sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Работа, Карьера - Образование
anonim_48
Танцепесенная• 21 апреля 2020

Ви розвиваєтесь чи тупієте в школі?

Питання до вчителів.
Не раз чула / читала, що тупіють, забувають, що знали.
А у мене прогрес. Я за рік вивчила сотні слів, десятки винятків, багато граматичних нюансів.
Так, у нас школа з поглибленим вивченням. Може в цьому справа?
+ я закінчувала пед. внз, не іняз.
В університеті я була відмінницею. Але було багато предметів, наукова робота.
Зараз кожне грам. явище розбираю детально. Щоб зрозуміло дітям було.
І відчуваю, що сама запам ятала навіки...
Смійтесь, кидайте камінчики. Я готова!
19 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
anonim_85
муха в кедах• 21 апреля 2020
1
Ви - молодець. Справжній учитель учиться усе життя!
anonim_218
ША все! я пришла• 21 апреля 2020
2
Моя мама віднедавна взяла декілька класів, читає предмет 2 рази на тиждень. До кожного уроку готується, шукає цікаву та нову інформацію. Разом з дітьми зараз на дистанційному навчанні використовує Зум, гугл класрум, шукає цікаві відео по темі, розробляє тести. Якщо є бажання розвиватись та вдосконалюватись - то це не залежить від професії, а залежить від людини.
anonim_127
Мелочунь• 21 апреля 2020
3
это потому, что вы только год работаете.
а если 10лет одно и то же.
вы учебник года за 3-4 наизусть выучите.
развиваться в проф. плане будете, только если не ленится и хотя бы пару раз в месяц что-то новое каждый раз искать, не по учебнику. Плюс конкурсы, тренинги, олимпиады.
anonim_48
автор Танцепесенная • 21 апреля 2020
4
Ответ дляМелочунь
это потому, что вы только год работаете.
а если 10лет одно и то же.
вы учебник года за 3-4 наизусть выучите.
развиваться в проф. плане будете, только если не ленится и хотя бы пару раз в месяц что-то новое каждый раз искать, не по учебнику. Плюс конкурсы, тренинги, олимпиады.
Якщо якась нова, складна тема з граматики я шукаю в 2-3-х книжках.
Правда. Мені самій цікаво.
У мене 4 різних класи. Тобто підготовка не співпадає.
anonim_48
автор Танцепесенная • 21 апреля 2020
5
Ответ длямуха в кедах
Ви - молодець. Справжній учитель учиться усе життя!
anonim_48
автор Танцепесенная • 21 апреля 2020
6
Ответ дляША все! я пришла
Моя мама віднедавна взяла декілька класів, читає предмет 2 рази на тиждень. До кожного уроку готується, шукає цікаву та нову інформацію. Разом з дітьми зараз на дистанційному навчанні використовує Зум, гугл класрум, шукає цікаві відео по темі, розробляє тести. Якщо є бажання розвиватись та вдосконалюватись - то це не залежить від професії, а залежить від людини.
Поважаю!
anonim_150
Апофиозная• 21 апреля 2020
7
Дуже ціную таких вчителів! У моїх дітей є такі, я їм вдячна!
anonim_160
Карамелька• 21 апреля 2020
8
Ответ дляАпофиозная
Дуже ціную таких вчителів! У моїх дітей є такі, я їм вдячна!
Вам повезло! А у нас, як виявилося, грамотно писати українською уміє тільки вчитель математики.
anonim_191
Кондуктор автобуса• 21 апреля 2020
9
тупіють чи розвиваються у школі - багато в чому зажить від учнів. Коли рівень навіть дотичних до теми запитань від учнів такий, що потім сидиш по вуха у книжках, то будеш розвиватися, а коли я опускаюся до того, що дієслово - це хлопчик, а прикметник - це дівчинка, а дієприкметник - це такий собі трансвестит, тобто нестандартний хлопчик-дієслово, яке виглядає як дівчинка-прикметник, то далі розвиватися нема куди.
Тому середовище - дуже важливий чинник.
anonim_160
Карамелька• 21 апреля 2020
10
Ответ дляКондуктор автобуса
тупіють чи розвиваються у школі - багато в чому зажить від учнів. Коли рівень навіть дотичних до теми запитань від учнів такий, що потім сидиш по вуха у книжках, то будеш розвиватися, а коли я опускаюся до того, що дієслово - це хлопчик, а прикметник - це дівчинка, а дієприкметник - це такий собі трансвестит, тобто нестандартний хлопчик-дієслово, яке виглядає як дівчинка-прикметник, то далі розвиватися нема куди.
Тому середовище - дуже важливий чинник.
Невже це в школі??
anonim_191
Кондуктор автобуса• 21 апреля 2020
11
Ответ дляКарамелька
Невже це в школі??
а де ж
коли всі стандартні прийоми було випробувано, довелося ось так... Але допомогло
anonim_150
Апофиозная• 21 апреля 2020
12
Ответ дляКарамелька
Вам повезло! А у нас, як виявилося, грамотно писати українською уміє тільки вчитель математики.
У старшого в младших классах был заслуженний вчитель, так ничем.. Умная, но такая ленивая. Ей те дети в предперчионном возрасте.. А молодые приходили на замену, то молодцы!
anonim_160
Карамелька• 21 апреля 2020
13
Ответ дляАпофиозная
У старшого в младших классах был заслуженний вчитель, так ничем.. Умная, но такая ленивая. Ей те дети в предперчионном возрасте.. А молодые приходили на замену, то молодцы!
Молоді теж бувають ліниві, повірте. Наші молоді зараз дають .д.з.: читати підручник стор. так-то, вправа така-то. Поки пишуть д.з., самі помилки роблять. Наприклад, ’відіоурок’, ’презинтація’. Так, молода, мила, симпатична, але чого вона може навчити, якщо сама не знає?
anonim_150
Апофиозная• 21 апреля 2020
14
Ответ дляКарамелька
Молоді теж бувають ліниві, повірте. Наші молоді зараз дають .д.з.: читати підручник стор. так-то, вправа така-то. Поки пишуть д.з., самі помилки роблять. Наприклад, ’відіоурок’, ’презинтація’. Так, молода, мила, симпатична, але чого вона може навчити, якщо сама не знає?
Я лежала в роддомі на збереженні, і випадково зустріла дівчину з села, в своїй палаті, де я жила 15 років до цього. Вона виросла і стала вчителькою. Але так не грамотно говорила.. Я подумала, а чому ж вона дітей навчить?
anonim_190
Усатая полосатая• 21 апреля 2020
15
На самом деле в предмете сложно развиваться. К примеру, я математик. Дают 5, доводишь до 9, дальше опять 5-9, так получается по тарификации, и так много раз. Наши учебники переписывают не так часто, помню назубок, все наработки, игры, фокусы и ТД уже есть. Ну написала Ман с детьми несколько раз ( он с 9 класса начинается, пришлось уговаривать не своих учеников). Раньше брала контрольные вузовские чтоб держать себя в форме, но сейчас нет в окружении студентов. Готовлю к зно ( если что, предпочитаю не из своей школы, а со своими учениками не занимаюсь репетиторством совсем), но и оно из года в год проще и проще ( разве что последнее задание интересное).
Ну начала осваивать соседний предмет, вот там много мне неизвестного, куча курсов, пахать и пахать. Но в математике я не развиваются, изо всех сил стараюсь хоть не отупеть. Это как работа на конвейере
anonim_67
Смыкалка• 22 апреля 2020
16
Ответ дляКондуктор автобуса
тупіють чи розвиваються у школі - багато в чому зажить від учнів. Коли рівень навіть дотичних до теми запитань від учнів такий, що потім сидиш по вуха у книжках, то будеш розвиватися, а коли я опускаюся до того, що дієслово - це хлопчик, а прикметник - це дівчинка, а дієприкметник - це такий собі трансвестит, тобто нестандартний хлопчик-дієслово, яке виглядає як дівчинка-прикметник, то далі розвиватися нема куди.
Тому середовище - дуже важливий чинник.
Я ржу)))) а іменник у вас ким є? Псом? Я ще такого дива не зустрічала)
anonim_191
Кондуктор автобуса• 22 апреля 2020
17
Ответ дляСмыкалка
Я ржу)))) а іменник у вас ким є? Псом? Я ще такого дива не зустрічала)
Ну от і я до цього навчального року не зустрічала ... З іменниками наче нормально.
Але підмет - це мама, присудок - тато, другорядні - це діти. Ну і далі своя пісенька, де чиє місце і чого ставляться коми
anonim_160
Карамелька• 22 апреля 2020
18
Ответ дляКондуктор автобуса
Ну от і я до цього навчального року не зустрічала ... З іменниками наче нормально.
Але підмет - це мама, присудок - тато, другорядні - це діти. Ну і далі своя пісенька, де чиє місце і чого ставляться коми
А другорядні є татові і є мамині (група підмета і група присудка)? Звучить незвично, але судити не буду, важливо, що саме у дітей закарбується - ’мами-тата’ чи таки ’підмети-присудки’.))
anonim_191
Кондуктор автобуса• 22 апреля 2020
19
Ответ дляКарамелька
А другорядні є татові і є мамині (група підмета і група присудка)? Звучить незвично, але судити не буду, важливо, що саме у дітей закарбується - ’мами-тата’ чи таки ’підмети-присудки’.))
та нічого в них не карбується
дуже довго билася, аби запам´ятали, що означення перед означуваним словом (частіше підметом) - то означення, а якщо після і без присудка - то саме воно і стає присудком. Нібито запам´ятали. Місяць пройшов - і можна знову починати спочатку. Я раніше взагалі не розуміла, навіщо у 8 класі вчити тему ’Словосполучення’, а ось тепер із жахом приходжу до висновку, що якось у дітей не вистачає навичок абстрактного аналізу. А тато, мама й трансвестити - це знайомі поняття, через які намагаюся передати відношення між незнайомими.
Якось так
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff