде
нет я просто за 10 лет много видела очень не адекватных покупателей, а так же всё таки делаю попущение что война и проблемы со светом везде. Это при этом, что я сама продавец и сама покупатель (так как очень много заказываю через интернет). И моя позиция, что в любой ситуации в первую очередь нужно быть человеком, а не какашкой. Увы вам это не понять.
Да, была у меня одна такая на днях, которая оставила отзыв, что выслали позже, чем обещали. Отправка у нас 1-2 дня, сразу заявлено было, отправили на следующий день, то есть не прошло еще 2 дня. Если что, я в Одесской области, и со светом там беда. Но это реально мои проблемы) Уважаемые покупатели, оставайтесь ЛЮДЬМИ
2
1
Слухи-руки не распускаю• вчера в 13:12
Ответ дляВилами по воде
нет я просто за 10 лет много видела очень не адекватных покупателей, а так же всё таки делаю попущение что война и проблемы со светом везде. Это при этом, что я сама продавец и сама покупатель (так как очень много заказываю через интернет). И моя позиция, что в любой ситуации в первую очередь нужно быть человеком, а не какашкой. Увы вам это не понять.
’Треба бути людиною’ це дуже зручна позиція для непорядних продавців. Продавцю начхати на час покупця, в його розумінні норма потім ще й якісь переписки вести з замінами
Справа не в війні, людяність тут взагалі не до чого. Справа тут в професійності. Продавець - це професія. І як ви вимагаєте професійності від лікаря чи вчителя, так і від продавця покупці очікують професійності. В будь-який час - хоч у військовий, хоч у мирний. Коли ви, як продавець, це нврешті зрозумієте, то не буде писати про ’треба бути людиною’.
Справа не в війні, людяність тут взагалі не до чого. Справа тут в професійності. Продавець - це професія. І як ви вимагаєте професійності від лікаря чи вчителя, так і від продавця покупці очікують професійності. В будь-який час - хоч у військовий, хоч у мирний. Коли ви, як продавець, це нврешті зрозумієте, то не буде писати про ’треба бути людиною’.
2
Вилами по воде• вчера в 13:49
Ответ дляСлухи-руки не распускаю
’Треба бути людиною’ це дуже зручна позиція для непорядних продавців. Продавцю начхати на час покупця, в його розумінні норма потім ще й якісь переписки вести з замінами
Справа не в війні, людяність тут взагалі не до чого. Справа тут в професійності. Продавець - це професія. І як ви вимагаєте професійності від лікаря чи вчителя, так і від продавця покупці очікують професійності. В будь-який час - хоч у військовий, хоч у мирний. Коли ви, як продавець, це нврешті зрозумієте, то не буде писати про ’треба бути людиною’.
Справа не в війні, людяність тут взагалі не до чого. Справа тут в професійності. Продавець - це професія. І як ви вимагаєте професійності від лікаря чи вчителя, так і від продавця покупці очікують професійності. В будь-який час - хоч у військовий, хоч у мирний. Коли ви, як продавець, це нврешті зрозумієте, то не буде писати про ’треба бути людиною’.
Вы на своей волне или между строк читаете?
я написала, что так же и покупатель, но я понимаю например тот же Харьков, Одессу и т.д. которые не ровняются сейчас же с более тихими областями и как при этом еще люди и продают и что-то и отправляют. И извините, быть такой мозгоклюйко как вы, то уже дно.
И сравнивать продавца барахла и врачей, смешно. Но вы с тех, кто за товар и глаза выцарапает. Сдохни, но занеси вам зад называется, покупатель года))))
я написала, что так же и покупатель, но я понимаю например тот же Харьков, Одессу и т.д. которые не ровняются сейчас же с более тихими областями и как при этом еще люди и продают и что-то и отправляют. И извините, быть такой мозгоклюйко как вы, то уже дно.
И сравнивать продавца барахла и врачей, смешно. Но вы с тех, кто за товар и глаза выцарапает. Сдохни, но занеси вам зад называется, покупатель года))))
2
Покращена• вчера в 13:54
Ответ дляСлухи-руки не распускаю
’Треба бути людиною’ це дуже зручна позиція для непорядних продавців. Продавцю начхати на час покупця, в його розумінні норма потім ще й якісь переписки вести з замінами
Справа не в війні, людяність тут взагалі не до чого. Справа тут в професійності. Продавець - це професія. І як ви вимагаєте професійності від лікаря чи вчителя, так і від продавця покупці очікують професійності. В будь-який час - хоч у військовий, хоч у мирний. Коли ви, як продавець, це нврешті зрозумієте, то не буде писати про ’треба бути людиною’.
Справа не в війні, людяність тут взагалі не до чого. Справа тут в професійності. Продавець - це професія. І як ви вимагаєте професійності від лікаря чи вчителя, так і від продавця покупці очікують професійності. В будь-який час - хоч у військовий, хоч у мирний. Коли ви, як продавець, це нврешті зрозумієте, то не буде писати про ’треба бути людиною’.
Про яку професійність мова? Навіть великі інтернет магазини дозволяють собі відміняти замовлення та забирати позиції з замовлення. Ви колись замовляли в H&M чи Zara ? Там є частим явищем коли сплачуєш за замовлення а через три дні приходе лист що товару нема в наявності, кошти повернуть впродовж 2-х тижнів. Але ж ви на те ніяк не повпливаєте, рейтинг не занизите великій корпорації, не будете писати гнівні листи, а мовчки чекаєте повернення коштів, а на промі можна какашку зригнути продавцю, рейтинг занизити. Так що вам вірно написали про людяність.
2
1
Слухи-руки не распускаю• вчера в 14:04
Ответ дляПокращена
Про яку професійність мова? Навіть великі інтернет магазини дозволяють собі відміняти замовлення та забирати позиції з замовлення. Ви колись замовляли в H&M чи Zara ? Там є частим явищем коли сплачуєш за замовлення а через три дні приходе лист що товару нема в наявності, кошти повернуть впродовж 2-х тижнів. Але ж ви на те ніяк не повпливаєте, рейтинг не занизите великій корпорації, не будете писати гнівні листи, а мовчки чекаєте повернення коштів, а на промі можна какашку зригнути продавцю, рейтинг занизити. Так що вам вірно написали про людяність.
Чому у вас людяність повинна працювати лише в вашу сторону?
Це, на вашу думку, людяно написати, що товар в наявності, а потім сказати, що ні, та й ще й вимагати від покупця взяти свою провину за відсутній товар на себе, відмінивши замовлення? Покупець, обирав товар, розраховував отримати його сьогодні-завтра. У покупця свої плани, може це подарунок чи ще щось, що необхідно терміново. Це людяно?
З великими торговими марками це працює так само. Це ринок. Якщо клієнтів не влаштовує сервіс, вони йдуть до іншого магазину, купують інші торгові марки. Це нормально.
Ще раз. Ви не благодійністю займаєтесь. Ви отримуєте прибуток. Якщо ви працюєте погано, то покупці йдуть до інших продавців. Не треба приплітати сюди людяність. Це просто закони ринка. Не хочете/не можете працювати добре, то не працюйте взагалі
але не звинувачуйте покупців в тому, що вони не увійшли в ваше положення, бо вони не повинні цього робити.
Це, на вашу думку, людяно написати, що товар в наявності, а потім сказати, що ні, та й ще й вимагати від покупця взяти свою провину за відсутній товар на себе, відмінивши замовлення? Покупець, обирав товар, розраховував отримати його сьогодні-завтра. У покупця свої плани, може це подарунок чи ще щось, що необхідно терміново. Це людяно? З великими торговими марками це працює так само. Це ринок. Якщо клієнтів не влаштовує сервіс, вони йдуть до іншого магазину, купують інші торгові марки. Це нормально.
Ще раз. Ви не благодійністю займаєтесь. Ви отримуєте прибуток. Якщо ви працюєте погано, то покупці йдуть до інших продавців. Не треба приплітати сюди людяність. Це просто закони ринка. Не хочете/не можете працювати добре, то не працюйте взагалі
але не звинувачуйте покупців в тому, що вони не увійшли в ваше положення, бо вони не повинні цього робити.
Слухи-руки не распускаю• вчера в 14:06
Ответ дляВилами по воде
Вы на своей волне или между строк читаете?
я написала, что так же и покупатель, но я понимаю например тот же Харьков, Одессу и т.д. которые не ровняются сейчас же с более тихими областями и как при этом еще люди и продают и что-то и отправляют. И извините, быть такой мозгоклюйко как вы, то уже дно.
И сравнивать продавца барахла и врачей, смешно. Но вы с тех, кто за товар и глаза выцарапает. Сдохни, но занеси вам зад называется, покупатель года))))
я написала, что так же и покупатель, но я понимаю например тот же Харьков, Одессу и т.д. которые не ровняются сейчас же с более тихими областями и как при этом еще люди и продают и что-то и отправляют. И извините, быть такой мозгоклюйко как вы, то уже дно.
И сравнивать продавца барахла и врачей, смешно. Но вы с тех, кто за товар и глаза выцарапает. Сдохни, но занеси вам зад называется, покупатель года))))
Вам не соромно бути продавцем барахла?
Вилами по воде• вчера в 14:08
Ответ дляСлухи-руки не распускаю
Вам не соромно бути продавцем барахла?
абсолютно нет потому, что есть вещи которые действительно ценные. Всё остальное - это мелочи жизни и просто по сути барахло.
1
Слухи-руки не распускаю• вчера в 14:09
Я дивлюсь, що часто у продавців проблема як раз в тому, що вони не сприймають свою діяльність, як роботу. Це просто якесь хоббі чи благодійна діяльність, покупці повинні радіти, що їм щось продають
це повний капець
це повний капець
Вилами по воде• вчера в 14:11
Ответ дляСлухи-руки не распускаю
Я дивлюсь, що часто у продавців проблема як раз в тому, що вони не сприймають свою діяльність, як роботу. Це просто якесь хоббі чи благодійна діяльність, покупці повинні радіти, що їм щось продають
це повний капець
це повний капець
тот случай, когда такого покупателя лучше обойти стороной.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу