Добрый день всем. Помогите пожалуйста,  отправила посылку не на то отделение Укрпочты.  Оформляла посылку сама ,через приложение . 
Теперь хочу сделать переадресацию. В личном кабинете не нашла такую функцию. Звоню на горячую линию, а там автомат предлагает варианты, в них нет переадресации. И с живым человеком не связывает.
Как быть?
Теперь хочу сделать переадресацию. В личном кабинете не нашла такую функцию. Звоню на горячую линию, а там автомат предлагает варианты, в них нет переадресации. И с живым человеком не связывает.
Как быть?
                        
                        Ответ дляinna-iva
                    
                                               
                        ходила специально в отделение, писала заявление на переадресацию, сказали в карантин бесплатно, а так стоимость услуги 50 грн, хотя на сайте находила инфрмацию, что 11 или 18 грн, точно не помню
                    
                
		Спасибо
	
		Доброго дня! 
 
Якщо Ваше питання э актуальним, то повідомляємо, що наразі можливо зробити переадресацію відправлення лише, написавши платну заяву у будь-якому відділенні. Вартість близько 50 грн (41,67+ПДВ) - тарифи за письмову заяву (довідку), крім заяви про розшук поштового відправлення, поштового переказу для населення:
 
Дійсно, в період карантину (до 03.06.2020 - до послаблення) заяви на переадресацію приймали безкоштовно, в тому числі онлайн. Це було внутрішнє рішення компанії, а не зобов´язання.
 
Лінії контакт-центру за телефоном 0 800 300 545, на жаль, часто є перевантаженими. Ви також можете написати нам у приватні повідомлення на офіційній сторінці Укрпошти у мережі Фейсбук:
 
 
Саша, група підтримки Укрпошти
Якщо Ваше питання э актуальним, то повідомляємо, що наразі можливо зробити переадресацію відправлення лише, написавши платну заяву у будь-якому відділенні. Вартість близько 50 грн (41,67+ПДВ) - тарифи за письмову заяву (довідку), крім заяви про розшук поштового відправлення, поштового переказу для населення:
Дійсно, в період карантину (до 03.06.2020 - до послаблення) заяви на переадресацію приймали безкоштовно, в тому числі онлайн. Це було внутрішнє рішення компанії, а не зобов´язання.
Лінії контакт-центру за телефоном 0 800 300 545, на жаль, часто є перевантаженими. Ви також можете написати нам у приватні повідомлення на офіційній сторінці Укрпошти у мережі Фейсбук:
Саша, група підтримки Укрпошти
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
            Тема закрыта
                Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу