Вкаблучках• 22 июня 2020
Как же они достали народ
показать весь текст
А Я Самая Самая• 22 июня 2020
Ответ дляУты-фрутик
А что ж вы все молчите про тариф на газ, который существенно уменьшился???? Или невыгодно про такое говорить?
И не факт, что стоимость на электроэнергию увеличат, вброс кинули, зато повонять на форуме святое дело. Или прибыльное?
И не факт, что стоимость на электроэнергию увеличат, вброс кинули, зато повонять на форуме святое дело. Или прибыльное?
В каком месте он уменьшился?
К сумме расхода за газ+добавился за транспортировку+за тех. обслуживание (абонплата)+все ремонты на жильцах.
У меня автономное отопление в квартире.
Берем делаем срез: этот год (теплый!) январь-фераль
И тот: те же месяцы
=практически одна и та же сумма
Несмотря на чес для лохоэлектората про ’ПАДИШИВЕЛ’.
Угу, как же.
К сумме расхода за газ+добавился за транспортировку+за тех. обслуживание (абонплата)+все ремонты на жильцах.
У меня автономное отопление в квартире.
Берем делаем срез: этот год (теплый!) январь-фераль
И тот: те же месяцы
=практически одна и та же сумма
Несмотря на чес для лохоэлектората про ’ПАДИШИВЕЛ’.
Угу, как же.
вентиляторная• 22 июня 2020
Девочки, знаю что сейчас попаду в бан, но должна сказать. Эту страну спасет только физическая очистка. Ни Петя ни Володя ничего лучше не сделают. Был бы Петя было бы тоже самое, вот я уверенна. Они идут по проработанному сценарию. И не важно кто у власти, дальше только хуже.
Праздничный сервиз• 22 июня 2020
Ответ дляТанцепесенная
да прям
Ахметов себя шикарно чувствует при любом президенте. Порошенко ему тоже много чего позволял, все обл энерго именно при По выкупил и тогда уже на аэс смотрел
Ахметов себя шикарно чувствует при любом президенте. Порошенко ему тоже много чего позволял, все обл энерго именно при По выкупил и тогда уже на аэс смотрел


+10000000!
вентиляторная• 22 июня 2020
Они специально стравливают на род и делят на Пе и Зе, чтоб отвлекать от своих делишек, не более
Брюлик в стразах• 22 июня 2020
Ответ дляЩас ухожу


Там плёнки новые уже запустили, Петя с Байденом неплохо страну обворовали, им респект отправьте
Брюлик в стразах• 22 июня 2020
Ответ дляБагиня
Ну блин, при чем тут Петька? Развалили образование полностью, дети полгода не учились, виноваты зелёные, да, сто раз да!!! Безграмотная Мандзий два слова связать не может, но отменяет обучение, отменяет ЗНО!!!Прокрутили аферу с масками, и наживаются как могут на этом карантине!! Войну не закончили, а только все усугубили!!! В раде сидит быдо и шлюх заказывает, делают что хотят!!!Вы что - слепые все???
Образование развалили те, кто начал печатать книги соросятские, напомнить когда это началось?
Надувная пыль• 22 июня 2020
ось, чи тайте статтю
Що у Меморандумі з Міжнародним валютним фондом зіпсувало настрій монополістам.
Демонополізація – один з найголовніших кроків, що віддаляє українців від гідного життя.
Ми переплачуємо монополістам та картелям за товари, що споживаємо кожного дня, в більшості навіть не знаючи про це. Малий та середній бізнес не витримує нечесне змагання з впливовими гравцями та закривається, консервуючи бідність. Для отримання зарплатні, за яку можна нагодувати та навчити дітей, українці вимушені їхати закордон, бо монополіст не цінує людський ресурс та не має потреби за нього конкурувати. Це все результат монополізації економіки та повальної безкарності для картелістів, що продукується слабкістю, безпорадністю та політичною залежністю найважливішого економічного регулятора країни – Антимонопольного комітету.
«Привіт» олігархам від МВФ
19.06.2020 // 23 Переглядів
Текст: Агія Загребельська, співзасновниця “Ліги антитрасту”, держуповноважена АМКУ у 2015-2019 рр.
Що у Меморандумі з Міжнародним валютним фондом зіпсувало настрій монополістам.
Демонополізація – один з найголовніших кроків, що віддаляє українців від гідного життя.
Ми переплачуємо монополістам та картелям за товари, що споживаємо кожного дня, в більшості навіть не знаючи про це. Малий та середній бізнес не витримує нечесне змагання з впливовими гравцями та закривається, консервуючи бідність. Для отримання зарплатні, за яку можна нагодувати та навчити дітей, українці вимушені їхати закордон, бо монополіст не цінує людський ресурс та не має потреби за нього конкурувати. Це все результат монополізації економіки та повальної безкарності для картелістів, що продукується слабкістю, безпорадністю та політичною залежністю найважливішого економічного регулятора країни – Антимонопольного комітету.
Є десятки світових прикладів, які доводять, що посилення інституційної спроможності та незалежності конкурентного відомства робило економічні дива, підвищувало рівень доходів населення, якість товарів та сприяло встановленню справедливих цін. Розумію, що у порівнянні, наприклад, і з США, де перші антимонопольні закони були прийняті у ХІХ сторіччі, ми є молодою в цьому сенсі країною.
Саме зараз ми стали свідками важливого історичного моменту. Вперше в історії України реформа Антимонопольного комітету з’явилась в Меморандумі України з Міжнародним валютним фондом. І хочеться вірити, що через кілька років ми будемо згадувати ці дні як старт успішної антимонопольної реформи та українського економічного дива.
На відміну від наших можновладців, які пачками реєструють законопроекти про зміни до антимонопольних норм, що лише імітують реформу, залишаючи статус-кво, МВФ знає що робити. В Меморандумі викладений невеликий перелік нескладних заходів, виконання яких створить реальні можливості для позбавлення монополістів не тільки ринкової влади, а й політичного впливу.
Усвідомлюючи, що взяті на себе Україною зобов’язання в цій частині суттєво псують настрій перш за все олігархам, очікую, що найближчим часом повинна розпочатись дискридетаційна інформаційна компанія проти таких положень. Можуть використовуватись меседжі на кшалт «це тиск на бізнес», «посилання втручання держави у вільний ринок» тощо. Однак, це все неправда та маніпуляції. Й задля того, аби ми з вами не упустили такий крутий шанс та не дали нас знов ошукати, коротко та просто поясню, що означають такі положення Меморандуму.
Так, в розділі «Приватизація та реформування підприємств державної власності та ринків» Україна взяла на себе зобов’язання щодо прийняття законів, які посилять АМКУ відповідно до передових міжнародних практик. А саме:
Що у Меморандумі з Міжнародним валютним фондом зіпсувало настрій монополістам.
Демонополізація – один з найголовніших кроків, що віддаляє українців від гідного життя.
Ми переплачуємо монополістам та картелям за товари, що споживаємо кожного дня, в більшості навіть не знаючи про це. Малий та середній бізнес не витримує нечесне змагання з впливовими гравцями та закривається, консервуючи бідність. Для отримання зарплатні, за яку можна нагодувати та навчити дітей, українці вимушені їхати закордон, бо монополіст не цінує людський ресурс та не має потреби за нього конкурувати. Це все результат монополізації економіки та повальної безкарності для картелістів, що продукується слабкістю, безпорадністю та політичною залежністю найважливішого економічного регулятора країни – Антимонопольного комітету.
«Привіт» олігархам від МВФ
19.06.2020 // 23 Переглядів
Текст: Агія Загребельська, співзасновниця “Ліги антитрасту”, держуповноважена АМКУ у 2015-2019 рр.
Що у Меморандумі з Міжнародним валютним фондом зіпсувало настрій монополістам.
Демонополізація – один з найголовніших кроків, що віддаляє українців від гідного життя.
Ми переплачуємо монополістам та картелям за товари, що споживаємо кожного дня, в більшості навіть не знаючи про це. Малий та середній бізнес не витримує нечесне змагання з впливовими гравцями та закривається, консервуючи бідність. Для отримання зарплатні, за яку можна нагодувати та навчити дітей, українці вимушені їхати закордон, бо монополіст не цінує людський ресурс та не має потреби за нього конкурувати. Це все результат монополізації економіки та повальної безкарності для картелістів, що продукується слабкістю, безпорадністю та політичною залежністю найважливішого економічного регулятора країни – Антимонопольного комітету.
Є десятки світових прикладів, які доводять, що посилення інституційної спроможності та незалежності конкурентного відомства робило економічні дива, підвищувало рівень доходів населення, якість товарів та сприяло встановленню справедливих цін. Розумію, що у порівнянні, наприклад, і з США, де перші антимонопольні закони були прийняті у ХІХ сторіччі, ми є молодою в цьому сенсі країною.
Саме зараз ми стали свідками важливого історичного моменту. Вперше в історії України реформа Антимонопольного комітету з’явилась в Меморандумі України з Міжнародним валютним фондом. І хочеться вірити, що через кілька років ми будемо згадувати ці дні як старт успішної антимонопольної реформи та українського економічного дива.
На відміну від наших можновладців, які пачками реєструють законопроекти про зміни до антимонопольних норм, що лише імітують реформу, залишаючи статус-кво, МВФ знає що робити. В Меморандумі викладений невеликий перелік нескладних заходів, виконання яких створить реальні можливості для позбавлення монополістів не тільки ринкової влади, а й політичного впливу.
Усвідомлюючи, що взяті на себе Україною зобов’язання в цій частині суттєво псують настрій перш за все олігархам, очікую, що найближчим часом повинна розпочатись дискридетаційна інформаційна компанія проти таких положень. Можуть використовуватись меседжі на кшалт «це тиск на бізнес», «посилання втручання держави у вільний ринок» тощо. Однак, це все неправда та маніпуляції. Й задля того, аби ми з вами не упустили такий крутий шанс та не дали нас знов ошукати, коротко та просто поясню, що означають такі положення Меморандуму.
Так, в розділі «Приватизація та реформування підприємств державної власності та ринків» Україна взяла на себе зобов’язання щодо прийняття законів, які посилять АМКУ відповідно до передових міжнародних практик. А саме:
Праздничный сервиз• 22 июня 2020
Ответ дляMs. Любмая жена
В Европе тоже дорого комуналка, только в России дешевле
ничего подобного . поинтересуейтесь тарифами. и кстати, ахметка электроэнегргию европе намного дешевле продает, чем нам.
Надувная пыль• 22 июня 2020
Забезпечити фінансову та операційну незалежність відомства.
Як є сьогодні:
Фінансування Комітету, рівень заробітних плат його працівників, штатна чисельність залежать від рішень різних міністерств та комітетів парламенту. За прийняття «незручного рішення» політики можуть легко карати АМКУ «гривнею». Також стабільно недофінансований АМКУ не представляє суттєвої загрози для впливових бізнесменів з монопольними надприбутками. Як результат, рівень заробітних плат в АМКУ один з найнижчих серед інших державних органів. Нестача паперу, офісної техніки, дискомфортні умови роботи – реальність, в якій живе конкурентне відомство країни останні роки. Занедбаний стан АМКУ забезпечує безперешкодний рух грошей з гаманців українців на рахунки монополістів.
Як повинно бути:
В розвиненому світі заробітні плати борців з монополіями одні з найвищих. Статті видатків на конкурентне відомство заплановані на роки вперед та серйозно захищені. Політики не можуть ситуативно впливати на скорочення фінансування відомства. Робота в подібних органах є престижною, відомства здатні наймати фахових працівників, проводити складні експертизи та дослідження. Боротьба з паразитуючими монополіями по-справжньому фінансується державою. І зобов’язання забезпечити це в Україні взяла на себе влада за Меморандумом.
Забезпечити прозорість, конкурентність та захищеність Комітету від політичного втручання у процеси призначення та зняття з посади Голови АМКУ та Державних уповноважених.
Як є сьогодні:
Голова АМКУ призначається та звільняється парламентом за поданням президента (за законом про АМКУ) або прем’єр-міністра (за Конституцією). Державні уповноважені призначаються президентом за поданням прем’єр-міністра. Жодних прозорих та конкурентних процедур відбору кандидатів та вимог, до їх бекграунду і знань в цій галузі немає. Як наслідок, тенденційно політики дістають чергових керівників АМКУ як «кроликів з капелюха» та громадськість дізнається про «нові обличчя» здебільшого вже після їх призначення. Це суттєво допомагає монополістам інтегрувати в АМКУ «своїх» людей або просто слабкі особистості, які не представлятимуть загрози. Звільнити «незручного» державного уповноваженого, який попри кулуарний процес призначення «помилково» потрапив в АМКУ, також просто. Як довів приклад останніх звільнень, для цього не потрібні жодні підстави. Президент одноособово просто приймає указ про звільнення.
Як повинно бути:
Будь-який фахівець у сфері антитрасту, не пов’язаний з жодним впливовим монополістом, повинен мати можливість позмагатись на чесному та прозорому конкурсі за право працювати в АМКУ. Громадськість має знати заздалегідь данні про кандидатів та спостерігати за проведенням конкурсу. Політики не повинні мати вирішального впливу на процес призначення керівників відомства. Державний уповноважений має бути впевнений, що за незручні для монополістів розслідування та голосування він не буде звільнений. Та строк його перебування на посаді не залежить від того, наскільки добре він здатен чути побажання з Банкової. Саме це є другим зобов’язанням, яке взяла на себе Україна за Меморандумом.
Посилити повноваження АМКУ щодо проведення фізичних обшуків, конфіскації документів та забезпечення обміну інформацією з іншими правоохоронним органами.
Як є сьогодні:
Для того, щоб відшукати докази порушення Антимонопольний комітет направляє вимоги про надання документів та інформації «підозрюваним». Але ці вимоги можна ігнорувати, затягувати час надання відповідей або банально обманювати АМКУ. Звичайно, Комітет може покарати за таку поведінку. Але штрафи здебільшого складають кілька сотен тисяч гривень, та процес їх накладення і стягнення може тривати роками. Другий засіб збору інформації – перевірки, на які АМКУ можуть банально не допускати під різними приводами. Важливі для розслідування докази за час юридичних дискусій не складно знищити або вивезти в інше більш захищене місце.
Як повинно бути:
В розвиненому світі конкурентне відомство має повноваження примусово проникати в приміщення у випадку недопуску та за наявності відповідного рішення суду. Також є можливість знімати інформацію з каналів зв’язку та використовувати докази, здобуті під час здійснення оперативно-розшукових заходів. Антимонопольний орган або сам може їх проводити, або інший орган, що виконує оперативні функції, зобов’язаний для нього це виконувати. І саме це повинна зробити Україна відповідно до взятих за Меморандумом зобов’язань.
Надати рішенням АМКУ статусу правозастосовних виконавчих документів, і таким чином, забезпечити відсутність необхідності використання судового процесу для забезпечення виконання рішень.
Як є сьогодні:
Антимонопольний комітет прийнявши рішення, наприклад, про накладення штрафу, отримує можливість його стягнути в примусовому порядку лише після двох судових процесів та шести інстанцій. Спочатку порушник може оскаржити рішення про накладення штрафу до суду. Та у разі поразки звернутись до апеляцій і в подальшому касації. Далі, за умови, якщо суд підтримав позицію
Як є сьогодні:
Фінансування Комітету, рівень заробітних плат його працівників, штатна чисельність залежать від рішень різних міністерств та комітетів парламенту. За прийняття «незручного рішення» політики можуть легко карати АМКУ «гривнею». Також стабільно недофінансований АМКУ не представляє суттєвої загрози для впливових бізнесменів з монопольними надприбутками. Як результат, рівень заробітних плат в АМКУ один з найнижчих серед інших державних органів. Нестача паперу, офісної техніки, дискомфортні умови роботи – реальність, в якій живе конкурентне відомство країни останні роки. Занедбаний стан АМКУ забезпечує безперешкодний рух грошей з гаманців українців на рахунки монополістів.
Як повинно бути:
В розвиненому світі заробітні плати борців з монополіями одні з найвищих. Статті видатків на конкурентне відомство заплановані на роки вперед та серйозно захищені. Політики не можуть ситуативно впливати на скорочення фінансування відомства. Робота в подібних органах є престижною, відомства здатні наймати фахових працівників, проводити складні експертизи та дослідження. Боротьба з паразитуючими монополіями по-справжньому фінансується державою. І зобов’язання забезпечити це в Україні взяла на себе влада за Меморандумом.
Забезпечити прозорість, конкурентність та захищеність Комітету від політичного втручання у процеси призначення та зняття з посади Голови АМКУ та Державних уповноважених.
Як є сьогодні:
Голова АМКУ призначається та звільняється парламентом за поданням президента (за законом про АМКУ) або прем’єр-міністра (за Конституцією). Державні уповноважені призначаються президентом за поданням прем’єр-міністра. Жодних прозорих та конкурентних процедур відбору кандидатів та вимог, до їх бекграунду і знань в цій галузі немає. Як наслідок, тенденційно політики дістають чергових керівників АМКУ як «кроликів з капелюха» та громадськість дізнається про «нові обличчя» здебільшого вже після їх призначення. Це суттєво допомагає монополістам інтегрувати в АМКУ «своїх» людей або просто слабкі особистості, які не представлятимуть загрози. Звільнити «незручного» державного уповноваженого, який попри кулуарний процес призначення «помилково» потрапив в АМКУ, також просто. Як довів приклад останніх звільнень, для цього не потрібні жодні підстави. Президент одноособово просто приймає указ про звільнення.
Як повинно бути:
Будь-який фахівець у сфері антитрасту, не пов’язаний з жодним впливовим монополістом, повинен мати можливість позмагатись на чесному та прозорому конкурсі за право працювати в АМКУ. Громадськість має знати заздалегідь данні про кандидатів та спостерігати за проведенням конкурсу. Політики не повинні мати вирішального впливу на процес призначення керівників відомства. Державний уповноважений має бути впевнений, що за незручні для монополістів розслідування та голосування він не буде звільнений. Та строк його перебування на посаді не залежить від того, наскільки добре він здатен чути побажання з Банкової. Саме це є другим зобов’язанням, яке взяла на себе Україна за Меморандумом.
Посилити повноваження АМКУ щодо проведення фізичних обшуків, конфіскації документів та забезпечення обміну інформацією з іншими правоохоронним органами.
Як є сьогодні:
Для того, щоб відшукати докази порушення Антимонопольний комітет направляє вимоги про надання документів та інформації «підозрюваним». Але ці вимоги можна ігнорувати, затягувати час надання відповідей або банально обманювати АМКУ. Звичайно, Комітет може покарати за таку поведінку. Але штрафи здебільшого складають кілька сотен тисяч гривень, та процес їх накладення і стягнення може тривати роками. Другий засіб збору інформації – перевірки, на які АМКУ можуть банально не допускати під різними приводами. Важливі для розслідування докази за час юридичних дискусій не складно знищити або вивезти в інше більш захищене місце.
Як повинно бути:
В розвиненому світі конкурентне відомство має повноваження примусово проникати в приміщення у випадку недопуску та за наявності відповідного рішення суду. Також є можливість знімати інформацію з каналів зв’язку та використовувати докази, здобуті під час здійснення оперативно-розшукових заходів. Антимонопольний орган або сам може їх проводити, або інший орган, що виконує оперативні функції, зобов’язаний для нього це виконувати. І саме це повинна зробити Україна відповідно до взятих за Меморандумом зобов’язань.
Надати рішенням АМКУ статусу правозастосовних виконавчих документів, і таким чином, забезпечити відсутність необхідності використання судового процесу для забезпечення виконання рішень.
Як є сьогодні:
Антимонопольний комітет прийнявши рішення, наприклад, про накладення штрафу, отримує можливість його стягнути в примусовому порядку лише після двох судових процесів та шести інстанцій. Спочатку порушник може оскаржити рішення про накладення штрафу до суду. Та у разі поразки звернутись до апеляцій і в подальшому касації. Далі, за умови, якщо суд підтримав позицію
Брюлик в стразах• 22 июня 2020
Ответ дляНадувная пыль
Ні. Винуваті виборці Зеленського. Бо вони повірили пустим популістським обіцянкам.
При Порошенку вектор був європейський і хоч і повільно, але ми йшли до цивілізації. Недавно буквально читала статтю, що і МВФ, і ЄБРР, і інші міжнародні організації знають, як боротися з олігархізацією економіки і неодноразово давали поради, і продовжують давати поради, інформацію, інструменти для цього. Потрібна лише добра воля влади. Але у Зеленського немає не то, що доброї волі, немає взагалі розуміння, як працює економіка, куди треба вести Україну, як організувати команду. все, що його парить - це його рейтинг.
зараз пошукаю статтю, може, знайду.
При Порошенку вектор був європейський і хоч і повільно, але ми йшли до цивілізації. Недавно буквально читала статтю, що і МВФ, і ЄБРР, і інші міжнародні організації знають, як боротися з олігархізацією економіки і неодноразово давали поради, і продовжують давати поради, інформацію, інструменти для цього. Потрібна лише добра воля влади. Але у Зеленського немає не то, що доброї волі, немає взагалі розуміння, як працює економіка, куди треба вести Україну, як організувати команду. все, що його парить - це його рейтинг.
зараз пошукаю статтю, може, знайду.
Вы послушайте как нас петя с шайкой обворовал! Вам ссы в глаза, а вам всё Божья роса???????????????
Надувная пыль• 22 июня 2020
Антимонопольний комітет прийнявши рішення, наприклад, про накладення штрафу, отримує можливість його стягнути в примусовому порядку лише після двох судових процесів та шести інстанцій. Спочатку порушник може оскаржити рішення про накладення штрафу до суду. Та у разі поразки звернутись до апеляцій і в подальшому касації. Далі, за умови, якщо суд підтримав позицію АМКУ, Комітет не може одразу розпочати процедуру примусового стягнення через виконавчу службу. Натомість, АМКУ повинен вже сам звернутись до суду з позовом про стягнення штрафу, і прийняте судом рішення порушник знов може оскаржити до апеляційного та касаційного суду. Та лише після цього відомство отримує виконавчий документ та починається процес стягнення з порушника цих коштів. Зазвичай це триває кілька років. І саме така складна та довга процедура дає можливість порушникам перебудувати бізнес-модель та ухилитись від сплати штрафу.
Як повинно бути:
Рішення Комітету після закінчення процедури судового оскарження повинно мати статус виконавчого документа. Антимонопольний орган не має проходити повторно фактично судову перевірку рішення, замасковану під процедуру судового стягнення штрафу. Після неуспішного оскарження порушником рішення АМКУ має, не зволікаючи, розпочати процедуру примусового стягнення. І це четверте й останнє взяте Україною на себе зобов’язання.
********************
Якщо ми б виконали ці чотири пункти самі, то й в отриманні грошей від Міжнародного валютного фонду необхідності б не було. Натомість в українських президентів та парламентарів далі передвиборчих обіцянок демонополізації та деолігархізації справа не доходила. Сподіваюсь, що до обіцянок, даних Міжнародному валютному фонду, політики віднесуться сумлінніше. Й необхідність в майбутньому знов позичати в міжнародних інституціях гроші відпаде. Адже тих грошей, що ми переплачуємо внаслідок конкурентних порушень, більш ніж вистачить для життя «не в борг».
Як повинно бути:
Рішення Комітету після закінчення процедури судового оскарження повинно мати статус виконавчого документа. Антимонопольний орган не має проходити повторно фактично судову перевірку рішення, замасковану під процедуру судового стягнення штрафу. Після неуспішного оскарження порушником рішення АМКУ має, не зволікаючи, розпочати процедуру примусового стягнення. І це четверте й останнє взяте Україною на себе зобов’язання.
********************
Якщо ми б виконали ці чотири пункти самі, то й в отриманні грошей від Міжнародного валютного фонду необхідності б не було. Натомість в українських президентів та парламентарів далі передвиборчих обіцянок демонополізації та деолігархізації справа не доходила. Сподіваюсь, що до обіцянок, даних Міжнародному валютному фонду, політики віднесуться сумлінніше. Й необхідність в майбутньому знов позичати в міжнародних інституціях гроші відпаде. Адже тих грошей, що ми переплачуємо внаслідок конкурентних порушень, більш ніж вистачить для життя «не в борг».
Брюлик в стразах• 22 июня 2020
Ответ дляНадувная пыль
Антимонопольний комітет прийнявши рішення, наприклад, про накладення штрафу, отримує можливість його стягнути в примусовому порядку лише після двох судових процесів та шести інстанцій. Спочатку порушник може оскаржити рішення про накладення штрафу до суду. Та у разі поразки звернутись до апеляцій і в подальшому касації. Далі, за умови, якщо суд підтримав позицію АМКУ, Комітет не може одразу розпочати процедуру примусового стягнення через виконавчу службу. Натомість, АМКУ повинен вже сам звернутись до суду з позовом про стягнення штрафу, і прийняте судом рішення порушник знов може оскаржити до апеляційного та касаційного суду. Та лише після цього відомство отримує виконавчий документ та починається процес стягнення з порушника цих коштів. Зазвичай це триває кілька років. І саме така складна та довга процедура дає можливість порушникам перебудувати бізнес-модель та ухилитись від сплати штрафу.
Як повинно бути:
Рішення Комітету після закінчення процедури судового оскарження повинно мати статус виконавчого документа. Антимонопольний орган не має проходити повторно фактично судову перевірку рішення, замасковану під процедуру судового стягнення штрафу. Після неуспішного оскарження порушником рішення АМКУ має, не зволікаючи, розпочати процедуру примусового стягнення. І це четверте й останнє взяте Україною на себе зобов’язання.
********************
Якщо ми б виконали ці чотири пункти самі, то й в отриманні грошей від Міжнародного валютного фонду необхідності б не було. Натомість в українських президентів та парламентарів далі передвиборчих обіцянок демонополізації та деолігархізації справа не доходила. Сподіваюсь, що до обіцянок, даних Міжнародному валютному фонду, політики віднесуться сумлінніше. Й необхідність в майбутньому знов позичати в міжнародних інституціях гроші відпаде. Адже тих грошей, що ми переплачуємо внаслідок конкурентних порушень, більш ніж вистачить для життя «не в борг».
Як повинно бути:
Рішення Комітету після закінчення процедури судового оскарження повинно мати статус виконавчого документа. Антимонопольний орган не має проходити повторно фактично судову перевірку рішення, замасковану під процедуру судового стягнення штрафу. Після неуспішного оскарження порушником рішення АМКУ має, не зволікаючи, розпочати процедуру примусового стягнення. І це четверте й останнє взяте Україною на себе зобов’язання.
********************
Якщо ми б виконали ці чотири пункти самі, то й в отриманні грошей від Міжнародного валютного фонду необхідності б не було. Натомість в українських президентів та парламентарів далі передвиборчих обіцянок демонополізації та деолігархізації справа не доходила. Сподіваюсь, що до обіцянок, даних Міжнародному валютному фонду, політики віднесуться сумлінніше. Й необхідність в майбутньому знов позичати в міжнародних інституціях гроші відпаде. Адже тих грошей, що ми переплачуємо внаслідок конкурентних порушень, більш ніж вистачить для життя «не в борг».
Как вам +50 евро к каждой 1000 кубов российского газа, который петя загонял в Словакию, а потом нам в тридорога
Надувная пыль• 22 июня 2020
Ответ дляБрюлик в стразах
Как вам +50 евро к каждой 1000 кубов российского газа, который петя загонял в Словакию, а потом нам в тридорога
це брехня
при чому тут це
чому ви будь-яку розмову завжди переводите на петю?
навіть,я кби це якимсь невідомим чином виявилося правдою (це не правда), то це якось могло б виправдати теперішню владу?
от до чого тут петя, я не можу зрозуміти
протухла ваша методичка уже, просіть нову.
при чому тут це
чому ви будь-яку розмову завжди переводите на петю?
навіть,я кби це якимсь невідомим чином виявилося правдою (це не правда), то це якось могло б виправдати теперішню владу?
от до чого тут петя, я не можу зрозуміти
протухла ваша методичка уже, просіть нову.
Брюлик в стразах• 22 июня 2020
Ответ дляНадувная пыль
це брехня
при чому тут це
чому ви будь-яку розмову завжди переводите на петю?
навіть,я кби це якимсь невідомим чином виявилося правдою (це не правда), то це якось могло б виправдати теперішню владу?
от до чого тут петя, я не можу зрозуміти
протухла ваша методичка уже, просіть нову.
при чому тут це
чому ви будь-яку розмову завжди переводите на петю?
навіть,я кби це якимсь невідомим чином виявилося правдою (це не правда), то це якось могло б виправдати теперішню владу?
от до чого тут петя, я не можу зрозуміти
протухла ваша методичка уже, просіть нову.
Удалено администрацией...
Надувная пыль• 22 июня 2020
Ответ длявентиляторная
Девочки, знаю что сейчас попаду в бан, но должна сказать. Эту страну спасет только физическая очистка. Ни Петя ни Володя ничего лучше не сделают. Был бы Петя было бы тоже самое, вот я уверенна. Они идут по проработанному сценарию. И не важно кто у власти, дальше только хуже.
нічого подібного.
а от деолігархізація, демонополізація допомогла б. бо тільки ринок і конкуренція є рушіями розвитку і добробуту
а от деолігархізація, демонополізація допомогла б. бо тільки ринок і конкуренція є рушіями розвитку і добробуту
Надувная пыль• 22 июня 2020
Ответ дляБрюлик в стразах
Удалено администрацией...
ваші пльонки, сфабриковані в москві, дивіться самі.
Учасниці, баньте цю провокаторку, скаржіться на неї, будь ласка.
Праздничный сервиз• 22 июня 2020
Ответ дляТанцепесенная
начало этому положил По со своим энергетическим рынком
так что все в одной упряжке
так что все в одной упряжке
+100000!
Праздничный сервиз• 22 июня 2020
Ответ дляБрюлик в стразах
Вы послушайте как нас петя с шайкой обворовал! Вам ссы в глаза, а вам всё Божья роса???????????????


Яжемать Мне можно• 22 июня 2020
Ответ длявентиляторная
Девочки, знаю что сейчас попаду в бан, но должна сказать. Эту страну спасет только физическая очистка. Ни Петя ни Володя ничего лучше не сделают. Был бы Петя было бы тоже самое, вот я уверенна. Они идут по проработанному сценарию. И не важно кто у власти, дальше только хуже.
++++++ твари(( я давно это поняла, эта страна не пригодна для жизни простого, честного человека! Здесь на зарплату просто прожить невозможно!!! Кто пишет что коммуналка дешевле у нас чем в Европе, так вот по сравнению с их доходами и нашими у нас ровно в 2 раза дороже на наши доходы против их((( и сейчас энергоносители очень упали в цене в Европе, у нас дороже.
Персонаж Аноним• 22 июня 2020
Ответ дляЛика-прилипка
Вот уроды. Таки надо отсюда валить(((( только куда?
там где для все условия создали...
Надувная пыль• 22 июня 2020
я бачу, сьогодні у ботів аврал. ох і строчать, мабуть, новий бюджет отримали.
для звичайних учасниць напишу - тут КУПА ботів, вони отримують гроші за те, що пишуть брехню, проросійську пропаганду, теорії заговору, генерять ненависть і доводять, що України не повинно бути, не було, не буде і нічого не вийде.
Таке у них завдання від фсб.
Але у світі є багато країн, які живуть добре і в принципі людству відомо, як можна цього досягти. Фінляндія, Австрія, Південна Корея - багато було країн дуже бідних, які вирвалися і стали багатими, завдяки тому, що вони ХОТІЛИ стати цивілізованими, розвивали інституції, співробітничали з міжнародними організаціями, запрошували до себе міжнародних інвесторів, голосували відповідально. І ми зможемо. Якщо перестанемо вірити в волшебніка на голубом вєртольотє, який прийде і зробить всім харашо. Професіоналів треба вибирати, патріотів, а не блазнів.
для звичайних учасниць напишу - тут КУПА ботів, вони отримують гроші за те, що пишуть брехню, проросійську пропаганду, теорії заговору, генерять ненависть і доводять, що України не повинно бути, не було, не буде і нічого не вийде.
Таке у них завдання від фсб.
Але у світі є багато країн, які живуть добре і в принципі людству відомо, як можна цього досягти. Фінляндія, Австрія, Південна Корея - багато було країн дуже бідних, які вирвалися і стали багатими, завдяки тому, що вони ХОТІЛИ стати цивілізованими, розвивали інституції, співробітничали з міжнародними організаціями, запрошували до себе міжнародних інвесторів, голосували відповідально. І ми зможемо. Якщо перестанемо вірити в волшебніка на голубом вєртольотє, який прийде і зробить всім харашо. Професіоналів треба вибирати, патріотів, а не блазнів.
Праздничный сервиз• 22 июня 2020
Ответ дляНадувная пыль
ваші пльонки, сфабриковані в москві, дивіться самі.
Учасниці, баньте цю провокаторку, скаржіться на неї, будь ласка.
Яжемать Мне можно• 22 июня 2020
Ответ длявентиляторная
Девочки, знаю что сейчас попаду в бан, но должна сказать. Эту страну спасет только физическая очистка. Ни Петя ни Володя ничего лучше не сделают. Был бы Петя было бы тоже самое, вот я уверенна. Они идут по проработанному сценарию. И не важно кто у власти, дальше только хуже.
++++++ твари(( я давно это поняла, эта страна не пригодна для жизни простого, честного человека! Здесь на зарплату просто прожить невозможно!!! Кто пишет что коммуналка дешевле у нас чем в Европе, так вот по сравнению с их доходами и нашими у нас ровно в 2 раза дороже на наши доходы против их((( и сейчас энергоносители очень упали в цене в Европе, у нас дороже.
НаливайКа• 22 июня 2020
Ответ дляБрюлик в стразах
Вы послушайте как нас петя с шайкой обворовал! Вам ссы в глаза, а вам всё Божья роса???????????????
Божья роса - это про зеленых. Ау, женщина, где вы были последний год? В стране давно другой действующий президент! У него права, полномочия и т.д. И все вот это вот происходит при нем, а не при каком-то Пете. А то Петя вас обворовал, а обвал экономики и пустой бюджет почему-то при зеле.
вентиляторная• 22 июня 2020
Ответ дляНадувная пыль
нічого подібного.
а от деолігархізація, демонополізація допомогла б. бо тільки ринок і конкуренція є рушіями розвитку і добробуту
а от деолігархізація, демонополізація допомогла б. бо тільки ринок і конкуренція є рушіями розвитку і добробуту
Это просто слова и не более. Возможно вы напишите кто это в нашей стране сможет сделать? Может Пе или Зе? Почему Пе этого за 5 лет не сделал или хотя бы 10% из этого? Физическая очистка решит все и сразу, а то что вы написали - невыполнимая миссия и никому она кроме вас и меня не нужна.
Непонятно• 22 июня 2020
Ответ дляНадувная пыль
я бачу, сьогодні у ботів аврал. ох і строчать, мабуть, новий бюджет отримали.
для звичайних учасниць напишу - тут КУПА ботів, вони отримують гроші за те, що пишуть брехню, проросійську пропаганду, теорії заговору, генерять ненависть і доводять, що України не повинно бути, не було, не буде і нічого не вийде.
Таке у них завдання від фсб.
Але у світі є багато країн, які живуть добре і в принципі людству відомо, як можна цього досягти. Фінляндія, Австрія, Південна Корея - багато було країн дуже бідних, які вирвалися і стали багатими, завдяки тому, що вони ХОТІЛИ стати цивілізованими, розвивали інституції, співробітничали з міжнародними організаціями, запрошували до себе міжнародних інвесторів, голосували відповідально. І ми зможемо. Якщо перестанемо вірити в волшебніка на голубом вєртольотє, який прийде і зробить всім харашо. Професіоналів треба вибирати, патріотів, а не блазнів.
для звичайних учасниць напишу - тут КУПА ботів, вони отримують гроші за те, що пишуть брехню, проросійську пропаганду, теорії заговору, генерять ненависть і доводять, що України не повинно бути, не було, не буде і нічого не вийде.
Таке у них завдання від фсб.
Але у світі є багато країн, які живуть добре і в принципі людству відомо, як можна цього досягти. Фінляндія, Австрія, Південна Корея - багато було країн дуже бідних, які вирвалися і стали багатими, завдяки тому, що вони ХОТІЛИ стати цивілізованими, розвивали інституції, співробітничали з міжнародними організаціями, запрошували до себе міжнародних інвесторів, голосували відповідально. І ми зможемо. Якщо перестанемо вірити в волшебніка на голубом вєртольотє, який прийде і зробить всім харашо. Професіоналів треба вибирати, патріотів, а не блазнів.
видимо, вы своё плохо отработали.
сейчас постарались все вылить.
ну ну.
пишут реальные люди, те кто живет здесь, в этой многострадальной стране, не работает как вы на власть и не имеет огромные за это зарплаты.
но можно все подвергать сомнению, оскорблять таких людей и не замечать реальность..вам это просто не выгодно.
сейчас постарались все вылить.
ну ну.
пишут реальные люди, те кто живет здесь, в этой многострадальной стране, не работает как вы на власть и не имеет огромные за это зарплаты.
но можно все подвергать сомнению, оскорблять таких людей и не замечать реальность..вам это просто не выгодно.
Чавонадо• 22 июня 2020
Ответ дляКрытыхРынков
73% наверное довольны, абы не Петя и по приколу
а Петя сильно тарифы опускал?
Яжемать Мне можно• 22 июня 2020
Ответ дляНадувная пыль
я бачу, сьогодні у ботів аврал. ох і строчать, мабуть, новий бюджет отримали.
для звичайних учасниць напишу - тут КУПА ботів, вони отримують гроші за те, що пишуть брехню, проросійську пропаганду, теорії заговору, генерять ненависть і доводять, що України не повинно бути, не було, не буде і нічого не вийде.
Таке у них завдання від фсб.
Але у світі є багато країн, які живуть добре і в принципі людству відомо, як можна цього досягти. Фінляндія, Австрія, Південна Корея - багато було країн дуже бідних, які вирвалися і стали багатими, завдяки тому, що вони ХОТІЛИ стати цивілізованими, розвивали інституції, співробітничали з міжнародними організаціями, запрошували до себе міжнародних інвесторів, голосували відповідально. І ми зможемо. Якщо перестанемо вірити в волшебніка на голубом вєртольотє, який прийде і зробить всім харашо. Професіоналів треба вибирати, патріотів, а не блазнів.
для звичайних учасниць напишу - тут КУПА ботів, вони отримують гроші за те, що пишуть брехню, проросійську пропаганду, теорії заговору, генерять ненависть і доводять, що України не повинно бути, не було, не буде і нічого не вийде.
Таке у них завдання від фсб.
Але у світі є багато країн, які живуть добре і в принципі людству відомо, як можна цього досягти. Фінляндія, Австрія, Південна Корея - багато було країн дуже бідних, які вирвалися і стали багатими, завдяки тому, що вони ХОТІЛИ стати цивілізованими, розвивали інституції, співробітничали з міжнародними організаціями, запрошували до себе міжнародних інвесторів, голосували відповідально. І ми зможемо. Якщо перестанемо вірити в волшебніка на голубом вєртольотє, який прийде і зробить всім харашо. Професіоналів треба вибирати, патріотів, а не блазнів.
Так патриотов выбрали уже в 2014 году, и что они сделали? Народ только обнищал, да в Европу погнали миллионы да че уж и в Россию на зароботки, бросив свои семьи и дома((( Люди просто устали, 30 лет прошло почти независимости, а с каждым годом все хуже и хуже((( народное добро приватизировали, и толкают втридорога ((( Меня это просто возмущает что творится, беззаконие, коррупция, монополия ((( люди еле концы с концами сводят, посмотрите сколько миллиардов задолженности по коммуналке, разве не понятно что люди не тянут, цены как в еаропе на продукты, так в еаропе дешевле ещё пром товары, а зарплаты это капец просто, у меня нет слов(((
Яжемать Мне можно• 22 июня 2020
Ответ дляНепонятно
видимо, вы своё плохо отработали.
сейчас постарались все вылить.
ну ну.
пишут реальные люди, те кто живет здесь, в этой многострадальной стране, не работает как вы на власть и не имеет огромные за это зарплаты.
но можно все подвергать сомнению, оскорблять таких людей и не замечать реальность..вам это просто не выгодно.
сейчас постарались все вылить.
ну ну.
пишут реальные люди, те кто живет здесь, в этой многострадальной стране, не работает как вы на власть и не имеет огромные за это зарплаты.
но можно все подвергать сомнению, оскорблять таких людей и не замечать реальность..вам это просто не выгодно.
++++++
Чавонадо• 22 июня 2020
Ответ дляПацаааааааан
С чего вдруг? Получатели субсидий эту разницу слабо почувствуют. Там же какой-то процент от своей з/п или пенсии они могут только отдавать за коммунальные, остальное оплачивает государство.
ну так деньги же не возьмутся из воздуха (как это подорожание).
значит % увеличат, или количество получающих уменьшат.
значит % увеличат, или количество получающих уменьшат.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу