Танцепесенная• 21 апреля 2020
Ви розвиваєтесь чи тупієте в школі?
Питання до вчителів.
Не раз чула / читала, що тупіють, забувають, що знали.
А у мене прогрес. Я за рік вивчила сотні слів, десятки винятків, багато граматичних нюансів.
Так, у нас школа з поглибленим вивченням. Може в цьому справа?
+ я закінчувала пед. внз, не іняз.
В університеті я була відмінницею. Але було багато предметів, наукова робота.
Зараз кожне грам. явище розбираю детально. Щоб зрозуміло дітям було.
І відчуваю, що сама запам ятала навіки...
Смійтесь, кидайте камінчики. Я готова!
Не раз чула / читала, що тупіють, забувають, що знали.
А у мене прогрес. Я за рік вивчила сотні слів, десятки винятків, багато граматичних нюансів.
Так, у нас школа з поглибленим вивченням. Може в цьому справа?
+ я закінчувала пед. внз, не іняз.
В університеті я була відмінницею. Але було багато предметів, наукова робота.
Зараз кожне грам. явище розбираю детально. Щоб зрозуміло дітям було.
І відчуваю, що сама запам ятала навіки...
Смійтесь, кидайте камінчики. Я готова!
ША все! я пришла• 21 апреля 2020
Моя мама віднедавна взяла декілька класів, читає предмет 2 рази на тиждень. До кожного уроку готується, шукає цікаву та нову інформацію. Разом з дітьми зараз на дистанційному навчанні використовує Зум, гугл класрум, шукає цікаві відео по темі, розробляє тести. Якщо є бажання розвиватись та вдосконалюватись - то це не залежить від професії, а залежить від людини.
Мелочунь• 21 апреля 2020
это потому, что вы только год работаете.
а если 10лет одно и то же.
вы учебник года за 3-4 наизусть выучите.
развиваться в проф. плане будете, только если не ленится и хотя бы пару раз в месяц что-то новое каждый раз искать, не по учебнику. Плюс конкурсы, тренинги, олимпиады.
а если 10лет одно и то же.
вы учебник года за 3-4 наизусть выучите.
развиваться в проф. плане будете, только если не ленится и хотя бы пару раз в месяц что-то новое каждый раз искать, не по учебнику. Плюс конкурсы, тренинги, олимпиады.
автор
Танцепесенная
• 21 апреля 2020
Ответ дляМелочунь
это потому, что вы только год работаете.
а если 10лет одно и то же.
вы учебник года за 3-4 наизусть выучите.
развиваться в проф. плане будете, только если не ленится и хотя бы пару раз в месяц что-то новое каждый раз искать, не по учебнику. Плюс конкурсы, тренинги, олимпиады.
а если 10лет одно и то же.
вы учебник года за 3-4 наизусть выучите.
развиваться в проф. плане будете, только если не ленится и хотя бы пару раз в месяц что-то новое каждый раз искать, не по учебнику. Плюс конкурсы, тренинги, олимпиады.
Якщо якась нова, складна тема з граматики я шукаю в 2-3-х книжках.
Правда. Мені самій цікаво.
У мене 4 різних класи. Тобто підготовка не співпадає.
Правда. Мені самій цікаво. У мене 4 різних класи. Тобто підготовка не співпадає.
автор
Танцепесенная
• 21 апреля 2020
Ответ длямуха в кедах
Ви - молодець. Справжній учитель учиться усе життя!


автор
Танцепесенная
• 21 апреля 2020
Ответ дляША все! я пришла
Моя мама віднедавна взяла декілька класів, читає предмет 2 рази на тиждень. До кожного уроку готується, шукає цікаву та нову інформацію. Разом з дітьми зараз на дистанційному навчанні використовує Зум, гугл класрум, шукає цікаві відео по темі, розробляє тести. Якщо є бажання розвиватись та вдосконалюватись - то це не залежить від професії, а залежить від людини.
Поважаю!



Карамелька• 21 апреля 2020
Ответ дляАпофиозная
Дуже ціную таких вчителів! У моїх дітей є такі, я їм вдячна!
Вам повезло! А у нас, як виявилося, грамотно писати українською уміє тільки вчитель математики.
Кондуктор автобуса• 21 апреля 2020
тупіють чи розвиваються у школі - багато в чому зажить від учнів. Коли рівень навіть дотичних до теми запитань від учнів такий, що потім сидиш по вуха у книжках, то будеш розвиватися, а коли я опускаюся до того, що дієслово - це хлопчик, а прикметник - це дівчинка, а дієприкметник - це такий собі трансвестит, тобто нестандартний хлопчик-дієслово, яке виглядає як дівчинка-прикметник, то далі розвиватися нема куди.
Тому середовище - дуже важливий чинник.
Тому середовище - дуже важливий чинник.
Карамелька• 21 апреля 2020
Ответ дляКондуктор автобуса
тупіють чи розвиваються у школі - багато в чому зажить від учнів. Коли рівень навіть дотичних до теми запитань від учнів такий, що потім сидиш по вуха у книжках, то будеш розвиватися, а коли я опускаюся до того, що дієслово - це хлопчик, а прикметник - це дівчинка, а дієприкметник - це такий собі трансвестит, тобто нестандартний хлопчик-дієслово, яке виглядає як дівчинка-прикметник, то далі розвиватися нема куди.
Тому середовище - дуже важливий чинник.
Тому середовище - дуже важливий чинник.
Невже це в школі??
Кондуктор автобуса• 21 апреля 2020
Ответ дляКарамелька
Невже це в школі??
а де ж
коли всі стандартні прийоми було випробувано, довелося ось так... Але допомогло
коли всі стандартні прийоми було випробувано, довелося ось так... Але допомогло
Апофиозная• 21 апреля 2020
Ответ дляКарамелька
Вам повезло! А у нас, як виявилося, грамотно писати українською уміє тільки вчитель математики.
У старшого в младших классах был заслуженний вчитель, так ничем.. Умная, но такая ленивая. Ей те дети в предперчионном возрасте.. А молодые приходили на замену, то молодцы!
Карамелька• 21 апреля 2020
Ответ дляАпофиозная
У старшого в младших классах был заслуженний вчитель, так ничем.. Умная, но такая ленивая. Ей те дети в предперчионном возрасте.. А молодые приходили на замену, то молодцы!
Молоді теж бувають ліниві, повірте. Наші молоді зараз дають .д.з.: читати підручник стор. так-то, вправа така-то. Поки пишуть д.з., самі помилки роблять. Наприклад, ’відіоурок’, ’презинтація’. Так, молода, мила, симпатична, але чого вона може навчити, якщо сама не знає?
Апофиозная• 21 апреля 2020
Ответ дляКарамелька
Молоді теж бувають ліниві, повірте. Наші молоді зараз дають .д.з.: читати підручник стор. так-то, вправа така-то. Поки пишуть д.з., самі помилки роблять. Наприклад, ’відіоурок’, ’презинтація’. Так, молода, мила, симпатична, але чого вона може навчити, якщо сама не знає?
Я лежала в роддомі на збереженні, і випадково зустріла дівчину з села, в своїй палаті, де я жила 15 років до цього. Вона виросла і стала вчителькою. Але так не грамотно говорила.. Я подумала, а чому ж вона дітей навчить?
Усатая полосатая• 21 апреля 2020
На самом деле в предмете сложно развиваться. К примеру, я математик. Дают 5, доводишь до 9, дальше опять 5-9, так получается по тарификации, и так много раз. Наши учебники переписывают не так часто, помню назубок, все наработки, игры, фокусы и ТД уже есть. Ну написала Ман с детьми несколько раз ( он с 9 класса начинается, пришлось уговаривать не своих учеников). Раньше брала контрольные вузовские чтоб держать себя в форме, но сейчас нет в окружении студентов. Готовлю к зно ( если что, предпочитаю не из своей школы, а со своими учениками не занимаюсь репетиторством совсем), но и оно из года в год проще и проще ( разве что последнее задание интересное).
Ну начала осваивать соседний предмет, вот там много мне неизвестного, куча курсов, пахать и пахать. Но в математике я не развиваются, изо всех сил стараюсь хоть не отупеть. Это как работа на конвейере
Ну начала осваивать соседний предмет, вот там много мне неизвестного, куча курсов, пахать и пахать. Но в математике я не развиваются, изо всех сил стараюсь хоть не отупеть. Это как работа на конвейере
Смыкалка• 22 апреля 2020
Ответ дляКондуктор автобуса
тупіють чи розвиваються у школі - багато в чому зажить від учнів. Коли рівень навіть дотичних до теми запитань від учнів такий, що потім сидиш по вуха у книжках, то будеш розвиватися, а коли я опускаюся до того, що дієслово - це хлопчик, а прикметник - це дівчинка, а дієприкметник - це такий собі трансвестит, тобто нестандартний хлопчик-дієслово, яке виглядає як дівчинка-прикметник, то далі розвиватися нема куди.
Тому середовище - дуже важливий чинник.
Тому середовище - дуже важливий чинник.
Я ржу)))) а іменник у вас ким є? Псом? Я ще такого дива не зустрічала)
Кондуктор автобуса• 22 апреля 2020
Ответ дляСмыкалка
Я ржу)))) а іменник у вас ким є? Псом? Я ще такого дива не зустрічала)
Ну от і я до цього навчального року не зустрічала ... З іменниками наче нормально.
Але підмет - це мама, присудок - тато, другорядні - це діти. Ну і далі своя пісенька, де чиє місце і чого ставляться коми
Але підмет - це мама, присудок - тато, другорядні - це діти. Ну і далі своя пісенька, де чиє місце і чого ставляться коми
Карамелька• 22 апреля 2020
Ответ дляКондуктор автобуса
Ну от і я до цього навчального року не зустрічала ... З іменниками наче нормально.
Але підмет - це мама, присудок - тато, другорядні - це діти. Ну і далі своя пісенька, де чиє місце і чого ставляться коми
Але підмет - це мама, присудок - тато, другорядні - це діти. Ну і далі своя пісенька, де чиє місце і чого ставляться коми
А другорядні є татові і є мамині (група підмета і група присудка)? Звучить незвично, але судити не буду, важливо, що саме у дітей закарбується - ’мами-тата’ чи таки ’підмети-присудки’.))
Кондуктор автобуса• 22 апреля 2020
Ответ дляКарамелька
А другорядні є татові і є мамині (група підмета і група присудка)? Звучить незвично, але судити не буду, важливо, що саме у дітей закарбується - ’мами-тата’ чи таки ’підмети-присудки’.))
та нічого в них не карбується
дуже довго билася, аби запам´ятали, що означення перед означуваним словом (частіше підметом) - то означення, а якщо після і без присудка - то саме воно і стає присудком. Нібито запам´ятали. Місяць пройшов - і можна знову починати спочатку. Я раніше взагалі не розуміла, навіщо у 8 класі вчити тему ’Словосполучення’, а ось тепер із жахом приходжу до висновку, що якось у дітей не вистачає навичок абстрактного аналізу. А тато, мама й трансвестити - це знайомі поняття, через які намагаюся передати відношення між незнайомими.
Якось так
дуже довго билася, аби запам´ятали, що означення перед означуваним словом (частіше підметом) - то означення, а якщо після і без присудка - то саме воно і стає присудком. Нібито запам´ятали. Місяць пройшов - і можна знову починати спочатку. Я раніше взагалі не розуміла, навіщо у 8 класі вчити тему ’Словосполучення’, а ось тепер із жахом приходжу до висновку, що якось у дітей не вистачає навичок абстрактного аналізу. А тато, мама й трансвестити - це знайомі поняття, через які намагаюся передати відношення між незнайомими.
Якось так
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу