Всем привет.
Помогите пожалуйста с домашним заданием по информатике.
нужно прописать программу для такой фигурі
Помогите пожалуйста с домашним заданием по информатике.
нужно прописать программу для такой фигурі
один там цикл
моя професія – програмування
вважаю що вчити алгоритмізації треба на основі дій людини
тобто керувати треба так, як дитина (людина) малювала б таку фігуру (приблизно)
а при цьому все йде від примітивів: однакових відрізків, кратних кутів, ділення навпіл, …
ніхто при такому малюванні не рахує тригонометрію чи навіть складні кути.
при малюванні ми бачимо всі (попередні) точки і можемо їх з’єднувати.
а в алгоритмі тільки поточна позиція, тому для попередньої вершини треба запам’ятовувати координати.
це повинна бути задача із зірочкою.
leaf_count можна міняти: 2, 3, 4, 5, 6, …
моя професія – програмування
вважаю що вчити алгоритмізації треба на основі дій людини
тобто керувати треба так, як дитина (людина) малювала б таку фігуру (приблизно)
а при цьому все йде від примітивів: однакових відрізків, кратних кутів, ділення навпіл, …
ніхто при такому малюванні не рахує тригонометрію чи навіть складні кути.
при малюванні ми бачимо всі (попередні) точки і можемо їх з’єднувати.
а в алгоритмі тільки поточна позиція, тому для попередньої вершини треба запам’ятовувати координати.
це повинна бути задача із зірочкою.
leaf_count можна міняти: 2, 3, 4, 5, 6, …
Ответ дляtkop
один там цикл
моя професія – програмування
вважаю що вчити алгоритмізації треба на основі дій людини
тобто керувати треба так, як дитина (людина) малювала б таку фігуру (приблизно)
а при цьому все йде від примітивів: однакових відрізків, кратних кутів, ділення навпіл, …
ніхто при такому малюванні не рахує тригонометрію чи навіть складні кути.
при малюванні ми бачимо всі (попередні) точки і можемо їх з’єднувати.
а в алгоритмі тільки поточна позиція, тому для попередньої вершини треба запам’ятовувати координати.
це повинна бути задача із зірочкою.
leaf_count можна міняти: 2, 3, 4, 5, 6, …
моя професія – програмування
вважаю що вчити алгоритмізації треба на основі дій людини
тобто керувати треба так, як дитина (людина) малювала б таку фігуру (приблизно)
а при цьому все йде від примітивів: однакових відрізків, кратних кутів, ділення навпіл, …
ніхто при такому малюванні не рахує тригонометрію чи навіть складні кути.
при малюванні ми бачимо всі (попередні) точки і можемо їх з’єднувати.
а в алгоритмі тільки поточна позиція, тому для попередньої вершини треба запам’ятовувати координати.
це повинна бути задача із зірочкою.
leaf_count можна міняти: 2, 3, 4, 5, 6, …
Дякую
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу