Молчавочка• 17 сентября 2018
Извините за простынь. Интересует ваше мнение.
Попалось на ФБ
"Я вчителька. І за цей пост мене буде бито. Але не можу мовчати. Щороку мене починає тіпати від слів “заняття в ігровій формі”... І я ж насправді не проти, але справа в тому, що ця модна нині фраза - жахлива, як і все вирване із контексту в принципі. Ми чуємо таке в новинах про фінські школи і запам´ятовуємо виключно це. Ніхто далі не слухає, що процент дітей, які здобувають вищу освіту там значно нижчий, ніж у нас (бо в нас ти мусиш іі отримати - "кров з носа", а якщо сам не подужаєш, то батьки продадуть корову, - і все в нормі). Ніхто не слухає, що заняття в ігровій формі виявляють здібності дітей, нахили, таланти і в середньому з п´ятого класу діти, які здатні на більше починають по-справжньому “гризти граніт науки”. Бо з них виростають фахівці. А інші теж живуть собі щасливо, займаючись менш інтелектуальними справами. І то прекрасно! Не кожен мусить бути кандидатом наук! Але кожен мусить бути собою. Але де там!!! Натхненні батьки починають шукати "уроки в ігровій формі" і, звичайно, знаходять. Але більша частина з них не хоче розуміти, що такі заняття розвивають, виявляють здібності і не можна після них чекати від усіх дітей 12 балів. Всі хочуть виховати чемпіона олімпіад, але виключно в ігровій формі. І от я сиджу і думаю: чи то лижі не ідуть, чи то я стою на місці? Ви десь бачили чемпіона з тенісу, який тренувався б в ігровій формі? Чи, може, бачили геніального піаніста, який грає по шість годин на день в ігровій формі й без кінця примовляє :“ ох, як же мені весело!" До чого я усе це!? Вгадайте! До того, що ситуацію треба оцінювати тверезо. Ігрова форма - це прекрасно для розвитку! І якщо ви іі шукаєте, то дайте дитині право розвиватись і не завжди бути найкращою. З розумінням прийміть ті оцінки, які заслужила, хваліть, пишайтесь, надихайте. Але, якщо ви бажаєте іншого, якщо готуєте універсального солдата, то налаштуйтесь, що то велика праця, комплексна, яка залежить не тільки від вчителя, а й від батьків. І ігри будуть, але як практика, а не як гра заради “шоб дитина хотіла заніматись, а не сиділа за планшетом.“ Скільки не прикрашай гречку, чіпси будуть дитині смачнішими і до певного віку, комп´ютер дорожчим. Я не про інтерес до уроку, бо справжній вчитель сам прагне зацікавити, навіть без дописів і наказів від керівництва. Я про реальність. Любіть своіх дітей, будьте тверезими батьками і хай допоможе нам Бог не втратити голову серед усіх цих модних новинок!"
"Я вчителька. І за цей пост мене буде бито. Але не можу мовчати. Щороку мене починає тіпати від слів “заняття в ігровій формі”... І я ж насправді не проти, але справа в тому, що ця модна нині фраза - жахлива, як і все вирване із контексту в принципі. Ми чуємо таке в новинах про фінські школи і запам´ятовуємо виключно це. Ніхто далі не слухає, що процент дітей, які здобувають вищу освіту там значно нижчий, ніж у нас (бо в нас ти мусиш іі отримати - "кров з носа", а якщо сам не подужаєш, то батьки продадуть корову, - і все в нормі). Ніхто не слухає, що заняття в ігровій формі виявляють здібності дітей, нахили, таланти і в середньому з п´ятого класу діти, які здатні на більше починають по-справжньому “гризти граніт науки”. Бо з них виростають фахівці. А інші теж живуть собі щасливо, займаючись менш інтелектуальними справами. І то прекрасно! Не кожен мусить бути кандидатом наук! Але кожен мусить бути собою. Але де там!!! Натхненні батьки починають шукати "уроки в ігровій формі" і, звичайно, знаходять. Але більша частина з них не хоче розуміти, що такі заняття розвивають, виявляють здібності і не можна після них чекати від усіх дітей 12 балів. Всі хочуть виховати чемпіона олімпіад, але виключно в ігровій формі. І от я сиджу і думаю: чи то лижі не ідуть, чи то я стою на місці? Ви десь бачили чемпіона з тенісу, який тренувався б в ігровій формі? Чи, може, бачили геніального піаніста, який грає по шість годин на день в ігровій формі й без кінця примовляє :“ ох, як же мені весело!" До чого я усе це!? Вгадайте! До того, що ситуацію треба оцінювати тверезо. Ігрова форма - це прекрасно для розвитку! І якщо ви іі шукаєте, то дайте дитині право розвиватись і не завжди бути найкращою. З розумінням прийміть ті оцінки, які заслужила, хваліть, пишайтесь, надихайте. Але, якщо ви бажаєте іншого, якщо готуєте універсального солдата, то налаштуйтесь, що то велика праця, комплексна, яка залежить не тільки від вчителя, а й від батьків. І ігри будуть, але як практика, а не як гра заради “шоб дитина хотіла заніматись, а не сиділа за планшетом.“ Скільки не прикрашай гречку, чіпси будуть дитині смачнішими і до певного віку, комп´ютер дорожчим. Я не про інтерес до уроку, бо справжній вчитель сам прагне зацікавити, навіть без дописів і наказів від керівництва. Я про реальність. Любіть своіх дітей, будьте тверезими батьками і хай допоможе нам Бог не втратити голову серед усіх цих модних новинок!"
Кондуктор автобуса• 17 сентября 2018
В младшей школе главное заинтересовать. Именно игровая форма и отсутствие лишнего может проявить интерес к урокам.
с_переулочка• 17 сентября 2018
Скоро зно будут сдавать в игровой форме, чтоб не травмировать детей))
Я не такая• 17 сентября 2018
Ответ дляКондуктор автобуса
В младшей школе главное заинтересовать. Именно игровая форма и отсутствие лишнего может проявить интерес к урокам.
Привыкнет играть, также будет и дальше
Я не такая• 17 сентября 2018
Ответ дляКондуктор автобуса
Бред
Бред написали вы. Уверена и до конца не дочитали
МоДнАя_КоШеЧкА• 17 сентября 2018
Ответ дляс_переулочка
Скоро зно будут сдавать в игровой форме, чтоб не травмировать детей))
+100
Кондуктор автобуса• 17 сентября 2018
Ответ дляс_переулочка
Скоро зно будут сдавать в игровой форме, чтоб не травмировать детей))
Многие дети с обычных школ сдают зно без репетиторов, а все потому, что интересен предмет и хорошая подача материала. Детям интересно.
А если туго идёт то и репетиторы не всегда спасают ситуацию.
А если туго идёт то и репетиторы не всегда спасают ситуацию.
Я не такая• 17 сентября 2018
Согласна с текстом. В первых классах им игровую форму подавай, а потом ’почему оценки плохие? Ты должен учиться в лучшей школе и уриверситете’. Вон, рассказывала приятельница, у племянницы в классе (лицей киевский), половина класса сдала дпа на 3ки. Предложили перевести детей в другую школу, программу не тянут. Нет, все поперлись дальше. Кричали ’не имеете права’. Ну-ну, многому они научатся, если первые 4 класса не могли ничего выучить. У родителей амбиции и какие-то идиотские представления об учебе в школе. Им должна школа, учитель, районо, а они никому и ничего. Так определились бы уже умные или красивые, а то играйте с ними сначала, а потом тупарей своих в университеты пихать будут и требовать, чтобы с ними и там поиграли
с_переулочка• 17 сентября 2018
Ответ дляКондуктор автобуса
Многие дети с обычных школ сдают зно без репетиторов, а все потому, что интересен предмет и хорошая подача материала. Детям интересно.
А если туго идёт то и репетиторы не всегда спасают ситуацию.
А если туго идёт то и репетиторы не всегда спасают ситуацию.
Зависит многое от детей и их родителей. Я 8,9 класс проболела дома. Училась сама по книгам. Сдавать пришла только экзамены и на пятерки. И это без репетиторов. Кто хочет тот учится везде и при любом учителе
Уходя дверю не хлопать• 17 сентября 2018
Точно учитель? Игровая форма в первом классе, а не в 5-ом, как утверждает автор. Написала о том, в чем не разбирается. И кстати, пофакту научные факультативы (уроки роботехники и прочее) в средней/старшей в Европе тоже обучение в игровой форме.
Кили и Манджаро• 17 сентября 2018
Погугліть де найсильніші школи в світі і як там працюють
Не Фінляндія, на яку так всі посилаються
І який підхід в приватних школах Британії
Яка різниця між приватними і державними в Британії
І стане зрозуміло, що для серйозного майбутнього - дітей навантажують огого
А не під партами на колінах граються з вчителькою)
Не Фінляндія, на яку так всі посилаються
І який підхід в приватних школах Британії
Яка різниця між приватними і державними в Британії
І стане зрозуміло, що для серйозного майбутнього - дітей навантажують огого
А не під партами на колінах граються з вчителькою)
Забагаловка• 17 сентября 2018
Играться в садике. В школе учиться! Конечно, многое зависит от подачи материала учителем, так сказать в его умении заинтересовать в предмете, материале. До сих пор вспоминаю учителя истории своего, благодаря которому знаю ее не плохо. И с нами никто не играл, просто интересно преподавали...
Кили и Манджаро• 17 сентября 2018
Найсильніші в Азії, до речі
Сингапур, Гонконг і тд
Математики там багато, наук
В нас спростили все, орієнтація на слабкого учня ((
Сингапур, Гонконг і тд
Математики там багато, наук
В нас спростили все, орієнтація на слабкого учня ((
УжеВотДа• 17 сентября 2018
Особенно частные закрытые школы Англии, куда наши правители отдают детей . Там еще та игровая форма.
Кили и Манджаро• 17 сентября 2018
Зате тут, на форумі, щовечора починають просити розв´язати дитинці задачку))
Як не 8 клас, то 10
Вся сім´я вчиться і ще й дами з советчіци))
Як не 8 клас, то 10
Вся сім´я вчиться і ще й дами з советчіци))
Я шалунья• 17 сентября 2018
Ответ дляУходя дверю не хлопать
Точно учитель? Игровая форма в первом классе, а не в 5-ом, как утверждает автор. Написала о том, в чем не разбирается. И кстати, пофакту научные факультативы (уроки роботехники и прочее) в средней/старшей в Европе тоже обучение в игровой форме.
где?
Аноним_1486• 17 сентября 2018
Девочки, есть такие, кому на работе разрешают посидеть на коврике или петь песни, если расхотелось работать?
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Сейчас читают!
Назад Комментарии к ответу