Зробила велике замовлення на Айхерб, розбила на 6 посилок. Відправили наступного дня, після замовлення. Сьогодні заходжу в аккаунт і пишуть "Ваш аккаунт является неактивным. Пожалуйста, обратитесь в службу поддержки." На пошту прийшло повідомлення, що потрібно Код Авторизації, його взяти в банку і чи це особисте замовлення...
Завтра піду в банк за цим кодом, які подальші дії мають бути, бо замовляю вперше...
Їм відписувати цим листом на пошті, що мені прислали, чи через службу підтримки?
Щойно прийшло смс з Нової пошти, про міжнародне відправлення, щоб вибрати адрес, ввести номер телефону, потім пишуть, що на нього не зареєстровано.
Хто стикався з таким???
Завтра піду в банк за цим кодом, які подальші дії мають бути, бо замовляю вперше...
Їм відписувати цим листом на пошті, що мені прислали, чи через службу підтримки?
Щойно прийшло смс з Нової пошти, про міжнародне відправлення, щоб вибрати адрес, ввести номер телефону, потім пишуть, що на нього не зареєстровано.
Хто стикався з таким???
Ответ дляtettiana
не знаю в чому причина блоку аккаунта, але, якщо ви це купили в один день, то ви попали на мито (
можливо документи, банківська виписка, потрібна для митниці.... я такого досвіду з айхерб СБ не знаю, контролюю ліміт
можливо документи, банківська виписка, потрібна для митниці.... я такого досвіду з айхерб СБ не знаю, контролюю ліміт
а можливо зараз відмінити ці замовлення? Чи повернуть вони кошти?
Не помню что выкупала, но тоже требовался код активации, его мне прислали сообщением в интернет-банкинг, оплата была через Ощад. Посмотрите может он Вам тоже пришел, открывайте Ваши оплаты и там он должен быть привязан. В любом случае Вам нужно восстановить/ открыть профиль.
Попадете на таможню железно, мало того, еще Новая почта пришлет договор об оказании брокерских услуг, у меня был счет чуть больше 200 грн за их услуги + таможня, суммарный заказ около 200 дол. Я советую вернуть товар в магазин и перезаказать, следите за лимитом, если нужно сразу много, купите на разные аккаунты и имена родственников. Это мой опыт, в самом начале когда покупала айхерб такое случилось, теперь с опытом)
Дівчата, ситуація така, 5 посилок виїхало, 6 заблокував сайт, гроші за цю посилку заморозив Приват, і сьогодні повернув. Мій аккаунт дальше заблокований, вони пишуть, що це винуватий мій банк, банк каже, що не при ділах) Питання: чи можу я створити ще один аккаунт на іншу поштову скриньку, але на себе і ту саму картку Привату?
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу