sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Курьерские службы
anonim_153
Мальовнича даль• вчера в 10:47

ukraine express. Хто ще попав зараз з посилками?

Дуже великі затримки.
Мене вже звинувачували у шахрайстві, блокували карту, повернула купу авансів за товари, які залишаться мені і які мені нафік не потрібні.
Я в шоці (((
crying_face 4 woman_facepalming 2
26 0
Все фото темыКомментарии автораМои благодарочкиМои ответы
anonim_174
Я_уеду_жить_в_Лондон!• вчера в 10:49
1
Надеюсь у вас хватило теперь ума понять, что баерство это не ваше.
woman_facepalming 7 face_with_tears_of_joy 3
anonim_34
Все і одразу• вчера в 10:50
2
Нащо ви повертали аванси? Це не по вашій вині форс-мажор
like 5 woman_facepalming 2
anonim_175
Шпондєр• вчера в 10:50
3
Я с Мистом попала. Джинсы с Некста заказала. Вторую неделю на таможне. И перспективы пока не ясны.
anonim_107
Прикуси Язика• вчера в 10:52
4
Ежегодно перед новым годом дупа с, международной доставкой. Независимо от того как едет...
like 7
anonim_153
автор Мальовнича даль • вчера в 10:52
5
Ответ дляВсе і одразу
Нащо ви повертали аванси? Це не по вашій вині форс-мажор
Тому що я позіціонуюсь не як баєр, а як магазин. І через переліміт очікування, покупці попросили повернути аванси (
woman_facepalming 2 pouting_face 1
anonim_114
Безпринципова• вчера в 10:54
6
Ответ дляМальовнича даль
Тому що я позіціонуюсь не як баєр, а як магазин. І через переліміт очікування, покупці попросили повернути аванси (
Так не треба брехати людям ! Ні який ви не магазин.
face_with_tears_of_joy 4 like 2 woman_facepalming 2 heart 1
anonim_163
Невгамовна• вчера в 10:54
7
Ответ дляМальовнича даль
Тому що я позіціонуюсь не як баєр, а як магазин. І через переліміт очікування, покупці попросили повернути аванси (
с Америки посылки?
face_with_tears_of_joy 1
anonim_34
Все і одразу• вчера в 10:55
8
Ответ дляМальовнича даль
Тому що я позіціонуюсь не як баєр, а як магазин. І через переліміт очікування, покупці попросили повернути аванси (
Ну тоді то ваші ризики. Якщо ви возите на замовлення, то ризики є завжди. В мене особисто і губилися посилки, і пошкоджені приїжджали, і браковані. Чого тільки не було, але я для себе замовляю
like 2
anonim_153
автор Мальовнича даль • вчера в 10:58
9
Ответ дляБезпринципова
Так не треба брехати людям ! Ні який ви не магазин.
В сенсі брехати, аби ляпнути? Людина хоче товар під замовленя, який не знайшла в Україні, в чому брехня ?
woman_facepalming 2
anonim_153
автор Мальовнича даль • вчера в 10:58
10
Ответ дляВсе і одразу
Ну тоді то ваші ризики. Якщо ви возите на замовлення, то ризики є завжди. В мене особисто і губилися посилки, і пошкоджені приїжджали, і браковані. Чого тільки не було, але я для себе замовляю
А де я написала, що це не мої ризики?
Дослівно моє питання :
Хто ще попав зараз з посилками?
face_with_tears_of_joy 1
anonim_34
Все і одразу• вчера в 10:59
11
Ответ дляМальовнича даль
А де я написала, що це не мої ризики?
Дослівно моє питання :
Хто ще попав зараз з посилками?
Ок
anonim_124
Бегущаяпо• вчера в 11:00
12
Я попала, все попали. Почитайте чат ШУ в ТГ
like 4
anonim_114
Безпринципова• вчера в 11:00
13
Ответ дляМальовнича даль
В сенсі брехати, аби ляпнути? Людина хоче товар під замовленя, який не знайшла в Україні, в чому брехня ?
Ой , не прикидайтесь ) , чи звичайні послуги байєра , якій там в сраці магазин . Треба сповіщати своїм клієнтам , що на рідзвяні свята завжди запара на кордонах . А магазин - це зовсім інше , навіть як що це і інтернет-магазин. Нашлась ще властниця магазину )))
like 5
anonim_153
автор Мальовнича даль • вчера в 11:01
14
Ответ дляБегущаяпо
Я попала, все попали. Почитайте чат ШУ в ТГ
Дайте посилання будь-ласка
woman_facepalming 2
anonim_40
Тумба-юмба• вчера в 11:03
15
Ответ дляМальовнича даль
В сенсі брехати, аби ляпнути? Людина хоче товар під замовленя, який не знайшла в Україні, в чому брехня ?
Магазин має товар в наявності. А під замовлення через кордон, через таможню це дитячий садок, а не магазин.
like 2
anonim_153
автор Мальовнича даль • вчера в 11:03
16
Ответ дляБезпринципова
Ой , не прикидайтесь ) , чи звичайні послуги байєра , якій там в сраці магазин . Треба сповіщати своїм клієнтам , що на рідзвяні свята завжди запара на кордонах . А магазин - це зовсім інше , навіть як що це і інтернет-магазин. Нашлась ще властниця магазину )))
Не треба всім показувати, коли щось не розумієш
woman_facepalming 2 face_with_tears_of_joy 2
anonim_114
Безпринципова• вчера в 11:05
17
Ответ дляМальовнича даль
Не треба всім показувати, коли щось не розумієш
Ось бачиш ? самій з себе смішно ? не вдалось барижнути ? Тяжка доля байера )
heart 3 woman_facepalming 2
anonim_175
Наездница• вчера в 11:37
18
в мене авіа стоїть вже три тижні на митниці і невідомо, коли поїде
anonim_161
СкокоМнеДадите• вчера в 11:39
19
Ну будете теперь реальным магазином с товарами в наличии. А по теме: многие байеры так попали с ЮЭ под новый год, еще и чужие посылки некоторым приходят, а свои посылки соответственно теряются.
anonim_178
Куколка-мяуколка• вчера в 11:40
20
Перед праздниками всегда так, то долго едет, то не приходят - передумали. Это было ожидаемо, в следующий раз предупреждайте.
anonim_157
Да будет так• вчера в 11:43
21
Ответ дляМальовнича даль
Тому що я позіціонуюсь не як баєр, а як магазин. І через переліміт очікування, покупці попросили повернути аванси (
Ну це нормально. Тому я і припинила викупляти під замовлення. Ще роки 4-5 тому і почекали б лишній тиждень, а тепер всі дуже розумні. А такі теми тут нема сенсу створювати, ніхто не допоможе, і тут ненавидять бариг)
anonim_153
автор Мальовнича даль • вчера в 11:47
22
Ответ дляДа будет так
Ну це нормально. Тому я і припинила викупляти під замовлення. Ще роки 4-5 тому і почекали б лишній тиждень, а тепер всі дуже розумні. А такі теми тут нема сенсу створювати, ніхто не допоможе, і тут ненавидять бариг)
Тут, здається, ненавидять всіх
like 6 woman_facepalming 1
anonim_6
Пекельнi Борошна• вчера в 12:41
23
Ответ дляМальовнича даль
Дайте посилання будь-ласка
https://t.me/shucomua
anonim_153
автор Мальовнича даль • вчера в 13:22
24
Ответ дляПекельнi Борошна
https://t.me/shucomua
дякую)
anonim_17
Аноним ФЕЯ• вчера в 15:03
25
меняйте перевозчика
anonim_11
Хвильоватиша• вчера в 18:14
26
Ответ дляМальовнича даль
Тому що я позіціонуюсь не як баєр, а як магазин. І через переліміт очікування, покупці попросили повернути аванси (
Який магазин ?
Хотіли демпінгувати , то хто вам винен?
Ніхто нормальний не купляє по авансу, лише повна передплата .
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff