sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Другое
anonim_65
всегдаДаДа• 24 октября 2020

Гарантійний ремонт телефона

Привіт. Здала телефон у сервісний офіційний центр у моєму місті . Здала повний комплект з гарантійкою та чеком. Вони передають у Київ на ремонт. Врешті-решт пройшло 2,5 тижні - пишу У Київ, бо тут морозяться- почекайте типу, хоча казали, що має бути до двох тижнів. Пишу, дзвоню у Київ - відписали вони , що отримали без гарантійного листка. Або у моєму місті, або там його загубили. Дзвонила, дзвонила, зясовувала. Врешті-решт всі морозяться і сказали, що телефон не для України - куплений був у Розрекламованому, не інтернет-магазині. Є чек з банку про покупку. Сервіс цей приймає лише техніку, що перебуває на гарантії. У листку- квитанції написано, що здали їм повний комплект. У києві сказали, що відправлять назад у сервісний центр, у який здала у моєму місті.
Як вирішити дану ситуацію?
Читала, що можна у магазині можна вимагати дублікат гарантійного листка і що відсутність гарантії не має порушувати моїх прав на гарантійне обслуговування.
5 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
anonim_83
Я люблю транзисторы• 24 октября 2020
1
Так сейчас чек и есть гарантия. Ничего другого не дают. Недавно покупали телефон в Эльдорадо.
anonim_65
автор всегдаДаДа • 24 октября 2020
2
Ответ дляЯ люблю транзисторы
Так сейчас чек и есть гарантия. Ничего другого не дают. Недавно покупали телефон в Эльдорадо.
Вони загубили книжечку, де стояла печатка магазину та дата. А для Києва не аргумент чек чи те, що у мене прийняли на гарантійний ремонт - без гарантії не мали права прийняти. Просто жах. Думаю звертатись у службу захисту споживача, писати претензію на сервісний центр тут та у Києві.
Порадьте , будь ласка, хто що знає як краще зробити.
anonim_215
Тут как тут• 24 октября 2020
3
Свяжитесь с магазином и попросить выписать новый талон по причине утери, у вас же есть доказательства покупки у них. Это будет самый простой вариант.
А вам в первом сервисе дали акт приема телефона?
anonim_65
автор всегдаДаДа • 26 октября 2020
4
Ответ дляТут как тут
Свяжитесь с магазином и попросить выписать новый талон по причине утери, у вас же есть доказательства покупки у них. Это будет самый простой вариант.
А вам в первом сервисе дали акт приема телефона?
Так
anonim_215
Тут как тут• 26 октября 2020
5
Ответ длявсегдаДаДа
Так
Ну если в магазине откажут (хотя должны пойти навстречу, если хорошо попросить), тогда надо трясти сервис, который принял у вас телефон, они приняли с гарантийным талоном, пусть и возвращают с гарантийным.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff