Тему створила не для обговорення, а щоб проіндексувалося в пошукових системах. Можливо, пізніше когось вбереже від втрати грошей та нервів.
Отже, Коваленко Оксана Вікторівна,м. Павлоград Дніпропетровської області, тел.: +380 66 661 89 **.
Замовила у мене канцтовари накладеним платежем Новою Поштою. Я її по телефону попередила, скільки буде вартість доставки та вартість послуги накладеного платежу, вона погодилася, наче все ок.
Посилка поїхала. Потім дивлюся на сайті НП, посилку не забирає.
Передзвонюю кілька разів, цілий день не бере трубку. Ввечері вона мені дзвонить, і тут починається найцікавіше!
Схоже, по телефону вона не визначила, хто їй дзвонив, я представилася і кажу за посилку, вона каже "та заберу я!", і зразу кидає трубку. А потім починає мене завалювати смс-ками в стилі "заберу за ту суму, на яку замовляла, доставку платіть самі". Таких штук 5 підряд. Я їй пробую передзвонити, взяв трубку якийсь чоловік і розказує, що такої людини не знає (помилитися при наборі я не могла, бо робила як зворотній дзвінок на прийнятий). Потім знову ніхто не бере трубку. Написала їй на емейл детальний лист з поясненням ситуації та проханням передзвонити, на лист відповіді не було. Тільки дивні смс-ки (вже з переходом на хамство) продовжилися.
Наступного дня дзвонять з НП і питають, що робити з посилкою, бо отримувач відмовилася. Посилку відкликала, звісно. Сьогодні вранці вона вже була моєму відділенні, і тут знову смс-ки посипалися все з тією ж темою, що заберу за меншу суму, і чого ти мовчиш.
Коротше, так не знаю, що то було. Такого в моїй практиці за майже 5 років ще не було. ))) Ну ось, власне, і все, просто попередити інших про всяк випадок.
Всім гарного дня. )))
Отже, Коваленко Оксана Вікторівна,м. Павлоград Дніпропетровської області, тел.: +380 66 661 89 **.
Замовила у мене канцтовари накладеним платежем Новою Поштою. Я її по телефону попередила, скільки буде вартість доставки та вартість послуги накладеного платежу, вона погодилася, наче все ок.
Посилка поїхала. Потім дивлюся на сайті НП, посилку не забирає.
Передзвонюю кілька разів, цілий день не бере трубку. Ввечері вона мені дзвонить, і тут починається найцікавіше!
Схоже, по телефону вона не визначила, хто їй дзвонив, я представилася і кажу за посилку, вона каже "та заберу я!", і зразу кидає трубку. А потім починає мене завалювати смс-ками в стилі "заберу за ту суму, на яку замовляла, доставку платіть самі". Таких штук 5 підряд. Я їй пробую передзвонити, взяв трубку якийсь чоловік і розказує, що такої людини не знає (помилитися при наборі я не могла, бо робила як зворотній дзвінок на прийнятий). Потім знову ніхто не бере трубку. Написала їй на емейл детальний лист з поясненням ситуації та проханням передзвонити, на лист відповіді не було. Тільки дивні смс-ки (вже з переходом на хамство) продовжилися.
Наступного дня дзвонять з НП і питають, що робити з посилкою, бо отримувач відмовилася. Посилку відкликала, звісно. Сьогодні вранці вона вже була моєму відділенні, і тут знову смс-ки посипалися все з тією ж темою, що заберу за меншу суму, і чого ти мовчиш.
Коротше, так не знаю, що то було. Такого в моїй практиці за майже 5 років ще не було. ))) Ну ось, власне, і все, просто попередити інших про всяк випадок.
Всім гарного дня. )))
белый уголь• 23 февраля 2019
Это такой вид разводняка. Если вы не хотите катать за свой счет посылку, соглашаетесь на эти условия. Многие соглашаются, потому что пересылки стоят дороже, а так хоть что-то имеете. Ну вы правильно поступили, что отозвали назад посылку, таким хамкам так и надо!
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу